AUTOCHIP.CZ
Napsal: 24 srp 2007 16:05
mate nekdo nejakou zkusenost s touhle firmou www.autochip.cz
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
i sekačku na trávu ti načipní aby táhlaMad Chick píše:To by člověk nevěřil co se všechno čipuje...TIR,BUS,Lodě a průmyslové stroje
omega a to jaky motor?SAM píše:ptal jsem se na upravu meho motoru opel omega a odpoved je ze Úprava možná je, navýšení výkonu z 211 na 231PS a z 276 na 316Nm-myslite ze tech 20 koniku a 40 kroutak tam poznam?jinak sem se samozrejme ptal jak je to s reklamaci a je 14 na vraceni penez bez udani duvodu tak nevim....
Dejt tam turbo.Chaindler píše:omega a to jaky motor?SAM píše:ptal jsem se na upravu meho motoru opel omega a odpoved je ze Úprava možná je, navýšení výkonu z 211 na 231PS a z 276 na 316Nm-myslite ze tech 20 koniku a 40 kroutak tam poznam?jinak sem se samozrejme ptal jak je to s reklamaci a je 14 na vraceni penez bez udani duvodu tak nevim....
me by docela zajimalo jak by dokazali vyladit trebas meho eclipse
stavim novej motor a tam se chystam bud dat turbo nebo kompresor, ale ani s jednim nemam zkusenosti, tak netusimAnděl píše:Dejt tam turbo.Chaindler píše:omega a to jaky motor?SAM píše:ptal jsem se na upravu meho motoru opel omega a odpoved je ze Úprava možná je, navýšení výkonu z 211 na 231PS a z 276 na 316Nm-myslite ze tech 20 koniku a 40 kroutak tam poznam?jinak sem se samozrejme ptal jak je to s reklamaci a je 14 na vraceni penez bez udani duvodu tak nevim....
me by docela zajimalo jak by dokazali vyladit trebas meho eclipse
tak to jsou jasny... verim, ze u tuctovych tdicek s tim neco udelaji, ale jak to je jen na ceske pomery trosku jine, tak si s tim nevi rady...GReddy píše:kamos jim psal na lazeni 3s-ge(v nasich podminkach neladitelny) a 156hp a napsali ze lazeni je mozne na 176koni.......takze to asi mluvi za vse...
Chaindler píše:stavim novej motor a tam se chystam bud dat turbo nebo kompresor, ale ani s jednim nemam zkusenosti, tak netusim
ty chytraku, zkousel jsi nekdy sehnat tenhle motor?JonnY píše:Chaindler píše:stavim novej motor a tam se chystam bud dat turbo nebo kompresor, ale ani s jednim nemam zkusenosti, tak netusim![]()
co takto pouzit seriovu 4g63 turbo?
aspoň něco když už čipovat neumí...crossic píše:nechci tu nikoho kritizovat, ale kámošovi to nedal a jel k nim zkusit co uměj...aby věděl jaký jsou machři, tak sme měřili výkon kpowerem ... naměřeno 113.5kw a 332Nm po chipu od této firmy sme jeli měřit znovu a naměřili sme 115kw a 330Nm...kpowr je sice dost nepřesný, ale měřili sme za skoro stejných podmínek na stejném místě...no a na to, že slibovaný nárůst měl být 20HP je ten výsledek naprostý výsměch...jediné co je na této firmě dobré, že pokud nejste spokojeni, tak vám do a ted si nejsem jistej, ale myslím 3 dnů vrátí peníze a dá do původního stavu
je to stejny, jako kdyz si nekdo namontuje sportovni filtr K&N a mysli si, ze to prida nejaky konekubi píše:Ale zajímavé je, že se tyto firmy ještě vyplatí zakládat, když je na ně slyšet tolik "chvály". Patrně se najde ještě dost naivních trubek co sežerou načipování 1.3 MPI na 150 HP pyčo
Až na to, že to s tím katem opravdu většinou výkon přidá.Bordel píše:je to stejny, jako kdyz si nekdo namontuje sportovni filtr K&N a mysli si, ze to prida nejaky konekubi píše:Ale zajímavé je, že se tyto firmy ještě vyplatí zakládat, když je na ně slyšet tolik "chvály". Patrně se najde ještě dost naivních trubek co sežerou načipování 1.3 MPI na 150 HP pyčo, nebo kdyz vyhodi kat a da tam trubku
Opravdu?Anděl píše:Až na to, že to s tím katem opravdu většinou výkon přidá.Bordel píše:je to stejny, jako kdyz si nekdo namontuje sportovni filtr K&N a mysli si, ze to prida nejaky konekubi píše:Ale zajímavé je, že se tyto firmy ještě vyplatí zakládat, když je na ně slyšet tolik "chvály". Patrně se najde ještě dost naivních trubek co sežerou načipování 1.3 MPI na 150 HP pyčo, nebo kdyz vyhodi kat a da tam trubku
Já vycházím z toho, že pokuď se dělala dříve verze s Kat a bez, tak bez Katu měla vždy více.Bordel píše:Opravdu?Anděl píše:Až na to, že to s tím katem opravdu většinou výkon přidá.Bordel píše: je to stejny, jako kdyz si nekdo namontuje sportovni filtr K&N a mysli si, ze to prida nejaky kone, nebo kdyz vyhodi kat a da tam trubku
Jel jsem zatim jen ve trech autech s katem/ bez katu a u vsech to bylo pocitove horsi a sam majitel po nekolika dnech kat vratil. Jedno auto BMW M3, druhy Civic VTi a treti muj Civic ESi.
Takze jsem jel asi ve trech vyjimkachVeril bych, ze to pomuze u turbo motoru...
Ono dost záleží na typu motoru, do M3 bych nehrabal ani náhodou, Civiku Vti to taky asi dobře neudělá ...Bordel píše:Jak rikam, jel jsem asi ve vyjimkach:D:D
pokud je stejnej motor s katem a bez katu, tak vyndani katu nejpis pomuze, ale pokud je motor jen s katem pak vyndani nejspis nepomuzeelviiis píše:Hondám vyndání katu přidá... u CRX je to ověřených 6koní... Opravdu vymontování katu vrátí motor na výkon starší verze... Mapy open loop jsou stejné jako na verzi bez lambdy... Jak psal anděl vyndáním katu s toho uděláš starší neudušenou verzi...
jak kdy... ale u většiny vysokootáčkových motorů si myslím že to pomůže... ale bude to znát až ve vyšších otáčkách a naopak spodky tím ztratíš... Protose ti může zdát že to jede hůř... ale toto je polemizování nejlepší je to ověřit...Bordel píše:pokud je stejnej motor s katem a bez katu, tak vyndani katu nejpis pomuze, ale pokud je motor jen s katem pak vyndani nejspis nepomuzeelviiis píše:Hondám vyndání katu přidá... u CRX je to ověřených 6koní... Opravdu vymontování katu vrátí motor na výkon starší verze... Mapy open loop jsou stejné jako na verzi bez lambdy... Jak psal anděl vyndáním katu s toho uděláš starší neudušenou verzi...