Stránka 1 z 2

Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:27
od habitat3
Nevím do jaké sekce to dát,tak to dám sem..Neplánuju nic dělat(teda aspoň zatím) ale jen mě zajímá co všechno to obnáší,jak je to složité a co všechno se musí dělat..?!Někde jsem četl že se tím zaobýrají i nějaké firmy,ale když by si to někdo chtěl udělat doma na koleni,tak co by to obnášelo..?!Díky..

Napsal: 21 čer 2007 21:31
od Beaver
Vymenit firewall, hreben rizeni & spol, palubku s budikama.

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:32
od Idaho
občas to mívá také agregáty ( servo, klima, altík na opačných stranách, předleat kabelový svazek atd.. nevyplatí se to ..

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:32
od habitat3
Co je to ten firewall...?Jde to zvládnout doma na koleni..?

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:33
od Bordel
pedaly, brzdovej valec, elektrika, lanka, palubka, uchyceni tyce volanu, rizeni, svetla.... dost penez, schopnyho cloveka :D:D:D

Pracnost zalezi na typu auta, napr. auto ktery se nedelalo s LHD pujde hur, nez treba dotahnout Mitsu EVO 3 + u nas koupit staryho Lancera a prehazet palubku, rizeni, uchyceni pedalu... pac je to stejny a takovej malej bonus je, ze mas i CZ doklady :smich:

Napsal: 21 čer 2007 21:33
od Roménius
podle nějakých fotek je to jednoduché

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:35
od habitat3
:D cekal sem kdo sem tohle foto hodi.. Tak ty papiry a ta palubka je asi to nejjednoduší..

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:36
od Smithy
No tak to je cool :D :D

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:36
od Idaho
habitat3 píše:Co je to ten firewall...?Jde to zvládnout doma na koleni..?
firewall je příčka mezi motorem a interiérem..

tak jendoduché to není na koleni to zvládneš pokud budeš mít vybavení a alepson jendu ruku pravou .. ale finančne je to neunosné..

také jsm euvažoval o přestavbe vozu co se s rhd delal ale je to natahat nové brzdy, spojku, jiný kabelový svazek atd atd atd .. takže raši ten motor z rhd azta vyndat a strčit do LHD a udelat "jen " svazek..

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:38
od Bordel
habitat3 píše::D cekal sem kdo sem tohle foto hodi.. Tak ty papiry a ta palubka je asi to nejjednoduší..
u Lancera jo, ale u takovyho Skylina nebo S15ky to bude horsi, protoze tam musi dat z jinyho typu auta a papiry je kapitola sama o sobe, zalezi jakej mas zaludek a jak casto s tim autem chces jezdit

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:39
od Beaver
habitat3 píše:Co je to ten firewall...?Jde to zvládnout doma na koleni..?
Prepazka mezi motorem a kabinou. U Favorita ma diry na obou stranach, ale napr. u JPN aut je tvarovana extra pro LHD a RHD varianty a je potreba odvrata nabodovana mista, celou ji vyhodit a vevarit tam nejakou z opacne varianty. Coz napr. u Skyline je celkem problem, protoze tu opacnou nesezenes :D Nekdy to jde samozrejme upravit a klempir ti proste tu povodni upravi, zalezi na tvarovani. Vyhoda vymeny firewallu je v tom, ze kdyz tam das nejakou kompletni z vraku od kteryho mas i doklady, tak ji tam das vcetne vyrazenyho VINka :wink:

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:40
od habitat3
Takže je vlastně lepší to auto nechat tak jak je a jezdit s řízením napravo.. V tom případě mě napadá,mohu s ním jezdit po CZ silnicích třeba s Anglickými papíry..?

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:43
od Bordel
habitat3 píše:Takže je vlastně lepší to auto nechat tak jak je a jezdit s řízením napravo.. V tom případě mě napadá,mohu s ním jezdit po CZ silnicích třeba s Anglickými papíry..?
Jestli je ti tak 40let, mas plat klem 80kkc, tak muzes jezdit klidne s anglickejma papirama a pojistenim :) 8)

A ono to "lepsi" je relativni... blbe budes napr. predjizdet kamion na uzsi silnici, vse bude na druhe strane, pri vjezdu na kruhac budes muset koukat pres spolujezdce....

