Stránka 1 z 2
snizeni hlavy
Napsal: 04 bře 2008 21:48
od david 136
chci se zeptat o kolik je mozno snizit hlavu na favoritu (karburatorova verze) jde mi o to ze nechci nejake extra upravy ale spis jen drobnosti aby to jelo trosku lip...takze motor ma zatim jen upravene sani, o kolik byste doporucili snizit hlavu...nekde sem cetl ze idealni je to asi o 0,6 mm, nadruhou stranu nekdo to ma snizeno treba o 1mm nebo dokonce o 1,2-1,9 mm

, az takove snizeni chce, co teda vim, ale i jine upravy proto bych se priklanel spis k tem 0,6 mm, max 1mm ale chtel bych slyset nazor skusenejsich
Napsal: 04 bře 2008 22:12
od Kury
No podle tvojeho nicku předpokládám, že to fávo je 136ka. Tak by těch 0,6mm mohlo být tak akorát a víc bych to radši nebral. Si rozmysli co s tím motorem chceš dělat i v budoucnu. Jestli nebude lepší pošetřit a nechat si upravit komplet hlavu(spalováky, ventily, kanály), než to v budoucnu znova rozebírat

A hlavně v jakým stavu je ten motor. Lepší udělat GO, než upravovat motor před smrtí

Napsal: 04 bře 2008 22:29
od david 136
Kury píše:No podle tvojeho nicku předpokládám, že to fávo je 136ka. Tak by těch 0,6mm mohlo být tak akorát a víc bych to radši nebral. Si rozmysli co s tím motorem chceš dělat i v budoucnu. Jestli nebude lepší pošetřit a nechat si upravit komplet hlavu(spalováky, ventily, kanály), než to v budoucnu znova rozebírat

A hlavně v jakým stavu je ten motor. Lepší udělat GO, než upravovat motor před smrtí

presne tu narazku o upravovani motoru pred smrti sem cekal...dokonce me i napadlo napsat do otazky ze to neni motor pred smrti, pro jistotu...ale to neres, v pohode
takze...motor je 136ka a pred smrti rozhodne neni, nejsem blazen abych delal nejakej K.O. motor
jak sem psal tak s motorem chci zatim delat jen tu hlavu a sani uz mam...casem treba pribyde vacka ale to neni jisty takze zatim fakt jenom ta hlava
tech 0,6mm sem cetl od nejakyho chlapa co upravuje Fav. motory a prej je to idealni hodnota
kazdopadne dekuju za reakci

Napsal: 04 bře 2008 23:17
od Kury
Jo v pohodě. Není zač. Jinak koukám, že si z Olomouce, tak to máš tak 80km do Rožnova pod Radhoštěm. Tam sídlí Engitec, jestli znáš.
www.engitec.cz
Tam ti určo Chovanec poradí. Nechat udělat pořádně hlavu, kvalitní vačku(Motor excel dělá prý nejlepší, ale taky to něco stojí), udělat k tomu karburátor a pojede to pěkně.
Napsal: 05 bře 2008 16:37
od david 136
dik za odkaz, vacka tam asi casem taky pujde ale na to je jeste dost casu
Napsal: 06 bře 2008 02:03
od Beaver
Mam 136ku, -1mm, +vacka, upravenej karbec. Fungovalo to dobre, ale mam podezreni, ze to casem ten motor dost opotrebilo.
Napsal: 06 bře 2008 19:19
od david 136
Beaver píše:Mam 136ku, -1mm, +vacka, upravenej karbec. Fungovalo to dobre, ale mam podezreni, ze to casem ten motor dost opotrebilo.
no prave o to de, motor rychlejs odende, takze se asi rozhodnu jen pro 0,5 max 0,6 mm, jen tak decentne, na prekopani celeho motoru jaksi nejsou prachy a taky myslim na to ze je to jen favorit a byla by blbost od toho motoru cekat nejakej extra vykon, znamej ma sice favoritackej motor totalne prekopanej, od T pistu pres vacku, snizenou hlavu az po Webry, je toho vic, no vali mu to 190 km/h a toci pres 8000
ale ani seriovej favorit motor nejede spatne

Napsal: 06 bře 2008 19:24
od Anděl
david 136 píše:Beaver píše:Mam 136ku, -1mm, +vacka, upravenej karbec. Fungovalo to dobre, ale mam podezreni, ze to casem ten motor dost opotrebilo.
no prave o to de, motor rychlejs odende, takze se asi rozhodnu jen pro 0,5 max 0,6 mm, jen tak decentne, na prekopani celeho motoru jaksi nejsou prachy a taky myslim na to ze je to jen favorit a byla by blbost od toho motoru cekat nejakej extra vykon, znamej ma sice favoritackej motor totalne prekopanej, od T pistu pres vacku, snizenou hlavu az po Webry, je toho vic, no vali mu to 190 km/h a toci pres 8000
ale ani seriovej favorit motor nejede spatne

Jestli nemáš pár tisíc na překopání motoru, tak to raději nech tak, jak to je.

Buď vůbec rád, že to jede.
Napsal: 06 bře 2008 19:33
od Mirek999
ale ani seriovej favorit motor nejede spatne

[/quote]
To bych se hadal,mel sem mozno vyzkouset 7favoritu a sam sem jednoho vlastnil a to auto nejede.Je to dost velkej problem,staci to auto jen trosku nalozit a musi clovek furt radit jak blazen.Od doby co mam zigula,tak bych to nevymenil.U zigula das petku v 100km/h prislapnes a lezhce zrychluje,natoz favorit tu petku ma hodne slabou,ta je spise takova udrzovaci.Kdybych se poustel do motoru,tak si nejdrive necham zkontrolovat v jakym ten motor stavu je,zmerit tlaky atd.Protoze investovat do motoru,o kterym nikdo nic envi je docela zbytecny.Jako da se z toho motoru udelat pila,ale zivotnost jde dolu,spotreba nahoru a ovlivni to dalsich mnoho faktoru.Jinak kdyz mas znameho,kterej ma takhle poladenyho fakana,tak at da rady on,ten s tim bude mit zkusenost a bude vedet,kde treba ty makovice stahujou.
Napsal: 06 bře 2008 19:40
od honza 2.0 16v
Mirek999 píše:ale ani seriovej favorit motor nejede spatne

To bych se hadal,mel sem mozno vyzkouset 7favoritu a sam sem jednoho vlastnil a to auto nejede.Je to dost velkej problem,staci to auto jen trosku nalozit a musi clovek furt radit jak blazen.Od doby co mam zigula,tak bych to nevymenil.U zigula das petku v 100km/h prislapnes a lezhce zrychluje,natoz favorit tu petku ma hodne slabou,ta je spise takova udrzovaci.Kdybych se poustel do motoru,tak si nejdrive necham zkontrolovat v jakym ten motor stavu je,zmerit tlaky atd.Protoze investovat do motoru,o kterym nikdo nic envi je docela zbytecny.Jako da se z toho motoru udelat pila,ale zivotnost jde dolu,spotreba nahoru a ovlivni to dalsich mnoho faktoru.Jinak kdyz mas znameho,kterej ma takhle poladenyho fakana,tak at da rady on,ten s tim bude mit zkusenost a bude vedet,kde treba ty makovice stahujou.[/quote]
proto mam teď doma na ponku motor z 1203 -chtěli jsme pouze lehce upravit hlavu..ale teďz toho je rozsáhlá GO protže bylo spodivem,že ten motor vůbec v mašině fungoval...
ad favo...nemá cenu na tom cokoliv dělat..když už tak na fabii..ta má o 0.1l větší objem..což se projeví trochu na Mk a PS... s udělanou hlavou,vačkou a 40 weberama skoro nemá konkurenci (krom motorů s velkejma ventilama a45 weberama..)
Napsal: 06 bře 2008 20:01
od máca
jinak kdyz sundas hlavu na fakanu, tak tam dole na ty dosedaci plose je takova znacka kam az se to muse snizovat a jeste tobude unosny,je tam takovej jakoby nalitek,proste jestli to das nekomu kdo se tim zabejva, tak on uz bude vedet kde ten nalitek je a kolik to muze snizit, jinak ted sem delal 135 strikacku a tam se to snizovalo o 0,7mm a jeste tam ten nalitek byl malinko znat, tkze pocitam, ze by to jeste 0,1 mm zkouslo, ale my to snizovali kuli tomu, ze tam byly vyzrany mista od chladici kapaliny

ale byla to 135, kolik snese 136 nevim. jinakmajitel tvrdi,ze to jede asi stejne jak predtim,ale ze mu to min zere a je to kultivovanejsi, ale to bych spis prirknul tomu, ze se seridily ventily a dali nove svicky

Napsal: 06 bře 2008 20:14
od Breakthru
Mirek999:asi tahle, pro člověka, kterej jezdil je ve škodovce, pak sedl do fáčka nebo jezdil jen ve fáčku, tak to auto jede, ale pokud jezdíš s něčím silnějším a "modernějším", tak fáčko jet prostě nemůže
Ale úpravám na motoru u fáčka bych se nebránil.Rozhodně když už, tak tam nacpat motor z fabie...
Napsal: 07 bře 2008 00:04
od Beaver
Smysluplnejsi mi prijde pouzit upravenou klikovou hridel z Fabie do Favorit motoru - vzroste zdvihovej objem a auto se stane zivejsi. Pripadne Engitec prodava oversize vlozky a pisty, mozna by to slo zkombinovat s tou hrideli z Fabie a jeste o chlup ten objem vylepsit.
Napsal: 07 bře 2008 17:25
od david 136
tak to ze i seriovej favorit nejede spatne beru podle toho svyho...a jel sem i v jinych a silnejsich autech...nerikam ze je to nejakej silak, rekl sem jen ze i v serii to neni spatny
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
Napsal: 07 bře 2008 17:57
od Kury
Beaver píše:Smysluplnejsi mi prijde pouzit upravenou klikovou hridel z Fabie do Favorit motoru - vzroste zdvihovej objem a auto se stane zivejsi. Pripadne Engitec prodava oversize vlozky a pisty, mozna by to slo zkombinovat s tou hrideli z Fabie a jeste o chlup ten objem vylepsit.
jj. Což ty vložky s větším vrtáním tam maj a pak si můžeš postavit třeba 1,5ku, ale nevim no. Co jsem slyšel názor, tak ty tenký vložky moc nevydržej

Já jsem radši sehnal tu fábii, než předelávat fávo na 1,4 pomocí převrtanejch vložek.
Napsal: 07 bře 2008 18:01
od Kury
david 136 píše:tak to ze i seriovej favorit nejede spatne beru podle toho svyho...a jel sem i v jinych a silnejsich autech...nerikam ze je to nejakej silak, rekl sem jen ze i v serii to neni spatny
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
A to já tě chápu. Taky honím každou korunu. Třeba ze sháde, když jsme tam dali seriovej motor fávo 136, se stalo o dost živější auto. Ale člověk si brzo zvykne, tak jsem dlouho šetřil, až jsem sehnal už upravenou fábku do sháde s výkonem asi 80-90Hp. A to začla teprve komedie

Ale ted motor málem shořel, ale snad bude znova šlapat

Napsal: 07 bře 2008 18:52
od Joker-hyundaiclub.net
škodovkáři, to neznáte
http://skoda.panda.cz ?? Myslím, že tam jsou i tabulky kolik bude mít kterej motor kompresi při jakým snížení
Napsal: 08 bře 2008 00:19
od Beaver
Kury píše:Beaver píše:Smysluplnejsi mi prijde pouzit upravenou klikovou hridel z Fabie do Favorit motoru - vzroste zdvihovej objem a auto se stane zivejsi. Pripadne Engitec prodava oversize vlozky a pisty, mozna by to slo zkombinovat s tou hrideli z Fabie a jeste o chlup ten objem vylepsit.
jj. Což ty vložky s větším vrtáním tam maj a pak si můžeš postavit třeba 1,5ku, ale nevim no. Co jsem slyšel názor, tak ty tenký vložky moc nevydržej

Já jsem radši sehnal tu fábii, než předelávat fávo na 1,4 pomocí převrtanejch vložek.
Vsak ty vlozky urcite ne extremni, ale pouze ta "repasni" sada, ktera objem zvedne "jen" na 1340 ccm.
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1
Napsal: 08 bře 2008 07:42
od AlesShi
facko oturbit

Napsal: 08 bře 2008 18:24
od Breakthru
david 136 píše:tak to ze i seriovej favorit nejede spatne beru podle toho svyho...a jel sem i v jinych a silnejsich autech...nerikam ze je to nejakej silak, rekl sem jen ze i v serii to neni spatny
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
Fáčko je dobrý auto, já tohle nehaním

Taky jsem se s něma něco najezdil.Na normál ježdění to stačí, ale na závodění to není.Jinak někdy mě příjde směšný, když kluci v mejch letech kupujou přeprasený fáčka na LPG za horentní sumy, za který by si koupil rozhodně lepší auto se silnějšmí motorem.Tihle kluci mi nevěřej, za kolik jezdím s dvoulitrem

Napsal: 12 bře 2008 17:04
od david 136
Jak je to s tou klikovkou z fabie, mam moznost ji sehnat temer zadarmo, jakej to ma vubec vyznam davat klikovku z fabie, je to opravdu lepsi???
Napsal: 12 bře 2008 17:14
od Beaver
Vyšší kroutící moment díky navýšení objmu motoru.
Napsal: 12 bře 2008 17:24
od david 136
Beaver píše:Vyšší kroutící moment díky navýšení objmu motoru.
rozumim tomu teda tak ze pist jde s klikovkou z fabie o neco niz nez s klikovkou z fava, timpadem jde i o neco vis?? nemlati pak nahodou pist o hlavu

nebo je potreba upravit i hlavu
Napsal: 12 bře 2008 18:01
od Beaver
Má vyšší zdvih, což fakticky znamená, že v horní poloze je na stejným místě, ale v dolní je níž.
Napsal: 12 bře 2008 18:07
od david 136
Beaver píše:Má vyšší zdvih, což fakticky znamená, že v horní poloze je na stejným místě, ale v dolní je níž.
tak to jo, mas s tim skusenost jestli to jede fakt lip, jak rikam, kdyz budu chtit tak tu klikovku budu mit zitra doma, vzroste spotreba citelne ?
no asi ju zitra dotahnu a zacnu shanet vic informaci
Napsal: 12 bře 2008 18:32
od Mirek999
Ty resis upravy,aby to trhalo ruce a pak se zeptas,jestli to bude zrat normal

Napsal: 12 bře 2008 18:33
od Beaver
Osobní zkušenost nemám, ale je to deci objemu navíc, to poznáš třeba v kopci. To je taky důvod proč jsem kupoval Corollu 1.6 a ne 1.3

Napsal: 12 bře 2008 18:44
od Kury
Na spotřebu se nekouká

Seriovej motor z fábky, když na něj dáš fávoritáckej karburátor nebude mít moc rozdílnou spotřebu

Mě to v klidu bere asi krapet nad 10litrů a při zátěži radši nevim

Ale zase to jede neskutečně oproti sháde. Jinak jestli tě bude zajímat o tý fabii víc, tak si na skoda.virt.cz najdi člena Saky.

On tyhle motory dělá do sháde

Napsal: 12 bře 2008 18:51
od máca
za deset s fakanem

to jezdim s bawem ve 2,5 taky

Re: snizeni hlavy
Napsal: 12 bře 2008 19:02
od BALI
ji za 10 s fakanem... vždyť řikam že jezdim za stejnou spotřebu co jsem jezdil dřív
