Stránka 1 z 1

přebrus kliky

Napsal: 31 črc 2007 06:50
od Shelby
Chlapi, zacal mi mlatit motor, kdyz se zahreje, tak kolem 3tis to je jak traktor, je to jen a jen moje chyba, vim to a priznavam. Ted mi poradte, kde nejlepe nechat prebrousit kliku a co vsechno mam udelat aby to bylo jak nove. Je to 2.5 V6 z Mx6 a kraj Vysocina (kvuli doporuceni nejake firmy)
diky moc.

Napsal: 31 črc 2007 07:03
od elviiis
jsi si jist že je to klika. Klika tak zajímavě klepe a dělá grr grr grr traktor můžou být hydra např když ti hydrák pukne.

Re: přebrus kliky

Napsal: 31 črc 2007 07:20
od Shelby
mno ono uz dyl bylo za studena slyset takove tlumene klepani,ktere utichlo kdyz se motor zahral. a po jedne ostrejsi jizde to klepe jak svina, pri volnobehu vubec,ale nad 3tis to je masakr, jsem pan pi*a a nevsiml jsem si, ze mam hadinu oleje na minimu a s tim to absolvovalo tu ostrejsi jizdu no :( :( :( doufam, ze to pujde nejak dat do kupy... nebo sehnat dalsi engine, pokud by to vyslo levnejc, nez oprava.

Napsal: 31 črc 2007 08:13
od elviiis
Hele když se s tím autem tak jebeš tak radši dej motor do cajku a máš tak jistou tu s jetým motorem mít nebudeš. nech udělat výbrus nech změřit popřípadě vyůhlovat ojnice udělej rovnou výbrus kup kroužky a budeš mít pokoj :wink:

Re: přebrus kliky

Napsal: 31 črc 2007 12:33
od Idaho
výbrus kliky, ložiska an míru výbrusuvyuhlovat a zrepasovat ojnice..

dobře makaj v Hovorčovicích u práglu, ale není brusírna jako brusírna :(

co s etýče ložisek kliky nepoužij federal mogul. použij ACL ( od řady duraglide 780 výše ) nebo Clevite asi nejsosvědčenejší značka, pokdu nebudeš moct sehnat napiš mi pak hodnoty výbrusu a seženu..

Re: přebrus kliky

Napsal: 31 črc 2007 12:58
od blázen
jestli je to ten motor co se dává do xedose tak potěš koště, 2 rozebrané sme vyhodili, KO ojnice, je to hroznej ždorb... Já vozím klikovky do Příboru, ale i tak to nemáš nejblíže,..dělaj tam i ojnice, všecko.. a dělaj to dobře,.. jinak jak poše Idaho, změřit ,sbrousit, vyleštit.. ojnice změřit a apak uvidíš.. každopádně vyúhlovat pokud budou OK

Napsal: 31 črc 2007 13:02
od CATerPILAR
Měl jsem stejný problém. Rozhodl jsem se koupit jiný engine. Sehnal jsem za 12táců slušnej motor na kerým byl automat. Mám taky 2.5 V6. Repase by mě vyšla na mnohem víc peněz a času a ještě tomu motoru ubereš životnost. Riskl jsem to a vyšlo to. Je to pakárna výměna motoru, málo místa a spousta čidel. Musel jít ven spodem i s nápravou. Jinak tady na vysočině je brusírna před Velmezem směrem od Jihlavy a nebo M. Krumlov brusírna Holátko:)

Napsal: 31 črc 2007 13:30
od elviiis
nřekl bych že mu ubereš životnost pokud vše uděláš jak máš vydrží více než pochybná koupě s vrakáče. myslím že to že GO motory prdlajs vydží jsou míty. Pokud použiješ kvalitní díli tak není problém. Navíc si můžeš ten motor i naddimenzovat pro další ůpravy. kované písty pro nitro nebo turbo , kovane ojnice , nechat kliku potáhnout tvrdochromem apd. nechat vyrobyt šáli s titanu atd atd ale to už je otázka peněz (velkých peněz) ale řekl bych že je lepší udělat GO za 30tis než koupit motor za 12tis kterej můž bejt na pikaču.

Re: přebrus kliky

Napsal: 31 črc 2007 13:34
od Idaho
no chtel jsme napsat to samé jako elviis, když kuuješ celej motor opet nevíš kolik vydrží at je majitel sebevíc známej at ti o tom motoru doloží sebevíc věcí..

Napsal: 31 črc 2007 13:47
od blázen
problem je m,že co sme my rozebrali mělo KO ojnice,.. vybroušené a zničené a s novýma ojnicema so o hodně dál jak na 30tis u tohohle V6,..

