Chci se zeptat, kdyz nainstaluju tohle tesneni, ktere blokuje EGR, musi se u EGR vyndat a zaslepit i podtlakove hadicky, neco staci dat tohle tesneni a nechat, tak jak to je.
Diky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
to tesnění slouží k "utěsnění" takže přes nej normálně dáš i ten EGT - takže on tam zustane ale nepujdou do nej vyfokové plyny.
Co se týče podtlaků nevím jak tveho vozu ale na supře nechávám vše zapojené a funguje to tak jak má ( respektive nefunguje ) a nic mi nehlásí chybu.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
super to jsem potreboval vedet, ze nemusim odpojovat podtlaky, i kdyz uz tam jsou zbytecne, diky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
netvrdím že nemusíš - záleží jak "inteligentní" ta ecu bude, u mne to fungovalo bez odpojování a bez hlášení chyb ( auto rok 92 )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz