Stránka 1 z 1

Omezovač

Napsal: 16 črc 2007 12:01
od Shelby
prosim o vysvetleni jedne veci. Kdyz jsem mel v mx3 puvodni motor tj 1.8 V6, tak v pohode tocil do 7200ot a pak zacel strilet omezovac - fajn. ted jak jsem dal 2.5l V6, tak jsem samozrejme vymenil vahu vzduchu a jednotku (kazda vec z jineho auta,ale stejneho typu (MX6)) jednou jsme zkusili sprinta na letisti a zdalo se mi, ze jsem to vytocil k tem 7200ot a nic. Tak mi to nedalo a znovu jsem to testnul na letisti kdy to az strili.... pri 8000ot jsem radsi preradil, pac uz mi to prisel extrem a myslim si, ze tam snad ani omezovac neni. Tak se ptam. Nevite nekdo pri kolika zasahuje fuel cut na mx6 a jestli byl asi omezovac "vypreparovan"? To asi musel byt udelan zasah do jednotky ne? jednotka se brala na vrakovisti z nejake asi puvodne "udelane" mx6, i kdyz uz byla v total rozebranem stavu, tak mela zavarene kliky atd... to by mohlo naznacovat, ze to nekdo trosku "potunil" i v jednotce,ale nevim no.

Napsal: 16 črc 2007 12:08
od elviiis
MX6 2.5 V6 má docela slabej motor na ten obsah tzn že nebude točit nějak arzantně přes 7tis řekl bych že to někdo nechal poladit a posunuli omezák až někam do aleluja. Neměl by být problém to napíchnout a podívat sa kam až posunuli a pořpípadě jej posunout na zpět.

Re: Omezovač

Napsal: 16 črc 2007 12:11
od Shelby
jako me to nevadi, stejne nejsem takovej vrah abych to tam tocil a delal kraviny,ale jen me zajimalo, jestli to je normalni, nebo ne. mam na tom jeste dost musek ktery musim vychytat a ten omezovac je to posledni, jen me to zajimalo. diky

Napsal: 16 črc 2007 12:16
od elviiis
Ne normálka to není tuším že normálka je taky 7200rpm

Re: Omezovač

Napsal: 16 črc 2007 14:27
od semysak
noa to sou skutecne otacky nebo na budiku? jkaoze ten budik treba ukazuje spatne pokud je teda treba pres tu ridici jednotku a ne rovnou ze snimace otacek

Napsal: 16 črc 2007 15:00
od elviiis
Myslím že by to mělo jít poznat tak že by v těch točkách už měl strácet tah.

Napsal: 16 črc 2007 16:21
od Beaver
Není to zas tak divný, motor KL je docela silně podčtvercový a tím pádem se nechá dost točit, nehledě na to, že má relativně malý kompresní poměr.

Re: Omezovač

Napsal: 17 črc 2007 02:33
od Shelby
to semysak: nene, zas takovej laik nejsem,abych nepoznal, kdy uz by asi mel motor strilet. v tech osmi (na budiku) uz je to takovej mazec, ze ten motor uz by mel bejt davno v omezovaci, nehlede na tom, ze prevodovka zustala stajna a na starym motoru to opravdu strilelo kdyz byla rucicka otackomeru na 7200ot.

elviiis: jj uz tam neni uplne nejzivejsi,ale fakt jsem mu to udelal jen jednou za jizdy a podruhy na neutral a uz mu to neudelam, byla to fakt jen zvedavost.

Beaver: znas nejak lip ten motor? nejaky triky a tipy? kuju

Napsal: 17 črc 2007 06:58
od Beaver
Znam jen par zakladnich udaju. Chvilku jsem s nim jezdil (Probe II) a tocivej je ten motor celkem dost i kdyz zaroven zabira pekne uz od velmi nizkych otacek. Probe ma tusim na otackomeru redline od 7mi do 8mi tisic a ten motor k 8000 rpm vytocit jde, ale stejne jako u jinych aut bych to delal spis vyjmecne a kratkodobe a radil u tech 7mi tisic. Navic jak uz se tu psalo, motor tam zacne ztracet, protoze vykonove maximum ma asi nekde mezi 6ti a 7mi tis. rpm nejvys, max. kroutak je jeste niz. Takze zadne zvlastni duvody ten motor vytacet celkem nejsou. Ale omezovac tam myslim nejakej byt ma, podle me zabere tesne za 8mi tis. rpm.