Stránka 1 z 2
Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:27
od habitat3
Nevím do jaké sekce to dát,tak to dám sem..Neplánuju nic dělat(teda aspoň zatím) ale jen mě zajímá co všechno to obnáší,jak je to složité a co všechno se musí dělat..?!Někde jsem četl že se tím zaobýrají i nějaké firmy,ale když by si to někdo chtěl udělat doma na koleni,tak co by to obnášelo..?!Díky..
Napsal: 21 čer 2007 21:31
od Beaver
Vymenit firewall, hreben rizeni & spol, palubku s budikama.
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:32
od Idaho
občas to mívá také agregáty ( servo, klima, altík na opačných stranách, předleat kabelový svazek atd.. nevyplatí se to ..
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:32
od habitat3
Co je to ten firewall...?Jde to zvládnout doma na koleni..?
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:33
od Bordel
pedaly, brzdovej valec, elektrika, lanka, palubka, uchyceni tyce volanu, rizeni, svetla.... dost penez, schopnyho cloveka

:D:D
Pracnost zalezi na typu auta, napr. auto ktery se nedelalo s LHD pujde hur, nez treba dotahnout Mitsu EVO 3 + u nas koupit staryho Lancera a prehazet palubku, rizeni, uchyceni pedalu... pac je to stejny a takovej malej bonus je, ze mas i CZ doklady

Napsal: 21 čer 2007 21:33
od Roménius
podle nějakých fotek je to jednoduché
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:35
od habitat3

cekal sem kdo sem tohle foto hodi.. Tak ty papiry a ta palubka je asi to nejjednoduší..
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:36
od Smithy
No tak to je cool

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:36
od Idaho
habitat3 píše:Co je to ten firewall...?Jde to zvládnout doma na koleni..?
firewall je příčka mezi motorem a interiérem..
tak jendoduché to není na koleni to zvládneš pokud budeš mít vybavení a alepson jendu ruku pravou .. ale finančne je to neunosné..
také jsm euvažoval o přestavbe vozu co se s rhd delal ale je to natahat nové brzdy, spojku, jiný kabelový svazek atd atd atd .. takže raši ten motor z rhd azta vyndat a strčit do LHD a udelat "jen " svazek..
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:38
od Bordel
habitat3 píše:
cekal sem kdo sem tohle foto hodi.. Tak ty papiry a ta palubka je asi to nejjednoduší..
u Lancera jo, ale u takovyho Skylina nebo S15ky to bude horsi, protoze tam musi dat z jinyho typu auta a papiry je kapitola sama o sobe, zalezi jakej mas zaludek a jak casto s tim autem chces jezdit
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:39
od Beaver
habitat3 píše:Co je to ten firewall...?Jde to zvládnout doma na koleni..?
Prepazka mezi motorem a kabinou. U Favorita ma diry na obou stranach, ale napr. u JPN aut je tvarovana extra pro LHD a RHD varianty a je potreba odvrata nabodovana mista, celou ji vyhodit a vevarit tam nejakou z opacne varianty. Coz napr. u Skyline je celkem problem, protoze tu opacnou nesezenes

Nekdy to jde samozrejme upravit a klempir ti proste tu povodni upravi, zalezi na tvarovani. Vyhoda vymeny firewallu je v tom, ze kdyz tam das nejakou kompletni z vraku od kteryho mas i doklady, tak ji tam das vcetne vyrazenyho VINka

