Stránka 1 z 1
Výfuk na diesela?
Napsal: 23 dub 2007 20:59
od -=quinn=-
Zdravím, mohu poprosit o názory:
mám špatnej koncovej tlumiš na 1,9TDi, budu kupovat novej, tak přemýšlím jestli mám koupit za pár korun seriovej, nechat si tam navařit akorát koncovku a třeba ještě slepou koncovku na druhou stranu a za zbytek peněz co mám nachystaný tak něco došetřit a koupit nějaký pěkný kola,
nebo v laityngu mi řekli že mě tam namontujou opravdovej duplex, tzn sportovní koncovej tlumič s dvěma kncovkama na každé straně jendou cca za 8tisíc.
Takže rozhodnu se asi podle toho co mi napíšete jak je to na dieselu se sportovním výfukem a zvukem a výkonem. Slyšel sem už tooolik názorů a nevím co je pravda....
je tu někdo kdo to má opravdu vyzkoušený: na dieselovy sportovní výfuk a může říct jeslti se nějak změnil zvuk a jestli se nějak změnil výkon? Alespoň minimálně? Díky za tipy a zkušenosti...
Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 23 dub 2007 21:04
od Bordel
Pokud s tim jezdis kazdej den do prace, tak bych nechal upravit ridici jednotku a vejfuk bych nechal serii s nejakou koncovkou a vykaslal bych se na nejaky radoby sportovni "tuningovy" vejfuky, ktere akorad budou lakat pozornost a mozna te ten zvuk zachne zachvili sra*

Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 23 dub 2007 21:22
od Anděl
-=quinn=- píše:Zdravím, mohu poprosit o názory:
mám špatnej koncovej tlumiš na 1,9TDi, budu kupovat novej, tak přemýšlím jestli mám koupit za pár korun seriovej, nechat si tam navařit akorát koncovku a třeba ještě slepou koncovku na druhou stranu a za zbytek peněz co mám nachystaný tak něco došetřit a koupit nějaký pěkný kola,
nebo v laityngu mi řekli že mě tam namontujou opravdovej duplex, tzn sportovní koncovej tlumič s dvěma kncovkama na každé straně jendou cca za 8tisíc.
Takže rozhodnu se asi podle toho co mi napíšete jak je to na dieselu se sportovním výfukem a zvukem a výkonem. Slyšel sem už tooolik názorů a nevím co je pravda....
je tu někdo kdo to má opravdu vyzkoušený: na dieselovy sportovní výfuk a může říct jeslti se nějak změnil zvuk a jestli se nějak změnil výkon? Alespoň minimálně? Díky za tipy a zkušenosti...
Proč tahle prasit auto.

Pojede to snad více. Ne

Pojede to míň pro vyšší váhu.
Na naftu nemá smysl vymýšlet "sportovní" výfuk. Navař tam nějakou pěknou koncovku a je to.

Zbytek peněz vraž do úpravy řídící jednotky a na nová kola.
Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 23 dub 2007 21:34
od -=quinn=-
no...tohle jsou ovšem akorát názory na to jestli sportovní výfuk nebo ne....ale mě de spíš o zkušenosti....do řídící jednotky atd půjdu určitě taky, ale později....tedka mám špatnej tlumič tak chci něco udělat s ním...proto mě zajímá jestli tu není někdo, kdo na dieselovy tuto upravu už udělal..diky
Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 23 dub 2007 21:56
od BALI
výkon ti to nepřidá

nevim,jak to je u 1,9TDI ale s kamarádem jsme na golfa II 1,6TD dali místo koncovýho tlumiče vykuchanej koncovej tlumič z felicie a znělo to zajímavě (při zachování středu a katu)
Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 23 dub 2007 22:08
od -=quinn=-
no a co je teda pravdy na tom že když je to průchozí výfuk tak přepážky nebrání průchodu spalin = menší odpor a jede to líp? Přímo v laityngu mě tvrdili že to měřili přímo na mým motoru akorát v autě seat toledo před a po váměně a přidalo to 4,5kw...nevím jestli tomu mám věřit...spíš ne, ale že by lhali?
Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 24 dub 2007 19:50
od Bordel
-=quinn=- píše:no a co je teda pravdy na tom že když je to průchozí výfuk tak přepážky nebrání průchodu spalin = menší odpor a jede to líp? Přímo v laityngu mě tvrdili že to měřili přímo na mým motoru akorát v autě seat toledo před a po váměně a přidalo to 4,5kw...nevím jestli tomu mám věřit...spíš ne, ale že by lhali?
kdyby ti rekli, ze stoji jen 2x tolik nez seriovy, ma jinej zvuk a vykon zustane stejny... uvazoval bys o nem?

Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 24 dub 2007 21:48
od -=quinn=-

:):)...no asi jo, protoze sem s tim tak trochu tak pocital:) ..ale ted sem se uz rozhodl ze asi pudu do seriovyho:)..diky za rady
Napsal: 25 dub 2007 09:11
od elviiis
výfuk na 1.9Tdi ze zvýšním výkonu stojí cca 24 tis a je to celej set svody trubka od svodů až na konec a na konce je koncák který nahrazuje střeďák a koncák , katr tam nejni. Tento výfuk dělal profík co staví auta na závody. Je ošklivej bez koncovky takže by sis k němu musel dokoupit koncovku a u dělal by ti ho přímo pro čip jakej máš v jednotce. celonerez duplex za 8 tis ti ubere několik koní bude mít hnusnej zvuk atd atd. 8tis jsou náklady na nekvalitní nerez a svářeče čerstvě po vyučení. na výpočty nezbývá. Navíc udělanej výfuk na 1.9tdi po čipu ze 96Kw na 100KW (na brzdě odladěný a k tomu ten výfuk (po instalaci výfuku a znovu odladění to mělo 106KW +-) mělo to jen zajímavej brnivě hvízdavej zvuk nic víc.
Takže rada nad zlato dej tam obyč výfuk

a vzhledem k tomu že TDi jsou dýmovnice tak tam nezapomeň dát DTM koncovku

.
Napsal: 25 dub 2007 14:43
od Lukaash
elviiis píše:výfuk na 1.9Tdi ze zvýšním výkonu stojí cca 24 tis a je to celej set svody trubka od svodů až na konec a na konce je koncák který nahrazuje střeďák a koncák , katr tam nejni. Tento výfuk dělal profík co staví auta na závody. Je ošklivej bez koncovky takže by sis k němu musel dokoupit koncovku a u dělal by ti ho přímo pro čip jakej máš v jednotce. celonerez duplex za 8 tis ti ubere několik koní bude mít hnusnej zvuk atd atd. 8tis jsou náklady na nekvalitní nerez a svářeče čerstvě po vyučení. na výpočty nezbývá. Navíc udělanej výfuk na 1.9tdi po čipu ze 96Kw na 100KW (na brzdě odladěný a k tomu ten výfuk (po instalaci výfuku a znovu odladění to mělo 106KW +-) mělo to jen zajímavej brnivě hvízdavej zvuk nic víc.
Takže rada nad zlato dej tam obyč výfuk

a vzhledem k tomu že TDi jsou dýmovnice tak tam nezapomeň dát DTM koncovku

.
a jak ten profi vyfuk vypada? priruba, koleno, trubka vlnovec, pak se strida trubka s kolenem a konec? protoze takovej celonerez ti za 24kkc postavi kde kdo
mam takovej na aute, a stal me 20% tvoji ceny (uznavam, ze jsem platil pouze material)...
Napsal: 25 dub 2007 14:49
od elviiis
ten borec si bere 24 za celej lauf včetně výpočtů práce a matrošu. V ceně jsou i svody s přírubou. Pok by jsi měl nerez svody v serii tak použije tu přirubu z nich a jsi 3 až 5 tis dolů. Jedná se o celej výfuk od bloku motoru až na konec. Ten frajer dělá laufi na vrchy pro závodníky. vím o něm přes borce co jezdí pro cimbu.
Re: Výfuk na diesela?
Napsal: 25 dub 2007 19:44
od -=quinn=-
Ok, dám tam obyč výfuk, ale DTM koncovku určitě ne;-)...díky za radu..třeba se pro takovej výfuk jak píšeš jendou rozhodnu:)
Napsal: 26 dub 2007 18:38
od T-O-M
Já nevím proč všichni očekávají od dieselů zajímavý zvuky? Ještě jsem neslyšel naftu co by zněla líbivě, určitě né čtyřválec. Ono taky co čekat ve 4000rpm

Maximálně tak pískání turba, který může být na dlouhý štrece na obtíž. Upravovat ano, ale s cílem vyššího výkonu, na zvuk bych nečekal.
Napsal: 26 dub 2007 20:25
od elviiis
mno řeknu ti tato bora má zajímavý a řekl bych hezký zvuk. mimo toho hrozn ho kadlání na volnoběh ale toho se dieselu made in vw nevyhneš. Ale řeknu ti takov kvalitní siesel jako jsou toyoty hondy nebo pětiváli od volva nebo šeetiváli od BMW maji opravdu zvuk hezkej. (a to nesnáším dieseli) navíc bmw ani volva ani japan dieseli nefungujou jako pojízdně generátory černý mlhy takže pokud tě honí takovej 330D ani nevíš že je to ropa. Jele jsem za nissan panfinder 2.5TDCI od NICKA a i když tomu roštoval ani si to neblaflo anavíc je to i celkem tichý (až na vrtuli) a je to čtyřvál.
Takže pokud se setkáš i s jinými diseli než VW zjistíš že mohou mít i hezký zvuk a ne jen VW,
Prosím odpusťte si keco o tom jaký jsou tdi držáka to je GM large blok taky

Napsal: 03 kvě 2007 15:40
od AlesShi
kluci, pls co znamena DTM koncovka?
vyrobce? se zav. serialem to asi nema nic spolecnyho...
Napsal: 03 kvě 2007 16:21
od Beaver
AlesShi píše:kluci, pls co znamena DTM koncovka?
vyrobce? se zav. serialem to asi nema nic spolecnyho...
"DTM koncovka" má společnýho s DTM jen to, že je stočená směrem nahoru. Význam této úpravy mi zatím uniká, nicméně aplikovat takovou koncovku na TDi motor s velkou kouřivostí je utrpení pro ostatní řidiče, protože z auta to udělá lokomotivu s komínem (navíc kouř jde obvykle navíc i na nárazník a špiní ho - proto mají TDi koncovky zahnutý směrem dolů).
Napsal: 03 kvě 2007 17:05
od elviiis
DTM koncovky si cpou na dieseli jen dementi kterým bych dal pár facek. Jinak jak napsal beaver je to ůprava na pikaču a vypada to debilně a DTM koncovky od pšounků navíc nemaj vyvrtané díry takže ti tam nateče voda a vevnitř ti ten plechovej shit skoroduje
