Výfuky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: rada

Příspěvek od elviiis »

petrusxxx píše:ahoj chtekl bych se optat jestli je vhodne delat redukci kdyz muj ladak ma prumer 55 a vyfukove potrubi tusim45-50...nebo existuje jine reseni dekuji
no je lepší když už tak aby se ti rozšiřovalo bozvolně aby ty spaliny moc nedělali kolotoč... lae většiná lidí to dělá tak že to prostě k sobě navaří... toto řešení ale nedoporučuju... je to jak od prasat a míjí se to ůčinkem...

řeší se to i tak že se vezme plech ten se zakruží šikmo a vznikne přechod s průměru 45 na průměr 55 udělají ti to v jakékolv železárně nebo tak...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukáš 325e
Příspěvky: 301
Registrován: 15 čer 2006 15:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš 325e »

Mám uplně serijovej výfuk a moje otázka je když vyndám kat jestly tim nějak nezmění průběh výkonu aby to třeba neztratilo krouťák nebo výkon můžu to vyndat nebo by ste to nedoporučovaly díky
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
petrusxxx
Příspěvky: 243
Registrován: 15 úno 2007 18:44

Příspěvek od petrusxxx »

jj diky tak to udelam..akorat ne z plechu ale nerezi..potrebuji to na tento vyfuk dneska mi prisel tak jsem na nej zvedavej

http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=672

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

petrusxxx píše:jj diky tak to udelam..akorat ne z plechu ale nerezi..potrebuji to na tento vyfuk dneska mi prisel tak jsem na nej zvedavej

http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=672
já psal profil... materiál zvol sám ale nerez má určo svoje výhody... Acenově to vyjde na stejno... nejdrší bude práce... mac pokud to budou svařovat TIGem tak o rozdíl ceny svaření... Materiál se bude na ceně podílet minimálně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
petrusxxx
Příspěvky: 243
Registrován: 15 úno 2007 18:44

Příspěvek od petrusxxx »

no o to svareni mi take nejde jelikoz mame doma ceocko plus tig a dalsi ...
ale jinac diky za informaci.. 8)

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od jind005 »

Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

petrusxxx píše:no o to svareni mi take nejde jelikoz mame doma ceocko plus tig a dalsi ...
ale jinac diky za informaci.. 8)
máš tig??? si tě zapamatuju až budu potřebovat předělat sání 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jind005 píše:Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/
No záleží taky na motorizace... ale pokud by ti stačil nějaký klasický uni vejfuk tek já měl na coltu 1.3 12V klasickej laďák troškem garáž ale jinak good teď tam dal kumpán průchozí bestii co jsem měl na daihatsu a na výkonu to neubralo a zvuk se nezměnil... já měl na té 1.3 12V navíc katr pryč a střeďák z 1.6ky ael to už byl výkon až moc vysoko na to že ten motor moc netočí...

http://www.youtube.com/v/0qD7ttGwjiM

S tím větším laďákem to dělá trošku větší peklo co se střílení týče...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK

Příspěvek od misokgb »

Tak, riesim aj ja teraz vyfuk... Alfa Romeo 75 2.0Twin Spark 109kW. Aky koncovy tlmic tam dat? Hrubku omeram, potrebujem nieco LACNE a nech to ma taky dunivy zvuk, ale dovnutra by to moc hucat nemuselo :D To, ze bude vo vyssich otackach zivsi mi nevadi, aj tak to tlacim do 6k vzdy... A potom k tomu este filter, cely saci/vyfukovy trakt. Samozrejme, aby to nezralo 20L/100 po upravach, co odporucate? Katalyzator asi prec, ze? :) Teraz mi to zere tak do 8L/100 ked vytacam, ked jazdim normalne 6-6.5L/100... Poradte nieco lacne a dobre, pripadne kde by som kupil nejaky pouzity tlmic?


Vdaka :)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od jind005 »

elviiis píše:
jind005 píše:Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/
No záleží taky na motorizace... ale pokud by ti stačil nějaký klasický uni vejfuk tek já měl na coltu 1.3 12V klasickej laďák troškem garáž ale jinak good teď tam dal kumpán průchozí bestii co jsem měl na daihatsu a na výkonu to neubralo a zvuk se nezměnil... já měl na té 1.3 12V navíc katr pryč a střeďák z 1.6ky ael to už byl výkon až moc vysoko na to že ten motor moc netočí...

http://www.youtube.com/v/0qD7ttGwjiM

S tím větším laďákem to dělá trošku větší peklo co se střílení týče...
No mam skoro cely fuk uz polepeny jak se da..A budu muset koupit stred a konec..Uz je to celkem neunosne to porad svarovat navic uz skoro neni na co je to papir :D a ted na zimu .. stred origo by me mel vyjit na 3500 a konec na 1500 ci 1700 ted nevim :D ..tak se divam po jinych resenich..Jinak kartr je vybrakovany a prazdny..mno a motor to je 1,6 gti 4G61 DOHC 16V .. strileni z vyfuku preziju :D

Uživatelský avatar
PachezZ
Příspěvky: 438
Registrován: 09 črc 2006 14:14
Bydliště: České Velenice

Re: Výfuky

Příspěvek od PachezZ »

Vite o nekom kdo dela vyfuky se slusnym cena/kvalita nekde kolem budejic ?
TDi - Ten Dým Ignoruj
Ford Probe 2,5 24v rv.95

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6525
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Výfuky

Příspěvek od Beaver »

PachezZ píše:Vite o nekom kdo dela vyfuky se slusnym cena/kvalita nekde kolem budejic ?
A co ebay ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Exhaust- ... otohosting

Obrázek
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava

Re: Výfuky

Příspěvek od jind005 »

Buu tak nikdo nevi :-(

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jind005 píše:
elviiis píše:
jind005 píše:Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/
No záleží taky na motorizace... ale pokud by ti stačil nějaký klasický uni vejfuk tek já měl na coltu 1.3 12V klasickej laďák troškem garáž ale jinak good teď tam dal kumpán průchozí bestii co jsem měl na daihatsu a na výkonu to neubralo a zvuk se nezměnil... já měl na té 1.3 12V navíc katr pryč a střeďák z 1.6ky ael to už byl výkon až moc vysoko na to že ten motor moc netočí...

http://www.youtube.com/v/0qD7ttGwjiM

S tím větším laďákem to dělá trošku větší peklo co se střílení týče...
No mam skoro cely fuk uz polepeny jak se da..A budu muset koupit stred a konec..Uz je to celkem neunosne to porad svarovat navic uz skoro neni na co je to papir :D a ted na zimu .. stred origo by me mel vyjit na 3500 a konec na 1500 ci 1700 ted nevim :D ..tak se divam po jinych resenich..Jinak kartr je vybrakovany a prazdny..mno a motor to je 1,6 gti 4G61 DOHC 16V .. strileni z vyfuku preziju :D
Jo tak na tvůj motor je to jednoduché kup origo střed do katru dej trubku aŤ se ti tam spaliny nemlátí... trubku máš asi 50ku tak ku to pro jistotu změř a kup laďák s padesátkou nepočítek s výkonem na vrch ale ta náhrada origo za 1700Kč zhnije za 1 zimu.. ten laďák vydrží dlouho dlouho jen asi vypáli a bude hlučnější (pokud nekoupíš nějakej drahej)...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava

Re: Výfuky

Příspěvek od jind005 »

Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru :) Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto :lol: jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase :) jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

jind005 píše:Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru :) Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto :lol: jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase :) jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama :D
nech všechno origo a kup uni laďák ze silencerem aby sis to mohl i stišit a máš pokoj...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava

Re: Výfuky

Příspěvek od jind005 »

elviiis píše:
jind005 píše:Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru :) Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto :lol: jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase :) jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama :D
nech všechno origo a kup uni laďák ze silencerem aby sis to mohl i stišit a máš pokoj...
A mas nejake tipy kde to splasit?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

jind005 píše:
elviiis píše:
jind005 píše:Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru :) Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto :lol: jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase :) jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama :D
nech všechno origo a kup uni laďák ze silencerem aby sis to mohl i stišit a máš pokoj...
A mas nejake tipy kde to splasit?
koukni na www.dicompracing.com jsou tam uni laďáky od 2000tis... jinak jakej koliv tuningxhop a můžeš si vybrat... hlavně záleží kolik do toho budeš chtít stříknout penízků... čím více tím vyšší kvalita...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava

Re: Výfuky

Příspěvek od jind005 »

No houkey tak dik za info a tipy :)

Robo
Příspěvky: 13
Registrován: 16 bře 2007 22:36
Bydliště: Husova 858, Nový Bor 473 01

Příspěvek od Robo »

Mám dotaz a potřeboval bych od vás profíků poradit. Confused Mam ford escort mk IV, celkem libivej, ale to je ted fuk. Pořídil jsem sportovní laděný výfuk....no a....jaksi mi to nestačí...toužil jsem a stále toužím po jiném zvuku, než co mi tam brblá teď. Zkrátka a jednoduše chtěl bych nějaký brutální zvuk ale přitom příjemnej na poslech samozřejmě a potřebuju radu, jak toho zvuku můžu docílit??? Zřejmě bude třeba asi některou část výfuku rozkuchat....prosím rady, tipy a porady mi sem sdělte...dík moc!!!! Laughing

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

v prvni rade zalezi na motoru, od nej se zvuk odviji...pekny bublavy zvuky delaj celopruchozaky

Uživatelský avatar
dawe323
Příspěvky: 121
Registrován: 20 pro 2006 23:23
Bydliště: Mladá Boleslav/Sedlčany

Příspěvek od dawe323 »

Čau,nejlepší by bylo,kdyby si napsal co máš za objem motoru a jaký koncový tlumič si nasadil.Pokud chceš prohloubit vzuk,tak je nejjednoduší,ikdyž někteří lidé to nedoporučují,odstranit středovej výfuk,nebo ho aspoň nahradit rezonátorem.Já to tak mám a v kombinaci KAT-ROZONÁTOR-KONCÁK Otto racing zvuk nemá chybu.Má pěkný hluboký bas 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Hele 16V motory od fordu nebudou mít nikdy nic extra zvuk... Je to dáno vlastnostmi motoru... Pokud nemáš 200rs tak nic nečekej... můžeš pro větší hlučnost rozkuchat středový tlumič ale vzroste ti spotřeba a hůře to pojede... Prostě na zvuk vybodni... u tvého motoru nemá smysl nic kuchat máš nízkootáčkovej motor tudíž posunutí krouťáku UP bez dalších ůprav nemá smysl... pokud ti jde jen o zvuk a nevadí ti že přijdeš o dynamické vlastnosti motoru a zvedneš spotřebu tak to vykuchej...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Robo
Příspěvky: 13
Registrován: 16 bře 2007 22:36
Bydliště: Husova 858, Nový Bor 473 01

Příspěvek od Robo »

No tak se mi tu sesli dva tipy lidi, kteri mi tu radili neco podobneho, proto jsem se chtel optat radeji vas profiku co mate jiz zkusenosti. 1.tip mi rikal, ze z toho mam udelat celopruchodak (odstranit ten stredovy tlumic) a 2.tip mi rekl take to, ze muj fordik neni vysokootackovy treba jako Honda Civic a tudiz stejne nedosahnu toho zvuku, ktery ocekavam...tudiz jsem stale v rozpolozeni a resim dilema....jinak mam obsah 1.6i....jen pro info tem, co by mi chteli opet poradit...fakt diiiik za pripominky... 8)

Uživatelský avatar
dawe323
Příspěvky: 121
Registrován: 20 pro 2006 23:23
Bydliště: Mladá Boleslav/Sedlčany

Příspěvek od dawe323 »

Prostě odstraň střeďák a dej místo něj trubku,uvidíš sám,jakej to bude hukot a to doslova.Rezonátor se dává na jemné ztlumení a zkulturnění zvuku,tak kdyby ti to řvalo až moc,můžeš ho dát místo tý průchozí trubky.
Co máš za značku koncáku?
nekouřím,nepiju,sprostě nemuvím...ku*va,už mi zase spadlo cigáro do piva.

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Robo píše:No tak se mi tu sesli dva tipy lidi, kteri mi tu radili neco podobneho, proto jsem se chtel optat radeji vas profiku co mate jiz zkusenosti. 1.tip mi rikal, ze z toho mam udelat celopruchodak (odstranit ten stredovy tlumic) a 2.tip mi rekl take to, ze muj fordik neni vysokootackovy treba jako Honda Civic a tudiz stejne nedosahnu toho zvuku, ktery ocekavam...tudiz jsem stale v rozpolozeni a resim dilema....jinak mam obsah 1.6i....jen pro info tem, co by mi chteli opet poradit...fakt diiiik za pripominky... 8)
u takovyho objemu bych celopruchozak nedaval...odstranil bych stredni tlumic a koncovej tlumic bych vymenil za ladenej ale urcite ho neodstranovat...

Robo
Příspěvky: 13
Registrován: 16 bře 2007 22:36
Bydliště: Husova 858, Nový Bor 473 01

Příspěvek od Robo »

tak ten muj sportovni ladeny vyfuk je z firmy D & M AUTODOPLNKY s.r.o. a znacka je tu napsana ANTICOR, s DTM koncovkou....tak takhle asi noooo

chmeldaGTI
Příspěvky: 67
Registrován: 03 pro 2006 18:30

Příspěvek od chmeldaGTI »

já měl na 205GTI 55mm trubku vod svodů ash dozadu a tam jen 40cm tlumič WM Sport, to byl mazec :lol:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

to je hezké ale zmiňované ůpravy vám na výkonu nepřidaj a navíc to bude žrát... Plně průchozí výfuky se dávají na vysokootáčkové motory nebo turba... na běžné nizkovýkonové nízkootáčkové motory jako je ten gti nebo běžné motory ford je to nesmysl... V zhledem k tomu že jsi koupil běžný neznačkový výfuk tak se ti za chvíli z něj vypálí vatta a bude to hlučnejší tak vydrž a nebo do výfuku nalej benzín zapal to a jeď to auto projet... vypálí ti to z jeden kilometr :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

josee
Příspěvky: 2
Registrován: 14 lis 2006 20:38

Příspěvek od josee »

máte někdo zkušenosti s výfuky Montii? kvalita, zvuk a tak...

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“