Stránka 1 z 1
Turbo 4g63
Napsal: 14 bře 2008 22:27
od Anděl
Budu teď kupovat další nové turbo, takže přemýšlím do kterého jít.
Zatím se rozhoduji mezi těmito
DSM 18G-6SL2 Turbo
http://www.go-performance.de/index.php? ... DSM18G6SL2
Mitsubishi - EVO III 16G Turbolader
http://www.go-performance.de/index.php? ... 9178-01470
O tom druhém bylo napsáno už hodně, ale o tom 18G jsem nikde moc nečetl. Není tam nějaká výrazná necnost.
Tak do mě.

Napsal: 15 bře 2008 17:17
od Ragnar
18G ma len o nieco vatsi prietok vzduchu oproti evoIII 16G maju aj rovnaky spoolup. ak ti nevadi ten rozdiel v peniazoch kupi by som 18 g ale ak chces dosiahnut cez 400hp tak chod do niecoho vatsieho napr 20G
Napsal: 17 bře 2008 08:07
od Krosmen
http://store.forcedperformance.net/merc ... =DSM-Turbo
proč nejdeš rovnou do BB turba???Vyber si něco z těhle....já osobního favorita mám...kup i od nich svody a budeš naprosto vysmátej je to asi jedna z nejkvalitnějších firem a neni problém z dovozem do evropy.....

Napsal: 17 bře 2008 08:08
od Krosmen
jinak já sem osobně chtěl 20G ale nakonec mám našetřeno na
http://store.forcedperformance.net/merc ... =DSM-Turbo
Napsal: 17 bře 2008 11:41
od Anděl
Všechno bude. Teď koupím to 18G a pak uvidím, co bude dál.

Napsal: 17 bře 2008 20:35
od Anděl
OK. Vezmu teda tohle turbo.

Sice 40tis kč by se dalo využít jinak, ale když jinak nedáš.

Napsal: 17 bře 2008 20:46
od mashina
Anděl píše:
OK. Vezmu teda tohle turbo.

Sice 40tis kč by se dalo využít jinak, ale když jinak nedáš.

proc nekdy nezajedes na pokec? jinak dolar je 16kc a cena je tam 1500, ale vsehcno jsou to tvoje penize, tvuj cas a tvoje problemu ze jo...
Napsal: 17 bře 2008 20:49
od Anděl
mashina píše:Anděl píše:
OK. Vezmu teda tohle turbo.

Sice 40tis kč by se dalo využít jinak, ale když jinak nedáš.

proc nekdy nezajedes na pokec? jinak dolar je 16kc a cena je tam 1500, ale vsehcno jsou to tvoje penize, tvuj cas a tvoje problemu ze jo...
Protože není čas a čas jsou peníze.

Ne chtěl bych zajet a pokecat, ale každou chvilku mám telefonát, že někdo něco chce a mě z toho už asi hrabe.
Peníze nejsou problém. Větší problém je, vědět kde je utratit.

Napsal: 18 bře 2008 07:31
od Krosmen
počítej ale že k tomu budeš muset koupit ještě vejfuk WG a vedení k ní...cena se ještě trošku vyšplhá vejš ale troufám si říct že je to asi jedno z nej turb s vysokým potenciálem a v kombinace s jejich race manifold nebudeš mít jedinej problém....

Napsal: 18 bře 2008 19:50
od Anděl
Krosmen píše:počítej ale že k tomu budeš muset koupit ještě vejfuk WG a vedení k ní...cena se ještě trošku vyšplhá vejš ale troufám si říct že je to asi jedno z nej turb s vysokým potenciálem a v kombinace s jejich race manifold nebudeš mít jedinej problém....

Takže zase změna.

Dnes jsem o tom přemýšlel a vyšlo mi toto.
Teď koupím to 18G. + FP DSM Race Manifold + EVO III O2 Housing.
Auto stavím na víkendové ježdění a ne přímo na drag. Takže bych to turbo ani nevyužil.

Spíše bych pořád čekal než začne foukat.
Zatím se pořád na autě učím a nemusím ho hned zničit.
Napsal: 18 bře 2008 19:51
od Anděl
Ragnar píše:18G ma len o nieco vatsi prietok vzduchu oproti evoIII 16G maju aj rovnaky spoolup. ak ti nevadi ten rozdiel v peniazoch kupi by som 18 g ale ak chces dosiahnut cez 400hp tak chod do niecoho vatsieho napr 20G
Dík.

Napsal: 19 bře 2008 08:17
od Krosmen
já bych měl pak zájem o to tvoje 16g až ho vymontuješ

Napsal: 19 bře 2008 16:05
od Flinta
Krosmen píše:já bych měl pak zájem o to tvoje 16g až ho vymontuješ

uz je zamluveny