Calibra turbo - výfuk
Napsal: 10 čer 2007 22:04
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
třeba to pomuže:Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
Děkuju.Mike Mad píše:doporucuju pohledat zdehttp://migweb.co.uk/forums/
průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonuIdaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
Možná bych pro tebe něco měl...až budeš na icq,tak mě kontaktuj. Možná, že ti pomůžu.Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
no braljsem to s ohledem na obsah, utebe by nebyl potřeba takový prumer, pokud bys zoptimalizoval Elbow.. tím prumerem pokmue stávajícmu kolenu, u supry už pruměr 65 nebo 70 mm nepoznáš, ale pokud dáš na 65mm lepší koleno ( kolikrát stačí probousit ) tak hned máš 0,2-0,3byru nahoře..blázen píše:průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonuIdaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
jak jsem psal zemi, záleží na restrikcích a nejvetší restrikce ja práve to koleno za turbnem ( u aut co ho mají ) supra má 90% o hoodne malém poloměru a stačí to probrousit ( zmanšit polomer a bez jakéhokoliv dalšího zásahu jde tlak o 0,2baru nahoru..Zemi píše:60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
Kurva downpipe znam, ale co je dump?blázen píše:ano je třeba mít i hrubší dumppipe