Stránka 1 z 1
Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 22 kvě 2007 00:00
od Hans231
Mam dotaz jestli je to teoreticky mozne pouzit tlumic vyfuku ze silne sportovni motorky jako koncak na auto...
Napsal: 22 kvě 2007 07:32
od honza 2.0 16v
může- kdysi jsme viděl koncák z nějaký 6kule na favoritoj.. no zvuk to mělo prazvláštní...

Napsal: 22 kvě 2007 11:35
od Hans231
honza 2.0 16v píše:může- kdysi jsme viděl koncák z nějaký 6kule na favoritoj.. no zvuk to mělo prazvláštní...

heh rozved to, docela by me to zajimalo hlavne po zvukove strance. Kdybych na svem suzuki 1,3 gti mel karbonovej koncak z jine suzuki ale motorky

. myslim ze treba kolem 5-8 tis rpm uz by to mohlo mit docela zajimavej zvuk. k tomu jen ladene svody popripade rezonator

Napsal: 22 kvě 2007 11:52
od Anděl
Někdo z fóra to už zkoušel, ale pak to změnil. Prostě to nejelo, jak mělo.

Napsal: 22 kvě 2007 12:06
od elviiis
Pokud u swiftá dáš jen laděné svody a koncák tak to pojede sice lépe ale jen v točkách do 5tis bude moc zdechlej a bude hodně hlučnej nech střeďák a na konec dej laďák na osobáka karbonovej koupíš tak za půlku ceny co koncák na mašinu možná i levněji. Navíc mašina táha od 8tis nahoru takže bude jinak navrženej asi bych se do toho nepouštěl. Je to tak 50 na 50že to pojede tak jak má a vyhodíš moc peněz.
Napsal: 22 kvě 2007 20:43
od T-O-M
elviiis píše:Pokud u swiftá dáš jen laděné svody a koncák tak to pojede sice lépe ale jen v točkách do 5tis bude moc zdechlej a bude hodně hlučnej nech střeďák a na konec dej laďák na osobáka karbonovej koupíš tak za půlku ceny co koncák na mašinu možná i levněji. Navíc mašina táha od 8tis nahoru takže bude jinak navrženej asi bych se do toho nepouštěl. Je to tak 50 na 50že to pojede tak jak má a vyhodíš moc peněz.
asi tak nějak, na moto má pěkněj zvuk když tam motor točí třeba do 12, 13tis otáček, na autě to bude jenom zajímavě vypadat, jinak jestli uvažuješ o laděném výfuku tak ten moc tlumících materiálů nemá, záleží jestli to bude pro tebe + nebo -
Napsal: 22 kvě 2007 21:00
od Hans231
Msi mate pravdu,precejen mi auto nikdy nebude tocit 15t rpm radeji poridim nejakej "mugenak" carbon look. jinak ted mam jen stredak a pruchozi koncak a nemuzu si stezovat.
Napsal: 03 čer 2007 19:53
od Sinkas
muzes mam ho taky na williamsu z gsxr musi to bejt primo pruchozí ladak
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 05 čer 2007 08:32
od Tweety_Road Punisher
Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 05 čer 2007 20:52
od Hans231
Tweety_Road Punisher píše:Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Tak nejak, aspon tak to budu resit ja
jinak ty jsi nekde ze severni moravy zejo? nejedes nekdy na olomouc nebo nejedes na sraz do hradce k. koncem mesice?

Napsal: 06 čer 2007 06:36
od elviiis
No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat

Napsal: 06 čer 2007 08:39
od Tweety_Road Punisher
elviiis píše:No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat

Jojo s ním jsem mluvil. A taky mi řekl že střed nechat. 6e pak je to randál jak cyp.
O kolik se tak zvedne spotřeba když se vyhodí kat?
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 06 čer 2007 08:41
od Tweety_Road Punisher
Hans231 píše:Tweety_Road Punisher píše:Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Tak nejak, aspon tak to budu resit ja
jinak ty jsi nekde ze severni moravy zejo? nejedes nekdy na olomouc nebo nejedes na sraz do hradce k. koncem mesice?

jj do hradce jedu se sojím klubíkem. A pokud by jsi chtěl, tak v červenci budeme tady u nás pořádat neoficiální sraz mezi kluby. Kde hodíme sprintíky atd. A pro přes polní bude zajištěn i nocleh v kempu kde můžem posedět u pivka pokecat případně zablbnout na hřišti atd.
Napsal: 06 čer 2007 08:55
od elviiis
Tweety_Road Punisher píše:elviiis píše:No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat

Jojo s ním jsem mluvil. A taky mi řekl že střed nechat. 6e pak je to randál jak cyp.
O kolik se tak zvedne spotřeba když se vyhodí kat?
u většiny aut po vyhození katu spotřeba klesá
není to vška podmínkou lae jestli vzroste o čemš silně pochybuji tak o panáka na 1000000Km

