Stránka 1 z 2

N2O system

Napsal: 11 lis 2007 14:38
od Ilegaltuner
Má tady někdo skušenosti s motnáží a používáním vstřiokvání N2O do?
Jaký system je nějaký rozumný kompromis cena výkon a fukčnost.
uvažuju o použití na motoru m30 Bmw.Kdyžtak doporučte něco přímo na www.ebay.com

Prosím bez zbytečných keců vyjadřujte se jen k tématu :wink:

Napsal: 11 lis 2007 17:35
od Beaver

Napsal: 11 lis 2007 17:46
od Ilegaltuner
taky by mně zajímalo, kde mi to naplní v linde?

jinak ten kit stojí na e bay necelých 10000kč + pošta :)

Napsal: 11 lis 2007 17:54
od Generics

Napsal: 11 lis 2007 18:03
od Idaho
Ilegaltuner píše:
jinak ten kit stojí na ebay necelých 10000kč + pošta :)
seženeš leveněji než u nás, ale záleží na tom co vse ten kit bude obsahovat...

Napsal: 11 lis 2007 18:05
od Beaver
Ilegaltuner píše:jinak ten kit stojí na e bay necelých 10000kč + pošta :)
Záleží co to je za značku a za typ (suchej, mokrej, jednobod,...), jestli obsahuje všechno příslušenství (hadičky, trysky) apod. Vzhledem ke kurzu dolaru je to teďka na ebay hodně zajímavý.

Napsal: 11 lis 2007 18:07
od Ilegaltuner
právě že jsem si našel přesně to nx co sem hodil beavare :wink:

Re: N2O system

Napsal: 11 lis 2007 18:28
od Idaho
to je vcelku možné, bohužel po předchozích zkusenostech dávám přednost osvedčeným zdrojum a ebay odsunuji dopozadí, nebot i uživatelé s tisíci kladnými ohlasy a hodnocením vyšším než 99,5procenta se ukázali jako extremně nespolehliví , jakmile zjistili že jde o export do EU. také je potřeba počítat cca 25% pořizovací hodnoty že padne na clo a DPH..

nehodlám tu rozebírat náklady na dopravu. soudný človek si je umí spočítat a je jen na nej zda je ochoten riskovat nebo to mít o 10-20% dráž ale bez rizika..

Re: N2O system

Napsal: 11 lis 2007 18:35
od Ilegaltuner
Idaho píše:to je vcelku možné, bohužel po předchozích zkusenostech dávám přednost osvedčeným zdrojum a ebay odsunuji dopozadí, nebot i uživatelé s tisíci kladnými ohlasy a hodnocením vyšším než 99,5procenta se ukázali jako extremně nespolehliví , jakmile zjistili že jde o export do EU. také je potřeba počítat cca 25% pořizovací hodnoty že padne na clo a DPH..

nehodlám tu rozebírat náklady na dopravu. soudný človek si je umí spočítat a je jen na nej zda je ochoten riskovat nebo to mít o 10-20% dráž ale bez rizika..
mně by to koupil kámoš a nechal by to poslat k známému v us a ten by to pak poslal, nebo mi to kámoš hodí do nějaké káry jak ji poveze sem :)

Re: N2O system

Napsal: 11 lis 2007 20:22
od Idaho
Ilegaltuner píše:
Idaho píše:to je vcelku možné, bohužel po předchozích zkusenostech dávám přednost osvedčeným zdrojum a ebay odsunuji dopozadí, nebot i uživatelé s tisíci kladnými ohlasy a hodnocením vyšším než 99,5procenta se ukázali jako extremně nespolehliví , jakmile zjistili že jde o export do EU. také je potřeba počítat cca 25% pořizovací hodnoty že padne na clo a DPH..

nehodlám tu rozebírat náklady na dopravu. soudný človek si je umí spočítat a je jen na nej zda je ochoten riskovat nebo to mít o 10-20% dráž ale bez rizika..
mně by to koupil kámoš a nechal by to poslat k známému v us a ten by to pak poslal, nebo mi to kámoš hodí do nějaké káry jak ji poveze sem :)
ano pokud máš takovouhle cestu tak je to pro tebe dobré, bohužel jelikož veřejne obchoduju musím se držet české legislativy..

Napsal: 11 lis 2007 22:26
od KaCzaba
Beaver píše:
Ilegaltuner píše:jinak ten kit stojí na e bay necelých 10000kč + pošta :)
Záleží co to je za značku a za typ (suchej, mokrej, jednobod,...), jestli obsahuje všechno příslušenství (hadičky, trysky) apod. Vzhledem ke kurzu dolaru je to teďka na ebay hodně zajímavý.
muzes mi prosim rict rozdily mezi suchym a mokrym N2O?dik

Napsal: 12 lis 2007 13:42
od Beaver
Suchy system vstrikuje pouze plyn a je na tve zodpovednosti, abys ho pouzil pouze pri WOT (tj. s nohou na plynovem pedalu az na podlaze), jinak jsou nasledky pomerne neblahe... Mokra sada privstrikne i benzin a tak odpadaji starosti o smes (vice ci mene). Existuji i metody, jak sucha sada koexistuje se seriovym palivovym systemem a dostatek benzinu si zajisti jinak (napriklad pomoci zmeny tlaku paliva regulatorem), ale obecne je mokra sada v tomhle lepsi.

Napsal: 12 lis 2007 13:46
od Ilegaltuner
no a kde se ta láhev pak plní?

Napsal: 12 lis 2007 14:16
od Hasis
a co na to potom motor? nemusi se neco upravit? napr. ojnice, klikovka, vacky.....?

