Stránka 1 z 2

Vylágrovaná klika

Napsal: 21 zář 2007 12:30
od GReddy
V jednom inzeratu na auto respektive motor v nem ktery shanim je v popisku napsano ze je vylagrovana klika (motor klepe) nevim co si pod timhle slangem mam predstavit , co vsechno je tam v haji respektive ma smysl to kupovat? motor budu tak jako tak celej rozebirat a vicemene vsechno vymenovat takze pokud je treba povymenovat jen nejaky ulozeni kolem kliky je to v pohode.pokud je tim vylagrovanim mysleno klika na vyhozeni tak to smysl asi urcite nema...

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 21 zář 2007 13:35
od elviiis
GReddy píše:V jednom inzeratu na auto respektive motor v nem ktery shanim je v popisku napsano ze je vylagrovana klika (motor klepe) nevim co si pod timhle slangem mam predstavit , co vsechno je tam v haji respektive ma smysl to kupovat? motor budu tak jako tak celej rozebirat a vicemene vsechno vymenovat takze pokud je treba povymenovat jen nejaky ulozeni kolem kliky je to v pohode.pokud je tim vylagrovanim mysleno klika na vyhozeni tak to smysl asi urcite nema...
znamená to že je motor utáhlej na klice... může bejt jen šála v pikaču (nepravděpodobné) ať tak či tak bych proměřil ojnice a udělal brus kliky... V podstatě bys koupil motor na kterej musíš z GOškovat...

Napsal: 21 zář 2007 13:37
od GReddy
takt o bych delal i kdyby ten motor byl ok....takze go mi nevadi jen chci vedet jestli ta klika a ulozeni a bloku je v pohode abych s tim mohl dal pracovat...nerad bych to koupil a zjistil ze potrebuju uplne novej blok nebo kliku protoze jsou poskozeny :(

Napsal: 21 zář 2007 13:39
od elviiis
no blok nevydím důvod... ale určitě bude klika škráblá takže výbrus ale není důvod ji zahazovat...

Napsal: 21 zář 2007 13:42
od GReddy
takze myslis ze se s tim bude dat pracovat? je jasny na upravy pujde vsechno, ojnice a pisty uz jsem si pro ten motor nasel tudiz jen vybrus bloku a kliky...to jsem chtel slyset tak diky 8)

Napsal: 21 zář 2007 13:47
od elviiis
GReddy píše:takze myslis ze se s tim bude dat pracovat? je jasny na upravy pujde vsechno, ojnice a pisty uz jsem si pro ten motor nasel tudiz jen vybrus bloku a kliky...to jsem chtel slyset tak diky 8)
jinak neber to závazně... je otázka co je to za uato... a jestli už není po 3výbrusu :lol:

Napsal: 21 zář 2007 13:52
od GReddy
no vzhledem k tomu jak to vypada tak pochybuju ze na tom nekdy nekdo neco delal :D

Napsal: 21 zář 2007 16:52
od Idaho
GReddy píše:takze myslis ze se s tim bude dat pracovat? je jasny na upravy pujde vsechno, ojnice a pisty uz jsem si pro ten motor nasel tudiz jen vybrus bloku a kliky...to jsem chtel slyset tak diky 8)
zasadní problém do kter=ho neuvidíš dokud nerozeberes a prodejci se v tomhle nedá verit uz z duvodu toho ze to memusí vedt : "KOIKÁTEJ VÝBRUS UZ BYL DELÁN?" muzes koupit motor na kterej si ereknes super udelám go motoru za 30-45tis a budu vychlámanej anajednouzjistíš ze ti chybí klika..

Napsal: 21 zář 2007 16:53
od Idaho
GReddy píše:no vzhledem k tomu jak to vypada tak pochybuju ze na tom nekdy nekdo neco delal :D
o to je to horsi, klika bývá ibcastak poskozená ze se nedela jen prvni výbrus ale napoprvé třeba rovnou třetí :( a na každé auto sehnat sálky na 3. výbrud také není brnkačka..

