Stránka 1 z 3

golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 17:02
od golf gti
Čus,právě jsem si pořídil golfIII 110kw a chtěl jsem se zeptat,jestli má někdo zkušenost se snížením hlavy a přebroušením vaček.Zda-li je to vůbec možný....nějaký ůpravy už jsou započatý,podvozek z VR6,výfuk,brzdy.Dík za příspěvky 8) [/b]

Napsal: 01 bře 2007 18:32
od Breakthru
pokud se nemejlím, tak jde o GTI, že?.nahoď foto, prosím.... :wink:

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 18:32
od mcsow
jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 18:55
od Beaver
mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
A pičtuning tomu pomůže jak ?

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 18:56
od Idaho
Beaver píše:
mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
A pičtuning tomu pomůže jak ?
sem chtel také zareagovat ale nakonec si mne předběhl..

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 19:03
od Anděl
Beaver píše:
mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
A pičtuning tomu pomůže jak ?
No pokuď by tam poradil nějaké úpravy, tak ano. :D Ale myslet si, že tam hodím filtr a mám upraveno. :roll:

Ten motor je už v základu dobře naladěn. Takže každý koník navíc, bude muset být řádně zaplacen. :twisted:

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 19:16
od Vecernicek
Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovky 8)

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 19:55
od Beaver
Vecernicek píše:Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovky 8)
To se ma VW klub cim chlubit, ani neumi spravne napsat slovo tuning... Opravil bych to na "VW je pro decka, dospeli jezdi v japoncich" :wink: Ale celkem chapu to jejich heslo - oni nemaj co upravit, z hovna bic neupletes :D

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 20:08
od rozumik
Beaver píše:
mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
A pičtuning tomu pomůže jak ?
a jak tomu pomuzou vstriky?

Napsal: 01 bře 2007 20:26
od honza 2.0 16v
nejlíp zde vyhledej člena "Dolph" ten má trochu poladíno :lol:

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 20:29
od Rudi
Beaver píše:
Vecernicek píše:Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovky 8)
To se ma VW klub cim chlubit, ani neumi spravne napsat slovo tuning... Opravil bych to na "VW je pro decka, dospeli jezdi v japoncich" :wink: Ale celkem chapu to jejich heslo - oni nemaj co upravit, z hovna bic neupletes :D
nesmíš brát več... vážně, ten umí plácat jen blbosti :wink:

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 21:34
od Beaver
rozumik píše:
Beaver píše:
mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
A pičtuning tomu pomůže jak ?
a jak tomu pomuzou vstriky?
Uplne stejne :lol:
Rudi píše:nesmíš brát več... vážně, ten umí plácat jen blbosti :wink:
Ja ho vazne neberu, obcas mi ale prijde vazne nejak silne psychicky narusenej :D

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 22:16
od Vecernicek
Tak to souhlasím, ale nesouhlasím že podlě mě soudíte celý VW

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 01 bře 2007 22:23
od Anděl
Vecernicek píše:Tak to souhlasím, ale nesouhlasím že podlě mě soudíte celý VW
Vecernicek= Tuzing :roll:

Napsal: 02 bře 2007 08:20
od Robik
honza 2.0 16v píše:nejlíp zde vyhledej člena "Dolph" ten má trochu poladíno :lol:
Ale fakt jen trochu :lol:

Napsal: 02 bře 2007 08:27
od remix
honza 2.0 16v píše:nejlíp zde vyhledej člena "Dolph" ten má trochu poladíno :lol:
Dolph má hlavně odlehčíno :lol: ;-)

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 08:30
od Dolph
Dolph ma trochu poladíno i odlehčíno...

Napsal: 02 bře 2007 08:33
od elviiis
Takže je třeba uvědomit si že 110KW ve VW je jako 110koní v JAponci jelikož japonci do aut cpou plnokrevníky kdežto VW tam cpou okocený starý herky. Jestli cheš aby to na těch 150koní jelo tak udělej následující.

Snížit hlavu (zlechka) pokud si troufáš tak sniž spíš blok vydrži to pak víc (ale to jsou jen moje skušeností jiní lidá mají zase jiné navíc blok je dražší než hlava)

okopírovat na vačky ostřejší profil a nebo koupit vačky jiné.

odlehčit setrvák

převrtat klapku a dát větší záklopku

větší váhu vzduchu (třeba s VR6)

přímé sání (odizolavané od tepla s náporem pokud jej dobře aerodynamicky umístíš bude ti přídávat ve vyšších rychlostech koně (jmenuje se to ram air efekt)

výfuk nejlépe napočítat svody aby ti dělali výplach tzn. Dva protisobě jdoucí válce jsou spojený a navzájem se vyplachují (stejně to mají i třeba motorky¨nebo závodní NAčka). tomto případě nepotřebuješ ani střaďák a stačí jen koncák. Pokud by se ti s tím chtělo drbat tak od svodu zachováš dvě roury a povedou ža do konce a každá bude mít svůj koncák. Je potřeba to nechat spočítat u nějaké firmi.

ve finále tomu nastavit jednotku podle ůprav

Pak samožřejmně dělat takové detaili jako odlehčení řemenice , odstranění vyvžovaček atdtad.

