Stránka 1 z 16
vylepšení dieselu?
Napsal: 27 kvě 2007 13:03
od Larry
Zdravim pánové , vim že tady mi určitě poradíte , potřeboval bych radu jak se dá zlepšit výkon u dieselového motoru? samozřejmě aby ten motor hned neodešel,zatim jsem tam dal sportovní filtr a nějak mě nenapadá co dál, u benziňáku to není problém to jsem měl dřív,ale ted si nevím rady. děkuji všem za odpověd
Napsal: 27 kvě 2007 13:07
od Mirda
Určitě by bylo dobré napsat o jaký vůz se jedná (aby to mělo pak vůbec cenu)...

Napsal: 27 kvě 2007 13:21
od Larry
jasný omlouvám se jde o Renault Clio 1.9d rok výroby 1994 a výkon motoru je tušim 47Kw , ono jak je malý auto tak to nejede špatně,ale přeci jenom bych chtěl aby to bylo ještě trochu svižnější. Ale člověk jak je zvyklý se služební oktávky s turbem tak je to pořád o něčem jiném

Napsal: 27 kvě 2007 13:25
od Beaver
Na motor nesahat, udržovat v dobrým stavu, žádný zásahy nemají cenu.
Napsal: 27 kvě 2007 13:46
od Larry
asi to tak bude já myslel jestli neexistuje nějaký nenásilný zásah co by neničil motro,ale asi ne

no hold jsem si teb vybral tím dieselem jízdu spíše na spotřebu ale díky za pomoc

Napsal: 03 čer 2007 19:48
od Sinkas
da se trochu poladit čerpadlo ale motor dost trpí, par silnejsich pruzinek a mas opar otacek navic,ale chce to aby se ti dotoho kouknul nejakej cerpadlař
Napsal: 03 čer 2007 20:22
od karfik
souhlas s Beaver.
Mel jsem Escorta 1.8D, taky jsem si myslel ze to nejak poladim. Koupil jsem konickej vzduch. filtr K&N a nechal jsem dat vetsi davku nafty na cerpadle.
Vysledek: motor se vetsim prisunem vzduchu hur ohrival, vic rval, hulil, zral ale jel uplne stejne. Jestli ti muzu radit, nech to jak je. Tyhle motory jsou pro pohodovou jizdu s par litry nafty, takovy to domaci povozenicko

Napsal: 03 čer 2007 21:45
od Larry
tak už si zvykám na takový to ježdění s dieselem ,kdy ho při startu nechám zahřát a pak ho točim max. do 2000-2500 otáček ,nezvyk ,když s benzínem člověk lítal a řadil při 5 tisících

,ale tak 4 litry nafty na 100 km je paráda ,tak jsem si rád zvyknul.

Napsal: 04 čer 2007 19:51
od T-O-M
karfik píše:souhlas s Beaver.
Mel jsem Escorta 1.8D, taky jsem si myslel ze to nejak poladim. Koupil jsem konickej vzduch. filtr K&N a nechal jsem dat vetsi davku nafty na cerpadle.
Vysledek: motor se vetsim prisunem vzduchu hur ohrival, vic rval, hulil, zral ale jel uplne stejne. Jestli ti muzu radit, nech to jak je. Tyhle motory jsou pro pohodovou jizdu s par litry nafty, takovy to domaci povozenicko

Já slyšel, že ty konusy nedělaj dobře žádnýmu dieselu, jen vložka do airboxu.
Napsal: 04 čer 2007 21:57
od AlesShi
zalezi jakej diesel. Pridava se nafta, zveda se tlak na turbu, meni se turbo, dava se ic nebo vetsi
filtr se nedava

protoze nic neziskas a akorat posles vahu kriti, kdyz ji mas
Napsal: 04 čer 2007 23:05
od pov
Mno, na atmosferickym dieslu se taky neco dostat da...
Napr. ja mam na nafte dopadovany saci a vyfukovy kanaly a odlehcenej setrvacnik, nove postaveny cerpadlo, a musim rict, ze uz se nemusim bat predjizdet, jak tomu bylo predtim...
U VW se daj na holou naftu jeste puzit svody z benzinovyho 8v motoru(GTI) coz je taky poznat, ale nejvic tomu pridas tim, ze zkontrolujes jestli nekapou vstriky a jestli je OK cerpadlo.
Napsal: 05 čer 2007 15:22
od mega1
cau, ja mela chiply SDIcko na Fabii - znat to bylo a spotreba stale stejna, takze pokud bych mela opet ten samej motor a mela se rozhodnout pro chip, nevahala bych