Napsal: 21 zář 2007 19:13
od blázen
Idaho píše:
GReddy píše:no vzhledem k tomu jak to vypada tak pochybuju ze na tom nekdy nekdo neco delal :D
o to je to horsi, klika bývá ibcastak poskozená ze se nedela jen prvni výbrus ale napoprvé třeba rovnou třetí :( a na každé auto sehnat sálky na 3. výbrud také není brnkačka..
přesně tak, ikdyž do toho nikdo nelezl, jestli se otočila šála, nebo rozklepala,natáhla ojnici, nebo poškodila neopravitelně kliku.. já bych motor zaplatil,až bych ho viděl rozebraný, anebo ho koupil za mizernou cenu...zkus napsat co je to za motor

Napsal: 21 zář 2007 22:32
od Krosmen
jjjjj jak bylo řečeno motor jen klepe na klice ale pak zjistíš že z něj nejde nic použít jako třeba pan SPEEDY s coupe..kde nešelo použít prakticky nic......

Napsal: 21 zář 2007 23:18
od GReddy
takze se shodnete na tom ze nema smysl to kupovat?
jde o to ze tech nabidek tolik neni a tu go bych delal u motoru kterej by vypadal v pohode a ten vybrus by tam mohl taktez byt..tady jde jen o to jak moc budou poskozeny vnitrnosti ale pokud rikate ze to muze byt neopravitelny ai nema cenu riskovat..

jde o tu bilou celicu turbo za 19tis co je na tipcars...3s-gte 1. generace 175Hp

Napsal: 21 zář 2007 23:55
od Beaver
Tak pokud je jinak v poradku, tak se pokus stahnout jeste vic cenu a v pripade, ze to bude neopravitelny, tak muzes vzdycky zkusit shanet jinej motor s vedomim, zes do toho nezahucel za moc penez :wink:

Napsal: 22 zář 2007 09:17
od Krosmen
v toyotách se nevyznám ale soudě dle italů tak třeba rozdíl v motorech 16V a 16VT a to samí 20V 20VT je rozdíl pouze v ojnicích pístech a na hlavě jsou jiné ventily tím myslím sodíkové výfukové a jiné vačky....proto možná by mohlo být použitelné narvat tam dílyz 3s-ge ...ale jak řikám nevim......
Samozřejmně stáhnout cenu co nejvíc a pak ti nebude líto když to koupíš za desítku že je vnitřek motoru kaput.....pokud to s autem budeš myslet opravdu vážně stejně by si vnitřnosti měnil za pevnější... .-)

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 22 zář 2007 11:28
od Idaho
no udelasl bych to jinak, za tech 19 koupil rozpordal nechal si motr prevodvoku podvozek a elektriku, vnitrnosti vyházel, v pripade vadné kliky bych koupil kliku z 3SGE která je udajne stejná ( nutno overit ) a motor stavel dáll

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 22 zář 2007 11:31
od MarauderZ28
jj už několikrát sem viděl kliku která už nešla ani přebrousit a to nikdy na přebrusu nebyla ...

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 22 zář 2007 11:32
od Idaho
Mara - presne zálezí na tom jak moc ta klika bude poskozená..
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 22 zář 2007 21:37
od SPEEDY
Jak napsal pan Krosmen ;) Bacha, ať nedopadneš jako já :( Změřili jsme vůle na ojnicích a ejhle.. 0.08mm, což by odpovídalo cca druhýmu až třetímu výbrusu, a to si myslím, že nemá vůbec smysl dělat.