Napsal: 12 lis 2007 14:30
od Ilegaltuner
Hasis píše:a co na to potom motor? nemusi se neco upravit? napr. ojnice, klikovka, vacky.....?
Někde jsem četl,ale je to už dávno, že nejideálnější je pro niro seriový motor v dobré konici.

Díly co vydří víc jsou určitě +,ale nejsou nezbytné

Napsal: 12 lis 2007 18:57
od Beaver
Ilegaltuner píše:no a kde se ta láhev pak plní?
Viz příspěvek nahoře od Genericse.
Ilegaltuner píše:
Hasis píše:a co na to potom motor? nemusi se neco upravit? napr. ojnice, klikovka, vacky.....?
Někde jsem četl,ale je to už dávno, že nejideálnější je pro niro seriový motor v dobré konici.

Díly co vydří víc jsou určitě +,ale nejsou nezbytné
Není nejideálnější, ale je postačující. Použítím N2O vznikají vysoké tlaky a teploty, jelikož podporuje hoření, proto je jeho použití omezeno jen na krátkou dobu a jen na WOT. Kované písty nejsou samospasitelné, neumožní ti jet na N2O dlouhou dobu, zničilo by je to taky.

Re: N2O system

Napsal: 12 lis 2007 20:31
od kozorozecek
co mne řeklo linde tak origo flašu nosa nenaplnej ma jine normy a koupit odnich flašu s n2o technickym n2o neni problem jen se musi obednavat 14dni předem a muže se stat že se nani čeka i mesic myslim že přes znamiho lekaře je to snaši ale to přepoušteni se musi vychytat a pumpa na přepoušteni vychazi vic jak 20tisic ale to jsou info tak z minuleho roku

Re: N2O system

Napsal: 09 pro 2007 12:02
od obadal.rada
no já mám daewoo leganzu a tam mám 2 litra motor tak myslíte že by mu to nitro drobet pomohlo k většímu výkonu?? zatím to má jen 140 koní ale bude tam cip na 168 koníku a uvažovaljsem bud o NOS nebo snížit hlavu tak co bude pro motor lepší a co dá víc výkonu?? poradte díky

Napsal: 09 pro 2007 12:56
od Ragnar
Cip na 168 koni zo 140??? niekto si z teba robi dobru picu :twisted: :nono:

chip

Napsal: 09 pro 2007 14:29
od obadal.rada
ne nerobí je to 20% a to je na chip s atmosferickým sáním uplně normální

Re: N2O system

Napsal: 09 pro 2007 14:33
od JonnY
obadal.rada píše:no já mám daewoo leganzu a tam mám 2 litra motor tak myslíte že by mu to nitro drobet pomohlo k většímu výkonu?? zatím to má jen 140 koní ale bude tam cip na 168 koníku a uvažovaljsem bud o NOS nebo snížit hlavu tak co bude pro motor lepší a co dá víc výkonu?? poradte díky
bez dalsich uprav pripadne inych zasadnych zasahov ti chip na N/A motore 20% v ziadnom pripade neprida. to proste nejde. a prec od niekoho kto to slubuje.
znizenie hlavy ti tiez nepomoze.
nitrous bude mat vyrazny ucinok, pravdepodobne s pomerne zasadnym dopadom na zivotnost

ked chces upravy tak ine vacky a upravit vyfuk.

Napsal: 09 pro 2007 14:36
od Ragnar
aj ja chcem take normalne chipovanie o 20% na atmosfere kde to robia daj kontakt :lol: a 140koni si dostal z laganzy ako? :D

Re: chip

Napsal: 09 pro 2007 15:22
od Stiloman
obadal.rada píše:ne nerobí je to 20% a to je na chip s atmosferickým sáním uplně normální
jestli tomu věříš,tak ty nejsi normální :lol:

chip

Napsal: 09 pro 2007 16:03
od obadal.rada
normálně, má to v základu víte??? :D
a mám duplexy

Re: chip

Napsal: 09 pro 2007 16:06
od Ilegaltuner
obadal.rada píše:normálně, má to v základu víte??? :D
a mám duplexy
duplegy minimálně +10 :D

Napsal: 09 pro 2007 16:14
od elviiis
duplex minimálně 10koní dolů , čip dalších 10koní dolů a když snížíš hlavu o 2 -3mm tak můžeš jít rovnou koupit novej motor... jestli chceš zvýšit výkon tak bys mněl dát jiné vložky udělat písty vačky výfuk sání a k tmou ať profík naladí jednotku a pak se dá o nějakem výkonu uvažovat... nos není sranda pro začátečníky a už vůbec pro někoho kdo si myslí že dostane čipem s atmosféry 20% výkonu nahoru navíc je to chvilková záležitost a dosti drahá...

nejčastěji doporučená levná a ůčinná ůprava je prodat a koupit něco silnějšího...

motor

Napsal: 09 pro 2007 16:18
od obadal.rada
divejte, co mi řekli to vím taky se mi to nepozdávalo ale prostě mi to bylo řečeno tak nevím, já bych klidně upravil celý motor ale nikde nemužu sehnat motorové díy, a vačky vubec tak mi poradte a pořád nerýpejte
jo a kit sání mám KN

Napsal: 09 pro 2007 16:22
od elviiis
kit sání nebo filr někde kde je mu teplo??? kouni co tam máš za motor a skus sehat díli přímo na něj např kia používala motory mazda tuším a hyundai zase mitsu...

Jinka já bych ti taky nasloboval bíle lentylky když bys byl ochoten dát mi za nic 10táců...

motor

Napsal: 09 pro 2007 16:29
od obadal.rada
ale já mám daewoo a nikde nic není už to hledám skoro čtvrt roku a nic same honda a takové
ne mám filtr mimo motor a mám k němu i přívod čerstvého vzduchu