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:40
od habitat3
Takže je vlastně lepší to auto nechat tak jak je a jezdit s řízením napravo.. V tom případě mě napadá,mohu s ním jezdit po CZ silnicích třeba s Anglickými papíry..?
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:43
od Bordel
habitat3 píše:Takže je vlastně lepší to auto nechat tak jak je a jezdit s řízením napravo.. V tom případě mě napadá,mohu s ním jezdit po CZ silnicích třeba s Anglickými papíry..?
Jestli je ti tak 40let, mas plat klem 80kkc, tak muzes jezdit klidne s anglickejma papirama a pojistenim
A ono to "lepsi" je relativni... blbe budes napr. predjizdet kamion na uzsi silnici, vse bude na druhe strane, pri vjezdu na kruhac budes muset koukat pres spolujezdce....
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:45
od habitat3
Danecek:
To jsem nějak nepochopil..?!
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:48
od New_Zulu
nejde to ani na veteránský papíry? i když Skyline r.v.00 (nevim jak se dělal) asi na veterana neprojde

Jinak je to fakt že pokud se nikdy LHD nedělal tak ta přestavba bude brutal, kor u složitejšího auta, s posilovačem atp. muselo by se dát asi všechno z jiného auta.
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:48
od Bordel
habitat3 píše:Danecek:
To jsem nějak nepochopil..?!
No proste abys to auto tady uzival uplne legalne, tak to auto musis na nejakyho znamyho v Anglii prihlasit, ale jejich pojisteni se odviji od vykonu auta a hlavne veku ridice

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:53
od habitat3
New_Zulu:
tak toho úplně starýho skyline by si asi přihlásil,ale ten "novější" model asi horko těžko..
Danecek:
aha..diky
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 21:53
od Bordel
New_Zulu píše:nejde to ani na veteránský papíry? i když Skyline r.v.00 (nevim jak se dělal) asi na veterana neprojde

Jinak je to fakt že pokud se nikdy LHD nedělal tak ta přestavba bude brutal, kor u složitejšího auta, s posilovačem atp. muselo by se dát asi všechno z jiného auta.
Skyline se delal od Aprila 57 pokud ne nepletu, neni to tak davno co jsem videl clanek 50.vyroci

Napsal: 21 čer 2007 21:56
od habitat3
To je jeden z těch starších ne..?!
*re
je to sice prasárna,ale co třeba jezdit s skylinem a mít papíry na 200sx,leckde by to prošlo...

Napsal: 21 čer 2007 22:01
od Bordel
to je pro me ten nejhezci starsi model

je to KPGC-10 a delal se kolem 70. let 2.0 160ps a cca 200nm proste GT-R

Napsal: 21 čer 2007 22:13
od Breakthru
tady smíš provozovat pouze vozdilo, který má řízení na levý straně.platí to i pro motorky se sajdkárou...ale existujou vyjímky tzn. auto musí být v registru historických-sportovních vozidel anebo to můžeš provozovat, jak psal bali, na anglickekch či jinejch papírech,ale ne dýl než půl roku...
Idaho a Beaver:francouzský a japonský auta maj vlastně celou tu bránu svařenou v jeden celek ke karoserii, když to tak vezmu.Rozdíl docela oproti favoritu a škodovce vůbec, kde se ta brána tá vlastně odstranit....
jinak si myslím, že je píčovina se s tím prcat.Vem si třeba, že tropédo a stěrače máš obráceně a to je docela maličkost, oproti ostatním věcem.....
pokud nejde o něco extra, tak to nemá cenu......
Napsal: 21 čer 2007 22:20
od Bordel
Breakthru píše:tady smíš provozovat pouze vozdilo, který má řízení na levý straně.platí to i pro motorky se sajdkárou...ale existujou vyjímky tzn. auto musí být v registru historických-sportovních vozidel anebo to můžeš provozovat, jak psal bali, na anglickekch či jinejch papírech,ale ne dýl než půl roku...
Idaho a Beaver:francouzský a japonský auta maj vlastně celou tu bránu svařenou v jeden celek ke karoserii, když to tak vezmu.Rozdíl docela oproti favoritu a škodovce vůbec, kde se ta brána tá vlastně odstranit....
jinak si myslím, že je píčovina se s tím prcat.Vem si třeba, že tropédo a stěrače máš obráceně a to je docela maličkost, oproti ostatním věcem.....
pokud nejde o něco extra, tak to nemá cenu......
Osobne bych rekl, ze GT-R s RB26DETT neco extra je, nedej Boze, kdyz je jeste poladena od zkuseny jpn firmy

