Stránka 1 z 1
Vyroba vyfukovych turbo svodu
Napsal: 04 lis 2007 11:11
od AdieuD
Hleda se firma nebo jedinec ( stredni cechy/praha ) kdo udela redukci mezi puvodni turbo parozi a nove turbo - puvodni nelze pouzit kvuli vymene turba za jiny nekompatibilni typ a svod na prvni vyfukovy dil ( trubka mezi turbem a prvnim dilem vyfuku ).
dik
bez zbytecnych OT prosim

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu
Napsal: 04 lis 2007 11:26
od blázen
zkus nahodit rozměry , fotky, typy turbodmychadel
Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu
Napsal: 04 lis 2007 13:23
od Idaho
konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu
Napsal: 05 lis 2007 10:00
od AdieuD
Idaho píše:konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
s vykresem to bude horsi. To ja neumim. Zkusim krosmena.. jinak ty vstriky plati

Nejak se domluvime

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu
Napsal: 05 lis 2007 10:37
od Idaho
AdieuD píše:Idaho píše:konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
s vykresem to bude horsi. To ja neumim. Zkusim krosmena.. jinak ty vstriky plati

Nejak se domluvime

uppps sem sklerouš, už jsme ti je poslal ?? nebo ne?

Napsal: 05 lis 2007 11:36
od Krosmen
já sem si je nechal dělat příruby dle turba nedělal sem redukci a starý příruby sem se ze svodů zbavil a to co sem měl vyřízlý podle příruby novýho turba sem tam navařil.......
Napsal: 05 lis 2007 13:01
od tief
Ono je to troska komplikovane, este len vyberame spravne turbo. Povodne turbo bolo garrett 25vat, plniaci tlak 1.1, pri overbooste 1.3. Turbin je hromada, takze vyberame taku co tam bude idealna ( aj z hladiska priestoru ktoreho je malo aj s hladiska vykonu - auto je na bezne jazdenie, ziaden sprintovaci special, tzn vykon max do 250hp ).
Inak prva cast zvodu je liatinova takze so zvaranim asi budu komplikacie ( raz sme nechali zavarit prasknutu liatinu a vydrzala jeden den

)
Napsal: 05 lis 2007 13:53
od NeviM
muzu poradit jen tak, ze prasknu jednoho mistniho clena, kterej si krom jineho sam delal nerez svody na bmw 750BiTurbo, je to clovek, kterej rad poradi, je tu pod nickem Fugo, takze pro radu doporujcuju za nim

Napsal: 05 lis 2007 15:39
od blázen
na jaké to je auto?
Napsal: 05 lis 2007 16:03
od tief
P 405 t16 - tzn 2.0 16v turbo
Napsal: 05 lis 2007 16:19
od blázen
pokud chce víc jak T25,tak bych použil T28,má stejný výf, housing jako T25
Napsal: 05 lis 2007 16:23
od tief
blázen píše:pokud chce víc jak T25,tak bych použil T28,má stejný výf, housing jako T25
Kdesi na nete som zachytil ze t25 je pouzitelne tak do 1baru max. O t28 som toho zatial vela nenasiel

Napsal: 05 lis 2007 16:28
od honza 2.0 16v
T28 jako ve fiatu coupe 20VT? nedoporučuju, nebo leda repas od Marcela20VT z coupe klubu..

Napsal: 05 lis 2007 16:30
od blázen
tief píše:blázen píše:pokud chce víc jak T25,tak bych použil T28,má stejný výf, housing jako T25
Kdesi na nete som zachytil ze t25 je pouzitelne tak do 1baru max. O t28 som toho zatial vela nenasiel

já tlačils t25 1,2 bar.. ale byl to více méně fén výkon sem měl někde u 230k.. s T28 sem tlačil 1,3bar a výkon někde za 280k
honza:proč ne T28?
Napsal: 05 lis 2007 17:00
od honza 2.0 16v
životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)
repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)
nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
Napsal: 05 lis 2007 19:44
od blázen
honza 2.0 16v píše:životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)
repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)
nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
bude stejná,myslel sem z 200sx s14.. já byl spokojen.. repasovano bylo na SR.. já bych ho dal na repas k maratovi,nebo kentoyovi..
Napsal: 05 lis 2007 20:15
od tief
blázen píše:honza 2.0 16v píše:životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)
repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)
nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
bude stejná,myslel sem z 200sx s14.. já byl spokojen.. repasovano bylo na SR.. já bych ho dal na repas k maratovi,nebo kentoyovi..
a co napriklad tohle:
T3/ T4 AR48 60 TRIM,
T3T4 TURBO INTERNAL WASTE GATE
TURBO SPEC:
INLET 2"
OUTLET 3"
BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS
OIL INLET 1/8 NPT
MAX PSI CAPACITY 27PSI
COMPRESSOR .48 AR COMPRESSOR
TURBINE .60 AR TURBINE
FLANGE TYPE T3 FLANGE
DOWN PIPE FLANGE TYPE 2.5" V BAND
MAX HP 350HP
nejake skusenosti ?
dik
Napsal: 07 lis 2007 18:51
od blázen
to chce kompresorovou mapu..ale bude mít delší náběh jak T28
Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu
Napsal: 07 lis 2007 20:48
od AdieuD
tief ty parazit!
