Stránka 1 z 2

GO a upravy 4G63

Napsal: 24 zář 2007 18:00
od Chaindler
konecne se dava vse do pohybu a ja rozebral muj stary motor z eclipse a chystam generalku plus i nejake upravy, tak me kdyztak reknete jestli je neco blbost a nebo jestli zase neco nechybi

pisty z 4g63t
vyndani vyvazovacich hrideli
vacky vylestit a upravit jejich stoupani
odlehcene vackove rozvody
nove svody a vyfuk delany primo na auto
svicky denso (moje oblibene :lol: )
vyladeni ECU
vylestene sani
prime sani +KN filtr
olejovy filtr od KN
kladky z duralu

Re: GO a upravy 4G63

Napsal: 24 zář 2007 18:04
od honza 2.0 16v
Chaindler píše:konecne se dava vse do pohybu a ja rozebral muj stary motor z eclipse a chystam generalku plus i nejake upravy, tak me kdyztak reknete jestli je neco blbost a nebo jestli zase neco nechybi

pisty z 4g63t
vyndani vyvazovacich hrideli
vacky vylestit a upravit jejich stoupani
odlehcene vackove rozvody
nove svody a vyfuk delany primo na auto
svicky denso (moje oblibene :lol: )
vyladeni ECU
vylestene sani
prime sani +KN filtr
olejovy filtr od KN
kladky z duralu
jetsli chcheš zůstat u NA tak myslím že pístama si moc nepomůžeš.. zřejmě snížíš kompresi

dálmi nneíjasný vyleštit vačky? :twisted:

Napsal: 24 zář 2007 18:08
od Chaindler
vylesteni = zbaveni karbonu a budou tak zase rovnomerneji vyvazene a ty pisty z turbo verze jsem myslel, ze budou lepsi v kombinaci s tema tupejma vackama, ze pak lepe vydrzi ten tlak

Napsal: 24 zář 2007 18:29
od blázen
použít písty s T verze je blbost, značně si patrně snížíš kompresi.. raděj pořádně spasuj sací kanály a odlehči rotující části,..

Napsal: 24 zář 2007 18:43
od Beaver
Chaindler píše:vylesteni = zbaveni karbonu a budou tak zase rovnomerneji vyvazene a ty pisty z turbo verze jsem myslel, ze budou lepsi v kombinaci s tema tupejma vackama, ze pak lepe vydrzi ten tlak
Kromě snížení kompresního poměru si nepomůžeš, určitě bych to nedělal.

Napsal: 24 zář 2007 18:58
od honza 2.0 16v
Chaindler píše:vylesteni = zbaveni karbonu a budou tak zase rovnomerneji vyvazene a ty pisty z turbo verze jsem myslel, ze budou lepsi v kombinaci s tema tupejma vackama, ze pak lepe vydrzi ten tlak
jseš si jistej že to je karbon? 90 % novejch ,případně VAČEK V DOBRÝM STAVU MÁ FUNKČNÍ PLOCHY-KROM ULOŽENÍ CELÝ ČERNÝ.. občas na nich jsou vidět stopy drobnho opotřebení -v prostoru náběhu ze základní kružnice

jen pár starších aut má funkční plochy kovově lesklý ..rozhodně se na to informuj ,než si "vyděláš" na nový vačky..

Napsal: 24 zář 2007 19:04
od Chaindler
hozna: hmmm, tak to to jeste zjistim urcite

pisty teda pujdou z normalniho motoru

a jinak chybi neco co by slo udelat? napadlo me snizit hlavu, ale ma to vubec nejaky smysl? prijde mi to uprava ktera neni moc koser a ten narust vykonu je zaplacen moc velkou dani v podobe mnohem rychlejsiho opotrebeni

Napsal: 24 zář 2007 19:05
od Krosmen
proč ho rovnou neoturbit?Nebyl by to zas takovej problém..... :-)

Napsal: 24 zář 2007 19:09
od Beaver
A co tam prsknout rovnou kliku s větším zdvihem ?

Napsal: 24 zář 2007 19:09
od Chaindler
Krosmen píše:proč ho rovnou neoturbit?Nebyl by to zas takovej problém..... :-)
tohle jsem resil na mitsu klubu, co vsechno by se muselo vymenit? svody a sani, to je jasny, nejak to tam musim zapojit, ze, pak jina olejova pumpa, jine pisty a pry je snad i jina klika a hlavne co ECU? prehrat mapy z turba by asi jentak neslo taky co?

