Stránka 1 z 5

přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 10 pro 2007 13:09
od kozorozecek
mam mercedesa v kompresoru rad bych mu vdychl par koniku navic a to třeba prestavbou na trurbo v nejakem prispevku jsem četl že gareti jsou tak vymakany že umi foukat už od spodu až nahoru jelikož se již jedna o přeplnovany motor nemusel by stim bejt takovej velkej problem co myslite dik za nazory

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 10 pro 2007 13:20
od Idaho
a zkoušel jsi třeba menit pomer převodu na kompresoru, zvýšit plnici tlak atd ?? jak vlastně chceš výkon navýšit ?

Napsal: 10 pro 2007 13:22
od Ilegaltuner
menší řemenička na commpresou a chip to se nám c¨na corradu skvěle osvěčilo....teda než se propálil píst :D

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 10 pro 2007 14:04
od kozorozecek
a odkoho sis nechaval chipovat na jaro chci jet do bitpoveru zkusit chip ale jsem stim stale na vaškach zmena převodu na kompresosru teprve bude ale nejak si mislim že to nebude takova rana možna se mylim

Napsal: 10 pro 2007 17:19
od elviiis
asi tak to že chceš koně navíc neznamená že je třeba mněnit typ přeplňování... navíc pro mercky a jejich kompíky budou určitě k dostání nějaké kity... jinak nechal bych čipovat někým jiným než bitšitama několikrát se to tu řešilo a neznám nikoho komu auto upravili většinou ho dojebali... kámoš tam byl 3krát než to alespoň jelo sice daleko hůř ale jelo...

Napsal: 10 pro 2007 17:20
od elviiis
Ilegaltuner píše:menší řemenička na commpresou a chip to se nám c¨na corradu skvěle osvěčilo....teda než se propálil píst :D
to bude asi právě tím čipem...

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 10 pro 2007 18:06
od kozorozecek
tak porad nekoho kdo načipuje kompresora vetšinou mi řikaj že kompresory nedelaj

Napsal: 10 pro 2007 23:15
od elviiis
chce to někoho kdo jen neokrádá lidi ale zabejvá se opravdu performance... co se týče mercků možná bych se pozeptal i v německu jestli to tam někdo nedělá... jinak bych skusil kontaktovat EVO400 s drift fora popř se poptat na nějakém mercedes klubu...

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 11 pro 2007 15:01
od kozorozecek
prave že s mercedes klubama mam špatne zkušenosti naražim tam na lidi ktery vubec nekomunikujou a hledani nemeckejch chipmanu bude obtižne když neumim ani poradne česky a tu na TF jsem našel jen krytyku na všechny nenašel jsem tu deset lidi co by se schodli pochvalili jednoho chipmana

Napsal: 11 pro 2007 15:23
od elviiis
Ono právě proto že všechny takové ty čupr firmi jsou podvodníci... chce to někoho kdo do toho opravdu dělá... kdo měří ůdaje v motoru a ne jen od oka uděla kopeček na displeji notebooku... To že to umí především poznáš tím že nebude mít vypsané auta s karbecem jako snadno čipovatelné :lol: ...

Napsal: 11 pro 2007 21:19
od honza 2.0 16v
1)víš aspoň co to je za kompresor? typ, označení? ono s tlakem můžeš jít vejš že mu změníš převodovej poměr, ale počítej s tím že kompresor má nějaký omezující otáčky , takže bacha na to abys ho nepřetočil (sice nevím co by se mu mohlo stát, ale zničenejch Gček díky přetočení a nedostatečný údržbě jsme viděl dost , u eatona nevím co by odešlo- leda zvýšený tření by způsobilo nadměrný opotřebení rotorů..)

2) v elektronice tlak většinou u kompresoru nezvýšíš - možná ano, ale ne o moc, pokud vůbec el. řídí nějakej bypass ventil , kterej odpustí vyšší tlak někam pryč...

3)pokud máš mercedesa s kompresorem, tak bych zkusil renomovaný značky jako brabus /carlson a pod. ty by něco měli mít v nabídce - tuším že zastoupení tady v čr u lexani racing , pokud teda fungujou.. moc už to nesleduju...