Re: vylepšení dieselu?
Napsal: 05 čer 2007 15:58
od Idaho
chip? zkoušelajsi ho ? rozdíl takřka nulovej nevím od jaké to bylo firmy ( tuším Bitpoer ) ale na SDi to neudelalo takřka nic..
Napsal: 05 čer 2007 19:35
od mega1
mne jo, bylo to znat na tahu, ale to, co rikali, ze to bude o skoro 20 koni vic, to je blbost..
Napsal: 05 čer 2007 20:34
od Larry
a kde jste si to nechali dělat a kolik vás to stálo? přemýšlím že bych toho svýho mrnouse nechal taky nachipnout , stačilo by aby byl jen krapet živější nci velkýho ,aby to nešlo na úkor spotřeby
Napsal: 06 čer 2007 22:30
od AlesShi
na
http://dieselpower.cz/forum/ uzivatel Reesha, dela cipy na miru, proslo mu kompem spousty aut a na foru jsou na nej vic nez dobry ohlasy

Napsal: 07 čer 2007 06:48
od elviiis
Nechci do toho kecat v naftách se nevyznám ale není ten rencek čerpaslo bez vstřikování? 6e jako by to asi šlo těžko načipovat a navíc čipovat atmosferickej diessel je stejná kravina jako čipovat atmosferickej benzín. Radši to prodej a kyž chceš diesela tak si kup něco pořádnýho s dobrým motorem a ne asuto ze stacionárním motorem protkalcovské stavy

.
Napsal: 07 čer 2007 22:09
od Larry
jj neboj už taky vim že to nemá řízení vstřiku,tudíž to nepůjde načipovat ,ale nemyslel jsem to do tohohle renaulta

ale jinak díky za poučení
Napsal: 10 čer 2007 21:20
od milonovo
Larry píše:a kde jste si to nechali dělat a kolik vás to stálo? přemýšlím že bych toho svýho mrnouse nechal taky nachipnout , stačilo by aby byl jen krapet živější nci velkýho ,aby to nešlo na úkor spotřeby
Tak musíš někde sehnat koně co budou žrát vzduch
Elviiis:Prosimtě a jak to vypadá když je čerpadlo bez vstřikování?Takovej jako diesel-karbec

Napsal: 10 čer 2007 21:29
od Beaver
No Elvis hadam chtel rict mechanicke vstrikovani, takze tam leda tak chipnout cerpadlo nejakym lepsim prevodem

Napsal: 10 čer 2007 21:42
od Larry
já to chipování myslel na eskorta 1.8 TD r.v. 1998 ,jako kolik by to zvedlo výkon, krouťák a jak by to bylo se spotřebou ,kolik by to zhruba stálo a která firma je osvědčená.
Napsal: 10 čer 2007 21:44
od milonovo
Escort TD je to samý.
Napsal: 10 čer 2007 21:45
od milonovo
Beaver píše:No Elvis hadam chtel rict mechanicke vstrikovani, takze tam leda tak chipnout cerpadlo nejakym lepsim prevodem

Já to tuším,dělám si prdel

Napsal: 10 čer 2007 21:49
od Larry
milonovo píše:Escort TD je to samý.
to takhle starý eskort nemá ještě řízení vstřiku jo?
Napsal: 12 čer 2007 19:52
od milonovo
Mechanický čerpadlo,přidat naftu a tlak turba,ale tenhle motor na to asi není zrovna zvědavej...I když se Ti s tím něco nakrásně povede,během 14ti dní to nebudeš cejtit.Prodej to a kup něco co jede v serii,konkrétně tenhle motor má tragickej průběh a asi 1000 využitelnejch otáček.
Re: vylepšení dieselu?
Napsal: 12 čer 2007 21:21
od Mikael
Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
Napsal: 12 čer 2007 21:25
od milonovo
A nepleteš se?SDI jede parádně na spotřebu,ale na rychlost moc ne.1,9 přímej vstřik,bez turba.Měl jsem v G III 1,9D,v tý době po G I 1,6D a Sieře 2,3D se mi zdálo že to celkem jede,ale dnes bych asi brečel.V max cca 170 a spotřeba 7,5,ale to mi bylo asi 21

Re: vylepšení dieselu?
Napsal: 14 čer 2007 15:36
od Mikael
Prave ze nepletu...Udajne to SDi v ty Kokte bylo s chipem,ale ja na chipovani mam nejak svuj nazor.
Re: vylepšení dieselu?
Napsal: 14 čer 2007 15:40
od mcsow
Mikael píše:Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
asi myslíš sdíčkový polo který pod kapotou mnělo pdi
Re: vylepšení dieselu?
Napsal: 14 čer 2007 15:47
od Mikael
mcsow píše:Mikael píše:Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
asi myslíš sdíčkový polo který pod kapotou mnělo pdi
Videl jsem ve vysledcich SDi...nenapadlo me,ze to nekdo oznaci s uplne jinym motorem pod kapotou...