Napsal: 24 zář 2007 19:10
od Chaindler
Beaver píše:A co tam prsknout rovnou kliku s větším zdvihem ?
muzes mi to osvetlit? tim se rozumi koupit kliku s lepsimi parametry, nebo se to da udelat nejakou upravou te soucasne?

Re: GO a upravy 4G63

Napsal: 24 zář 2007 19:15
od JonnY
ked uz menit piesty, asi by naozaj nemuselo byt od veci sa zamysliet nad oturbenim
klika je tusim rovnaka, ine su ojnice, piesty, hlava...

v usa (ci aj v eu naozaj neviem) sa predaval 4g64 ktory mal inu kluku a 2.3 ci 2.4litra.


a napis PM taboovi

Re: GO a upravy 4G63

Napsal: 24 zář 2007 19:17
od Chaindler
JonnY píše:ked uz menit piesty, asi by naozaj nemuselo byt od veci sa zamysliet nad oturbenim
klika je tusim rovnaka, ine su ojnice, piesty, hlava...

v usa (ci aj v eu naozaj neviem) sa predaval 4g64 ktory mal inu kluku a 2.3 ci 2.4litra.


a napis PM taboovi
pisty stojej skoro stejne obyc i turbo, ale koupit novou hlavu, to uz bude docela palka

a nevim, neni jinak upraveny blok pro chlazeni toho turba?

Napsal: 24 zář 2007 19:18
od Beaver
Chaindler píše:
Beaver píše:A co tam prsknout rovnou kliku s větším zdvihem ?
muzes mi to osvetlit? tim se rozumi koupit kliku s lepsimi parametry, nebo se to da udelat nejakou upravou te soucasne?
No když toužíš po vyšším výkonu z NA motoru, tak Wiseco dělá písty, který ti v kombinaci z klikovkou z motoru 4G64 vyrobí větší zdvihový objem motoru.

EDIT: komplet sada z ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-3L-Str ... enameZWDVW

Napsal: 24 zář 2007 19:21
od Chaindler
Beaver píše:
Chaindler píše:
Beaver píše:A co tam prsknout rovnou kliku s větším zdvihem ?
muzes mi to osvetlit? tim se rozumi koupit kliku s lepsimi parametry, nebo se to da udelat nejakou upravou te soucasne?
No když toužíš po vyšším výkonu z NA motoru, tak Wiseco dělá písty, který ti v kombinaci z klikovkou z motoru 4G64 vyrobí větší zdvihový objem motoru.

EDIT: komplet sada z ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-3L-Str ... enameZWDVW
zni to pekne, ale za cenu te sady se da z ebay koupit komplet 4G63T

Napsal: 24 zář 2007 19:22
od Taboo
Smazano

Re: GO a upravy 4G63

Napsal: 24 zář 2007 19:23
od JonnY
Chaindler píše:pisty stojej skoro stejne obyc i turbo, ale koupit novou hlavu, to uz bude docela palka

a nevim, neni jinak upraveny blok pro chlazeni toho turba?
ci je nutna nova hlava neviem.

Napsal: 24 zář 2007 19:24
od Flinta
hledej a kup rovnou celej 4g63T.... daval sem do coltu 4G63 ale ted sem sehnal 4G63T za 2000KC!!!!i s jednotkou je to komplet motor s novyma vecma ale je komplet rozebranej ale byl bych blbej kdybych to nekoupil

Re: GO a upravy 4G63

Napsal: 24 zář 2007 19:24
od Flinta
JonnY píše:
Chaindler píše:pisty stojej skoro stejne obyc i turbo, ale koupit novou hlavu, to uz bude docela palka

a nevim, neni jinak upraveny blok pro chlazeni toho turba?
ci je nutna nova hlava neviem.
hlava i blok sou stejny

Napsal: 24 zář 2007 19:26
od Chaindler
Taboo píše:Udelej z toho 2.3L stroker (pouzij 4G64 klikovou hridel) anebo rovnou 2.4L 4G64 a jdi s kompresi nahoru (upravou hlavy, ale ne jejim snizovanim [to je naprosta blbost delat doslova na kazdem DOHC motoru]).
takze fajn, klikova hridel z 4G64 a co k tomu jeste? je jine reseni nez ten zminovany kit z ebay?

upravy hlavy, to o snizovani, ze je blbost jsem si rikal hnedka a jak jinak se tedy da upravit hlava?

a co to oturbeni, ja myslim, ze je to skoro nesmysl, ze bych vlastne postavil novy motor

Napsal: 24 zář 2007 19:27
od Krosmen
jjjj dostaneš z motoru NA cestou někde okolo 200PS což má seriové turbo....a co se s nim dá dál dělat je více než jasné z US webů a neni problém se dostat k 350PS s použitim jinýho turba.no prostě turbo cesta je za stejný peníze víc muziky..... :-)

