Stránka 1 z 1

prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 29 led 2008 14:18
od mikevr6
Zdarek,potrebuju poradit.Chci si do vr6tky koupit odlehceny setrvacnik a mam par druhu na vyber.Poradite nekdo pro co se mam rozhodnout a nebo je to jedno a nechat na cnc stahnout ten stavajici??
http://www.eiptuning.com/ecomm/proddeta ... d=E0304013

http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... d_Flywheel

http://www.corradoparts.com/VR6-AUTOTEC ... 7_lbs.html

Predem dik :wink:

Napsal: 29 led 2008 14:28
od elviiis
Co se setrváků týče tak když dáš hledat tak se nic nestane řešilo se tu hodně krát a je tam plno odborných příspěvků od lidí co vědí co píší... příště ti to smažu...

jinak podle mne na seriovou VR6ku je lehčenej setrvák užitečnej asi jako voskovat rezávé sáňky před jízdou na hlíně...

Napsal: 29 led 2008 15:39
od mikevr6
proc myslis ze mam seriovou vr6tku??
A to ze se nekde resilo jestli dat lehci setrvak nebo ne to vim,ja se chtel zeptat na tyhle urcity produkty-jestli s nima ma nekdo nejakou skusenost nebo ne,nechci koupit zajice v pytli

Napsal: 29 led 2008 15:55
od blázen
podle mě na čestihrnku bude setrvák už tak dost lehkej, proč ho měnit.. v čem se pomůžeš? spíš udělej něco pro trakci,která je pro tebe asi větší problém než řešení servačníku

Napsal: 29 led 2008 19:15
od honza 2.0 16v
no o fidanze se tu toho napsalo dost -dej si to do vyhledávače... :P :wink:

Napsal: 29 led 2008 19:44
od elviiis
mikevr6 píše:proc myslis ze mam seriovou vr6tku??
A to ze se nekde resilo jestli dat lehci setrvak nebo ne to vim,ja se chtel zeptat na tyhle urcity produkty-jestli s nima ma nekdo nejakou skusenost nebo ne,nechci koupit zajice v pytli
Protože jsem si jist že nemáš ůpravy takového rázu aby jsi to potřeboval :wink: jestli máš čip sportovní filtr vyndanej kat a laĎák na konci tak jej opravdu nepotřebuješ...

navíc jak psal honza rozebýrali se tu i jednotlivý výrobci a kdyby jsi četl to co psal taboo např o fidanzách určo tě ani nenapadne po nich koukat :wink: Spíše peníze zainvestuj do pořádné spojky lehčích kol atd atd... setrvačník ti klisny nepřidá... sníží sice rotační hmoty motoru ale má to i svůj vliv na chrakteristiku při řazení atd...

Napsal: 29 led 2008 21:04
od tomasVR6
elviiis píše:
mikevr6 píše:proc myslis ze mam seriovou vr6tku??
A to ze se nekde resilo jestli dat lehci setrvak nebo ne to vim,ja se chtel zeptat na tyhle urcity produkty-jestli s nima ma nekdo nejakou skusenost nebo ne,nechci koupit zajice v pytli
Protože jsem si jist že nemáš ůpravy takového rázu aby jsi to potřeboval :wink: jestli máš čip sportovní filtr vyndanej kat a laĎák na konci tak jej opravdu nepotřebuješ...

navíc jak psal honza rozebýrali se tu i jednotlivý výrobci a kdyby jsi četl to co psal taboo např o fidanzách určo tě ani nenapadne po nich koukat :wink: Spíše peníze zainvestuj do pořádné spojky lehčích kol atd atd... setrvačník ti klisny nepřidá... sníží sice rotační hmoty motoru ale má to i svůj vliv na chrakteristiku při řazení atd...
tady je zas někdo chytrej.. sorry, ale vím, že Mike chystá radikálnější úpravu :)

Napsal: 29 led 2008 21:25
od blázen
twinturbo na přední kola :D

Napsal: 30 led 2008 06:26
od elviiis
Když někdo chystá radikálnější ůpravy určitě obětuje trochu času a pročte to co bylo o setrvákách řečeno mimo jiné se dozví že fidanzu nebrat i když někdo je s němi spokojený , a taky se dozví že je to ve své podstatě zbytečné i když to je řidič od řidiče... A jinak nechci rejt ale radikálnější ůpravu bych vyděl ve výmněně za 1.8turbo... vím že vr6je držák oproti turbíně ale na relatyvně lehkou krátkkou GIII je to trochu moc váhy na předku... navíc 1.8turbo je snadněji laditelnější než vr6ka... nacpeš do ní 50 a bude mít 15koní navrch :?:

Napsal: 30 led 2008 08:07
od Beaver
VR6ka je lina :D

Z tech odkazu se mi jevi docela zajimavej setrvak http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... d_Flywheel pokud teda nechces tu Fidanzu, ktera muze mit problemy s prehrivanim v pripade intenzivniho nasazeni a prokluzu spojky, ale to platilo hlavne pro Fidanzu vytvorenou z vice druhu materialu, kde se ten setrvak pak rozpadal.

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 30 led 2008 08:13
od MarauderZ28
já dal místo 11,5 kg setrváku (2,5 V6) setrvák 8,0 kg (1,8 V6) a byla to příjemná změna bez pocítitelných negativ ....

