Stránka 1 z 1
Swap -> motor z mašiny
Napsal: 26 lis 2007 12:21
od elviiis
Marat to nakousl v tématu jak začít a já to nechtěl rozvádět tam... Skoušeli jste někdo imlementovat motor z motrky do auta (umístit jej na stávající misto) zajímalo by mne jak vyřešit propojení motoru s kolama... použít sériovou převodovku mi vzhledem k otáčkám motoru přijde nevhodné a použít převodovku na motoru též není nejvychytanější i kdybch dal místo převodovky k upraveným polosám diferák např ze zadohraba jak to vyšpelit ze spátečkou? skoušeli jste to někdo???
Re: Swap -> motor z mašiny
Napsal: 26 lis 2007 14:07
od elviiis
L.A.M.A. píše:zavodni auta nemaji zpatecku:o) motor dej do zadu na napravu ktere nema dif, a jen na te naprave ozubene kolo a pres retez to hon

tuto verzi znám
spíše mne zajímalo jak to udělat aby byl tam kde by bejt měl... a aby fungoval nějak s origo převodovkou nebo něco...
Napsal: 26 lis 2007 14:14
od Jose85
Napsal: 26 lis 2007 16:00
od blázen
soused má velorexe s motorem z CBR600F tuším 99rok.. 98k
Re: Swap -> motor z mašiny
Napsal: 26 lis 2007 16:16
od Sails66
S takovýma autama se jezdí slalomy v itálii...je to fakt masakr jak to jede... odkaz...
www.zanga.it
Napsal: 26 lis 2007 16:27
od elviiis
Mně jde hlavně o to že by mně zajímalo co na to převodovka když by mněla místo v 7tis řadit v 13??? to vydím jako háček...
Napsal: 26 lis 2007 16:32
od Beaver
Hondaří rádi argumentují tím, že mají hi-rev motory, takže nějakou Honďáckou ?

A nebo holt nechat přeskládat na zakázku.
Re: Swap -> motor z mašiny
Napsal: 26 lis 2007 16:38
od freerider46
Napsal: 26 lis 2007 16:39
od elviiis
Beaver píše:Hondaří rádi argumentují tím, že mají hi-rev motory, takže nějakou Honďáckou ?

A nebo holt nechat přeskládat na zakázku.
Jo honďácké snesou hodně ale nevím co by převodovkanapř s CRX řekla na dalších 5tis otáček...
Výhoda motorů z motorek do těchto prdítek je hlavně nízká váha takže by se dalo docílit i slušných jízdnícg výkonů... pokud dám na čumák čenta nebo něčeho podobného nějakou 16ku tak to bude těžkopádné na čumák a nikdy to nebude mít dobré jízdní vlastností...
Napsal: 26 lis 2007 17:28
od Jose85
Tady je firma která staví triky z motorek.Z textu jsem vyrozumněl,že místo klasický zpátečky mají elektromotor.

To bude ale asi trochu krkolomný řešení.
http://www.trikeshop.com/trikes/hdst.php
Napsal: 26 lis 2007 18:01
od honza 2.0 16v
převodovka z auta na motoru z mašiny je zcela nevhodná - většinou dlouhý celkový odstupňování a taky velkej propad otáček vůči využitelnejm otáčkám motoru z mašiny.. vem do ruky kalkulačku a spočti si kolik by s kterou převodovkou ten motor jel (nejlepší nakreslit pilový diagramy..).. nejlepší volba je si nechat udělat rozetu podle tvých potřeb a auto předělat na RWD s tím že by zadek byl na tvrdo bez diffu... viz třeba autokros buggy...
v anglii a v itálii je dost cvoků co většinou vemou F500/mini a motor z hayabusy...
Napsal: 26 lis 2007 18:28
od elviiis
todel řešení vypadá good a dalo by se narvat i na čumák i na zadek... ale s tou zpátečkou to asi nijak vyřešit nepude vyděl bych na flinstone...

Napsal: 26 lis 2007 23:16
od infinity
Videl jsem par H co toci 10 000 bez uprav prevodovky a v pohode...nevim jak daleko se s tim da zajit, vetsinou to brzdi motory

I kdyz nevim jake by to bylo kdyby se v takovych otackach jezdilo furt...
Napada me akorat S2000 a Integra, ty maji v serii omezovac 8800, cili k tomu musi byt i prizpusobena prevodovka.
Co nejake formule nebo jine zavodni auta?

to je asi mimo misu co
Napsal: 27 lis 2007 07:08
od elviiis
infinity píše:Videl jsem par H co toci 10 000 bez uprav prevodovky a v pohode...nevim jak daleko se s tim da zajit, vetsinou to brzdi motory

I kdyz nevim jake by to bylo kdyby se v takovych otackach jezdilo furt...
Napada me akorat S2000 a Integra, ty maji v serii omezovac 8800, cili k tomu musi byt i prizpusobena prevodovka.
Co nejake formule nebo jine zavodni auta?

to je asi mimo misu co
no převedovka z s2000 by byla trochu drahší
navíc pořád jsou tu 3000ot navíc... ale řekl bych že po ůpravě by to šlo ale asi by bylo lepší opradu používat převodovku s motorky a vybodnout se na zpátečku... ještě mne napadlo převést krouťák přes rozetu na převodovku a poměr zubů zvolit tak že by otáčky rozety na převodovce byli schodné s otáčkami motoru který na převodovce jezdil...
Napsal: 28 lis 2007 22:55
od infinity
tak to boostnout, pak to nebude treba tocit na max

Napsal: 29 lis 2007 07:24
od elviiis
Jo ale právě kdybys to boostnul tak ten max rpm by byli o to brutálnější... spíš bych to vyděl ve změně stálého převodu vůči převodovce aby na hřídel převodovky šlo max 7tis ot... tudíž zredukovat je na půl a je klid...
Re: Swap -> motor z mašiny
Napsal: 29 lis 2007 18:28
od Lukaash
az budes shanet motor, mam GSX 750R s 9tis. km...
Napsal: 03 pro 2007 21:39
od elviiis
tak jsem přemejšlel a asi nejsnažší cesta bude bude pohon řetězem přímo na diferák k němuž budou svedeny poloosy a spátečku buď flinstone a nebo jak někdo zmiňoval přes el. motor což je váha navíc ale na couvání ze 600kg nepotřebujete bůhví jakej krouťák takže el. motor s pár KW by mohl postačit... no možná když nebude přes zimu co dělat

Re: Swap -> motor z mašiny
Napsal: 03 pro 2007 21:41
od elviiis
Lukaash píše:az budes shanet motor, mam GSX 750R s 9tis. km...
má 3x větší výkon než mini a stejnej krouťák asi by se dal použít

Napsal: 03 pro 2007 23:05
od freerider46
Napsal: 04 pro 2007 07:09
od elviiis
elviiis ještě neví jestli toho půjde... vždycky jsem chtěl mini ale vadí mi nedostatek výkonu... tak váhám co s tím... Navíc to musím prokonzultovat s lidmi co na tom budou dělat semnou a navíc sehnat někoho kdo dělá do motorek kvůli konzultacím... řeším fůru problémů jako co bude říkat spojka na to že místo 170kg bude tahat 650kg nebo co na to bude říkat rozeta a řatěz... s čeho dát diferák jestli bude motor vepředu apd. až zvážím jestli tohle má význam půjdu do toho ale nechce se mi vyhodit 50 za auto 30 za motor a zjistit že to není tak jednoduché jak jsem si myslel...