Stránka 1 z 1

Calibra turbo - výfuk

Napsal: 10 čer 2007 22:04
od Ivan
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 10 čer 2007 22:13
od Idaho
no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)

Napsal: 10 čer 2007 23:38
od Ivan
Díky za tip.

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 11 čer 2007 08:10
od honza 2.0 16v
Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
třeba to pomuže:

http://www.emsmotorsport.sk/kadettblack.html

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 11 čer 2007 09:28
od Ivan
Honzo, taky dík, kouknu na to.

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 12 čer 2007 10:13
od Mike Mad
doporucuju pohledat zde 8) http://migweb.co.uk/forums/

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 12 čer 2007 10:34
od Ivan
Mike Mad píše:doporucuju pohledat zde 8) http://migweb.co.uk/forums/
Děkuju.

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 12 čer 2007 14:03
od blázen
Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonu

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 12 čer 2007 14:13
od Dolph
Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
Možná bych pro tebe něco měl...až budeš na icq,tak mě kontaktuj. Možná, že ti pomůžu.

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 12 čer 2007 14:42
od Idaho
blázen píše:
Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonu
no braljsem to s ohledem na obsah, utebe by nebyl potřeba takový prumer, pokud bys zoptimalizoval Elbow.. tím prumerem pokmue stávajícmu kolenu, u supry už pruměr 65 nebo 70 mm nepoznáš, ale pokud dáš na 65mm lepší koleno ( kolikrát stačí probousit ) tak hned máš 0,2-0,3byru nahoře..

tajkže u toho oplího2.T bych s enebál jít do max 60mm ale pořádně navrhnout sběr a ohyb u DP..

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 13 čer 2007 00:00
od iluzia
ja som si to spravil sam priemer potrubia 70mm
tlmice su uplne prechodne

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek 8)

Napsal: 28 čer 2007 23:04
od Sinkas
u calibri pouzivaj kluci prumer 60 a nekdo i bez tlumice turbo utlumi dost ale pro normalni provoz bych tam asi raci nejakej dal

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 29 čer 2007 04:30
od Zemi
Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 29 čer 2007 17:50
od Idaho
Zemi píše:
Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...
jak jsem psal zemi, záleží na restrikcích a nejvetší restrikce ja práve to koleno za turbnem ( u aut co ho mají ) supra má 90% o hoodne malém poloměru a stačí to probrousit ( zmanšit polomer a bez jakéhokoliv dalšího zásahu jde tlak o 0,2baru nahoru..

U supry ( 7M) už rozdíl mezi 60 a 70mm není ve tlaku takřka žádnej ( vyzkoušeno ) musí se optimalizovat jinak.. Zato u 2Jz stačí nedat výfuk vubec a jdes do fuelcutu :D

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 29 čer 2007 18:05
od blázen
ano je třeba mít i hrubší dumppipe

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 29 čer 2007 18:07
od Zemi
blázen píše:ano je třeba mít i hrubší dumppipe
Kurva downpipe znam, ale co je dump?

Re: Calibra turbo - výfuk

Napsal: 29 čer 2007 21:41
od Idaho
:D DP jako DP :D nejsem si jist zda to není chyba u "použití" toho slova ale většinou používají název Dumpipe i pro Downpipe..

Nekterá auta to mají s kolenem jiná mají DP zvlášt a DP Elbow ( koleno) taky zvlást..