Vybavení motorárny
Napsal: 06 zář 2007 21:40
netušíte kde bych našel motorárnu kde by měli tento nebo obdobný přístroj


Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
ha a ... tak to netuším... Nikdy jsem neměl potřebu takto upravovat blok...MarauderZ28 píše:já jen potřebuju kdo to má abych mu tam dovezl blok a oni mi to upravili tímhle strojem ...
jo v podstatě každá část motoru jak klika ojnice válce atd všchno musí mít hladký povrch a musí to být co nejpřesnější s minimální ovalitou a pro tyto věci jsou tyto všelijaké stroje... Hodně lidí by koukal kdyby rozhodili svoje motory... některé díli motoru jsou opotřebením oválné jak vajíčko... a některé auta mají dokoce avlné díli motoru už od výrobu např oplácká 1.6ka s opel tygra corsy gsi atd má oválné písty jako kokos a většinou mívá velkou spotřebu oleje už po málo najetých km a někdy už od narození a aby v tom nebyli sami takto samé měli například i první B20a motory od hondy... Kdybyste si doma rozebrali 10stejných motorů každej by byl jinej kdybyste pak vzali např ojnice a všechyn je vyvážili stejně vybrali ty nejpřesnější písty pořádně vybrousili blok a vyhonovali (hlavně co nejnižší ovalita) atd tad a pak ten motor poskládali a zajeli věřte tomu že byste zjískali několik procent výkonu navíc oproti výrobcem udávaným ůdajům (čím starší auto tím jsou rozdíli značnější)... Proto pokud si někdo vyhraje s GO vše nechá vybrousit vyleštit vyvážit... může pozorovat daleko větší výkon motoru a ve finále i větší životnost díky rovnoměrné zátěži a opotřebení dílů...GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
Tak so ry za dablaMike Mad píše:elviiis> jop, todle tady psal kdysi Taboo...tema se tykalo blueprintingu-coz je v podstate to co jsi tu popsal.
Ta věc ma za úkol spolehlivě vytvořit kruhové otvory pro hlavní ložiska klikové hřidele, které kromě skutečné kruhovitosti budou i zaručeně v ose. Omezí se tím různé "poskakování" klikovky šejdrem, protože pokud nebude kliková hřídel perfektně osově uložená se správnými vůlemi, tak ti vysokej výkon na motoru dřív nebo pozdějc vyšmajdá ložiska a přidře se to.GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
spíš dříveBeaver píše:Ta věc ma za úkol spolehlivě vytvořit kruhové otvory pro hlavní ložiska klikové hřidele, které kromě skutečné kruhovitosti budou i zaručeně v ose. Omezí se tím různé "poskakování" klikovky šejdrem, protože pokud nebude kliková hřídel perfektně osově uložená se správnými vůlemi, tak ti vysokej výkon na motoru dřív nebo pozdějc vyšmajdá ložiska a přidře se to.GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?