Stránka 1 z 2

jak na M3 E36

Napsal: 30 kvě 2007 20:06
od pepan
nazdarek, kamos by potreboval poradit jak na M3jku potreboval by nejakejch
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady

Napsal: 30 kvě 2007 20:12
od Chaindler
a nema M3 uz 325 koniku?

Napsal: 30 kvě 2007 20:18
od Bordel
Chaindler píše:a nema M3 uz 325 koniku?
3.2 ma 321 koniku
3.0 ma jen 286 koniku

a americka verze je spis jen M-packet... (ze ThomasiWill.) :D:D:D

Napsal: 30 kvě 2007 20:55
od pepan
Danecek píše:
Chaindler píše:a nema M3 uz 325 koniku?
3.2 ma 321 koniku
3.0 ma jen 286 koniku

a americka verze je spis jen M-packet... (ze ThomasiWill.) :D:D:D
presne tak

Re: jak na M3 E36

Napsal: 30 kvě 2007 22:11
od Lukaash
OT : nebylo by lepsi nejake BMW forum? nebo zahranicni, tykajici se primo M3...

Re: jak na M3 E36

Napsal: 30 kvě 2007 22:18
od Tom_
Lukaash píše:OT : nebylo by lepsi nejake BMW forum? nebo zahranicni, tykajici se primo M3...
8) :wink:

Re: jak na M3 E36

Napsal: 31 kvě 2007 06:23
od honza 2.0 16v
pepan píše:nazdarek, kamos by potreboval poradit jak na M3jku potreboval by nejakejch
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady
nechat odladit výfukový potrubí- jestli to ještě vůbec jde +použít jinou elektroniku a pár dní se snažit na brzdě... rozhodně to nebude levná záležitost

Re: jak na M3 E36

Napsal: 31 kvě 2007 10:13
od Brutus

Napsal: 31 kvě 2007 10:33
od elviiis
Tak tak. Seriová M3 má odladěné potrubí už v seriiale museli dodržet určitou mez hlučnosti proto tam jsou rezervi ale chce to někoho kdo ví jak na to. a pak si pohrát s nastavením jednotky třeba bit power :lol: ne prdel chce to někoho kdo se vyzná né amatéry jako bit power a určitě to odladit na brzdě. Prohledej net v čr je taky pár ladičů BMW... a někteří i vědí co dělaj :lol:

Napsal: 31 kvě 2007 12:32
od DOEMIXXX

Napsal: 31 kvě 2007 20:29
od pepan
ja pisu nejdriv sem protoze zatim nemam moc cas litat po netu, brzda ta je jasna to pojede do otrokovic. myslel sem ze tu bude trebas nekdo ze zkusenostma, jinak dik

Napsal: 31 kvě 2007 20:33
od Tom_
kolik je ochoten kamos do toho vrazit , pak se muzou cesty navyseni vykonu hodne odlisit ale taky na ukor zivotnosti ...

Napsal: 31 kvě 2007 20:59
od pepan
ja vubec nevim kolik, prej by to slo udelat vackama airboxem a nejakej ecu kit.

Re: jak na M3 E36

Napsal: 31 kvě 2007 22:57
od men
Brutus píše:www.da-motorsport.com
nebrat moc to neumí a podle toho vznikla jejich pověst.
Dobrá cena ale kvalita uplně nekde jinde.

Napsal: 31 kvě 2007 23:05
od Ilegaltuner
At si koupí Airbox od Hammana viděl jsem něde na netu kopii za 15tis origo stojí tuším 35tis.
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip :o)
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů

Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii

Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw :D

Napsal: 01 čer 2007 06:04
od elviiis
a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:

Napsal: 01 čer 2007 09:46
od Laconi
elviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
Nebo Veyrona ten začíná na 1001 :lol:

Napsal: 01 čer 2007 09:50
od BALI
nebo passata :lol:
Obrázek

Napsal: 01 čer 2007 09:52
od elviiis
Tak to je maze 2800Kw to bych nechtěl řídit :lol: co může udělat jeden malej překlep 8)

Napsal: 01 čer 2007 12:34
od DOEMIXXX
Ilegaltuner píše:At si koupí Airbox od Hammana viděl jsem něde na netu kopii za 15tis origo stojí tuším 35tis.
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip :o)
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů

Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii

Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw :D
hanz ze steetpro (nebo tak nejak) ho prodava :wink:

Napsal: 01 čer 2007 14:31
od T-O-M
Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......

