Jakou vůli má mít nebo nemá mít turbo
Napsal: 22 kvě 2007 11:54
Tak jsem sundal hadice a rukou jsem zkusil šáhnout na osičku turba. Vůle je pár mm. Je to úplně špatně, nebo ......... 
Jo a je to turbo TD05H.
Jo a je to turbo TD05H.
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Jeste,ze ta dobra naladaAnděl píše:Když jsem říkal pár, tak jsem myslel na konci tak 3-5mm. Jinak dozadu a dopředu nic.Takže je asi určitě KO.Stejně jsem chtěl větší, takže bude nové.
A pak to mělo něco tlačit.
Olej nikde není.elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
Určitě jde proto v těchto případech repass nejni na nic bo bys musel koupit o nové vrtulky a to už můžeš rovnou koupit new turbo.Lukaash píše:...a to jeste nedre o housing?
Kuwa to je čudný turbem v takovýmhle satvu by mněl olej vyloženě chcát.Anděl píše:Olej nikde není.elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr olejeJe to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal.
Od turba je všude kov na kov.
to jsem jeste nevidel...Anděl píše:Olej nikde není.elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr olejeJe to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal.
Od turba je všude kov na kov.
OK. Změřím to šuplerou.Camel píše:Ja myslim ze s tou vuli 3-5mm to trochu prehnal...Urcite to jsou zkreslene hodnoty...Az to zmeri sparovyma merkama tak to bude urcite jina hodnota...Mensi!
Ještě to nemám venku.elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
A jak to budes merit suplerou?Anděl píše:OK. Změřím to šuplerou.Camel píše:Ja myslim ze s tou vuli 3-5mm to trochu prehnal...Urcite to jsou zkreslene hodnoty...Az to zmeri sparovyma merkama tak to bude urcite jina hodnota...Mensi!
ale pak to nepretesnis u nas nesezes tesneni na turbo na 4g63TAnděl píše:Ještě to nemám venku.elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.
![]()
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit.Ale s tím jsem do toho šel.
Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS.
Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožnáFlinta píše:3-5 mm![]()
tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
![]()
Idaho píše:hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožnáFlinta píše:3-5 mm![]()
tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
![]()
protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
pokud sežen firmu co provede práci + vyvážení, já tesnění dodámFlinta píše:ale pak to nepretesnis u nas nesezes tesneni na turbo na 4g63TAnděl píše:Ještě to nemám venku.elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.
![]()
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit.Ale s tím jsem do toho šel.
Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS.
Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
jasan počítám s tebouFlinta píše:Idaho píše:hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožnáFlinta píše:3-5 mm![]()
tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
![]()
protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
![]()
![]()
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak paradjeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
zatim sem zkousel gufera az na to velky a jeste sem zkousel tesneni pod hlavu ..pak dam vedet jestli sedelo vsechnoIdaho píše:jasan počítám s tebouFlinta píše:Idaho píše: hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožnáprotože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
![]()
![]()
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak paradjeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
set tedy pasoval celý?? ( alespon vím do budoucna)
No mám přesně toto originál turbo 14BB.Krosmen píše:seriové 14BB není dobré turbo neb materiál v něm použitej neni dostatečně kvalitní asi jako na svodech k němu...moje vypadaj jak panennská blána sněhurky......
Na již zmíněných 300PS stačí TD05 16G small a nebo BIG s potenciálem 360PS......![]()
Již sem to s Idahem řešil neni problém sehnat ze států nové a cena je zajímavá a pokud vemem dvě tak se určitě dostanem na dobrou cenu....
radialni vule je uplne normalni nebot jsou to plovouci loziska, axialní vule bi nemnela bejt skoro zadnaAnděl píše:Tak jsem sundal hadice a rukou jsem zkusil šáhnout na osičku turba. Vůle je pár mm. Je to úplně špatně, nebo .........
Jo a je to turbo TD05H.