Stránka 1 z 1

uprava motoru 2L 16V

Napsal: 31 led 2008 17:49
od obadal.rada
chci se zeptat, když dám stré vačky co bude ještě dobré provést za upravy ale duležité

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 31 led 2008 17:59
od Aladin
srry za OT, ale příspěvek o hovně


kolik na to máš peněz? K čemu ten motor má být používán? Jaké vačky tam jsou (ostrost)? Co je to za typ motoru (v jakém autě je)? atd. atd.....

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 31 led 2008 18:13
od obadal.rada
penáze tak 30000, je to v daewoo leganza, typ motoru je x20 sed, je to pro vytuněné auto a motor chci navýšit výkon ale má ted 140 koní tak na 180 bych ho navýšil, pokud to pujde

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 31 led 2008 18:25
od Aladin
spíše jde o to, jak moc upravovat... úpravy jsou na úkor životnosti (takové ty vnitřní úpravy myslím)... pak taky počítej s tím, že Ti to bude více žrát...

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 31 led 2008 18:31
od chico
abys vydoloval 40 koni u N/A navic tak to mas 30 tisic tak nejak malo no- spis tam dej ten oplackej 2,0 turbo to bys ses do te castky vejit mohl- a je to snazsi nez laborovat

Napsal: 31 led 2008 18:35
od Anděl
Tak za 30tis toho nech. :wink: To je fakt málo na 40HP nárůst. Jenom za vačky dáš minimálně půlku toho. A kde je ten zbytek. :D

140HP na 2.0 není tak špatné. Aby jsi z něho dostal 180HP, tak si ještě minimálně 30tis přidej. 8) Možná spíše ještě jednou. :lol:

Není to jenom o tom, dát tam nové vačky a mám větší výkon. Ještě musí někdo upravit ECU........... atd. Pak zjištíš, že tohle odešlo a támhleto, že těsnění pod hlavou je KO....................

Nakonec zkončíš jako já, kdy na úpravy a opravy Megana šlo cca 200tis a teď ho nemůžu prodat ani za 60. :lol:

Nejlevnější a nejjednodušší je výměna motoru za jiný. tečka ............

Napsal: 31 led 2008 19:31
od honza 2.0 16v
jak moc "ostrý" vačky? (parametry -doba otevření, zdvih..)


ono je to sice pěkný, že máš ostrý vačky, ale aby si jejich potenciál využil na maximum, musiš provýst vhodný úpravy hlavy (no ty je lepší provýst nejdřív a pak volit profil s ohledem na použití motoru..)

30tisíc? hm leda těch posledních ..

nechával jsem dělat mechanickou úpravu motoru do svýho coupe , a jen ta překročila tvůj rozpočet (jsou tam vačky, hlava, GO spodku +vyvážení a další prkotiny) , další nutnou úpravou byl zásah do elektroniky -taky ne zrovna levnej..

momentálně se chystám dělat vejfuk- už vím jak na to a jaký parametry má mít ,vybavení na to mam (od profíků by vejfuk na míru stál kolem 20tkč..).
Díky vejfuku jedu stále na 80% možností motoru , protože je to jen svařenec ze zbytků původního potrubí s trubkama v rozmezí 50-60mm což na seriovým motoru dobře fungovalo, na tomto nikoliv.

Po vánocích jsem vyměnil sací potrubí za líp tvarovaný, díky kterýmu dostanu víc vzduchu do motoru a díky kterýmu ještě líp využiju profil vaček (z jinýho typu motoru v rámci koncernu -tímto zdravím soudruhy od opla a hondy, kteří musej platit těžký peníz za věci od spoonu/lexmaula) , dávám větší škrtící klapku , na cestě je superlehkej setrvák z itálie , a pro další doladění sw musím vyměnit benzínovou pumpu za lepší, protože ta moje je asi KO (po 13 letech se ani nedivím:?: ).

takže si nejdřív zvaž jestli na to máš finance -vůbec na počáteční úpravu a další řešení problémů , jako jsou např. brzdy -to zjistíš třeba hned jak budeš dolaďovat SW , když ti schořej brzdy při opakovaným dobržďování ze 180/200... , pak podvozek , díky kterýmu ani nedokážeš využít potenciál motoru, při rychlejší projížďce a potom jak dlouho si auto chceš nechat.

coupe je v mým případě pro mě citová záležitost -je v rodině už 8 rokem a už teď je tady v Čr neprodejný , proto si ho radši nechám -rozprodat to po dílech by byla škoda...

Napsal: 31 led 2008 19:34
od krtekm
nejlepsi a nejlevnejsi navyseni vykonu je koupe noveho silnejsiho auta...

Napsal: 31 led 2008 20:47
od elviiis
Opravdu příspěvek jak sviň... navíc mám dojem že toto auto už omíláme po miliardáté... nejlevnější je instalce 2.0turbo s calibry (vectry)... na zbytek nemáš finance ani potřebné technické znalosti , tomáš asi jako kdyby chtěl kuchař stavět komín (zamaltuje aji vložku v komínu :lol: ) neříkám že to nejde ale bude to dělat několikrát než zjistí kde je chybka... neříkám že je to nesmysl ale stojí to moč money a moč času... jak bylo zmíněno abys s tohot motoru dostal ty koně tak přitlač na pilku...

