Stránka 1 z 1
Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 17:04
od pokorneo
Chtěl jsem se zeptat , zda vyříznutí katu ( myšleno vykuchání vnitřku vyříznutí té platiny bo co tam je a nahrazení kusem provrtanym plechu aby se zachoval urcitej odpor ) může to dopomoct k rychlejšímu roztáčení turba v nižších otáčkám ... co je na tom pravdy ? pokud je to blbost tak to smázněte .. dík

Napsal: 15 úno 2007 17:09
od rozumik
u turba je protitlak akorat na skodu, kat vyhod cely a navar tam rovnou trubku.
Napsal: 15 úno 2007 17:16
od Conscious
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 17:31
od MarauderZ28
dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser
sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....
jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Napsal: 15 úno 2007 17:37
od pokorneo
díky díky ... v pondělí se na to vrhnu , pak napíšu jak se to tváří ..

Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 17:41
od BALI
to neni rozdíl jestli to je benzín nebo nafta???
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 17:49
od MarauderZ28
u turba je to dle mě naprosto u prdele co je za turbem je prostě brzda
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 18:00
od Starlet
Mam obyč atmosferu, origo svody, misto katu trubku, střed origo+ pruchozi koncak a OK, je to živější. Každopádně u STK je to jedno, potíž může být u emisí, záleží na motoru, dají se legálně udělat i bez katu, naopak i s katem nemusíš projít, záleží na dokonalosti spalování, jestli se pletu tak mně opravte. Myšleno samozřejmě obecně
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 18:09
od Conscious
MarauderZ28 píše:dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser
sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....
jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Já vím,ale řekni to těm dementům tady na STK... Nějak neberou v potaz fakt že i kat může shnít což se stalo na tom bavu. I na evidenčce lezou pod auto esli má kat. Mno a co to udělá s emisema....? Tak tohle nevím. Radši jsem si sehnal kat z bouračky a až bude před STK tak ho tam dám. Hele a když mě vyrazili s E21 z STK páč jsem tam neměl přední nárazník kvůli hnutému čelu po nehodě s tím ať si to nechám opravit a s nárazníkem přijedu... Dodnes na tom technickou nemám,jsou to dva roky. Nezapomeň že co projde třeba v Praze nebo Jičíně nemusí projít v Brně nebo třeba Hradci. A tady se každej klepe o práci takže jsou pilnější než by situace vyžadovala.

Potřeboval bych STK bez auta,ale kde...?
Máro a ještě něco - je možné že díky výměně katu za středový díl výfuku nejde auto vytočit nad 4000 otáček? Za jízdy se nedostanu přes 3000,na volnoběh přes 4000. Jaký vliv má na toto laďák?
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 18:12
od MarauderZ28
čeče dle mejch zkušeností nikdy u žádnýho auta nevadilo dát do hajzlu kat - pokud zbytek zůstal origo, ale třeba Miáta byla děsná děvka pokud sem jí dal svody - trubka až po prdel a na konci průchozí laďák jak u motorky to vůbec nechtělo jet pak ...
Napsal: 15 úno 2007 18:17
od Conscious
Ještě obecný dotaz: Jaký máte názor na univerzální katy? Když jsem viděl cenu Bosala na BMW E30 318i u elitu tak se mi docela zježily chlupy. Jsou uni katy řešením nebo to je tak akorát vyhazování peněz? Sehnal jsem si kat z 318iS (M42) tak snad to na M10 motorek půjde když je tam rozdíl ve výkonu motoru jak sviňa.

Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 18:37
od Conscious
MarauderZ28 píše:čeče dle mejch zkušeností nikdy u žádnýho auta nevadilo dát do hajzlu kat - pokud zbytek zůstal origo, ale třeba Miáta byla děsná děvka pokud sem jí dal svody - trubka až po prdel a na konci průchozí laďák jak u motorky to vůbec nechtělo jet pak ...
Hmmmm... To bavo má z výroby mít svody-kat-trubka-koncový díl. Mám tam svody-trubka-střední díl-trubka-průchozí laďák. A ani na štěrku si nezahrabu.

Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 19:02
od MarauderZ28
mno a není chyba někde jinde ? váha, něco přicpanýho apod ...
Napsal: 15 úno 2007 19:04
od Krosmen
mě nikdy na stk to jestli mám kat nekontrolovali pokud mám platný emise.......
jinak samo na ničm kat nemám u pumy je znatelná zátah v oblasti nejvyššího krouťáku a u ostatních turbo verzí nevim neb to nebyla jediná úprava co jsem udělal.........

Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 19:13
od BALI
MarauderZ28 píše:mno a není chyba někde jinde ? váha, něco přicpanýho apod ...
třeba v mezikusu

mezi volantem a sedačkou

Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 19:16
od mcsow
Conscious píše:MarauderZ28 píše:dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser
sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....
jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Já vím,ale řekni to těm dementům tady na STK... Nějak neberou v potaz fakt že i kat může shnít což se stalo na tom bavu. I na evidenčce lezou pod auto esli má kat. Mno a co to udělá s emisema....? Tak tohle nevím. Radši jsem si sehnal kat z bouračky a až bude před STK tak ho tam dám. Hele a když mě vyrazili s E21 z STK páč jsem tam neměl přední nárazník kvůli hnutému čelu po nehodě s tím ať si to nechám opravit a s nárazníkem přijedu... Dodnes na tom technickou nemám,jsou to dva roky. Nezapomeň že co projde třeba v Praze nebo Jičíně nemusí projít v Brně nebo třeba Hradci. A tady se každej klepe o práci takže jsou pilnější než by situace vyžadovala.

Potřeboval bych STK bez auta,ale kde...?
bez nárazníku stk bezproblému, blinkry tam byli a řek sem že ho mám v lakovně, na policajty to taky platilo, a jednou jsem zkoušel i evidenčku bez nárazníku, po otevření kapoty a marným hledání čísla motoru na olejový kouli mi tu evidenčku dal a řek ať sem s tím autem rychle pryč
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 19:18
od mcsow
Conscious píše:MarauderZ28 píše:dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser
sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....
jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Já vím,ale řekni to těm dementům tady na STK... Nějak neberou v potaz fakt že i kat může shnít což se stalo na tom bavu. I na evidenčce lezou pod auto esli má kat. Mno a co to udělá s emisema....? Tak tohle nevím. Radši jsem si sehnal kat z bouračky a až bude před STK tak ho tam dám. Hele a když mě vyrazili s E21 z STK páč jsem tam neměl přední nárazník kvůli hnutému čelu po nehodě s tím ať si to nechám opravit a s nárazníkem přijedu... Dodnes na tom technickou nemám,jsou to dva roky. Nezapomeň že co projde třeba v Praze nebo Jičíně nemusí projít v Brně nebo třeba Hradci. A tady se každej klepe o práci takže jsou pilnější než by situace vyžadovala.

Potřeboval bych STK bez auta,ale kde...?
bez nárazníku stk bezproblému, blinkry tam byli a řek sem že ho mám v lakovně, na policajty to taky platilo, a jednou jsem zkoušel i evidenčku bez nárazníku, po otevření kapoty a marným hledání čísla motoru na olejový kouli mi tu evidenčku dal a řek ať sem s tím autem rychle pryč
Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 19:27
od Conscious
BALI píše:MarauderZ28 píše:mno a není chyba někde jinde ? váha, něco přicpanýho apod ...
třeba v mezikusu

mezi volantem a sedačkou

O přicpané stříkačce nebo něčem dalším se zmiňoval i člověk co bava tahá a dělá motory. Váha by to čéče ale mohla být,na 405ce jsme ji jen tak vyměnili z bouranýho a jede najednou jak šílenej. Jako kdyby dostal novej motor.

Hmmmmm juknu se na to asi.
Jinak jak vidno tak stk dělají různí lidé. Hmmmm zrovna tady musí být blbci.

Asi začnu jezdit jinam.

Re: Vyříznutí katu
Napsal: 15 úno 2007 19:29
od MarauderZ28
Romanino Probe točilo do 4500 docela OK, pak najednou díra jako prase do 5500 ot a pak zase OK ale celkově děsně mdlý, v ECU žádná chyba .. vyndal sem měřidla z váhy, byly obalený jakoby černou vatou, vyčistil sem to lihem na vatičce a neskutečná změna ...