Stránka 1 z 3

350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 11:08
od tomik
prosím poraďte, chci nadopovat zetko ale nemůžu se rozhodnout mezi biturbem od Greddyho nebo kompresorem-dc sports nebo stillen,výkonově je to na stejno

Napsal: 18 dub 2007 11:27
od elviiis
Kompresot bude pravděpodobně jednoduší na instalaci. Bude to pekně dopovat od spoda. Biturbo dle mého názoru ti umožní podstatně více motor nabušit. To že udává výrobce nějaký výkon ještě neznamená že ho nemůžeš ještě zvýšit ale chtělo by to pak i vnitřnosti motoru. aspoustu dalších věcí okolo :wink: pokud máš love tak určo biturbo 8)

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 11:49
od MiTMaN
no pokud mas love.. tak bych zkusil zauvazovat o kombinaci kompresor+ turbo nebo kompresor +biturbo.. nevim jestli bys tam na to mel misto.. ale byla by to dobra kombinace.. pokryl bys tim cely spektrum otacek.. ale je otazka.. jak by to zvladal motor :D

Napsal: 18 dub 2007 12:19
od elviiis
No řekl bych že na oboje u 350Z místo nejni a proto bych šel spíše do biturba aby měl pokryté vyšší otáčky. Stejně když tomu dáváš čočku tyk si motor držíš v otáčkách kde valí turbo max boost a pokud by tam dal BOV tak nebudeš čekat na nástup turba a výsledný efekt bude super 8)

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 12:27
od tomik
místo je tam na oboje, kompresor se dává nahoru a turba dolů, ale vyjde to na balík, chci dát max dvě kila a mám navíc najeto jen 18tis km tak bych nera zmršil motor

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 12:28
od Lukaash
ty sady jsou i s RJ?

Napsal: 18 dub 2007 12:30
od elviiis
no nezapomínej ještě na vedení trubek a na to už by ti místo nezbylo. Ale jak jsem řekl šel bych do biturba. Budeš mít lepší potenciál ve vyšších otáčkách.

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 12:37
od tomik
v Essenu u DC-Sports maj kompresor za 8000euro vč montáže, TUV, je tam intercooler, větší vstřky, ECUatd... a mají to odzkoušené, ty dvě malý terbíčka je potíž s dovozem, instalací, seřízením atd... ve Státech ta sada vyjde na 5000 USD ale tady je to skoro 2x tolik

Napsal: 18 dub 2007 12:48
od elviiis
tak v tomo případě bych šel do kompresoru. A nebo se obrať na kageki-racing. Určo ti řeknou za kolik by ti sehnali bitrubo kit i s namontováním.

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 13:55
od tomik
s kageki jsem to už řešil, ty by vyndali VQ motor a dali tam SR26DETT ze skylinu, a prej by se vešli i do ceny...

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 13:58
od tomik
to Elviiis: čistě náhodou, neříká ti něco INNOCENTO turbo deTomasso?

Napsal: 18 dub 2007 14:11
od elviiis
to tomik: neříka :( jinak s tím Rb to má něco do sebe. Hodně japončíků to dělá že vyndávají VQ cpou RB. RB má větší výkonový potenciál a je to řaďák bude divočejší. A když se vejdou do ceny 8) Jinak záleží na co to chceš. Pokud to máš prostě na obyč ježdění občas na sraz nebo si jen tak zablbnout na okruhu nebo si dát bočak tak tam jen šupni kompresor. Pokud chceš občas natrhnout prdel nějakýmu feráču vyhrát nějakej sprintík atd tad tak jim to tam nech a a aťti tam vrazí a poladí RB26DET nebo DETT 8)

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 14:20
od tomik
no já jen že to jezdí s tvým motorem....jednou jsem to měl možnost koupit, já blb to nevzal :-(
mám strach z elektroniky, abych víc nespravoval než jezdil, ta 26ka je super a má potenciál, hlavně se na ní dělá všechno a je prověřená, ale kompatibilita s elektronikou auta asi bude mizivá...
zetko mám na hraní, taková kasička, bezedná :-)