Napsal: 31 led 2008 21:41
od obadal.rada
no ale třeba takových 20 koní na víc by šlo ne?? ted chci odstranit katalizátor to by mohlo něco nahnat, a ještě chci koupit kit přímého sání na ten motor, akorát že je tam chybka, ten kit je na daewoo nubira a já mám, leganzu, motory jsou v obou autech uplně stejné takže by to tam mohlo být????

Napsal: 31 led 2008 21:47
od Aladin
obadal.rada píše:no ale třeba takových 20 koní na víc by šlo ne?? ted chci odstranit katalizátor to by mohlo něco nahnat, a ještě chci koupit kit přímého sání na ten motor, akorát že je tam chybka, ten kit je na daewoo nubira a já mám, leganzu, motory jsou v obou autech uplně stejné takže by to tam mohlo být????
tím, že odstraníš katalyzátor, tím výkon nepřidáš, ale neubereš ho tolik jako s katem 8)
no, pokud jsou motory totožné a je to tam kam dát, tak by to teoreticky jít mělo?
v každém případě 20 koní si myslím že ee

Napsal: 31 led 2008 21:47
od Anděl
obadal.rada píše:no ale třeba takových 20 koní na víc by šlo ne?? ted chci odstranit katalizátor to by mohlo něco nahnat, a ještě chci koupit kit přímého sání na ten motor, akorát že je tam chybka, ten kit je na daewoo nubira a já mám, leganzu, motory jsou v obou autech uplně stejné takže by to tam mohlo být????
Ano za 20HP dáš tak těch 30tis. Otázka je, jestli je vůbec znatelně poznáš a nebude to furt málo. :wink:

Další věc je, že určitě to auto už nemá ani 140HP. Takže aby to mělo celé smysl, chce to udělat GO motoru atd..........


EDIT: Jsem se podíval a ten tvůj motor nemá ani orig. 140 :nono: ale 133. :wink:

Napsal: 31 led 2008 22:25
od obadal.rada
a co s tím kitem na to sání když v te nubiře je uplně stejný motor jak v mojí leganze, stejné číslo, stejný výkun všechno, mám ten kit koupit a dát do mojeho auta??

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 31 led 2008 23:20
od Aladin
teoreticky ano..

Napsal: 01 úno 2008 06:03
od elviiis
Hele kity jako trubka k sání a filtr zvláště když vezmu v potaz že myslíš asi nějakej obyč není nějak počítanej na motor nebo něco jestli to myslíš takhle ale jde o to že je to dělané tak aby se to do toho motoráku někam vecpalo... jinak jestli má tvůj motor origo 133ps a naliješ do něj 30tis tak se možná dostaneš na těch 140koní... protože takovejch 25tis tě bude stát výfuk včetně svodů a těch zbývajících 5dáš za sání a když bůh dá dostaneš se na těch 140ps :wink: Pokud si to ovšem nezvládněš udělat sám o čemž pochybuji...

Napsal: 01 úno 2008 09:52
od MarauderZ28
Aladin píše:
obadal.rada píše:no ale třeba takových 20 koní na víc by šlo ne?? ted chci odstranit katalizátor to by mohlo něco nahnat, a ještě chci koupit kit přímého sání na ten motor, akorát že je tam chybka, ten kit je na daewoo nubira a já mám, leganzu, motory jsou v obou autech uplně stejné takže by to tam mohlo být????
tím, že odstraníš katalyzátor, tím výkon nepřidáš, ale neubereš ho tolik jako s katem 8)
no, pokud jsou motory totožné a je to tam kam dát, tak by to teoreticky jít mělo?
v každém případě 20 koní si myslím že ee
Ford Probe s katem na brzde a bez katu na brzdě rozdíl 9 HP, jedno a to samý auto v jeden a ten samej den ...

Napsal: 01 úno 2008 10:00
od elviiis
jo na crx je to prej 6koní... ale osobně si myslím že se to projeví na autech které se původně vyráběli bez katu a kvůli emisím vývozům apd. se tam katy začali montovat... motory které jsou s katem už od vývoje a vše se vývyjelo s tím že se z restrikcí počítalo tak tam už podle mně rozdíl nebude nejednáli se o turbo tam asi bude zlepšení vždy... Možná že výkon vzroste ve vrchu ale na ůkor pružnosti motoru... ale nevím nikdy jsem neskoušel brzdit auto s katem a pak bez...

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 01 úno 2008 10:19
od MarauderZ28
tak Probe má motor určo navrženej pro kat ... to samý na V8 .. na nový Z06 je to znát jako prase, na Impale taky a tam to nebude určo o pár koních ... nevím jak na řadovým 4 válu třeba to Véčkum přináší víc ...

Re: uprava motoru 2L 16V

Napsal: 01 úno 2008 10:23
od Aladin
asi jste mě nepochopili... tlumiče a cokoliv takového výkonu ubírá... když to dáme pryč, tak se nebude výkonu toliko ubírat... snad je to pochopitelné. nevím jak bych to napsal jinak :)

Napsal: 01 úno 2008 10:51
od Fáboš
Tohle téma je zbytečný, to co bylo důležitý se řeklo a dál by z toho byl zase jenom zbytečnej flame.