Stránka 1 z 1

Snizeni hlavy

Napsal: 14 lis 2007 10:49
od Hasis
Nejpis se to tu urcite resilo, ale sem ted ve skole, kde nam jede moooc pomalu net a kdyz sem to dal do vyhledavace naslo me to 23 stranek.
Mohli byste me tady pls napsat + a - ke snizeni hlavy? Je to na p205 1,9 GTi 88kw. Hlavne o kolik to zvysi vykon, o kolik to snizit, jak rychle me odejde motor do nebe pri urcitem snizeni..............
Predem mooooc thx
a zande ukamenovani pls :twisted:

Napsal: 14 lis 2007 10:53
od Beaver
Lehce se zvedne kroutak. U vetsiny aut je ale lepsi pouzit vysokokompresni pisty a neprznit hlavu, to je reseni pro chude tunery se Skodovkama.

Re: Snizeni hlavy

Napsal: 14 lis 2007 13:01
od MarAt
:D Taky bych to nedělal,ale jinak na té hlavě by měli být značky,kam až by mělo jít bezpečně to snížení se seriovýma komponentama a omezovačem,dál už je to výzkum..

Napsal: 14 lis 2007 13:35
od elviiis
tak tak ... udělat písty je podstatně levnější než pak kupovat hlavu např u charade je to rozdíl 22 000Kč :wink: ... navíc když snížuješ hlavu musíš počítat se zdvihem ventilů atd... ale jak psal marat bývají na hlavě značky (např u charade ale nejsou) takže je otázka jestli ty je tam máš... jinak zvedá ti to kompress tudíž i kroutící moment a od toho vycházející výkon... mínus jsou větší zátěž motoru ale u tebou zmíněného vozu to asi nebude nijak brutální...

Napsal: 14 lis 2007 13:53
od Fáboš
to hasis: jak už jsi psal řešilo se to tady už xkrát,myslim že všechno důležitý už bylo vyřčeno, tak nebuď línej a hledej.