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:45
od habitat3
Danecek:
To jsem nějak nepochopil..?!

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:48
od New_Zulu
nejde to ani na veteránský papíry? i když Skyline r.v.00 (nevim jak se dělal) asi na veterana neprojde :-)
Jinak je to fakt že pokud se nikdy LHD nedělal tak ta přestavba bude brutal, kor u složitejšího auta, s posilovačem atp. muselo by se dát asi všechno z jiného auta.

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:48
od Bordel
habitat3 píše:Danecek:
To jsem nějak nepochopil..?!
No proste abys to auto tady uzival uplne legalne, tak to auto musis na nejakyho znamyho v Anglii prihlasit, ale jejich pojisteni se odviji od vykonu auta a hlavne veku ridice :wink:

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:53
od habitat3
New_Zulu:
tak toho úplně starýho skyline by si asi přihlásil,ale ten "novější" model asi horko těžko..

Danecek:
aha..diky

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 21:53
od Bordel
New_Zulu píše:nejde to ani na veteránský papíry? i když Skyline r.v.00 (nevim jak se dělal) asi na veterana neprojde :-)
Jinak je to fakt že pokud se nikdy LHD nedělal tak ta přestavba bude brutal, kor u složitejšího auta, s posilovačem atp. muselo by se dát asi všechno z jiného auta.
Skyline se delal od Aprila 57 pokud ne nepletu, neni to tak davno co jsem videl clanek 50.vyroci :shock: :oops:

Napsal: 21 čer 2007 21:56
od habitat3
To je jeden z těch starších ne..?!

*re
je to sice prasárna,ale co třeba jezdit s skylinem a mít papíry na 200sx,leckde by to prošlo...

Obrázek

Napsal: 21 čer 2007 22:01
od Bordel
to je pro me ten nejhezci starsi model :oops: je to KPGC-10 a delal se kolem 70. let 2.0 160ps a cca 200nm proste GT-R 8)

Obrázek

Napsal: 21 čer 2007 22:13
od Breakthru
tady smíš provozovat pouze vozdilo, který má řízení na levý straně.platí to i pro motorky se sajdkárou...ale existujou vyjímky tzn. auto musí být v registru historických-sportovních vozidel anebo to můžeš provozovat, jak psal bali, na anglickekch či jinejch papírech,ale ne dýl než půl roku...

Idaho a Beaver:francouzský a japonský auta maj vlastně celou tu bránu svařenou v jeden celek ke karoserii, když to tak vezmu.Rozdíl docela oproti favoritu a škodovce vůbec, kde se ta brána tá vlastně odstranit....

jinak si myslím, že je píčovina se s tím prcat.Vem si třeba, že tropédo a stěrače máš obráceně a to je docela maličkost, oproti ostatním věcem.....
pokud nejde o něco extra, tak to nemá cenu......

Napsal: 21 čer 2007 22:20
od Bordel
Breakthru píše:tady smíš provozovat pouze vozdilo, který má řízení na levý straně.platí to i pro motorky se sajdkárou...ale existujou vyjímky tzn. auto musí být v registru historických-sportovních vozidel anebo to můžeš provozovat, jak psal bali, na anglickekch či jinejch papírech,ale ne dýl než půl roku...

