Stránka 1 z 1
Co a na co to je?
Napsal: 15 zář 2007 20:31
od NiMMiC
Objasní mě někdo k čemu to přesně je? Slyšel jsem pár variant a zajímolo by mě co je pravda... Mohlo by se to kdyžtak dát pryč? Díky. (foto neni z mého auta,ale je to stejný typ,jen jiný obsah)

Re: Co a na co to je?
Napsal: 15 zář 2007 22:38
od Vecernicek
Měl to být nějakej zásobník vzduchu či co. Vím že to měl kámoš ve Ford Mondeo. Prostě krabička nikam nevedoucí nic k ní připojené napojená na sání. Podle mě to má asi vyrovnávat tlakové sací vlny ale pro to a k čemu to tam je na 100% fakt nevím.
Re: Co a na co to je?
Napsal: 16 zář 2007 01:42
od NiMMiC
Vecernicek píše:Měl to být nějakej zásobník vzduchu či co. Vím že to měl kámoš ve Ford Mondeo. Prostě krabička nikam nevedoucí nic k ní připojené napojená na sání. Podle mě to má asi vyrovnávat tlakové sací vlny ale pro to a k čemu to tam je na 100% fakt nevím.
slysel jsem nazor ze tam jen cirkuluje vzduch,ze neco podobneho je i na felicii a jde to bez problemu odstranit... ja to mam taky na F. Mondeo...
Re: Co a na co to je?
Napsal: 16 zář 2007 10:03
od Vecernicek
No borcovi to v tom spoji prasklo a sálo to falešnej luft tak to uřízl zalepil pryskiřicí a jezdí mu to dál.
Napsal: 16 zář 2007 10:04
od raddy
je to labyrint, urcity druh tlmica zvuku nasavaneho vzduchu. moze to mat nieco spolocne aj s tlakovymi oscilaciami, co je v podstate to iste.
Napsal: 16 zář 2007 12:12
od NiMMiC
raddy píše:je to labyrint, urcity druh tlmica zvuku nasavaneho vzduchu. moze to mat nieco spolocne aj s tlakovymi oscilaciami, co je v podstate to iste.
a muze to jit pryc? me to prasklo taky,nekolikrat sem to uz menil... pokud by to slo tak bych to dal radsi pryc a nahradil treba nerez trubkou...?

Napsal: 16 zář 2007 12:34
od raddy
moze to ist prec, nakoniec vzdy ked sa instaluje priame sanie, tak sa to musi vyhodit.
Napsal: 16 zář 2007 12:46
od NiMMiC
raddy píše:moze to ist prec, nakoniec vzdy ked sa instaluje priame sanie, tak sa to musi vyhodit.
ok,diky presne toto jsem chtel slyset

Napsal: 16 zář 2007 14:03
od Beaver
Je to tzv. rezonanční komora. Nevím, jestli to má za úkol jenom vyrovnávat nějaký změny tlaku v sacím traktu nebo jestli to jenom tlumí hluk (případně kombinace obojího). Každopádně jsem nezažil, aby po odstranění motor běžel špatně a např. turbomotory to nepoužívají vůbec (resp. jsem ještě takový turbomotor neviděl). Každopádně je možný to vyhodit, je to vyzkoušený.
Re: Co a na co to je?
Napsal: 16 zář 2007 16:32
od Idaho
jedná se o rezonátor,který má za ukol vyhlazovat pulzy v sacím traktu zpusobené nápory vzduchu za jízdy . me jezdí mondeo jiz rok bez toho - pozor but tu trubku a kterou to navazuje vymenit za jinou s dírou pro cidlo nebo porádne utesnít,jinak to jede na hovno ( prisává falesnej vzduch, senzor spatne merí..)
Napsal: 16 zář 2007 18:39
od NiMMiC
Takze kdyz cely ten kus nahradim nerez trubkou kterou poradne utesnim tak se nic nedeje... diky
jeste otazecka ohledne naporoveho sani na kapote: Nejsou s tim nejake problemy? (napr pri desti,umyvani) jak se toto resi? Udelat treba nejaky jednoduchy "labirint" ve kterem by se vzduch od vody oddelil? diky...
Napsal: 16 zář 2007 19:30
od Idaho
NiMMiC píše:Takze kdyz cely ten kus nahradim nerez trubkou kterou poradne utesnim tak se nic nedeje... diky
jeste otazecka ohledne naporoveho sani na kapote: Nejsou s tim nejake problemy? (napr pri desti,umyvani) jak se toto resi? Udelat treba nejaky jednoduchy "labirint" ve kterem by se vzduch od vody oddelil? diky...
kasli na naporové sání je ti k nicemu

Napsal: 17 zář 2007 21:03
od NiMMiC
Nakonec to bylo vyreseno takto:

-vzal jsem stary praskly rezonator,odrezal rez. pryc,vypiloval do hladka,podlepil oboustr.izolepou,vytesnil tav. tycinkou,stahl sponkama vystrihly ner. plech a poradne vytesnil zevnitr a vyhladil.