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 21 čer 2007 22:21
od New_Zulu
ten starej Skyline je Slint

jsem ani netušil že to vypadá takto....hezkééé to je
Napsal: 21 čer 2007 22:23
od Breakthru
Danecek píše:Breakthru píše:tady smíš provozovat pouze vozdilo, který má řízení na levý straně.platí to i pro motorky se sajdkárou...ale existujou vyjímky tzn. auto musí být v registru historických-sportovních vozidel anebo to můžeš provozovat, jak psal bali, na anglickekch či jinejch papírech,ale ne dýl než půl roku...
Idaho a Beaver:francouzský a japonský auta maj vlastně celou tu bránu svařenou v jeden celek ke karoserii, když to tak vezmu.Rozdíl docela oproti favoritu a škodovce vůbec, kde se ta brána tá vlastně odstranit....
jinak si myslím, že je píčovina se s tím prcat.Vem si třeba, že tropédo a stěrače máš obráceně a to je docela maličkost, oproti ostatním věcem.....
pokud nejde o něco extra, tak to nemá cenu......
Osobne bych rekl, ze GT-R s RB26DETT neco extra je, nedej Boze, kdyz je jeste poladena od zkuseny jpn firmy

tohle jsem neměl na mysli.....třeba kdyby ho napadlo sem dovíst z GB nějakou octavii nebo feldu, tak to je auto akorát na ND....
jinak ten skyline nechat na veteránský papíry a je to.Žádný předělávání, to by pak nebyl veterán a těžko by se to tady otestovalo.....
Napsal: 22 čer 2007 00:14
od bob ash
habitat3 píše:To je jeden z těch starších ne..?!
*re
je to sice prasárna,ale co třeba jezdit s skylinem a mít papíry na 200sx,leckde by to prošlo...

To vypadá jak moje auto, zmenšený na půlku

Napsal: 22 čer 2007 14:01
od Sinkas
musis vymenit i pitomí reflektory
Napsal: 22 čer 2007 14:45
od elviiis
Danecek píše:to je pro me ten nejhezci starsi model

je to KPGC-10 a delal se kolem 70. let 2.0 160ps a cca 200nm proste GT-R

jj chlape máš opravdu vkus taky miluju starý nissany (datsuny) a C10 nemá chybu ale její cena by byla v JP naprosto šílená ale soudruzi v JP maj v nich běžně rb26det

Napsal: 22 čer 2007 15:36
od Bordel
Sinkas píše:musis vymenit i pitomí reflektory
ale to uz tu davno 2krat padlo ty "pitomi človýčku"

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 22 čer 2007 19:33
od New_Zulu
tak jsem se ptal, Na veteránské papíry je to jedno kde to má řízení, když auto bude zajímavý pro nějaký veteránský klub,tak za Vás vyřídí veškeré papírování, s autem je potřeba potom jezdit každý rok na prohlídky,hlavně brzdy.
Pro někoho novinka, pro někoho je to stará věc,pro mě novinka tak mě nekamenujte..
Jinak kdo mi přitáhne starého skyline?

)))))
Re: Předělání řízení z prava na levo..?!
Napsal: 22 čer 2007 19:45
od Idaho
New_Zulu píše:tak jsem se ptal, Na veteránské papíry je to jedno kde to má řízení, když auto bude zajímavý pro nějaký veteránský klub,tak za Vás vyřídí veškeré papírování, s autem je potřeba potom jezdit každý rok na prohlídky,hlavně brzdy.
Pro někoho novinka, pro někoho je to stará věc,pro mě novinka tak mě nekamenujte..
Jinak kdo mi přitáhne starého skyline?

)))))
mylsím že mezi bezproblémovými vetreány najdeš mnoho zajímavých aut než jen "jedinečného a nepřekonatelného Skye"