Napsal: 18 dub 2007 14:27
od elviiis
jako s mototorem s daihatsu? To je masakr motor 8) Je to celkem sranda. Má to hezkej zvuk když je to v otáčkách. Jinak s tou elektronikou bych to moc neřešil 90procent se ji stejňe vyhodí. Tam s kama pocházím máme frajera (říká se mu kuliok) dáš mu uato na opravu světel a on ti vrátí auto a dvě přepravky plné drátů ze slovy : TO TAM TI BLBCI VE FABRICE DALI ÚPLŇE ZBYTEČNĚ . A všechno funguje tak jak má :) Řekl bych že s těmito úpravami mají skušenosti.

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 14:35
od tomik
sice ital ale s motorem daihatsu s turbem, chtěl za to bednu Jacka Danielse...a dneska se to na mobile.de prodává za stopade jako unikát

Napsal: 18 dub 2007 14:45
od elviiis
Když jsem hledal gtti v německu tak jsem našel všeho všudy tři a ceny od 2tis euro nahoru za sérku za motor 1500euro. Prej je těchto auto málo i v Japanu. Já už mám motor až na intercooler a výfuk kompletní (možná budu dělat znova motor bo se mi zdá že si špatně sedli kroužky) a už jen lak. Chtěl jsem oranžovou nissan 350Z. 2500za kilo ale nakonec to vyhrálo crazy plum peral (plymouth ss baracuda 1968) 5tis za kilo. Počítal jsem to a autíčko bude mít hodnotu hodně přes 100tis (motor po go cca 130koní , brzdy repas , převodovka repas , kastle origo + novej lak , nápravy repas). Ale jsu zvedavý kdo mi to za to dá až to budu prodávat :(

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 14:55
od Shr3k
tomik: Já bych vsadil na kompresor. Viděl jsem na D1 GP naživo zástavbu turbodmychadla (i v akci), měl tam myslím nějakou single T78 nebo 88 a zrovna se tam nějaký mechanik rozčiloval nad tím, že to prostě není ono. Myslím jako že VQ35DE na to není stavěný. Pokud to tam nechceš foukat jen tak polehoučku, musí se vyměnit půlka motoru, což jsou taky mechanické díly za 8000-10000 USD.

Zato kompresor jede kontinuálně a i charakterem přeplňování odpovídá tomu atmosférickému motoru. Těch kompresor kitů je samozřejmě víc. Asi záleží, jak daleko se chceš dostat. Je ale fakt, že bolt-on turbokity, jako třeba Greddy, jsou docela levné.

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 15:32
od tomik
tak to je hodně slušný, já zetko přeláknul, origo oranž se mi nelíbila tak je na něm origo Lamgorghini Gallardo světle oranžová
a trocha karbonu...

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 15:42
od tomik
to Shrek: tolik abych se nevztekal když mě na sprintu dostane em trojka :-) stačí tak 400koní a budu celkem spokojenej, zatím vede ten kompresor

Napsal: 18 dub 2007 16:06
od elviiis
nissan má těch oranžovejch kotel odstínů od světlé až po skoro zalto hnědou... Ale ta flajová s plymouthu mně prostě dostala. A jak píšeš pro tvé užití bude nej ten kompresor. Jinak já bydlím v OL tak až tam ten kompík bude tak tu můžeš dovést ukázat 8)

Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?