Napsal: 01 čer 2007 15:13
od Bordel
elviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:

Napsal: 01 čer 2007 15:50
od DrGis
Danecek píše:fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
bejvávalo :lol: :wink:

Napsal: 01 čer 2007 15:53
od Bordel
DrGis píše:
Danecek píše:fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
bejvávalo :lol: :wink:
ale u starsich aut se to nemeni, novy uz jsou o necem jinym

Napsal: 01 čer 2007 17:25
od speedy_bmw
zakladem jsou vacky a jednotka. Az pak sani a vyfuk.
Zkus bud kabatnika nebo bmwpower. Z 3litra se da vyzdimat 320 koni celkem dobre. Ale pocitej vacky tak 35k/2ks plus jednotka 10-15k.

Re: jak na M3 E36

Napsal: 01 čer 2007 17:58
od Brutus
men píše:
Brutus píše:www.da-motorsport.com
nebrat moc to neumí a podle toho vznikla jejich pověst.
Dobrá cena ale kvalita uplně nekde jinde.
Co to meleš? :roll:

Napsal: 01 čer 2007 18:46
od elviiis
Danecek píše:
elviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
jo jo to bejvávalo navíc že má sky 280koníbylo papírové číslo běžně měli sky jen zajeté (neupravené) okolo 320koní :lol:

Napsal: 01 čer 2007 18:52
od elviiis
T-O-M píše:Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
Pokud 300koní v M3 nebude majiteli stačit je třeba si sáhnout na srdce jestli opravdu využije maximálně potenciál toho vozu. Pokud jezdí často na okruh tak už by jí mohl zvládat. Ale pokud tomu občas šlápne na okreskách nebo na dálnici tak ať výkon nezvyšuje a raději si zajede na okruh a zjistí jestli je schopen vbyužít potenciál sérky.

Já se řídím hesla na plyn umí šlápnout každá piča ale točit volantem a šlapat na zbylé pedály to už jde jen málo komu. A byť jsem japonista jako krává tak M3 považuji za velmi zajímavé náčiní a nezaslouží si aby mu majitel zvedal výkon jen proto že ho někdo podělal na sprintu. A při tom seho bojí podržet v zatáčce (nemyslím drift to je něco jiného).

Napsal: 01 čer 2007 20:18
od T-O-M
elviiis píše:
T-O-M píše:Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
Pokud 300koní v M3 nebude majiteli stačit je třeba si sáhnout na srdce jestli opravdu využije maximálně potenciál toho vozu. Pokud jezdí často na okruh tak už by jí mohl zvládat. Ale pokud tomu občas šlápne na okreskách nebo na dálnici tak ať výkon nezvyšuje a raději si zajede na okruh a zjistí jestli je schopen vbyužít potenciál sérky.

Já se řídím hesla na plyn umí šlápnout každá piča ale točit volantem a šlapat na zbylé pedály to už jde jen málo komu. A byť jsem japonista jako krává tak M3 považuji za velmi zajímavé náčiní a nezaslouží si aby mu majitel zvedal výkon jen proto že ho někdo podělal na sprintu. A při tom seho bojí podržet v zatáčce (nemyslím drift to je něco jiného).
To už je na majiteli, taky bych byl úmírněnější a spíš bych dělal něco s podvozkem a brzdama, ale z příspěvku tazatele není jasný majitelův záměr, takže těžko soudit, ať z toho třeba postaví "áčkovýho" závoďáka, ten motor je tak daleko, že další zlepševání není tak o tuningu ale spíš o racingu. Hlavně bych to svěřil lidem co mají s tim zkušenosti.

Napsal: 01 čer 2007 22:32
od pepan
no zavodit se s mkem bude, ale driftovat. a je to prej malo ten vykon prej tech 320 by mohlo stacit. takze proto ten vykon