Stránka 1 z 1

TÜV

Napsal: 12 říj 2004 22:44
od Chevron
jak to je pokud si namontoju kit primeho sani "KN 57i kit" do auta a vyrobce na ten co potrebuju nema atest TÜV ... muzou me kvuli tomu na STK nak jebat ? Uznavaj vubec u nas TÜV ? A jak je to obecne s vymenou puvodniho vzduchovyho filtru za primej kit sani....je to legalni ?

Re: TÜV

Napsal: 12 říj 2004 22:47
od Ritchma
Chevron píše:jak to je pokud si namontoju kit primeho sani "KN 57i kit" do auta a vyrobce na ten co potrebuju nema atest TÜV ... muzou me kvuli tomu na STK nak jebat ? Uznavaj vubec u nas TÜV ? A jak je to obecne s vymenou puvodniho vzduchovyho filtru za primej kit sani....je to legalni ?
Hele já na technický byl, mam tam nějakej socka kit sání, ale prostě normál leštěná trubka a filtr a neřek ani popel.....

Napsal: 12 říj 2004 23:22
od Chevron
jo tak to je v poho 8) ....neco takovyho sem chtel slyset :)

Napsal: 12 říj 2004 23:41
od ajsik
tenhle kit je o nicem ... mam ho v aute a je to resene vetsinou uplne blbe ... takze sajes teply vzduch ... kup si radeji naporove sani ...

Re: TÜV

Napsal: 13 říj 2004 09:01
od Bidrin
Chevron píše:jak to je pokud si namontoju kit primeho sani "KN 57i kit" do auta a vyrobce na ten co potrebuju nema atest TÜV ... muzou me kvuli tomu na STK nak jebat ? Uznavaj vubec u nas TÜV ? A jak je to obecne s vymenou puvodniho vzduchovyho filtru za primej kit sani....je to legalni ?
Atest TUV by ti byl u nás stejně na prd - v ČR se můžou používat jenom doplňky s atestem SD8. Všechno co má TUV a nemá SD8, tak jako kdyby nemělo certifikát vůbec.

Re: TÜV

Napsal: 13 říj 2004 09:18
od leon4x4
Bidrin píše:
Chevron píše:jak to je pokud si namontoju kit primeho sani "KN 57i kit" do auta a vyrobce na ten co potrebuju nema atest TÜV ... muzou me kvuli tomu na STK nak jebat ? Uznavaj vubec u nas TÜV ? A jak je to obecne s vymenou puvodniho vzduchovyho filtru za primej kit sani....je to legalni ?
Atest TUV by ti byl u nás stejně na prd - v ČR se můžou používat jenom doplňky s atestem SD8. Všechno co má TUV a nemá SD8, tak jako kdyby nemělo certifikát vůbec.
Zatím to tak bohužel je. taky brečím nad tím co jim v něměcku TUV pustí (wird Zugelassen). Oni tam třeba normálně schválí křídlo jako kráva, prostě se na to kouknou aby to nemělo ostrý rohy, aby to bylo přidělaný pořádně k autu, mělo to lankem ještě bezpečnostní uchycení při odlomení a to je všechno, zapíšou to do techničáku (oni to maj i v malém) a je vymalováno. U nás by jsi musel do staátní zkušebny atd....

Napsal: 13 říj 2004 09:23
od Ritchma
Kua takhle to fakt v německu funguje?? To mi poser.......

Napsal: 13 říj 2004 09:28
od Bidrin
Ritchma píše:Kua takhle to fakt v německu funguje?? To mi poser.......
V německu a jinejch zemích se dokonce dá najít cesta, jak si postavit vlastní auto, který se pak schválí na provoz a může se s ním normálně jezdit - třeba různý repliky, HOT RODy a podobně.
U nás bohužel vládne byrokracie.....

Napsal: 13 říj 2004 09:29
od Ritchma
To se na to vyseru :cry: :cry: :cry:

Napsal: 13 říj 2004 10:21
od PJ
Koukám že pro tunera je nejlepší změnit národnost a přestěhovat se do D

Napsal: 13 říj 2004 12:09
od Chevron
ajsik píše:tenhle kit je o nicem ... mam ho v aute a je to resene vetsinou uplne blbe ... takze sajes teply vzduch ... kup si radeji naporove sani ...
no ale ja to chcu na Alfu romeo 146 a tam je to odizolovany od motoru tak ze je jeste mezi tim baterie....takze to by nemel bejt problem

Napsal: 13 říj 2004 13:28
od Chevron
ten motor u alfy je resenej takhle.....tam by myslim bejt problem s nasavanim teplyho vzduchu bejt nemel..

Obrázek[/img]

Napsal: 13 říj 2004 19:23
od RabuKate
Chevron píše:jo tak to je v poho 8) ....neco takovyho sem chtel slyset :)
asi zalezi s jakou tam prijdes

ja tam chodim se slovy "dobry den panove vam preji, vuz mam v lepsi stavu nez z vyroby, aby jste se neuspinili tak jsem ho betelne vylestil, tak hura do prace..."

Sotva se koukne jak vypada zvenku tak do motoru leze jen kvuli sondam a podvozek kdyz otoci kola a vidi nove manzety, cepy, tlumice tak nema cenu lezt do jamy....

Delal jsem 2 roky na dilne kde bylo hned vedle STK a je to velmi individualni...

...kundu co dojela v minisukni tak vyrazil kvuli nesviticim mlhovkam, prasklym manzetam... Pak vlez do jamy a rekl ze to chce jeste toto a tamto...

no celkem ji ta sukynak vyjde tak na 40 000

Napsal: 13 říj 2004 20:06
od Jergi
Když vezmu takovou ptákovinu, jako třeba moje mračítka od Kameie, tak na těch je napsanej atest TUV, protože nikterak nezasahujou do části světel, kde je parabola, ale stejně pochybuju, že by to u nás někdo uznal....

Napsal: 13 říj 2004 20:08
od Chevron
asi mas pravdu ze zalezi na pristupu toho mechanika co to prohlizi

....nesnasim takovy ty marenky ktery kdyz neco potrebujou tak si vezmou minisukni a o tri cisla mensi triko a mysli si ze se muzou vsichni z ni posrat a vsechno jim projde..to ten mechanik udelal spravne ze ji dal sadu :lol:

Napsal: 14 říj 2004 12:14
od Carlos
Všude nejsou kreténi.Já znám i jednoho rozumného mechanika z STK.

Napsal: 14 říj 2004 12:53
od petr
Já bych se toho nebál, kdyby na STK prudili tak řekni že jsi to auto koupil (dovezl) už s tim kitem.

Napsal: 14 říj 2004 13:18
od Ritchma
Ještě nikdy sem se nesetkal s nikym kterýmu by nedali technickou kvůli sání........

technicka

Napsal: 14 říj 2004 14:12
od Bajza
Mám pocit že by jsi s tím prošel v pohodě... Když jsem viděl co pustěj z technických kontrol...

Napsal: 14 říj 2004 21:28
od Chevron
diky vsem za reakce na muj dotaz 8)