Napsal: 18 dub 2007 16:28
od tomik
má, ale na zetko dávaj jen sunset, a ta je spíš do hněda, mimo sluníčko nic moc, navíc to bylo potlučený a dost se zacínovávalo, tak vyhrál celolak na lambo barvu, jinak až to bude tak se spolehni že si to pro sebe nenechám :-)

Napsal: 18 dub 2007 17:29
od Takeshi
já bych dal TwinTurbo,to prostě musí být,
kompresor má divnej zvuk a slyšíš tam pořád ten řemen nebo co,u (Miniho S jsem si toho všiml),prostě turbo a hlasitej BOV

Napsal: 18 dub 2007 20:26
od GReddy
divnej zvuk? neznam nic lepsiho nez zvuk stihacky z druhy svetovy na naletu ;)

Napsal: 19 dub 2007 06:36
od elviiis
no s tím zvukem je to taky hodně ošemetný. Každej kompík a každé turbo má jiný specifický zvuk. Záleži na spousta aspektech. Já měl na nissan 200sx 1.8T turbo air research a pískalo jako prase v celám spektru otáček (kdy tlačilo od 2.8 do 7.3). mělo to opravdu seprez zvuk. A pak jse slyšel nějakýho staršího meďáka v kompresoru (měl vzadu cedulku AMG) a ten měl taky brutus zvuk ten kompresor fakt hvízdal jak stíhačka při náletek. Nehvízdal tak ostře jako turbo u rozjíždějícího se TDi ale zvuk měl krásnej. Navíc nevým jestli jsi někdy slyšel Z když mu dáš knedlík a je to fakt docela rachot a pochubiju že by jsi při tom slyšel pískat trubo ne kompresor :wink:

Napsal: 21 dub 2007 13:10
od Beaver
Asi bych doporucil singl kit od Turbonetics s turbem T60. Obsahuje vsechno vcetne intercooleru, pouziva seriove vyfukove svody od hlav a za den dva se to da cely vrazit do auta a jezdit :wink:

Mimochodem, vcera jsem 350Z v PV potkal, ale bylo tusim cerny.

Napsal: 05 kvě 2007 15:50
od ladis.biker
Já osobně bych volil kompresor. Páč si myslím že aut s kompresorem tu moc nejezdí.

Napsal: 05 kvě 2007 15:57
od blázen
je to dobrá otázka,compressor má větší ztráty jako turbo, já osobně bych to třestavěl na singla a použil nějaké GT35 nebo podobné turbo, je jen otázkou,jak daleko chceš výkonově jít, turbo bude složitější na instalaci,ale zvládne omnoho více jako comp....

Napsal: 06 kvě 2007 13:23
od Shr3k
blázen píše:je to dobrá otázka,compressor má větší ztráty jako turbo, já osobně bych to třestavěl na singla a použil nějaké GT35 nebo podobné turbo, je jen otázkou,jak daleko chceš výkonově jít, turbo bude složitější na instalaci,ale zvládne omnoho více jako comp....
Jo a přemýšlel jsi, kam tu GT35 v 350Z jako posadíš? Podívej se, kolik je tam na single turbo přestavbu místa - musíš ho dát místo topení, nebo před motor, případně nalevo vedle motoru dopředu (místo toho hranatého tanku). V tuzemských poloamatérských podmínkách to bude dost náročné.
Obrázek

Napsal: 10 kvě 2007 17:27
od Beaver
Shr3k píše:Jo a přemýšlel jsi, kam tu GT35 v 350Z jako posadíš? Podívej se, kolik je tam na single turbo přestavbu místa - musíš ho dát místo topení, nebo před motor, případně nalevo vedle motoru dopředu (místo toho hranatého tanku). V tuzemských poloamatérských podmínkách to bude dost náročné.
http://www.tuning-magazine.cz/typo3temp ... 9d383e.jpg
Omyl, kouzelný na tom kitu od Turbonetics je právě to, že je bolt-on.

Obrázek

Napsal: 21 kvě 2007 08:26
od mikey
nad vykon tak kolem 380 az 400 koni pocitej s kovanyma ojnicema a pistama( a nejen to) ty originalni nejsou staveny na forced induction at uz superchargerem nebo turbem ..znam clovicka co ma g35 skyline a ten tam mel supercharger a vyletela mu ojnice blokem .. a este znam clovicka kterej ma kompressor na m5 (ty sestivalcovy) a upalil si na prvnim pistu hranu ,protoze preplnil tlak az moc tak to jednoduse detonovalo ..))