Napsal: 30 led 2008 09:21
od mikevr6
Diky vsem za rady,asi dam ten od bahnbrenner,protoze to co tu psal taboo o fidanze jsem cetl,ale firmy ktery doporucoval na vr6 setrvaky nejspise nedelaj.Jinak nemam tam jenom filtr a ladak.A biturbo tam taky nechci a 1.8t uz vubec ne.Staci mi ze TT 225ps se me taktak drzi uz ted.A to tam mam jenom lazene svody,supersprint potrubi+zadni dil supersprint,slicovane sani s hlavou a upravene kanalky,cold air intake.Jinak k tem upravam,krome toho setrvaku budu jeste z us objednavat vacky(ale musim se poradit ktera specifikace bude pro mne nejlepsi),kovane pisty na 2.9 se zvetsenim kompresniho pomeru na 11:1(http://stores.ebay.de/EMS-Motorsport-netshop),nizzsi tesneni pod hlavu z g4 V6 a chip od EIP.
Mar:jj to co pises ty, potrvuzuje vetsina uzivatelu co sem cetl na forech atd.
Blazen:vr6 ma sakra tezkej setrvak a problem s trakci díky bohu nemam,doufam ze ani potom ne.

Napsal: 01 úno 2008 21:54
od Dukes
To mikeV6:Kdyby jsi měl zájem, tak firma Dieselpower se nově stala zástupcem firmy S.P.E.C. pro ČR a SR.Je možné od nich dodat hliníkový setrvák pro VR6 za 11 116,- a váha by měla být 3,4kg.
Kdyžtak SZ.

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 02 úno 2008 15:09
od MarauderZ28
dobrý zloději :o)

SPEC price 325 USD + 60 USD poštovný čr = 385 + DPH (jako že ho v týhle výši nikdo neplatí, ale to je fuk = 8100,- max náklady tj skoro 40% marže a to beru zákaznický ceny na 1 ks ne nějaký VO ....



Brand new SPEC Lightweight Aluminum Flywheel for 92-95 2.8L VR6 Corrado, 95-02 Golf 2.8L VR6, 95-01 Jetta 2.8L VR6, 92-97 Passat 2.8L VR6 -- weighing in at only 5.5 pounds !!!!

fitment includes:

92-95 2.8L VR6 Corrado, 95-02 Golf 2.8L VR6, 95-01 Jetta 2.8L VR6, 92-97 Passat 2.8L VR6

- Made from 6061 T6 Billet Aluminum

- Reduced Weight (60% on average)

- Lighter weight means less stress put on crankshaft and engine, resulting in prolonged engine life

- Less wasted horsepower means more of the power the engine creates is used to turn the wheels

- More mass is removed from the outer dimensions and more is left on the inner dimensions

- Provides maximum strength and integrity while increasing performance

- CNC machined at a consistent surface speed

Friction Plate Specs

- Made from 1045 Steel

- 1045 Steel has a high carbon content giving the ability to withstand high heat under extreme friction

- Gives the user the ability to use just about any type of clutch material from organic to Kevlar

- Drilled and attached in a pattern that gives consistent downward force over the entire plate

- Replaceable

- AN Quality Screws

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 04 úno 2008 08:40
od Taboo
Smazano

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 04 úno 2008 11:46
od mikevr6
Taboo píše:
mikevr6 píše:Zdarek,potrebuju poradit.Chci si do vr6tky koupit odlehceny setrvacnik a mam par druhu na vyber.Poradite nekdo pro co se mam rozhodnout a nebo je to jedno a nechat na cnc stahnout ten stavajici??
http://www.kineticmotorsport.com/produc ... 3-134.html
Díky taboo,doufal jsem ze mi poradis ale nechtel jsem te otravovat,objednam ten kinetic,doufam ze to bude ok.Jinak pokud by ti to nevadilo mohl bych ti poslat SZ-chtel bych se te na neco zeptat?

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 04 úno 2008 13:17
od MarauderZ28
This is an aftermarket VR6 Light Weight Flywheel (9.75LBS), this is not a "lightened stock VR6 flywheel".

neznamená to náhodou, že to je stejně těžký jak origo VR6 setrvák ? Jen se ptám možná to překládám blbě ...

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 04 úno 2008 13:33
od mikevr6
MarauderZ28 píše:This is an aftermarket VR6 Light Weight Flywheel (9.75LBS), this is not a "lightened stock VR6 flywheel".

neznamená to náhodou, že to je stejně těžký jak origo VR6 setrvák ? Jen se ptám možná to překládám blbě ...
No ja bych rekl(aspon doufam) ze to znamena ze to neni odlehceny seriovy setrvak ale primo odlehceny novy kus primo pro vr6.Protoze nekteri vyrobci prodavaji starsi setrvaky odlehcene na cnc freze.

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Napsal: 04 úno 2008 13:59
od Taboo
Smazano

Napsal: 04 úno 2008 15:20
od mikevr6
Jeste jednou díky moc Taboo i Maraudere 8)
Jsem rad za vasi pomoc :)

Napsal: 15 úno 2008 20:01
od pikachuxxx
byt tebou, dam EIP. tam neni co resit.

Napsal: 17 úno 2008 04:41
od Beaver
pikachuxxx píše:byt tebou, dam EIP. tam neni co resit.
Myslis tim tu Fidanzu, ktera je z tech setrvaku zrejme suverene nejhorsi volba ? :wink: Pokud teda bude to auto vic namahany.

Napsal: 19 úno 2008 13:58
od mikevr6
Beaver píše:
pikachuxxx píše:byt tebou, dam EIP. tam neni co resit.
Myslis tim tu Fidanzu, ktera je z tech setrvaku zrejme suverene nejhorsi volba ? :wink: Pokud teda bude to auto vic namahany.
Objednal jsem ten Kinetic jak mi poradil Taboo,cena i provedeni se mi zdaji nejlepsi.