Stránka 1 z 1

Nasada na skrtici klapku u felicie

Napsal: 25 zář 2007 05:45
od Eset
Cau kluci
Rad bych si do feldy dal sportovni filtr ale vubec nevim jak na to a spis kde sehnat tu skrtici klapku.
Nemate nekdo nejakej link na prodejce tedle casti motoru?
byl bych moc vdecnej.

Napsal: 25 zář 2007 07:41
od elviiis
dost dobře nechápu co tím myslíš? Co ti řídí směs... mono nebo multi? máš váhu vzduchu nebo ne... pokud nemáš tak prostě udělej nějaké potrubí od klapky do chladného místa v motoru nebo jej vytvoř... Pokud máš váhu tak sundej air box a udělej si podle airboxu ocelovou nebo plastovou přírubu a k ní přidělej kousek trubkyjako redukci na filtr... pokud nemáš možnost to vyrobit tak to kup na autodopňcích maj to za cca 400Kč...

Napsal: 25 zář 2007 16:04
od Eset
elviiis píše:dost dobře nechápu co tím myslíš? Co ti řídí směs... mono nebo multi? máš váhu vzduchu nebo ne... pokud nemáš tak prostě udělej nějaké potrubí od klapky do chladného místa v motoru nebo jej vytvoř... Pokud máš váhu tak sundej air box a udělej si podle airboxu ocelovou nebo plastovou přírubu a k ní přidělej kousek trubkyjako redukci na filtr... pokud nemáš možnost to vyrobit tak to kup na autodopňcích maj to za cca 400Kč...
Ty vado to po me chces moc asi se me budes smat ale v motorech se vubec nevyznam sem jak se rika novaček v autech. ale mam origos motor felicie kam se da dat filtr spotrovni ale na hlave motoru je normalni filtr vzduchu.
kamos to ma a udelal jsi to sam jenze ja nejsem tak manualne vzrucnej a on rikal ze ten kryt skrtici klapky se da koupit ale nemam predstavu kde dival jsem se po tom na netu ale nikde nic nebo neumim hledat :D :cry:

Napsal: 25 zář 2007 17:33
od elviiis
zdar chalpe vůbec se nestyd jsem po oslave tak omluv chyby... hele na motoru.. máš klapku vyduchu... ta se hejbe v závyslostni na hnutí pedálu plynu.l.. pak tam máš výhu vzduchu.. vede do ní X drátu... ta určuje pozici klapkyváhy nebo odpor na výstupech... Tak na tuhle klapku musíš vytvořit přecodh = redukci... ale jde jen o ECU záležitost ty to neřeš... Na tu rdukdi vytvoříš přechod na filtr a máš pokoj...

Napsal: 26 zář 2007 14:25
od Eset
elviiis píše:zdar chalpe vůbec se nestyd jsem po oslave tak omluv chyby... hele na motoru.. máš klapku vyduchu... ta se hejbe v závyslostni na hnutí pedálu plynu.l.. pak tam máš výhu vzduchu.. vede do ní X drátu... ta určuje pozici klapkyváhy nebo odpor na výstupech... Tak na tuhle klapku musíš vytvořit přecodh = redukci... ale jde jen o ECU záležitost ty to neřeš... Na tu rdukdi vytvoříš přechod na filtr a máš pokoj...
Ty vado tak to si me fakt dostal asi si to budu muset nekde sehnat uz udelany na todle asi fakt nemam spis kdybych to nekde vydel udelany nebo tak.
kazdopadne diky za radu jinak nejakej web s takovydlema dilama neznas?

Napsal: 26 zář 2007 16:40
od MPI
Vypadá tvůj motor takhle,nebo ten dekl plastovej (to co jsem kdysi blbě nastříkal a tak se to oloupalo :lol: ) máš kulatej? Pokud máš MPI (tenhle případ) tak je řešení jednoduchý-kus trubky jako přechod mezi tou origo ohebnou rourou a filtrem a je to 8)
Obrázek
PS: origo airbox (to kde máš origo filter) je na fotce už vymontovanej :wink:

Napsal: 27 zář 2007 08:22
od elviiis
jinak pokud máš filtr umístěnej na hlavě... takovej kulatej jako třeba fáčko... tak na to se dá koupit charger filter taková placka ala amerika... ale u něj je záhodno udělat na kapotě náporák a nebo tam dáš koleno a trubku a vzduch si někam svedeš a bude to pak vypadat podobně jako na fotce...

Napsal: 28 zář 2007 06:38
od Eset
MPI píše:Vypadá tvůj motor takhle,nebo ten dekl plastovej (to co jsem kdysi blbě nastříkal a tak se to oloupalo :lol: ) máš kulatej? Pokud máš MPI (tenhle případ) tak je řešení jednoduchý-kus trubky jako přechod mezi tou origo ohebnou rourou a filtrem a je to 8)
Obrázek
PS: origo airbox (to kde máš origo filter) je na fotce už vymontovanej :wink:
mam uplne jinej kulatej a je to 1.3 GLXI

Napsal: 29 zář 2007 06:00
od MPI
Tak to máš 1,3ku jednobod a platí rada Elvise nad tvým příspěvkem. Nebo ještě jinak- koukni na www.ellri.cz , dej si KATALOG, tam klikni na FAVORIT a pak si najdi v nabídce SACÍ potrubí- tam máš už hotový řešení a není to nějak závratně drahý myslím. A nenech se zmást že to je na favorita, protože ten motor je stejnej :wink:

Napsal: 30 zář 2007 17:56
od Eset
MPI píše:Tak to máš 1,3ku jednobod a platí rada Elvise nad tvým příspěvkem. Nebo ještě jinak- koukni na www.ellri.cz , dej si KATALOG, tam klikni na FAVORIT a pak si najdi v nabídce SACÍ potrubí- tam máš už hotový řešení a není to nějak závratně drahý myslím. A nenech se zmást že to je na favorita, protože ten motor je stejnej :wink:
Jejda moc dekuji za radu moc ste me kluci pomohly
jinak todle se neda sehnat v kolonce Felicie?
to sem netusil ze favorit ma stejnej motor jak felda :)

Napsal: 01 říj 2007 01:43
od Beaver
Eset píše:to sem netusil ze favorit ma stejnej motor jak felda :)
A hadej co najdes za motor ve Fabii 1.4 - v podstate zakuklenyho Favorita :wink:

Napsal: 01 říj 2007 13:27
od Eset
Beaver píše:
Eset píše:to sem netusil ze favorit ma stejnej motor jak felda :)
A hadej co najdes za motor ve Fabii 1.4 - v podstate zakuklenyho Favorita :wink:
Tak to je mazec :)

Re: Nasada na skrtici klapku u felicie

Napsal: 01 říj 2007 13:38
od Ondras
Nemluvě o tom, že tento historický agregát původem z Š1000MB poháněl i Octavii...

Napsal: 01 říj 2007 15:01
od Mirek-200sx
prvni generaci mozna :-) ale ta byla jeste pred Mbckem...

Napsal: 01 říj 2007 15:12
od Ondras
Mirek-200sx píše:prvni generaci mozna :-) ale ta byla jeste pred Mbckem...
Pleteš se. (např.)