Do vylágrovanýho motoru bez toho, aniž bych ho viděl rozdělanej, bych nešel :nono:

Napsal: 22 zář 2007 21:40
od GReddy
tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor... 8)

Napsal: 22 zář 2007 21:42
od Idaho
GReddy píše:tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor... 8)
nerekl bych ze nemá smysl pokud je klika shodná s 3sge ( 5. gen na 99% ) tak se neboj.
Ono se to sice hezky ríká al ekdyz nevylágrovanej motro ve velice dobrém stavu ale ne po GO stojí treba 50-70tis ( nevidís do nej ), motor po GO pres 1000tis ( opet do nej nevidís ) nebo vylágrovanej te vyjde na 20tis ( pokud pordáš zbytek aut ana díly ) tak bych to neresil. ostatne jak te znám jiste bys stejne vyhazoval vnitrnosti a dával kováky takze motor po go je ti k nicemu..

navíc ani speedy ani dalsi / snad krome krosmena a pár dalších / nemaji ani tuchy ze ten motor se v cr obejví na prodej tak jeden kousek za dva az tri roky( nevylágrovanej )..

takze to ners a jdi do nej.. stejne plánujes dlouhodobou investici a stavbu..

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 22 zář 2007 21:44
od Taboo
Smazano

Napsal: 22 zář 2007 21:46
od GReddy
Idaho píše:
GReddy píše:tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor... 8)
nerekl bych ze nemá smysl pokud je klika shodná s 3sge ( 5. gen na 99% ) tak se neboj.
Ono se to sice hezky ríká al ekdyz nevylágrovanej motro ve velice dobrém stavu ale ne po GO stojí treba 50-70tis ( nevidís do nej ), motor po GO pres 1000tis ( opet do nej nevidís ) nebo vylágrovanej te vyjde na 20tis ( pokud pordáš zbytek aut ana díly ) tak bych to neresil. ostatne jak te znám jiste bys stejne vyhazoval vnitrnosti a dával kováky takze motor po go je ti k nicemu..

navíc ani speedy ani dalsi / snad krome krosmena a pár dalších / nemaji ani tuchy ze ten motor se v cr obejví na prodej tak jeden kousek za dva az tri roky( nevylágrovanej )..

takze to ners a jdi do nej.. stejne plánujes dlouhodobou investici a stavbu..
jenze zase ten software a dalsi veci ktery jsou o dost jiny nez u 5g..vsechny veci co sem nasel na ebay byly vicemene pro 3s-gte od roku 90 :(

edit:asi mas pravdu.kaslti je mozyn rozprodat takze na druhous tranu to neni tak velka investice i kdyby to bylo pripadne v prdeli..

Napsal: 22 zář 2007 21:49
od Idaho
GReddy píše:
Idaho píše:
GReddy píše:tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor... 8)
nerekl bych ze nemá smysl pokud je klika shodná s 3sge ( 5. gen na 99% ) tak se neboj.
Ono se to sice hezky ríká al ekdyz nevylágrovanej motro ve velice dobrém stavu ale ne po GO stojí treba 50-70tis ( nevidís do nej ), motor po GO pres 1000tis ( opet do nej nevidís ) nebo vylágrovanej te vyjde na 20tis ( pokud pordáš zbytek aut ana díly ) tak bych to neresil. ostatne jak te znám jiste bys stejne vyhazoval vnitrnosti a dával kováky takze motor po go je ti k nicemu..

navíc ani speedy ani dalsi / snad krome krosmena a pár dalších / nemaji ani tuchy ze ten motor se v cr obejví na prodej tak jeden kousek za dva az tri roky( nevylágrovanej )..

takze to ners a jdi do nej.. stejne plánujes dlouhodobou investici a stavbu..
jenze zase ten software a dalsi veci ktery jsou o dost jiny nez u 5g..vsechny veci co sem nasel na ebay byly vicemene pro 3s-gte od roku 90 :(

edit:asi mas pravdu.kaslti je mozyn rozprodat takze na druhous tranu to neni tak velka investice i kdyby to bylo pripadne v prdeli..
nevímco resis s esoftwarem, pokud budes kupovat celé auto tak elektrickej svazek i ecu se softwarem budes mít nebo ne ??

vse co je rozdílné porti 5g si nech.. a neni co resit,zbytek prodej na díly..

a pkud te prasuel pálit nerbudou nech si ten zybtek, suoupni tam 3sge a más druhou celdu ( vzdy mne lákalo mit NA 4x4 celdu :D)

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 22 zář 2007 21:50
od Idaho
Taboo píše:
Idaho píše:Mara - presne zálezí na tom jak moc ta klika bude poskozená..
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )
Naopak.
:wink:
ehm nerekljsemto presne, samozrejem kazdé kované písy budou asi potrebovat jinou vuli kvuli jejich roztaznosti, ale mylsle jsem to nejdriv vedet na jakej vybrus se pujde a podle toho kupovat písty + udelat ten výbrus ve finále podle dokumentace k pistum..