Idaho a Beaver:francouzský a japonský auta maj vlastně celou tu bránu svařenou v jeden celek ke karoserii, když to tak vezmu.Rozdíl docela oproti favoritu a škodovce vůbec, kde se ta brána tá vlastně odstranit....

jinak si myslím, že je píčovina se s tím prcat.Vem si třeba, že tropédo a stěrače máš obráceně a to je docela maličkost, oproti ostatním věcem.....
pokud nejde o něco extra, tak to nemá cenu......
Osobne bych rekl, ze GT-R s RB26DETT neco extra je, nedej Boze, kdyz je jeste poladena od zkuseny jpn firmy :lol:

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 21 čer 2007 22:21
od New_Zulu
ten starej Skyline je Slint :) jsem ani netušil že to vypadá takto....hezkééé to je

Napsal: 21 čer 2007 22:23
od Breakthru
Danecek píše:
Breakthru píše:tady smíš provozovat pouze vozdilo, který má řízení na levý straně.platí to i pro motorky se sajdkárou...ale existujou vyjímky tzn. auto musí být v registru historických-sportovních vozidel anebo to můžeš provozovat, jak psal bali, na anglickekch či jinejch papírech,ale ne dýl než půl roku...

Idaho a Beaver:francouzský a japonský auta maj vlastně celou tu bránu svařenou v jeden celek ke karoserii, když to tak vezmu.Rozdíl docela oproti favoritu a škodovce vůbec, kde se ta brána tá vlastně odstranit....

jinak si myslím, že je píčovina se s tím prcat.Vem si třeba, že tropédo a stěrače máš obráceně a to je docela maličkost, oproti ostatním věcem.....
pokud nejde o něco extra, tak to nemá cenu......
Osobne bych rekl, ze GT-R s RB26DETT neco extra je, nedej Boze, kdyz je jeste poladena od zkuseny jpn firmy :lol:
tohle jsem neměl na mysli.....třeba kdyby ho napadlo sem dovíst z GB nějakou octavii nebo feldu, tak to je auto akorát na ND....
jinak ten skyline nechat na veteránský papíry a je to.Žádný předělávání, to by pak nebyl veterán a těžko by se to tady otestovalo.....

Napsal: 22 čer 2007 00:14
od bob ash
habitat3 píše:To je jeden z těch starších ne..?!

*re
je to sice prasárna,ale co třeba jezdit s skylinem a mít papíry na 200sx,leckde by to prošlo...

Obrázek
To vypadá jak moje auto, zmenšený na půlku :)

Napsal: 22 čer 2007 14:01
od Sinkas
musis vymenit i pitomí reflektory

Napsal: 22 čer 2007 14:45
od elviiis
Danecek píše:to je pro me ten nejhezci starsi model :oops: je to KPGC-10 a delal se kolem 70. let 2.0 160ps a cca 200nm proste GT-R 8)

Obrázek
jj chlape máš opravdu vkus taky miluju starý nissany (datsuny) a C10 nemá chybu ale její cena by byla v JP naprosto šílená ale soudruzi v JP maj v nich běžně rb26det :lol:

Napsal: 22 čer 2007 15:36
od Bordel
Sinkas píše:musis vymenit i pitomí reflektory
ale to uz tu davno 2krat padlo ty "pitomi človýčku" :lol:

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 22 čer 2007 19:33
od New_Zulu
tak jsem se ptal, Na veteránské papíry je to jedno kde to má řízení, když auto bude zajímavý pro nějaký veteránský klub,tak za Vás vyřídí veškeré papírování, s autem je potřeba potom jezdit každý rok na prohlídky,hlavně brzdy.
Pro někoho novinka, pro někoho je to stará věc,pro mě novinka tak mě nekamenujte..
Jinak kdo mi přitáhne starého skyline? :-))))))

Re: Předělání řízení z prava na levo..?!

Napsal: 22 čer 2007 19:45
od Idaho
New_Zulu píše:tak jsem se ptal, Na veteránské papíry je to jedno kde to má řízení, když auto bude zajímavý pro nějaký veteránský klub,tak za Vás vyřídí veškeré papírování, s autem je potřeba potom jezdit každý rok na prohlídky,hlavně brzdy.
Pro někoho novinka, pro někoho je to stará věc,pro mě novinka tak mě nekamenujte..
Jinak kdo mi přitáhne starého skyline? :-))))))
mylsím že mezi bezproblémovými vetreány najdeš mnoho zajímavých aut než jen "jedinečného a nepřekonatelného Skye" :)