Napsal: 24 zář 2007 19:27
od Chaindler
Flinta píše:hledej a kup rovnou celej 4g63T.... daval sem do coltu 4G63 ale ted sem sehnal 4G63T za 2000KC!!!!i s jednotkou je to komplet motor s novyma vecma ale je komplet rozebranej ale byl bych blbej kdybych to nekoupil
prodej za 4000 a vydelas tak 100%, ja bych to bral :D

Napsal: 24 zář 2007 19:29
od Flinta
Chaindler píše:
Flinta píše:hledej a kup rovnou celej 4g63T.... daval sem do coltu 4G63 ale ted sem sehnal 4G63T za 2000KC!!!!i s jednotkou je to komplet motor s novyma vecma ale je komplet rozebranej ale byl bych blbej kdybych to nekoupil
prodej za 4000 a vydelas tak 100%, ja bych to bral :D
kdepak to nedam :D uz mame doma dva :D ale vedel bych o eagle talon 2,0T krasnej jak novej ale bohuzel jen predohrab ale fakt krasnej a cenovka kolem 60tisic

Napsal: 24 zář 2007 19:29
od Chaindler
Krosmen píše:jjjj dostaneš z motoru NA cestou někde okolo 200PS což má seriové turbo....a co se s nim dá dál dělat je více než jasné z US webů a neni problém se dostat k 350PS s použitim jinýho turba.no prostě turbo cesta je za stejný peníze víc muziky..... :-)
to vis, ze tohle vim take, a ze jsem take chtel oturbit, ale nikde jsem nejak poradne nezjistil co vse udelat

Napsal: 24 zář 2007 19:32
od honza 2.0 16v
pokud máš možnost (např.příbuznost motorů různejch serií to dovoluje) vyššího objemu a máš dostatek financí jdi do toho

pokud zmíněný zvýšení objemu zkombinuješ s vhodnými úpravami hlavy (tvary ventilů a sedel,kanály..atd..) ,lehčími písty a upravenejma,nebo zcela jinejma (lehčíma) ojnicema a odpovídajicím sacím a vejfukovým potrubím tak se můžeš dostat na velmi zajímavý výkonový hodnoty ..

Napsal: 24 zář 2007 19:37
od Krosmen
nejjednodušší a nejlevnější by bylo sehnat turbovej motor a tomu se podřídit....
jinak sou to ojnice,písty,vačky,vstřiky,pumpa,software do řj vejfuk svody výfuk sání.....a ještě spousty detailů :-)

Napsal: 24 zář 2007 21:26
od Anděl
Flinta píše:
Chaindler píše:
Flinta píše:hledej a kup rovnou celej 4g63T.... daval sem do coltu 4G63 ale ted sem sehnal 4G63T za 2000KC!!!!i s jednotkou je to komplet motor s novyma vecma ale je komplet rozebranej ale byl bych blbej kdybych to nekoupil
prodej za 4000 a vydelas tak 100%, ja bych to bral :D
kdepak to nedam :D uz mame doma dva :D ale vedel bych o eagle talon 2,0T krasnej jak novej ale bohuzel jen predohrab ale fakt krasnej a cenovka kolem 60tisic
A kde. :shock: Potřebuju náhradní díly. :D

Napsal: 24 zář 2007 21:36
od Taboo
Smazano

Napsal: 24 zář 2007 21:43
od Chaindler
Taboo píše:
Krosmen píše:nejjednodušší a nejlevnější by bylo sehnat turbovej motor a tomu se podřídit....
Pokud s jeho motorem neni nic zavazneho, tak by zacinal s tim, co uz ma. Ty bloky (az na absenci olejovych vstriku, kterych neni potreba), klikove hridele, ojnice a hlavy jsou identicke pro obe verze a jediny zavaznejsi rozdil je jen v kompresi pistu (+ vackovych hridelich). I ten N/A blok je uz predvrtany pro detonacni sensor. My ty N/A bloky casto pouzivame pro stavbu turbo motoru prave kvuli te absenci tech ostrikovacu.
zkusil bys mi nejak lepe (pro laika) rozepsat co tedy budu muset koupit, udelat, upravit abych z 4G63 ziskal 4G63T?

upravit ECU, jine sani a jine svody, koupit samozrejme turbo a pouzit pak tedy pisty a vackove hridele z turbo verze? co to zminovane olejove cerpadlo, bude stacit?

Napsal: 24 zář 2007 21:43
od Krosmen
to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta...... :-)