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 23 zář 2007 06:42
od blázen
Idaho píše:
Taboo píše:
Idaho píše:Mara - presne zálezí na tom jak moc ta klika bude poskozená..
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )
Naopak.
:wink:
ehm nerekljsemto presne, samozrejem kazdé kované písy budou asi potrebovat jinou vuli kvuli jejich roztaznosti, ale mylsle jsem to nejdriv vedet na jakej vybrus se pujde a podle toho kupovat písty + udelat ten výbrus ve finále podle dokumentace k pistum..
tak tak,změřit nové písty ,přidat předepsanou vůli a brousiti,ty kované mají tu vůli velkou

Napsal: 30 zář 2007 17:15
od NeviM
sorry za OT, ale nekdo se tu zminil o sodikovejch ventilech, ted sem se nekde docetl ze je mam v aute taky... to se dava jako bezne na turbomotory nebo jak? a jakej tam ma ten sodik smysl :? predem diky nekomu chytrymu za vysvetleni :wink:

Napsal: 04 říj 2007 20:14
od Petr78
NeviM píše:sorry za OT, ale nekdo se tu zminil o sodikovejch ventilech, ted sem se nekde docetl ze je mam v aute taky... to se dava jako bezne na turbomotory nebo jak? a jakej tam ma ten sodik smysl :? predem diky nekomu chytrymu za vysvetleni :wink:
Výfukové ventily plněné sodíkem (jsou duté) se používají u výkonných motorů které pracují za vysokých teplot. A nemusí být s turbem. Tyto ventily má třeba i Renault Clio 1,8 16V.
Nevím přesně jak to funguje, ale ten sodík zaručuje větší tepelnou odolnost ventilů (asi lépe odvádí teplo nebo tak nějak)

Napsal: 05 říj 2007 11:47
od NeviM
Petr78 píše:
NeviM píše:sorry za OT, ale nekdo se tu zminil o sodikovejch ventilech, ted sem se nekde docetl ze je mam v aute taky... to se dava jako bezne na turbomotory nebo jak? a jakej tam ma ten sodik smysl :? predem diky nekomu chytrymu za vysvetleni :wink:
Výfukové ventily plněné sodíkem (jsou duté) se používají u výkonných motorů které pracují za vysokých teplot. A nemusí být s turbem. Tyto ventily má třeba i Renault Clio 1,8 16V.
Nevím přesně jak to funguje, ale ten sodík zaručuje větší tepelnou odolnost ventilů (asi lépe odvádí teplo nebo tak nějak)
aha, dik za vysvetleni... takze jsou ventily jenom "plneny sodikem"... ja sem si prave rikal, ze se mi zda ze sodik je trosku divnej material na vyrobu ventilu... vzpominam si z hodin chemie dobre, ze je to takovej mekkej, lesklej a hodne reaktivni kov :?

Re: Vylágrovaná klika

Napsal: 05 říj 2007 12:00
od chico
sodik pri zahrati premeni svoji hustotu- stane se tekutym a ucine odvadi teplo s hlavicek vetilu kde hrozi podpaleni

Napsal: 05 říj 2007 23:02
od kentoya
jestli se bojíš kliky neboj a klidně to kup, pokud nebude ohlá vždy se s tím dá něco dělat, at nanést tvrdochrom anebo plazmou keramiku, keramika je lepší kvůli menšímu otěru, jinak většinou klika vyjde obrousit, problém bývá až když se chce utrhnout ojnice, či se dokonce utrhne, ale viděl jsem i blok kde vyletěla ojnice a klika vyšla na druhý brus, je to všechno sázka do loterie, ale na 95% budeš mít dbrý kus