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 07 čer 2007 23:55
od Starlet
Mam 1.3 16V Starleta, pruchozi koncak, kat pryč a momentálně i střed, kterej uhnil. Střeďák byl průchozí, bez přepážek, celkej jak sklenice od okurek a tak se chci zeptat, protože to tak mam jen chvíli: co to může udělat se spotřebou, nechat to takhle, případně sehnat novej, rezonátor, nebo nějakej jinej nápad? Hluk neřešim.Díky
Napsal: 08 čer 2007 06:32
od elviiis
no na spotřbu to asi optymální nebude

skusil bych sehnat nějakej sportovní střeďák přímo pro startlet. A nebo si kup Glanza V-turbo tam je to jedno

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 08 čer 2007 13:05
od kubi
U nás mají dva kluci na favoritech tlumiče z motorky a jakože klobouk dolů. Zvuk parádní. Je to takové zvláštní, takový hlubší zvuk, no moc pěkné.....
Napsal: 09 čer 2007 16:24
od Beaver
Jenomze u Favorita neni zadnej vykon, takze tam neni co pridat ani ubrat

A vyslovene se tak jedna spis o zvukovou zalezitost.
Napsal: 09 čer 2007 22:12
od Hans231
Beaver píše:Jenomze u Favorita neni zadnej vykon, takze tam neni co pridat ani ubrat

A vyslovene se tak jedna spis o zvukovou zalezitost.
no prave

aby to spis jeste neubralo....
Napsal: 10 čer 2007 15:31
od Beaver
Ridil bych se vnitrnim prumerem. Pokud je alespon takovy, jako je prumer vyfukoveho potrubi a tlumic je pruchozi, tak by to na vykon vliv mit nemelo.
Napsal: 12 čer 2007 00:48
od Starlet
elviiis píše:no na spotřbu to asi optymální nebude

skusil bych sehnat nějakej sportovní střeďák přímo pro startlet. A nebo si kup Glanza V-turbo tam je to jedno

Jenomže Glanzu dělali asi jen s pravostrannym řízením
Tak když vynecháme spotřebu,která snad nic hroznýho neudělá, co ten výkon??Předpokládám že ty bys mi mohl odpovědět. Na tohle auto sportovní neseženu, leda můžu vrátit sériovej...Jinak díky
Napsal: 12 čer 2007 06:42
od elviiis
U JP 16V motorů jsem se většinou setkal s tím že průchozejším výfukem získáš tah ve vrchních otáčkách a tsratíš jej dole a to hodně adost nerovnoměrně = více stratíš než na spodcích než dostaneš na vrchu. pokud nemáš další ůpravy jako mapu vstřikování a předzápal troškem předělané a přiostřené vačky tak výsledný dynamika auta bude horší. nesahal bych na nic s potrubí krom koncáku a tam pokud zachováš vnitřní průměr nebo se alespoň přiblížíš tak je celkem jedno co tam dáš to už je pak o vzhledu. Vyndal bych akorát katr ten na spodcích moc nepoznáš ale na vrchách to trochu přidá. u hodně aut to dělá řádově několik koní a na zrychelení to poznáš několika nezanedbatelnýma desetinama.
Napsal: 12 čer 2007 21:37
od Angličák
Trochu pozdě, trochu mimo:
Mám na jednom ze svých RS koncák z CBR 900 RR (podotýkám sérii), dokonce v kombinaci s origo fordím středním tlumičem a zvuk to má naprosto báječný a co se týče výkonu, spotřeby, čehokoliv - nepozoruju žádné negativní anomálie, spíš naopak, je to dobrý a to již dokonce několik let.....
Napsal: 14 čer 2007 01:34
od Starlet
elviiis píše:U JP 16V motorů jsem se většinou setkal s tím že průchozejším výfukem získáš tah ve vrchních otáčkách a tsratíš jej dole a to hodně adost nerovnoměrně = více stratíš než na spodcích než dostaneš na vrchu. pokud nemáš další ůpravy jako mapu vstřikování a předzápal troškem předělané a přiostřené vačky tak výsledný dynamika auta bude horší. nesahal bych na nic s potrubí krom koncáku a tam pokud zachováš vnitřní průměr nebo se alespoň přiblížíš tak je celkem jedno co tam dáš to už je pak o vzhledu. Vyndal bych akorát katr ten na spodcích moc nepoznáš ale na vrchách to trochu přidá. u hodně aut to dělá řádově několik koní a na zrychelení to poznáš několika nezanedbatelnýma desetinama.
Díky, takže co nejdřív bude pujde střed zpátky, je to tak jak jsi napsal, ve vysokejch otáčkách to jede líp, v nízkejch hůř, celkově lehce horší. Kat je pryč už dávno

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Napsal: 14 čer 2007 02:59
od SpeedyS4
no ja napr vyndal stredak i kat a rekl bych ze ve spodnich to neztratilo a ve vyssich pridalo. Ale rachot je to az moc velkej, na denni provoz nic dobreho, ale na zavodaka to patri

jedna se o kadetta 2.0 16v GSI. jinak jedine co je upravene je jen par veci u vstriku a nasavaneho vzduchu