Pak to pojede jako japonckej dvoulitr (ty slabší samozřejmně).

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 08:44
od Dolph
Pak to pojede jako japonskej dvoulitr...hahaha

No nevím nevím. Na mě se moc těch japoncu nechytá. Kromě Civic TypeR

Napsal: 02 bře 2007 08:58
od elviiis
No nevím pár tady těch golfů jsem vyděl v akci a nic moc. I když jsem měl hondu prelude 2.0 16V 140Ps (jen sání a koncák) bez odlehčení tak mi upravenej golf jen s jednou sedačkou natrhl prdel asi 0.5s (podotýkám že byl o 400kilo lehčí a měl upravený motor a keramickou spojku) :lol: Takže nevím. Taky ten frajer vyskakoval že s tím udělal hondu S2000. Kuci kuci nevím ale myslím že kdyby přijel civic type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000 tak by ty vaše golfi natrhli i kdyby jeli na spotřebu Já lítal s civicem 1.8VTi kombi (170PS) a VR6 jsem natrhl v pohodě (na 400metrů samozřejmně ve vyšších rychlostech mne dostal) :lol:

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 09:15
od Dolph
No ještě na hondu S2000 tak mě taky minulou sezonu dostavala. Ale tuto až asi ne. No jel jsem proti VR6, 1,6, 1,8VTi. A ti to měli celkem bez šance. Nevím proti komu jsi jel s preludem,ale takových frajeru co říkájí co tam všechno nemají je hodně.

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 09:17
od Dolph
No ale je zase pravda, že jsem neviděl druhý ABF motor, co by jel jako ten můj, ať už v serii nebo ne

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 11:25
od Vecernicek
Anděl píše:
Vecernicek píše:Tak to souhlasím, ale nesouhlasím že podlě mě soudíte celý VW
Vecernicek= Tuzing :roll:
A to soudíš podle čeho, PYČO :?

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 12:55
od Lukaash
Beaver píše:
Vecernicek píše:Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovky 8)
To se ma VW klub cim chlubit, ani neumi spravne napsat slovo tuning... Opravil bych to na "VW je pro decka, dospeli jezdi v japoncich" :wink: Ale celkem chapu to jejich heslo - oni nemaj co upravit, z hovna bic neupletes :D
:lol: :roll: :twisted:

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 13:05
od remix
Dolph píše:No ještě na hondu S2000 tak mě taky minulou sezonu dostavala. Ale tuto až asi ne. No jel jsem proti VR6, 1,6, 1,8VTi. A ti to měli celkem bez šance. Nevím proti komu jsi jel s preludem,ale takových frajeru co říkájí co tam všechno nemají je hodně.
ještě doplním do sbírky i 2.0 16v turbo :D ;-)

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 14:26
od honza 2.0 16v
Dolph píše:Pak to pojede jako japonskej dvoulitr...hahaha

No nevím nevím. Na mě se moc těch japoncu nechytá. Kromě Civic TypeR
máme podobnej problém:) holt CTR jsou stále o 50PS vejš než ty naše plečky... ty navíc těžíš z ještě lehčího auta než mám já (po odlehčení stále 1200kg..)

osobně částečně souhlas s elvisem, i kdžy v některejch pasážích postrádám smysl daný úpravy..

Napsal: 02 bře 2007 15:12
od Robik
Taky si myslím že ty trojkové Golfy GTI jedou na h***, samozřejmě když nepočítám Dolphovo...to je unikát co se jen tak nevidí :lol:
A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka :lol:

Napsal: 02 bře 2007 15:16
od honza 2.0 16v
Robik píše:Taky si myslím že ty trojkové Golfy GTI jedou na h***, samozřejmě když nepočítám Dolphovo...to je unikát co se jen tak nevidí :lol:
A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka :lol:
no tak 205 -i MI16 se zatím moc nechytali a kadeta GSi jsem viděl zatím jednoho, který ale těží z muší váhy už v serii, kor když je vykuchanej...

Napsal: 02 bře 2007 15:18
od Robik
honza 2.0 16v píše:
Robik píše:Taky si myslím že ty trojkové Golfy GTI jedou na h***, samozřejmě když nepočítám Dolphovo...to je unikát co se jen tak nevidí :lol:
A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka :lol:
no tak 205 -i MI16 se zatím moc nechytali a kadeta GSi jsem viděl zatím jednoho, který ale těží z muší váhy už v serii, kor když je vykuchanej...
No tak to je snad logické ne...u sprintů rozhoduje poměr váha výkon...teda pokud nepočítáš už Subárka, Lancer atd..tam se na to asi už moc nehraje

Re: golf 3 2,0 16v

Napsal: 02 bře 2007 15:27
od Dolph
205 prostě nejednou. Ale GSi už jsou lepší... Jinak F Coupé není asi nejvhodnější na sprinty. Já se rozhodoval jestli koupim auto na parádu nebo na sprinty. Sprinty vyhrály. Měl jsem ty auto vedle sebe žluté Coupé a golf...