Stránka 1 z 1
L.R.Defender TD5-prosba o radu
Napsal: 01 bře 2008 07:33
od Jan Skala
Dobry den,
rozhodl jsem se vas pozadat o radu ktera az tak uplne nesouvisi s timto forem ale myslim si ze skusenosti mnohych z vas by mi mohli pomoci.
Jedna se o plyn. pedal s elektronickym snimacem na L.R.Defender Td5.
Pri seslapnuti plynu ale i jeho uvolneni vznika jakasi casova dira ktera se u techto typu bohuzel vyskytuje casto.Resenim by pry mohla byt jakasi konektorova redukce k snimaci pedalu,ktera tomu bude zabranovat.Pry?
Bylo mi to nabidnuto v jednom tuning shopu ale neznam nikoho kdo bys tim prisel do styku ani o tom kdy slysel.Navic cena za dva konektory s cca 10cm svazku dratu za 4500kc mi prisla dost vysoka.
Dik za pripadne rady ci napady.
Honza
Napsal: 03 bře 2008 16:54
od milonovo
Za prvý bych zkusil landroverforum.cz a taky diagnostiku.Nechávat si opravovat auto v tuning shopu asi nebude nej. nápad.TD5 je tuším BMW,může to bejt vysokotlaká pumpa,vstřiky a taky spousta dalších věcí.Nejdřív bych zkusil diagnostiku,nebo to forum,pokud je to častá závada,třeba bude někdo vědět.
Re: L.R.Defender TD5-prosba o radu
Napsal: 03 bře 2008 17:05
od Jan Skala
Jo jo dik,
ja pochazim L.R.fora,tohle jsem skousel jen jestli uz se s touhle formou uprav nekdo nesetkal.U nas to nikdo nezna.To spozdeni na plyn. pedalu je vyrobni zalezitost a ta vec by mela zrychlit informaci mezi pedal.snimacem a motorem.Tak,tak nejak.
Honza
Napsal: 03 bře 2008 17:15
od milonovo
Mě se to moc nezdá.Pokud jsou si tím jistý,můžeš to zkusit a případně chtít peníze z5.Nicméně mezi pedálem a čerpadlem neběhá trpaslík kterej by zlenivěl

Fakt bych jel na diagnostiku,třeba to bude blbost.
Napsal: 03 bře 2008 18:02
od Jan Skala
No problem je ze bychom jim museli vratit temer vsechny Td5ky
Kazdopadne dik.
Honza
Napsal: 03 bře 2008 18:08
od milonovo
A to to nikdo nevyřešil?Já mám se svým autem taky celkem anabázi a diesel od BMW nechci už ani vidět,pokud se tohohle zbavím,ale musí to mít příčinu,to je to co jsem chtěl říct.Pomalý kabely od plynu to nebudou.Tohle se takhle přes net řešit nedá,příčin může bejt opravdu hodně,od blbostí až po hodně drahý věci.Pokud dají záruku na to,že to za 4,5k vyřešej,bude to z tý levnější kategorie.
Napsal: 03 bře 2008 21:21
od elviiis
nenapadá mne nic jak by mohl konektro vyřešit zpomalení... to zpomalení podle mne bude reakce servo motorků na signál s el plynu a běžným zásahem to bude asi neřešitelný problém... zatím jsem nejel v žádném autě kde by le plyn fungoval tak jak lankovej... spoždění vzniká v převodu stlačení plynu na signál a jeho zpětném převedení ze signálu na pohyb... já osobně považuju el plyn za hovadinu a jediné čemu to prospělo je dlaší prvek co se může posrat

ale výrobci mají svojí hlavu... podle mne když koupíš ten konektor tak pohřbýš 4500Kč... spíš si na to budeš muset zvyknout...
Re: L.R.Defender TD5-prosba o radu
Napsal: 04 bře 2008 19:18
od semysak
podle me ten "konektor" je kabel co modifikuje udaje co posila elektronickej plyn budto nejaky zpravy na canu nebo proste treba jednoduse poladi napetovej signal nejakou soucastkou za 00nic, oboje by melo vyresit nejake preprogramovani ridici jednotky tak, aby proste reagovala na ten signal z plynu jinak nez reaguje
Napsal: 04 bře 2008 19:49
od honza 2.0 16v
hm zpomalená reakce na sešlápnutí plynu -no zkusil byhc nejprve diagnostiku
v rodině máme fiat bravoHGT,když jsme ho kupovali,tak jezdilotímhlestylem...přidals plyn,po chvilce začlo táhnout -nejdřív jsem si myslel..no je to verze po faceliftu,takže splnuje přísnější emisní normy a proto ta reakce...jenže časem se chování auta zhoršovalo a tak došlo na kolotoč v servisech..nakonec tento jev způsobovala vadná váha vzduchu