Stránka 1 z 3
TermoTec + V6
Napsal: 14 úno 2007 18:47
od MarauderZ28
Napsal: 14 úno 2007 18:51
od Anděl
Dobrá práce.

Ty umělohmotný sponky tam ale nenecháš.
Doporučuji pak vzít vypalovací stříbřenku na nějakých 800-900°C a přetřít. Pak už se nerozmotaj.

Re: TermoTec + V6
Napsal: 14 úno 2007 19:02
od MarauderZ28
tyhle grafitový když se namočej tak se udělá takový bahýnko a tím se to krapet spojí, nicméně rozmotání se nebojím co sem koukal tak v USA to někdy ani nahoře u příruby nezajišťujou sponkama jen dole ...
Re: TermoTec + V6
Napsal: 14 úno 2007 19:08
od Anděl
MarauderZ28 píše:tyhle grafitový když se namočej tak se udělá takový bahýnko a tím se to krapet spojí, nicméně rozmotání se nebojím co sem koukal tak v USA to někdy ani nahoře u příruby nezajišťujou sponkama jen dole ...
Je pravda, že já jsem kupoval ten bílej. Jinak byla to taky pěkná pakárna a ještě jsem to dělal na autě.

A mám tam jednu sponku.

Napsal: 14 úno 2007 22:57
od GReddy
jak moc pevne se to ma obvazovat? nekde sem zaslech ze se to nema moc utahovat ze spis jen tak volnejc..by me tak zajimalo.procentualne jak to zlepsi vykonovou krivku?
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 00:13
od MarauderZ28
výkon to dle mě % nezlepší vůbec a když to uděláš volně tak se to rozmotá si myslím .....
Napsal: 15 úno 2007 00:17
od GReddy
dik..ale vysledek vypada pekne..predpokladam ze to je na probe..taky to chci udelat...ale to bych musel nejdriv najit na muj motor perf. svody

nedari se
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 00:26
od MarauderZ28
a jaký potřebuješ ? jinak jo Probe ..
Napsal: 15 úno 2007 00:35
od GReddy
na 3s-ge 115kW...jelikoz je to eu a jpn produkt tak v USA nic neni..udajne by to melo mit identicky svody s 5s-fe jenze 1)nevim jakej dopad to bude mit kdyz dam svody ze slabsi verze na silnejsi verzi(na moji) a 2)na ebay jsou jen ssautochrome ktery mi byly vymlouvany jelikoz praskaj a moc dobre nepasujou....
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 00:42
od MarauderZ28
já dovezl asi desatery od ssautochrome v průběhu 3 let bez sebemenšího problému je fakt že ne na turbo resp.ano, ale ne od týhle značky, ale od OBX
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 00:47
od GReddy
MarauderZ28 píše:já dovezl asi desatery od ssautochrome v průběhu 3 let bez sebemenšího problému je fakt že ne na turbo resp.ano, ale ne od týhle značky, ale od OBX
takze bez problemu? v tom pripade to asi stoji za risk...to diky za reference...jen doufam ze ty svody budou bez problemu kdyz jsou delany pro slabsi motor ale pokud jsou svody identicky melo by to bejt bez problemu...
jeste sem premyslel o Fujitsubo svodech ale to je docela nesehnatelna vec..kazdopadne diky

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 00:53
od MarauderZ28
tohle ju ?
3S-GE
The engine used in the Toyota Celica GT-S versions, from 1986 to 1989 in the US and 1986 to 1999 everywhere else, after which they switched to the 5sfe in the US and then the Toyota ZZ engine.
The Toyota 3S-GE is an in-line 4 cylinder engine manufactured by Toyota and tuned by Yamaha Motor Company Ltd.. Its cylinders are numbered 1-2-3-4 with cylinder number 1 beside the timing belt. The cylinder heads are made of aluminium alloy. The pen-roof combustion chambers are complemented by a cross-flow intake and exhaust layout. The spark plug is located in the center of the combustion chamber. The ignition order of the cylinders is in the 1-3-4-2 order.
The crankshaft, located within the crankcase, rotates on five aluminium alloy bearings and is balanced by eight weights. Oil holes are located in the middle of the crankshaft to provide oil to the connecting rods, bearing, pistons and other moving components.
The intake manifold has four independent ports and benefits from inertia build up to improve engine torque at low and medium speeds.
Gen 2
The second generation was produced from 1990 to 1993. Receiving a slight boost in output to 113kw (154PS). Peak torque went to 186Nm. It also proved to be a slightly more reliable engine. The 2nd Gen also did-away with the T-VIS system, which was replaced by the ACIS (Acoustic Controlled Induction System), proving to be much more efficient.
Napsal: 15 úno 2007 00:56
od MarauderZ28
Toyota Celica GT | 4-1 R Spec design 90-93 mimo header new performance

Napsal: 15 úno 2007 01:02
od GReddy
jj mam druhou generaci 3SGE 90-93..
Napsal: 15 úno 2007 01:08
od GReddy
MarauderZ28 píše:Toyota Celica GT | 4-1 R Spec design 90-93 mimo header new performance

ja si myslim ze to bude asi fakt jedno jestli tam budou svody z 5s-fe
tak uz sem to nasel
3S-GE headers work on the 5S-FE but I don't know about the 3S-FE. The only thing different between the 5S and 3S-GE set ups are the lack of one or two bolts on the 5S set up. Mine doesn't leak though or anything.
tak ty mimo svody vypadaj moc pekne...205USD to se da..super

Napsal: 15 úno 2007 18:14
od T-O-M
Mam takovej dotaz - neberte to jako rejpání prosím. Má taková páska smysl na motoru, kterej neni řekněme závodní??
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 18:22
od MarauderZ28
ano ...
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 18:58
od Anděl
MarauderZ28 píše:ano ...
Stejnej názor a pokuď chceš vědět proč, tak použij funkci HLEDAT. Už se to tu řešilo mockrát. Jen já jsem to psal min. 3x.

Napsal: 15 úno 2007 19:21
od Placenta
Maro bud rad za to co mas, jsi na to jeste dobre

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 19:26
od MarauderZ28
tak na tohle bych z tech pásek uštupoval nějakej fusak

Napsal: 15 úno 2007 19:45
od MarauderZ28
Mno já se už nemůžu "dočkat" až budu prcasit tohle

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 21:01
od MedaRF
Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 21:03
od MedaRF
Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 21:57
od Anděl
MedaRF píše:Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec

Otázka je, co je to za rozumné peníze.

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 22:07
od Bordel
K cemu je to dobry? Prispeje to k tomu, aby se ty vyfukovy plyny, tak rychle neochladily a lip proudily pryc, nebo si to myslim spatne?

Amater, proto se ptam

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 22:07
od MarauderZ28
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 22:11
od MarauderZ28
1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 22:13
od GReddy
Danecek píše:K cemu je to dobry? Prispeje to k tomu, aby se ty vyfukovy plyny, tak rychle neochladily a lip proudily pryc, nebo si to myslim spatne?

Amater, proto se ptam

kuli rychlosti proudeni ven....a ze nebudes mit pod kapotou rožeň
edit: pozde

Re: TermoTec + V6
Napsal: 15 úno 2007 22:14
od Anděl
MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
Nejdůležitější je za 2.

Já jsem mohl dříve na hauntně smažit omeletu.

Napsal: 15 úno 2007 22:16
od GReddy
ja mam kapotu jak cednik a stejne to pali jak svine...az budu mit za co objednam ty ss svody a taky si s tim hezky pohraju