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 12 pro 2007 18:22
od kozorozecek
omezeni nejakejch otaček jsem už hledal prave že jsem zkoušel mercedes cluby a nikdo tam nic nevi a primo na kompresoru jem nenašel nic elektronicky to navišit nejde určo na soustave neni nic co by to mohlo odpustit nebo podržet tlak.ale dekuju na lexany kouknu

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 17 pro 2007 18:11
od MarauderZ28
Eaton díky konstrukci (Roots) nejde srovnávat s Géčkem naprosto jinej systém, takže mezní otáčky pro Eaton kdy se rozletí nasračky jsou daleko vzdálený mezním otáčkám účinosti tj otáčky kdy už se nezvyšuje plnění, ale naopak klesá. Nejlepší na zvyšování výkonu je centrifuga která vypadá jak turbo např Powerdyne jako mám já na Camaru. Jinak tady bych doporučil menší řemenici + soft samo že to přidá, pokud by mělo jít o nějaký brutálnější zvýšení stačí koupit větší kompresor, předělávat to na turbo je totální píčovina ...

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 17 pro 2007 22:49
od kozorozecek
dik ten vetši kompresor mne take napadl a už se ponem shanim ale nevim nevim mercedesi tu v čr nikdo nedela nebo sem na nikoho nenarazil takže nevim nevim

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 18 pro 2007 00:31
od MarauderZ28
ten kompresor není Mercedes, ale americkej Eaton, možná první čím jsi měl začít bylo napsat jakej mercedes + typ motoru máš pak sem Ti schopen říct kolik současnej kompresor zvládne plnit a pak se můžeš rozhodnout zda stačí menší řemenice a nebo větší kompresor ....

Napsal: 18 pro 2007 00:41
od MarauderZ28
pro představu tady jsou tři řemenice 3,0", 3,25" a 3,4" nevím kolik má origo Mergl, v USA je standart 3,8" ....



Obrázek

Napsal: 18 pro 2007 01:09
od stqeno
jak rika marauder mozna by bylo lepsi pouzit radialni kompressor pokud to chces menit.
http://www.rotrex.com

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 18 pro 2007 21:16
od kozorozecek
hmm tak to je hodne malej rozdil vtech remenicich no budu se muset poohlednout po nejakem tom kompresurku tak aby se tam i vešel a uvidim snad na jaře už to bude funet:-)

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 05:40
od MarauderZ28
rozdíl v průměru malej ale v plnění šílenej .... jinak narvat tam jinej kompresor je v porovnání se seřízením apod naprostá švanda ...

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 05:42
od MarauderZ28
rozdíl mezi 3,8 a 3,4

With this 3.4 pulley, approximate maximum boost is raised to 11.5 psi and approximate horsepower gains are 25-30 HP




...
3.0" Pulley for when you are ready to make some serious Horse Power. I recommend upgrading to a more agressive camshaft or port and polished cylinder heads to take full advantage of the 3.0" Pulley.

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 06:11
od MarauderZ28
a např úprava na CLK:


2003 Mercedes Benz SLK 230 Kompressor Renntech

6 speed manual
Spec Stage 3+ clutch kit
Renntech ECU Tunning
Renntech Crank Shaft Pulley
K&N Custom Intake
Renntech Cat-Back Exhaust
Supersprint Header w no Cats
Nitrous Supply 75 Wet Shot
With dual purge setup from under the wheels

12.78 sec @ 118 mph

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 06:13
od MarauderZ28

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 06:18
od MarauderZ28

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 12:41
od kozorozecek
hele mockrat dik ale problem nejvetši bude vtom že neumim jazyky vubec nevim co tam pišou ale pochopil jsem že tam jde o novej model ja mam rv97 typ w202 2,0kompressor

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 12:42
od kozorozecek
takže jinak mysliš že jel epši uprava řemenice než zastavba a seřizovani noveho kompresoru,?

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 17:02
od MarauderZ28
určo koupíš celej kit a o nic se nestaráš ...zkusím v noci juknout co na Tvoje auto přímo dělaj ...

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 19 pro 2007 21:40
od kozorozecek
dik moc maš to umne ale nevim čim bych se ti mohl odvdečit:-)

Napsal: 01 led 2008 15:09
od AlesShi
je 230kompresor dobrej motor?

Da se slusne zvednout vykon remenici, cipem, sanim a vejfukem?

Re: přestavba kompressoru na turbo

Napsal: 01 led 2008 16:19
od kozorozecek
jestli že se ptaš tak zatim nevim ale tak v lete to už snad vedet budu:-)

Napsal: 01 led 2008 23:41
od AlesShi
v lete uz bych ho chtel mit taky

tak ale radsi bych vedel uz driv co ten motor vydrzi