Stránka 1 z 1

Snížení hlavy D16A8

Napsal: 17 led 2008 17:25
od Květoslávek
Zdravím,chtěl bych snížit hlavu o asi 1mm-jaký pozititivní efekt to může přinést-ps asi by bylo vhodné i vyleštit kanály a tak co?ps motor D16A8 najeto 134000km rozvody cca 12000km

Napsal: 17 led 2008 18:59
od Camel
Efekt bude že se ti zvýší kompresní poměr.

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 17 led 2008 19:07
od Zemi
K hovnu. Tohle ma smysl jen kdyz delas komplet motor. Na seriovce bohuzel sam jsem to mel na D16A9.

Napsal: 17 led 2008 19:29
od Květoslávek
no je zemi -ale díky za rady-ale když jsi zkrátil sací trubku na minimum-lepší?nejak bych to chtěl trochu poštelovat za rozumný peníze....

Napsal: 17 led 2008 19:31
od Anděl
Květoslávek píše:no je zemi -ale díky za rady-ale když jsi zkrátil sací trubku na minimum-lepší?nejak bych to chtěl trochu poštelovat za rozumný peníze....
Definuj rozumný peníze. :?: To není žádná narážka, ale začínat od snížení hlavy, je blbost.

Napsal: 17 led 2008 19:37
od Květoslávek
tak myslel sem třeba svody ,alu řemenice,svíčky lepší a tak....

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 17 led 2008 19:52
od Zemi
Me z tech levnejch veci pomohly svody 4-1, saci box bych nechal puvodni (jen napr. KN/Green vlozku) a odlehceni. :D Kamo myslim ze s tim kombikem toho moc nenadelas...

Napsal: 18 led 2008 10:16
od Květoslávek
no jasný ale já se chci jen nekdy torsku rychleji svézt nečekám od toho 1/4 míle kolem 15s...a co ty řemenice nebo setrvák-wild tuning nabízí za sympatické ceny.. :? jinak budou na příští sezonu celolak bílá a černý kola 8)

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 10:28
od Zemi
Co za to chtej? Jestli to jde pres bura tak skoda penez...

Napsal: 18 led 2008 10:32
od Květoslávek
setrvák odlehčení za 1500 a řemenice asi v sportovníautodoplnky.cz....Zemi kdyžtak napiš setup svýho D16A9-dík

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 12:03
od Zemi
Kua snad si vzpomenu...

Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi

Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 12:21
od blázen
ono se klade otázka na jakou hodnotu tu hlavu spustit,kde je její mechanická mez.. potom řešit,zda to má smysl, jaký bude výsledek..

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 12:24
od Zemi
blázen píše:ono se klade otázka na jakou hodnotu tu hlavu spustit,kde je její mechanická mez.. potom řešit,zda to má smysl, jaký bude výsledek..

Presne tak nejsme u skodovek kde vic znamenalo vic. :lol: V cizine kompresi neresi nejakym snizovanim hlavy, ale pistama atd... Coz ale vsici vime.

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 13:07
od GReddy
Zemi píše:Kua snad si vzpomenu...

Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi

Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
Ty kanalky ti pomohly? Vsude slysim neco jinyho, podle meho je to k nicemu z logickeho hlediska (myslim lesteno uplne do zrcadloveho lesku) nekdo zase rika ze narust 100% a podobne :D

chystam se je zatim jen zarovnat do hladka ale nevim zda lestit...

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 13:27
od Zemi
GReddy píše:
Zemi píše:Kua snad si vzpomenu...

Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi

Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
Ty kanalky ti pomohly? Vsude slysim neco jinyho, podle meho je to k nicemu z logickeho hlediska (myslim lesteno uplne do zrcadloveho lesku) nekdo zase rika ze narust 100% a podobne :D

chystam se je zatim jen zarovnat do hladka ale nevim zda lestit...
Spis reakce motoru se zlepsila... Jak se rika - sel za plynem. :D

Napsal: 18 led 2008 15:06
od elviiis
jo ty leštěné kanálky se řeší snad všude já osobně nevydím žádnej důvod proč by to nemělo zlepšit křivku ale spíše ajk píše zemi půjde to lépe za plynem... Myslím si že množství bude proudit stejný lae bude tam dříve čili by mněl motor mýt lepší odezvu na plyn... čistě můj nepodloženej názor...

Napsal: 18 led 2008 15:31
od honza 2.0 16v
elviiis píše:jo ty leštěné kanálky se řeší snad všude já osobně nevydím žádnej důvod proč by to nemělo zlepšit křivku ale spíše ajk píše zemi půjde to lépe za plynem... Myslím si že množství bude proudit stejný lae bude tam dříve čili by mněl motor mýt lepší odezvu na plyn... čistě můj nepodloženej názor...
no jakákoliv smysluplná úprava zvětší množství proudící sáním a kanály hlavě..bohužel, aby člověk zjistil jestli to co udělal něco přineslo potřebuje flowbench.Já naštěstí postupuju dle zkušeností GC, kterej už nějaký italy upravil, a tak vím co si můžu dovolit ... Sice nepředpokládám, že by mnou upravená hlava a sací potrubí vykazovalo stejné hodnoty jako jeho, ale myslím že zlepšení oproti serii tam je.
Např. zcela seriová hlava (sací kanály pro 1 válec) vykazuje 120cfm při zdvihu ventilu 10mm, pak křivka průtoku lehce klesá .Jím upravená vykazuje 160cfm (což by mělo stačit na 250HP u NA a víc jak 800HP přeplňovanejch) při 12mm zdvihu -dál je průběh lineární , při zdvihu 10mm je průtok 140cfm...zdvih mých ventilů je 10.3mm takže kdyby tam bylo 140cfm nezlobil bych se.Co je paradoxní , kanály doslova neleští, ale brousí 80 brusným kotoučkem -s tím že má doloženo že už 120tka je moc jemný a hlava nevykazuje takový hodnoty jako hlava dělaná 80tkou

Re: Snížení hlavy D16A8

Napsal: 18 led 2008 15:46
od Zemi
Zajimavy... Nicmene u seriovyho motoru tohle skutecne temer nepozna... Kor na 1,6ce... O to tu jde.

Napsal: 18 led 2008 16:34
od raddy
mierne drsny (nie do zrkadlova vylesteny) povrch sacich kanalov pomaha udrzat suspenziu paliva vo vzduchu, prepokladam ze kvoli turbulencii. silne vylesteny povrch podporuje vypadavanie paliva zo suspenzie a jeho kondenzaciu na stenach kanala, tak aspon vravi teoria...

Napsal: 18 led 2008 16:49
od NeviM
me nekdo rikal ze u turbomotoru lestit saci kanaly ne, jenom slicovat, ze ve vylestenejch se nepromicha tak dobre vzduch s benem.. vejfukovy sou jasny, tam to pomuze dycky..

Napsal: 18 led 2008 16:54
od Květoslávek
tady se to rozjelo... 8) jinák přemýšlím že makovicu sundám,líznu,a kdyý už tak zaleštím kanály-sám nebo víte o někom?Brno...

Napsal: 18 led 2008 18:53
od Zemi
Květoslávek píše:tady se to rozjelo... 8) jinák přemýšlím že makovicu sundám,líznu,a kdyý už tak zaleštím kanály-sám nebo víte o někom?Brno...
Takovej detail - vylesteny kanaly v hlave jako takovy ti jsou uplne k hovnu... Musis poresit cely intake manifold a presne podle sablony slicovat manifold s hlavou...