Stránka 1 z 1

kolik má 2,7 bi turbo kompresi?

Napsal: 26 úno 2007 20:22
od tom28
Ví někdo kolik má 2,7 bi turbo od audi kompresi? A ještě bych potřeboval zjistit, kolik normálně seriově plní. Díky

Re: kolik má 2,7 bi turbo kompresi?

Napsal: 26 úno 2007 20:30
od Shr3k
9,3:1

Napsal: 26 úno 2007 20:35
od tom28
Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc

Napsal: 27 úno 2007 08:07
od Beaver
tom28 píše:Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc
Me Supra taky v serii fouka zhruba pul baru, takze je docela mozny, ze je to OK.

Napsal: 27 úno 2007 13:42
od Idaho
Beaver píše:
tom28 píše:Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc
Me Supra taky v serii fouka zhruba pul baru, takze je docela mozny, ze je to OK.
no mám takovej dojem že v serii je to dokonce ještě méne než 0,5baru..

Napsal: 27 úno 2007 18:55
od Beaver
Idaho píše:
Beaver píše:
tom28 píše:Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc
Me Supra taky v serii fouka zhruba pul baru, takze je docela mozny, ze je to OK.
no mám takovej dojem že v serii je to dokonce ještě méne než 0,5baru..
Jj, necelýho. Přesně si to nepamatuju no... :lol:

Napsal: 27 úno 2007 19:05
od tom28
Tak to by se bez nějakýho extra zásahu mohlo trochu přidat. Co myslíte? Nemá s tím někdo zkušenost.

Napsal: 27 úno 2007 19:13
od Beaver
tom28 píše:Tak to by se bez nějakýho extra zásahu mohlo trochu přidat. Co myslíte? Nemá s tím někdo zkušenost.
To by šlo, u Supry stojí zvýšení výkonu asi o 10 až 20 koní přibližně deset korun - cena maticových podložek, které se umístí na správné místo :D

Ale zároveň s tím stoupá zátěž na motor a obvykle na těsnění pod hlavou, které nemusí zvýšené tlaky vydržet a prdne.

Napsal: 27 úno 2007 19:25
od tom28
správný místo někde kolem "By-passu"

Napsal: 27 úno 2007 19:32
od Beaver
tom28 píše:správný místo někde kolem "By-passu"
Pochopitelně :wink:

Napsal: 27 úno 2007 19:44
od tom28
10 -20 koní. O kolik v reálu narostl plnící tlak? Pokud to není tajemství

Napsal: 28 úno 2007 01:00
od iluzia
ja som na calibre zvysil tlak turba z 0,6baru na 1,3baru a motor ide ako jeb.... 8) motor zvlada as 1,5baru ale skor sa opotrebuva-,

Napsal: 28 úno 2007 09:20
od Idaho
tom28 píše:10 -20 koní. O kolik v reálu narostl plnící tlak? Pokud to není tajemství
6podložek ( tři po d každý šroub ) konickej filtr, probroušný elbow pro lepší proudení, místo výfuku trubka ( zatím jen "origo" 60mm ) a pruchozí koncák a jsme z cca 0,35m na 0,5-0,6 baru

Re: kolik má 2,7 bi turbo kompresi?

Napsal: 28 úno 2007 09:23
od Idaho
hlavně si je potřeba uvedomit jednu vec, ty podložky minimálně zvednou výkona jko takový, spíše to vrátí do puvodního stavu , ty podložky zpusobí že se lépe dovírá WG , která má actuator již po tech letech trošku volnej, takže v podstate nevím jestli by to melo smysl a tak velký dopad na novém motoru...

btw to Beaver 10-20PSů? :D ( finále s temito upravami je cca 270PSů :D ), k tomu jednoduchý EBC a v současnosti plním ( teda já už ne, že senseji:D ) 0,9baru na serivých vnitřnostech , šlo do háje tesnění pod makovicí ale co vím tak ta audi má kovové, takže jen dotáhnout na vyšší moment ( my dáváme ARP štefty a polokovové tesnení - nemáme možnost srovnat blok ).

Napsal: 28 úno 2007 18:29
od tom28
Jelikož to má dvě turbíny, tak by tu byla možnost udělat takový redukční ventil, který by se dal štelovat na určitej přetlak. Jakmile by dosáhl toho tlaku tak by se otevřel a pustil ten přetlak k WG. Tím by se dalo obejít samotný seřizování obou WG. Je to jen teorie, ale pokud by ty vedení od redukčáku byli stejně dlouhý mohlo by to makat. Co myslíte?