Re: přebrus kliky

Napsal: 31 črc 2007 14:06
od Bordel
A nechal delat celej spodek u cloveka v Jinocanech u Prahy. Sice to trvalo dyl (bylo to castecne i mnou), ale jsem zatim spokojenej, uvidime co reknu za rok az najedu 10000km. Samozrejme jsem hledal ruzne na netu, hlavne reference na ruznych forech a on mi vysel nejlepe.

Ja tu svoji kliku slysel, kdyz jsem nastartoval po dni stani, nez se ty mezery mezi klikou a salama (:smich:) naplnili olejem, na volnobeh nic a pak jen, kdyz jsem pustil nohu z plynu (cili kdyz byla bez zateez)

Napsal: 31 črc 2007 14:33
od CATerPILAR
Když máš doma zvedák a vybavení tak si stím hraješ třeba půl roku že jo. Mě to dělal servis a strávili nad tím přes 40 hodin práce. A to dělali 2 mechanici. Nepřicházelo v úvahu rozebírat celej motor a hrát si s ojnicema atd. Je to jen o penězích a jaký máš možnosti.

Napsal: 31 črc 2007 14:37
od elviiis
blázen píše:problem je m,že co sme my rozebrali mělo KO ojnice,.. vybroušené a zničené a s novýma ojnicema so o hodně dál jak na 30tis u tohohle V6,..
Ty woe ja zapomněl ža tam je válcu 6 já jich mám jen půlku a tudíž ušetřený prachy :lol:

No řekl bych že rozebrat rpoměřit a uvážit. Třeba to nebude tak horký budeš mít štěstí a ojnice budou OKI ale jestli to na ojnice trpí jak říká blázen tak by tě oprava sice stála bakšíš ale lepší než koupit další a bát se toho že tam ty ojnice budou nic moc zvláště pak jestli tomu dáváš. Proměřil bych ty ojnice a pak se uvydí.

Napsal: 31 črc 2007 15:00
od blázen
nevím jestli trpí,protože sme rozebrali jen 3 a 2 z toho už zůstali do šrotu

Napsal: 31 črc 2007 15:04
od elviiis
Mno ať tak či tak bude lepčejší to rozebrat prostudovat a pak dělat závěry a nebo si pořiď rotaryengine tam žádny ojnice ani klika nejsou :lol:

Napsal: 31 črc 2007 16:18
od Idaho
CATerPILAR píše:Když máš doma zvedák a vybavení tak si stím hraješ třeba půl roku že jo. Mě to dělal servis a strávili nad tím přes 40 hodin práce. A to dělali 2 mechanici. Nepřicházelo v úvahu rozebírat celej motor a hrát si s ojnicema atd. Je to jen o penězích a jaký máš možnosti.
40 hodin práce? voe za tu dobu rozeberu a složím dva motoru ze supry :D jejich práce by byla jen vyndání, rozebrání a složení zpet a nandání . což si mylsím že za 20hod reálného času zvládnou. i kdyby si učtovali 500/hod tak ej oiřád 10tis práce, a cca 8-10tis materiál. odvoz kliyk dobrusíry kdyby si szařídil sám ( aby ti nepočítali i 500/hod řízení a kecání v brusírne :D )

což ve finále te vyjde nastejno jako koupit za 15tis jinej motor a platit jim čas co ho přehodej.. ale asi to budespíš o tech "mechanikách"..

Napsal: 31 črc 2007 18:54
od Skala
Taky jsem na bývalou Micinu GT kupoval jetej motor, bylo to přes annonci. No a pojezdil sem se s ním 2 týdny (jen cca 2000 km)a jednou ještě na okruhu ,,pár,, kol a dopadlo to pak takhle :D ........ Pak šlo auto už do světa, pže to byla jedna oprava za druhou na tom autě.



http://www.youtube.com/watch?v=MH0mF25ivc0

or

http://rapidshare.com/files/46163751/KlapKlap.wmv.html

6 MB

Napsal: 31 črc 2007 20:18
od Ritchma
Skala - dali ste tam diesel místo toho jo :lol:

Napsal: 01 srp 2007 07:19
od Beaver
elviiis píše:Mno ať tak či tak bude lepčejší to rozebrat prostudovat a pak dělat závěry a nebo si pořiď rotaryengine tam žádny ojnice ani klika nejsou :lol:
To sice ne, ale kdyz se pridre rotary, tak jde do odpadu celej i s "blokem".

Napsal: 01 srp 2007 10:13
od Skala
Ritchma píše:Skala - dali ste tam diesel místo toho jo :lol:


Přesně to sem si říkal, když sem ten zvuk poprvé uslyšel, tetda vlastně už po druhý, pže ten motor pžed tímhle odešel tím samým způsobem, i když takovej kravál to nedělalo :lol: