Stránka 1 z 1

rozumite tomu nekdo?

Napsal: 27 kvě 2007 21:04
od eric
http://www.youtube.com/watch?v=nj2nlF1h ... ed&search=

Plus mínus vim a nevim,ale jasnej závěr nemám,abych se v něčem nemejlil.
Díky většímu rozmezí max výkonu jde motor líp udržet v pružnejch otáčkách?

Napsal: 28 kvě 2007 09:15
od krtekm
covece ja nefim. nekdy jsem tomu vubec nerozumel. asi nejakej spesl blok od spoonu, kterej tlumi vibrace a diky tomu to muze tocit skoro 11k. nevim presne ale jak to funguje. taky by me to zajimalo.

Napsal: 28 kvě 2007 20:28
od Beaver
Vypada to, ze pro ten blok vyvinul SPOON de facto vyztuhu, ktera ty vibrace omezi.

Re: rozumite tomu nekdo?

Napsal: 29 kvě 2007 15:06
od Bordel
eric píše:http://www.youtube.com/watch?v=nj2nlF1h ... ed&search=

Plus mínus vim a nevim,ale jasnej závěr nemám,abych se v něčem nemejlil.
Díky většímu rozmezí max výkonu jde motor líp udržet v pružnejch otáčkách?
posli to street.racerovi :lol: on ti to treba prelozi a rekne ti :D

Napsal: 29 kvě 2007 16:43
od krtekm
No hlavni je to ze to tlumi vibrace, na tom se zhodnem vsichni. Vibrace budou urcite hlavnim problemem a po jejich odstraneni + milion dalsich uprav to bude vypadat jak na to videu. Myslim ze ten blok nejak nenavysuje výkon ale spis zim ze tlumi vibrace zarucuje spolehliveji chod motoru... Blok nepotrebujes pro origo hondici ale hondu bestialne upravenou. Pokud se pletu tak sry :ja_nic:

Napsal: 29 kvě 2007 22:44
od eric
ja co sem pochopil a i ze srovnani s tim civem vedle, ze vyuziva tech vyssich otacek kvuli maximalnimu vykonu ktery je rozlozen tak nejak vice do plocha....ale dost dobre si neumim predstavit plochou krivku vykonu (treba 8-9tis ot) co to dela...musi tam prece rapidne ubyvat tocivy moment,tudiz auto nezrychluje, nebo jo? :twisted:
keca tam,ze ma velmi plynulej nastup do otacek,ale kdyz sleduju situaci v 9ti a vejs,tak to zrovna nezrychluje, k cemu pak tech avizovanych 11k

Napsal: 29 kvě 2007 23:10
od JonnY
eric píše:ja co sem pochopil a i ze srovnani s tim civem vedle, ze vyuziva tech vyssich otacek kvuli maximalnimu vykonu ktery je rozlozen tak nejak vice do plocha....ale dost dobre si neumim predstavit plochou krivku vykonu (treba 8-9tis ot) co to dela...musi tam prece rapidne ubyvat tocivy moment,tudiz auto nezrychluje, nebo jo? :twisted:
keca tam,ze ma velmi plynulej nastup do otacek,ale kdyz sleduju situaci v 9ti a vejs,tak to zrovna nezrychluje, k cemu pak tech avizovanych 11k
lenze v tych 10-11tisic ti to zrychluje viac nez po preradeni na dalsiu rychlost, a otackach spadnutych na tych cca 7000-8000

napriek tomu ze v nizsich otackach mas najskor vyssi krutak, sila prenasana na kolesa (= zrychlenie) ja na nizsom prevode (takmer) vzdy vyssia.

Napsal: 30 kvě 2007 12:32
od eric
JonnY píše:
eric píše:ja co sem pochopil a i ze srovnani s tim civem vedle, ze vyuziva tech vyssich otacek kvuli maximalnimu vykonu ktery je rozlozen tak nejak vice do plocha....ale dost dobre si neumim predstavit plochou krivku vykonu (treba 8-9tis ot) co to dela...musi tam prece rapidne ubyvat tocivy moment,tudiz auto nezrychluje, nebo jo? :twisted:
keca tam,ze ma velmi plynulej nastup do otacek,ale kdyz sleduju situaci v 9ti a vejs,tak to zrovna nezrychluje, k cemu pak tech avizovanych 11k
lenze v tych 10-11tisic ti to zrychluje viac nez po preradeni na dalsiu rychlost, a otackach spadnutych na tych cca 7000-8000

napriek tomu ze v nizsich otackach mas najskor vyssi krutak, sila prenasana na kolesa (= zrychlenie) ja na nizsom prevode (takmer) vzdy vyssia.
takze pri pozdejsim prerazeni jsem na cely prevodovy stupen v pasmu otacek s vyssim vykonem nez kdybych preradil drive

stejne bych si to chtel vyzkouset v praxi :lol: (spoon)

napada me,jestli to neni neco jako kdyz sem jel nedavno s kamaradovym plne osazenym Meganem a na 4. stupen to jeste zrychlovalo,ale jakmile se zaradila 5ka, auto uz netahlo,ztracelo rychlost...kdybych pominul to zatizeni,znamena to,ze by na 4ku zrychlovalo vic jak na tu 5ku. Je to tak?