Stránka 1 z 2
Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 17 pro 2007 21:55
od Anděl
Sice to už nestihnu, ale chci koupit PLX - R500.
Než to objednám, tak se chci zeptat na vaše připomínky.
http://www.plxdevices.com/R-500_productinfo.htm
Napsal: 17 pro 2007 21:55
od noreking
co to je ?

Napsal: 17 pro 2007 21:57
od Anděl
Napsal: 17 pro 2007 21:58
od Beaver
noreking píše:co to je ?

Co takhle kouknout na ten odkaz než položíš pitomej dotaz ?

Napsal: 17 pro 2007 21:59
od Mr_xx
A už máš nainstalovanej ten IC
(kdyby jo, tak omluv moji opožděnost)
Napsal: 17 pro 2007 22:00
od Anděl
Mr_xx píše:A už máš nainstalovanej ten IC
(kdyby jo, tak omluv moji opožděnost)
Ne nemám.

Teď je dostatečná zima, aby sériový stíhal.

V gáráži mám Megane a venku to je na .......

Napsal: 17 pro 2007 22:01
od Pepezx
co za to chtej??
Napsal: 17 pro 2007 22:03
od Anděl
Pepezx píše:co za to chtej??
IDAHO cca 26 000,-

(Ale to se ještě ukecá

)
Napsal: 17 pro 2007 22:20
od Mad Chick
Koukám to bude pěkná hračka

i když teda v ceně mého auta

Napsal: 18 pro 2007 07:08
od Fugo
Dle mého názoru to je dobrý ale zbytečně drahý. Tu samou službu ti poskytne LM-1 s LMA-3 a bude to stát v německu 615Euro nebo z USA ještě levněji. Pravda není to tak estetický, ale stejně se to někam zastaví a vidět to není. Ve finále zjistíš že datalog ani tak nepotřebuješ a budeš to tahat online do NTB, takže by stačila i kombinace LC-1 s LMA-3 (snad to jde nezkoumal jsem to). Nevím jak funguje u plx to Realtime Dyno ale myslím že to bude na základě zrychlení atd. což by měla ta LMA-3 umět taky. Potom pokud tvé auto má MAP senzor a oželel bys ty senzory zrychlení, můžeš k LM-1 nebo LC-1 koupit jen LMA-2 a Boost tahat ze stávajícího MAP, a jen pro EGT bude třeba udělat zesilovač, což je otázka pár minut je to jen jeden IO a pár pasivních součásek. Faktem je že LM-1 má jen zobrazení na displeji AFR, LC-1 nemá nic, vše jen přes počítač. Takže jsou dvě možnosti zobrazení online, první: notebook v autě (jako to mám já, ikdyž já mám možnosti obě

) a dotykový LCD kde vše vidíš viz:
http://www.volny.cz/bmw750ial/104.jpg je to starší foto a tak vpravo nahoře již dávno není "Klapka" ale "IAT". Při testování hodím NTB vedle sebe na sedačku a připoutám ho, a na konci letiště hned vidím průběhy a případně je potom upravím na Apexi a jedu znova atd. Druhá možnost je sledovat online jen AFR a EGT což lze externíma budíkama , ty mám také v A sloupcích.
Rozhodnutí ve finále stejně bude na tobě

. Asi také bude záležet na tom zda budeš mít nějakou programovatelnou ECU a tohle budeš chtít také jako doplněk interieru a nebo třeba půjdeš jen cestou Apexi který jako ten "doplňek" působí také a mít tam ještě něco by mě už asi vadilo. LM-1 má schovanou pod deklem airbagu před spolujezdcem.
Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 18 pro 2007 08:23
od semysak
nejlepsi jak je to nejvic mega hard & heavy konstrukce a na tech senzorovejch modulech mas napajeci jacky pro adaptery k walkmanu a jumpery z pocitace, si to jako musis pojistit izolepou aby se Ti to neuklepalo v aute : - )
Napsal: 18 pro 2007 10:16
od NeviM
tak bych prosil jeste jednou pro blbecky: LMA-3 je co presne?

