Stránka 1 z 1

Vybavení motorárny

Napsal: 06 zář 2007 21:40
od MarauderZ28
netušíte kde bych našel motorárnu kde by měli tento nebo obdobný přístroj

Obrázek

Napsal: 09 zář 2007 20:40
od tom28
Co je to?
Že by nějaká úprava klikového uložení?

Napsal: 10 zář 2007 07:21
od elviiis
No nové to bude asi brutálně drahé chtělo by to jeté a zrepasovat aby se tomu vrátila přesnost... Koukl bych se po skrachovalích velkých motorárnách a nebo po výprodeji ze starých výrobních hal...

Re: Vybavení motorárny

Napsal: 10 zář 2007 10:48
od MarauderZ28
:o) já jen potřebuju kdo to má abych mu tam dovezl blok a oni mi to upravili tímhle strojem ...

Re: Vybavení motorárny

Napsal: 10 zář 2007 10:53
od elviiis
MarauderZ28 píše::o) já jen potřebuju kdo to má abych mu tam dovezl blok a oni mi to upravili tímhle strojem ...
ha a ... tak to netuším... Nikdy jsem neměl potřebu takto upravovat blok...

Ale když obvoláš motorárny co dělávají výbrusi honování apd tak nějaká z nich by to měla mít :?:

Napsal: 10 zář 2007 10:56
od otasTM
Kasl v Řevnicích to mít nebude?

Re: Vybavení motorárny

Napsal: 10 zář 2007 13:36
od bóďa
můžu se zeptat, k čemu to je? to jako když se dává klika z jinýho auta, nebo co? :lol:

Napsal: 10 zář 2007 13:46
od elviiis
pokud nesedí ložiska nebo je uložení oválné tak se takhle upraví...

Napsal: 10 zář 2007 13:47
od GReddy
takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?

Napsal: 10 zář 2007 14:00
od elviiis
GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
jo v podstatě každá část motoru jak klika ojnice válce atd všchno musí mít hladký povrch a musí to být co nejpřesnější s minimální ovalitou a pro tyto věci jsou tyto všelijaké stroje... Hodně lidí by koukal kdyby rozhodili svoje motory... některé díli motoru jsou opotřebením oválné jak vajíčko... a některé auta mají dokoce avlné díli motoru už od výrobu např oplácká 1.6ka s opel tygra corsy gsi atd má oválné písty jako kokos a většinou mívá velkou spotřebu oleje už po málo najetých km a někdy už od narození a aby v tom nebyli sami takto samé měli například i první B20a motory od hondy... Kdybyste si doma rozebrali 10stejných motorů každej by byl jinej kdybyste pak vzali např ojnice a všechyn je vyvážili stejně vybrali ty nejpřesnější písty pořádně vybrousili blok a vyhonovali (hlavně co nejnižší ovalita) atd tad a pak ten motor poskládali a zajeli věřte tomu že byste zjískali několik procent výkonu navíc oproti výrobcem udávaným ůdajům (čím starší auto tím jsou rozdíli značnější)... Proto pokud si někdo vyhraje s GO vše nechá vybrousit vyleštit vyvážit... může pozorovat daleko větší výkon motoru a ve finále i větší životnost díky rovnoměrné zátěži a opotřebení dílů...

Sory za TO nejak mi to ujelo... :lol:

Napsal: 10 zář 2007 14:03
od elviiis
S tou životností pokud samozřejmně použijete kvalitní díli ne kroužky od číňanů :lol:

Re: Vybavení motorárny

Napsal: 10 zář 2007 14:56
od Mike Mad
elviiis> jop, todle tady psal kdysi Taboo...tema se tykalo blueprintingu-coz je v podstate to co jsi tu popsal.

jinak, nevim kde maji tenhle stroj, ale urcite bych si dlouho vybiral nez to fouknout nejakymu Vencovi, abys Maro nakonec nemusel shanet novej blok :roll:

btw> urcite az sezenes, tak hod kontakt a reference semka, at je tu informace co kde kdo pro ostatni 8)

Re: Vybavení motorárny

Napsal: 10 zář 2007 14:57
od elviiis
Mike Mad píše:elviiis> jop, todle tady psal kdysi Taboo...tema se tykalo blueprintingu-coz je v podstate to co jsi tu popsal.
Tak so ry za dabla :oops:

Napsal: 10 zář 2007 15:11
od Beaver
GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
Ta věc ma za úkol spolehlivě vytvořit kruhové otvory pro hlavní ložiska klikové hřidele, které kromě skutečné kruhovitosti budou i zaručeně v ose. Omezí se tím různé "poskakování" klikovky šejdrem, protože pokud nebude kliková hřídel perfektně osově uložená se správnými vůlemi, tak ti vysokej výkon na motoru dřív nebo pozdějc vyšmajdá ložiska a přidře se to.

Napsal: 10 zář 2007 15:12
od elviiis
Beaver píše:
GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
Ta věc ma za úkol spolehlivě vytvořit kruhové otvory pro hlavní ložiska klikové hřidele, které kromě skutečné kruhovitosti budou i zaručeně v ose. Omezí se tím různé "poskakování" klikovky šejdrem, protože pokud nebude kliková hřídel perfektně osově uložená se správnými vůlemi, tak ti vysokej výkon na motoru dřív nebo pozdějc vyšmajdá ložiska a přidře se to.
spíš dříve :wink:

Napsal: 10 zář 2007 18:55
od Taboo
Smazano