1,8T do VW Lupo
Napsal: 10 pro 2007 19:32
Někdo nějaké nápady?
V DE jsem viděl i s 2,0 TFSI.

Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
baterka dozadu no problema... pooosy též není problém upravit... motor je podle mne jendo do VW nedělám ale řekl bych že bude stejnej jen orzdílné budou turba vstřiky pad... Převodovku dáš takovou jako pasuje na motor... jinak narvat IC apd je to nejmenší... motor ti tam umístí jakákoliv firma co se zabývá tuningem...Vasekk píše:No jo, ale kdo je schopen to v ČR udělat. Auto je, motor by v ČR taky neměl být problém....otázka jen vybrat jaký, jestly obyč 150PS, nebo z octy RS nebo třeba 225PS z S3. U motoru jsem se dočetl, že se jen pošéfuje jeden držák a je to ok, ale převodovka mi není jasná, někde jsem četl 6kvalt z TDI, nekdo zase dával 5kvalt z corrada G60. Co poloosy? Pak jen drobnosti jako vedení IC, baterka dozadu kvuli vduchovému filtru, atd....
Já se objednávám na příští rok.Idaho píše:nebyl by to problém, tuto zimu jsme již vytížením, pokud to nezvládneš do června tak se ozvi
Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
415 haiden je trošku retro záležitost... myslím že při ceně jetých deckelů nebo mazaku s 530kou je dnes zbytečné kupovat léty prověřené stroje nezapomínej je že svět tuningu vyžaduje vysokou přesnost a kvalitu povrchu a to ze strojem jehož vřeteno točí max 5tis. a lože nemá kompenzaci těžko vyplodíš něco užitečného. Můj názor myslím že politika koupit fáčko za 19 místo civica , E30 apd za 20 je už ta tam...DEJF píše:Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
elviiis píše:415 haiden je trošku retro záležitost... myslím že při ceně jetých deckelů nebo mazaku s 530kou je dnes zbytečné kupovat léty prověřené stroje nezapomínej je že svět tuningu vyžaduje vysokou přesnost a kvalitu povrchu a to ze strojem jehož vřeteno točí max 5tis. a lože nemá kompenzaci těžko vyplodíš něco užitečného. Můj názor myslím že politika koupit fáčko za 19 místo civica , E30 apd za 20 je už ta tam...DEJF píše:Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
elviiis píše:no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...
Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle...
jo je větší... ale ne těch pár koleček v 6ti kvaltu se tam snad zmestí ale já tyto věci nijak zvlᚍ neuznávám... dát do malého lehkého auto takovou váhu napředek není ůpně košér... chápu swapaře že chtejí zachovat značku motoru se značkou motorem ale v těchto případech bych volil např 1.8T jak má v plánu zakladatel topiku... Když tam narveš těžkej diesel tak se autu zhorší jízdní vlastnosti kvůli výraznějšímu nevyvážení... ono když na čumák přidáš dalších 100Kg a ještě k tomu třeba zbytek odlehčíš tak pojede dobře jen rovně...Svoby píše:Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?
elviiis píše:no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...
Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle...
To máš pravduelviiis píše:jo je větší... ale ne těch pár koleček v 6ti kvaltu se tam snad zmestí ale já tyto věci nijak zvlᚍ neuznávám... dát do malého lehkého auto takovou váhu napředek není ůpně košér... chápu swapaře že chtejí zachovat značku motoru se značkou motorem ale v těchto případech bych volil např 1.8T jak má v plánu zakladatel topiku... Když tam narveš těžkej diesel tak se autu zhorší jízdní vlastnosti kvůli výraznějšímu nevyvážení... ono když na čumák přidáš dalších 100Kg a ještě k tomu třeba zbytek odlehčíš tak pojede dobře jen rovně...Svoby píše:Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?
proto existují vozy 4x4 nebo s pohonem prdele.,..ale tohlefakie vw píše:Jeden golf II už tady byl 1.8t a pak šlo vše do corrada,protože pořád gumoval jak tomu dal plný plyn.Gumy jdou srat rychle to je pravda
Svoby píše:A co technická??