Napsal: 18 pro 2007 11:06
od Fugo
vše je na stránkách výrobce inovatte motorsports nebo v německu na
www.lm-1.de
ale ve zkratce co vím, LMA-3 je rozšiřující modul pro LM-1/LC-1 má v sobě MAP senzor,EGT zesilovač, a senzory zrychlení, dále se k němu dají připojit RPM, a ještě nějaké volné vstupy např IAT atd.
Napsal: 18 pro 2007 11:25
od blázen
super věcička, ale za jakou cenu..
Napsal: 18 pro 2007 11:31
od Fugo
blázen píše:super věcička, ale za jakou cenu..
Pokud to je na mě tak sada LM-1 a LMA-3 je tuším 651Euro viz.
www.lm-1.de
Pokud na to PLX tak jak psal Anděl cca 26tis kč
Napsal: 18 pro 2007 11:34
od blázen
Fugo píše:blázen píše:super věcička, ale za jakou cenu..
Pokud to je na mě tak sada LM-1 a LMA-3 je tuším 651Euro viz.
www.lm-1.de
Pokud na to PLX tak jak psal Anděl cca 26tis kč
to bylo na anděla, já bych koupil to co si navrhnul ty..ale jestli se to andělovi líbí,tak proč ne,..myslím ,že to tu nikdo nemá,..aspon bude o čem číst
Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 18 pro 2007 12:02
od Idaho
take jsem s erozhododavl mezi PLX a LM1 ae po tom co mi napsal taboo je mé rozhodnutí jasné

PLX..
Napsal: 18 pro 2007 17:51
od Taboo
Smazano
Napsal: 18 pro 2007 18:50
od Fugo
Já to bral proti tý ceně zde 26tis kč versus nějakých 16tis kč za LM-1 s LMA-3.
To druhý ohledně datalogu jsi mě špatně rozuměl, myslel jsem to tak že datalog v lm-1 nepoužívám, ale loguju přímo do notebooku kam bych to stejně musel z tý lm-1 stahovat, takže ve finále pro mě by stačila i LC-1, což jsem ale tenkrát nevěděl. Notebook je z 99% stále v autě.
Takže jsem tím datalog nezavrhoval
Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 19 pro 2007 00:14
od PhoB
Podivejte sem:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php
na druhou nejdulezitejsi stranku je potreba se zaregistrovat a zaplatit, ja tedy zaregistrovany nejsem, tak bych byl rad kdyby to treba nekdo screenul(taboo?

). Udajne v tomhle testu PLX moc dobre nedopadly...
Napsal: 19 pro 2007 01:03
od Eclesia
Mno nevím ....
Napsal: 19 pro 2007 09:50
od Idaho
Fugo píše:Já to bral proti tý ceně zde 26tis kč versus nějakých 16tis kč za LM-1 s LMA-3.
To druhý ohledně datalogu jsi mě špatně rozuměl, myslel jsem to tak že datalog v lm-1 nepoužívám, ale loguju přímo do notebooku kam bych to stejně musel z tý lm-1 stahovat, takže ve finále pro mě by stačila i LC-1, což jsem ale tenkrát nevěděl. Notebook je z 99% stále v autě.
Takže jsem tím datalog nezavrhoval
bohužel to tak je, LM1 koupíš v DE tudíž bez cla atd.. cena kterou uvádí Taboo je sice hezká al ebez dorpavy do cr , cla , dph a dalších vecí, které tam musím jako oficiáolní prodejce dodat.
tot vše.
Andel cenu dostal, upravenou k dnesním kurzum takže je už jen na nem jak se rozhodne.
btw vcera nejak zlobil jejich web nevíte co se deje? nejak na jejich stránkách nemohu najít ceny r-series??

bral jsme cenu naseho dealera, jenže ten prodává pouze "zobrazovač" bez nutných čidel ( za každé si učtuje cca 75 USd ) za 480 USD..

Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 19 pro 2007 11:04
od Taboo
Smazano
Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 19 pro 2007 11:49
od GTRunner
Taboo píše:PhoB píše:Podivejte sem:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php
na druhou nejdulezitejsi stranku je potreba se zaregistrovat a zaplatit, ja tedy zaregistrovany nejsem, tak bych byl rad kdyby to treba nekdo screenul(taboo?

). Udajne v tomhle testu PLX moc dobre nedopadly...
Ano, ja ty vysledky toho velice neobjektivniho testu mam

...
Co rikas na ten Zeitronix? Uz delsi dobu nad tim uvazuji, libi se mi na tom kombinace AFR+EGT+Boost+TPS..
Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 19 pro 2007 16:33
od PhoB
Taboo: thanks

Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 19 pro 2007 22:01
od Taboo
Smazano
Napsal: 19 pro 2007 22:50
od Anděl
Taboo díky za tvůj názor.
Jsem rozhodnutý, že ho koupím.

Teď je jen otázka kde a za kolik.

Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 21 pro 2007 11:27
od GTRunner
Taboo píše:GTRunner píše:Co rikas na ten Zeitronix? Uz delsi dobu nad tim uvazuji, libi se mi na tom kombinace AFR+EGT+Boost+TPS..
Ten Zeitronix ma jeste dodatecny 0-5V input, ale nedokaze monitorovat klepani motoru. Pokud chces plne vyuzit ten ZT-2 + LCD display, tak k te $400 cene budes muset pripocitat nejakych $180 za MAP sensor a EGT probe. Ja pamatuji Zeitronix jeste z dob, kdy zacinali s digitalnimi narrowband O2 meters (vpodstate jen jednoduchymi voltmeters) a s jejich produkty jsme vzdy meli dobre zkusenosti. Mym nazorem je, ze Zeitronix se ubiraji tou "spravnou" cestou (na zaklade mych osobnich preferenci

) v oblasti kompaktnosti a funkci jejich produktu - v dobach, kdy spousta lidi si radeji voli jedno male monitorovaci gizmo, nez ctyri budiky na A-sloupku slouzici k obdivu za cenu omezeneho rozhledu. Jedinym "nedostatkem" - anebo snad nevyhodou toho ZT-2 ve srovnani s tim PLX R-500 je vpodstate jen monitorace klepani motoru, kterou ja osobne vitam mnohem vice, nez treba hodnoty RPM anebo TPS (kde bych dal prednost i treba IAT anebo tlaku/teplote oleje). Divam se na proste z pohledu, ze zadny budik mi nemusi sdelovat, v jakych otackach se nachazi motor (protoze to slysim) anebo pod jakou zatezi (protoze tu zatez sam urcuji svou pravou nohou), ale chtel bych mit prehled o necem, o cem nemohu mit zadnou predstavu (jakou treba zacinajici klepani motoru, kterou nemohu s helmou na hlave slyset - anebo IAT anebo tlak oleje... Je to ale jen zalezitost osobnich preferenci a pohledu na vec. Pokud se ti ten Zeitronix zamlouva (s tim, co umi), tak si ho bez obav kup.
Dik za tvuj nazor! Co se tyce toho klepani, souhlasim s tebou. Jako ridici jednotku budu pouzivat Power FC od Apexi, ktery knock monitor ma (i kdyz pouziva seriovy knock sensor), takze bych o tu funkci vlastne neprisel.

Re: Můj dárek sobě pod stromeček
Napsal: 25 pro 2007 23:26
od mashina
Taboo píše:PhoB píše:Podivejte sem:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php
na druhou nejdulezitejsi stranku je potreba se zaregistrovat a zaplatit, ja tedy zaregistrovany nejsem, tak bych byl rad kdyby to treba nekdo screenul(taboo?

). Udajne v tomhle testu PLX moc dobre nedopadly...
Ano, ja ty vysledky toho velice neobjektivniho testu mam

. Ten PLX R-500 tam ale nebyl testovan, stejne jako ten LM-1/LM-3. Od Innovate tam byl XD-16 a od PLX jejich M-300, ktery se umistil na 5 miste z osmi. Testy tech meters byly zalozeny jen na peti subjektivnich parametrech - jako treba software (kterym ten PLX M-300 - stejne tak jako tri dalsi meters v tom testu - proste nedisponuje, takze polovina tech ucastniku byla okamzite zvyhodnena). Pri tech testech taky doslo k chybnemu zapojeni toho PLX M-300 a naprosto nepripustne nespravnem testovani presnosti jeho sensoru vedoucimu k nasledovnemu zkresleni. Cely ten test byl proste velice neobjektivni a zamerne i nezamerne zkresleny - at uz nevhodnym vyberem modelu jednotlivych vyrobcu (kde se porovnaval treba $280 Zeitronix ZT-2 k $640 FJO Controller) anebo neodbornymi testovacimi procedurami (chybnym zapojenim, neodbornym merenim presnosti, etc.).
Ve skutecnosti je ten PLX R-500 opravdu tim nejlepsim v aspektu "bang for the buck", co clovek muze dostat (ktery jiny wideband O2 meter dokaze zobrazit 6 parametru najednou anebo nechat cloveka slyset klepani motoru pres reproduktory jeho radia?). Co se tyka presnosti, my jsme neshledali ten PLX R-500 o nic mene presnejsi, nez treba AEM All-In-One UEGO meter, ktery k lazeni vetsinou pouzivame.
Zaverem, ja nemam s PLX samozrejme nic spolecneho a nikdo mi neplati za pozitivni reviews. Stejne tak, pokud mame s necim opakovatelne negativni zkusenosti (jako treba v pripade Fidanza setrvacniku

), tak nemam sebemensi problem se o to podelit. Produkty od Innovate Motorsports jsou taky v aspektu jejich performance i nadale velice dobre, ale mym nazorem je, ze v oblasti vyvoje proste zaspali dobu a neustale se toci okolo minulych uspechu jejich LM-1, ktery byl pred nekolika lety jedinou dostupnou moznosti. Casy se ale zmenily...

mohl by jsi prosim doplnit jak subjektivne a neodborne testovali tu latency a acuracy?? dik

Napsal: 25 pro 2007 23:28
od mashina
fugo: jakym zpusobem jsi zprovoznil tu EGT? jaky jsi pouzil ten K-sensor?