Stránka 1 z 1
For Elviiis - Vostrej Tomcat
Napsal: 14 bře 2008 14:39
od Zemi
Jsem zahlidnul nenapadnej podpis u jednoho typa na rovertech.net tak jsem se opovazil mu napsat a odpovedel...
http://www.rovergroup.org.uk/forums/viewtopic.php?t=191
Ross9 píše:ENGINE
T16 turbo
Rebored
85mm 8.1:1 JE Forged Pistons
Polished and balanced crank
Piper 270 Cams
Mildy ported head
Skimmed head
Decked block
Klinger HG
Pulsar Gti-R T28 Turbo
GBE MK2 Boost controller
FSE Adjustable Fuel pressure regulator
Greddy Iridium plugs
Modified Pulsar GTi-R intercooler as FMIC
Custom 2.5" front pipe
Mongoose 2.5" de-cat
Mongoose 2.5" cat back system with 3.5" tailpipe
One Performance Catch tank
One Performance Ring earth kit
Roverdose Cold Air box
Warlboro 255LPH High Pressure Fuel pump
Wizards of Nos Nitrous kit (wet system)
TRANSMISSION
Rebuilt Gearbox with steel cage bearings and new TorSen diff
Helix Paddle Clutch with Heavy duty Helix clutch cover
SUSPENSION
Koni adjustable dampers
H&R lowering springs (-35mm)
"Anti-Torque steer" bushes
BRAKES
ZS 180/Ti front brake conversion
EBC flat discs
Yellowstuff pads
WHEELS/TYRES
214 SEi wheels with Toyo R888 tyres all round (205 50 15 front, 195 55 15 rear)
INTERIOR/ENTERTAINMENT/STYLING
Completely stripped (nothing left but 2 seats and half a dash)
216 coupe front seats
Sabelt Harnesses
Weight: Approx 1050kg
Power: 331 bhp, 296 lb/ft , plus the nitrous with 50 bhp rated jets.
Performance: Not sure, most likely around 10 secs to 100 with the gas on at a guess
Best 1/4 12.88 @ 114mph in 2005 car roughly 80-100kg heavier and 0.3 bar less boost than it is currently so I hope to better it with the new spec if I ever get my finger out and go to Crail.
Power graph
Vid of run
Pics
Ross
Re: For Elviiis - Vostrej Tomcat
Napsal: 15 bře 2008 17:45
od Zemi
Kde jsi ty dube?
Napsal: 15 bře 2008 17:56
od Beaver
copy & paste

Napsal: 15 bře 2008 18:02
od Zemi
Beaver píše:copy & paste

coto?
Napsal: 15 bře 2008 18:36
od Beaver
Hod to sem... ja na tom foru nemam ucet a kdyz uz je to v Tuning sekci, tak at to ma nejakou vypovidaci hodnotu

Napsal: 15 bře 2008 18:40
od Zemi
Beaver píše:Hod to sem... ja na tom foru nemam ucet a kdyz uz je to v Tuning sekci, tak at to ma nejakou vypovidaci hodnotu

Do prdele ja si nevsiml.

Napsal: 17 bře 2008 08:25
od elviiis
Kua to vypadá good? zatím mám v plánu nechat vše série ale mno uvydíme... Každopádně teĎ se budu zabejvat (jestli se teda urvu furt nejni čas) výrobou nového diffu a poloos respektive vyrobit stejné ale odolnější... turbo má v serii pidi mydi daihatsu mělo větší ale místo na T28rs by bylo a cooler je taky na kokos... ale nevím co ten motor snese aztím jsem nikde nenašel vyjádření k tomu co snese...
Napsal: 17 bře 2008 08:41
od Zemi
elviiis píše:Kua to vypadá good? zatím mám v plánu nechat vše série ale mno uvydíme... Každopádně teĎ se budu zabejvat (jestli se teda urvu furt nejni čas) výrobou nového diffu a poloos respektive vyrobit stejné ale odolnější... turbo má v serii pidi mydi daihatsu mělo větší ale místo na T28rs by bylo a cooler je taky na kokos... ale nevím co ten motor snese aztím jsem nikde nenašel vyjádření k tomu co snese...
cca 12psi nez to neunesou pisty - jsou krehky - kovany uz mam v poradniku.

Ted shanim T28 s kterou pri 10psi, IC a vejfukem vyzdimu 249PS... Dal pak ojnice a hlavne saly na spodku radsi... No vim kam s penezma.
A GT28RS zbytecne vyhozeny prachy... S T28kou frajeri lezou az na 320PS.
ad differak - jak chces vyrobit torsena?

Doporucim ti jen - sezen si 2x lozisko 6208 v ocelovi kleci - origo jsou plastovy a na tom jsem ja stroskotal i predtim...
http://elektrosidlo.cz/detail/1327-6208.html
To je ulozeni differaku ve skrini.

Napsal: 17 bře 2008 08:52
od elviiis
Zemi píše:elviiis píše:Kua to vypadá good? zatím mám v plánu nechat vše série ale mno uvydíme... Každopádně teĎ se budu zabejvat (jestli se teda urvu furt nejni čas) výrobou nového diffu a poloos respektive vyrobit stejné ale odolnější... turbo má v serii pidi mydi daihatsu mělo větší ale místo na T28rs by bylo a cooler je taky na kokos... ale nevím co ten motor snese aztím jsem nikde nenašel vyjádření k tomu co snese...
cca 12psi nez to neunesou pisty - jsou krehky - kovany uz mam v poradniku.

Ted shanim T28 s kterou pri 10psi, IC a vejfukem vyzdimu 249PS... Dal pak ojnice a hlavne saly na spodku radsi... No vim kam s penezma.
A GT28RS zbytecne vyhozeny prachy... S T28kou frajeri lezou az na 320PS.
mno ale RS je na kuličkách bude tam daleko rychlejší nástup tlaku... Kolik má sériovej tlak? nemám ještě budíčky (mám ho doma od včera).. asi moc ne s tím prdítkem tam... A při jakém tlaku odpíná fuel cut? Kované písty si myslím že do 300koní jsou zbytečné? ale rover bude mít na turbomotor asi přehnanou kompress... takže pro zvyšování výkonu to chce kompress snížit... jiank řekl bych že lehké zvýšení tlaku snese i origo turbo (za cenu životnosti samozřejmně)...
Napsal: 17 bře 2008 08:54
od elviiis
Zemi píše:
ad differak -
jak chces vyrobit torsena?

Doporucim ti jen - sezen si 2x lozisko 6208 v ocelovi kleci - origo jsou plastovy a na tom jsem ja stroskotal i predtim...
http://elektrosidlo.cz/detail/1327-6208.html
To je ulozeni differaku ve skrini.

jsem technolog obrábění

Napsal: 17 bře 2008 09:33
od Zemi
Technolog bejt muzes, ale kdyz jsem to ukazal frajerovi v nejakym leteckym tech-prumyslu tak to vzdal.

Ten starej rozlitlej differak.
Seriovy pisty vydrzi 14psi u Mahle pistu (starsi) a 12psi u novejch to nevim co je za sracky - tzn. 14psi resp. 12psi je fuelcut. Takze pisty ti vydrzi do cca 250PS s T28 a picovinama kolem. 300PS ani nahodou.

Tohle seriovy prditko je tak akorat do cca 230PS. Jo a seriovej tlak je 0,4b ci-li nejakych 7psi? Komprese 8.5:1.
No koukam ze sis koupil neco a ani nevis co.

No drzim palce snad se ti to nerozlitne ja uz nahradni motor mam...

Napsal: 17 bře 2008 09:38
od elviiis
Zemi píše:Technolog bejt muzes, ale kdyz jsem to ukazal frajerovi v nejakym leteckym tech-prumyslu tak to vzdal.

Ten starej rozlitlej differak.
Seriovy pisty vydrzi 14psi u Mahle pistu (starsi) a 12psi u novejch to nevim co je za sracky - tzn. 14psi resp. 12psi je fuelcut. Takze pisty ti vydrzi do cca 250PS s T28 a picovinama kolem. 300PS ani nahodou.

Tohle seriovy prditko je tak akorat do cca 230PS. Jo a seriovej tlak je 0,4b ci-li nejakych 7psi? Komprese 8.5:1.
No koukam ze sis koupil neco a ani nevis co.

No drzim palce snad se ti to nerozlitne ja uz nahradni motor mam...

Proto si to rozmyslím než něco vyšpelím... jinak jsem pro lepší písty ale kované považuji za zbytečnost na takové výkony a kvůli tepelné roztažnosti... Jinak na letecké jsem dělal taky a tam jsou na tahle věci másla... Tohle je tvar kterej je na ně složitej navíc by bylo lepší dělat to z výkovku já zaběhnu na kovárnu vyberu nějakej nejpodobnější výkovek pro potřebný díl a pak to obrobím povrchově zakalím a nechám povlakovat pro velkou životnost...
Re: For Elviiis - Vostrej Tomcat
Napsal: 17 bře 2008 09:40
od Zemi
Takze se do tech vetsich uprav nejak nehrnes?

Chapu to spravne... Jako ja chtel taky zustat vicemene seriovej, ale .......
Napsal: 17 bře 2008 09:46
od elviiis
Zatím to nechám tak... ale pokud se mi to auto bude zamlouvat tak ho trochu přifouknu... Každopádně v létě budu dělat větší cooler ten seriovej záprtek je hroznej... a možná to trochu přifouknu a pokud mne to chytne dám mu větší turbínku a přifouknu to víc... ale než dám větší turbo koupím pořádné šálky a pouvažuju o ojnicích písty nechám origo kompress ale pokud jsou fakt v serii na pikaču kouknu se po lepších... Ale to se bude odvíjet od toho jak se mi rover zalíbý...