Napsal: 28 úno 2007 19:01
od Beaver
tom28 píše:Jelikož to má dvě turbíny, tak by tu byla možnost udělat takový redukční ventil, který by se dal štelovat na určitej přetlak. Jakmile by dosáhl toho tlaku tak by se otevřel a pustil ten přetlak k WG. Tím by se dalo obejít samotný seřizování obou WG. Je to jen teorie, ale pokud by ty vedení od redukčáku byli stejně dlouhý mohlo by to makat. Co myslíte?
Myslis boost controller ? :wink:

Napsal: 28 úno 2007 19:10
od tom28
Něco takovýho 8) hold se učit se učit se učit

Napsal: 28 úno 2007 20:03
od Beaver
tom28 píše:Něco takovýho 8) hold se učit se učit se učit
Obrázek

Boost ovladas primo z kabiny.

Napsal: 28 úno 2007 20:18
od Krosmen
Kolik má 7M-GTE v serii kompresi?Těch 9,3:1 tý audi je docela dost....proto bych s tlakem jen opatrně.....

Re: kolik má 2,7 bi turbo kompresi?

Napsal: 28 úno 2007 20:45
od mvolesko
RS4 ma 9.0:1 a misto 265k(S4) ma 380k, nevite nekdo kolik je tam maximalni tlak ?

Napsal: 28 úno 2007 21:36
od Beaver
Krosmen píše:Kolik má 7M-GTE v serii kompresi?Těch 9,3:1 tý audi je docela dost....proto bych s tlakem jen opatrně.....
7M-GTE ma 8.4:1, nonturbo 7M-GE 9.1:1. Motor zvlada v pohode cca ten jeden bar, cili vice jak dvojnasobne zvyseni plnicicho tlaku, ale odpalis tesneni. Po upgrade za metalicky no problem.

Napsal: 28 úno 2007 21:43
od blázen
Beaver píše:
Krosmen píše:Kolik má 7M-GTE v serii kompresi?Těch 9,3:1 tý audi je docela dost....proto bych s tlakem jen opatrně.....
7M-GTE ma 8.4:1, nonturbo 7M-GE 9.1:1. Motor zvlada v pohode cca ten jeden bar, cili vice jak dvojnasobne zvyseni plnicicho tlaku, ale odpalis tesneni. Po upgrade za metalicky no problem.
jaký je reálný výkon při dvojnásobném tlaku? a co fuel-cut?

Napsal: 28 úno 2007 22:29
od Krosmen
No snad nejvíc mněl Suprista ten tušimže tlačil 1,1BAr a údajně naměřených 398PS.......
ale změn tam měl vícero.....jaký ale byl osud jeho otoru netuším...myslím že stabilně to je na hranici 280PS......

Napsal: 01 bře 2007 07:21
od Fugo
měl jsem motor PRV V6 2849ccm kompresní poměr byl 9.2:1 a plnící tlak 1bar.

Napsal: 01 bře 2007 08:03
od Idaho
Krosmen píše:No snad nejvíc mněl Suprista ten tušimže tlačil 1,1BAr a údajně naměřených 398PS.......
ale změn tam měl vícero.....jaký ale byl osud jeho otoru netuším...myslím že stabilně to je na hranici 280PS......
při použití kovového tesnění je stabilní použití i lehce přes 300PS.
ad blázen : Co se týče fuel cut - řeší se instalací Lexus AFm, které má větší obtokový kanál a větší pruměr. Pokud nechce člověk však investovat do elektroniky která uměrne tomuto bude dávkovat palivo tak je potřeba ješte dokoupit 550ccm vstřiky, s těmi to spolupracuje výborně. samozřejmě se hodí potom pro doladění smesi koupit nejaké to SAFC ale není to nutností, pokud se zařídí dostatečný přisun paliva ( ona serivoá pumpa stačí - v US tak jezdí dost lidí, avšak již je to na hraně a stačí trošku větší zakolísání našich starých pump a jde to do háje..), takže walbro HP a Lexus AFM ( mám skladem ) by ti měli umožnit jít i lehce přes 1B - tam výše už jsou ale problémys kompresi a detonacemi - BTW mě suprista tvrdil že tam udahjne jezdí i 1,5baru ( dokonce tvrdil to že na blatne zajel ten čas na 0,3baru :D - proste u nej človek nikdy neví :D )

reálný výkon při 1,1 baru je cca mezi 300-350PS podle stavu motoru :D ( já měl podle gtechu 305-318 než se fouklo tesnění, tlak 0,9baru, vstřiky po repasi walbro a větší IC ) - uměrne k tomu jsme mel stupnované chlazení podle tlaku turba a přidaný olejový a palivový chladič - investice celkem cca 8tis.