AET VT162 stage 3 t3/t25

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

Vi nekdo co je to za paskvil? :? Mam moznost to koupit.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

Dik. :smich:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od blázen »

AET VT162 ?

typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..

vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm

je to v tom katalogu co je ke stažení
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tohle se mi tam zamlouvalo

GT256046R

hybrid t25 t28 pro mejch uvažovanejch 280 až 300ps asi ideál...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

blázen píše:AET VT162 ?

typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..

vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm

je to v tom katalogu co je ke stažení
To vypada tedy na naky vyprcly kopie co?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

nemyslím že vyprclí kopie.. aji dle té ceny je to jen jinej výrobce podobnejch nebo stejnejch turb... pravděpodobně budou mít od garettu licenci na výrobu jejich turb...i ta cena by tomu odpovídala... na obyč kopie je to moc drahé... já měl ve 200sx taky místo obyč garetta T25 , turbo od výrobce air research... A musím řict že bylo v poho...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od jagy »

Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

jagy píše:Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.
:lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od blázen »

Zemi píše:
jagy píše:Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.
:lol:
GTIR turbo bych nepoužil, na ten tomcat bych dal něco jiného.. ale záleží,kde má zemi cíl

pokud máš cíl 280-300k .. sklidem použij T28 z s14
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od jagy »

Ja si myslim, ze Zemi ma dobrej duvod tam dat prave to z GTiR.. a tim jsou zkusnosti Anglanu..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od blázen »

to je docela možné,já jen napsal,že pro jeho cílovou hodnotu postačí i S14 T28, které je poměrně dostupné tady v ČR.. s klidem může GTiR turbo koupit v anglii.. přes nějaké forum

taky by nebylo na škodu se zeptat geroxe, za kolik se dá to GTiR turbo koupit v JPN v nissanu .. cena by mohla být zajímavá ,stačí jen sehnat part number
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

Chci T28 z GTiR uz kvuli mensi praci pri fitting, ale hlavne ma proste top end power vetsi jak z S14, ale zase ma o neco vetsi lag... Proste chci to GTiR... 8) Je to pak dost divoky a to ja rad - S14 je prej uhlazena... Zatim mam cil 300PS a to mi bude stacit na 1100kg... A vim ze to GTiR turbo se pritom nebude zadejchavat - S14 turbo uz by se trochu pralo - zkusenosti anglanu - doporuceni. :o) Verim praxi.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od blázen »

to máš pravdu to S14 T28 by mělo hraniční limit někde u těch 300k, přes už by nezvládlo určitě, možná při trošku agresivnějším nastavení předstihu,nebo větším KP..ale to sou nesmyslné změny..

zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

blázen píše:to máš pravdu to S14 T28 by mělo hraniční limit někde u těch 300k, přes už by nezvládlo určitě, možná při trošku agresivnějším nastavení předstihu,nebo větším KP..ale to sou nesmyslné změny..

zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí
Koupim naky lepidla a bude... :wink: Taky na tech 300PS nemusim jezdit porad ze... 8)

Snad tam ten PC najdes...

http://gspec.com/p-7251-gti-r-t28-turbo.aspx
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

:shock: dost dobrá cena...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

elviiis píše:
jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...
Jen si to mysli pak porovname svoje snazeni... :o)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Zemi píše:
elviiis píše:
jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...
Jen si to mysli pak porovname svoje snazeni... :o)
mno jako na drag apd to cenu má ale vzhledem k tomu že jezdím okresky drive , občas skusím vršík nebo rz na jeseníckejch kopečkách tak spíše ocením plynulej výkon a dřívější na foukání než mít všechno up... ve finále je pak kárka z 280 koníkam rychlejší než kárka s 350... jde o určení... každopádně jestli budu stavět motor koupím ojnice i písty a nachystám ho na MAX ps (podle toho kolik bude udávat výrobce komponentů a kolik vydrží blok a hlava odhaduju tak 450 až 500ps)... a když mi křupne v kuli nebo mně ZEMI ujede tak to dofouknu :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od Zemi »

Hlavne nevyhrozuj... Bo muzeme porovnat seriovky. :lol: A to s tim do mesta.... GTiR turbo me kopne az kolem 3000ot. takze ve meste ani neni treba ho roztacet. :o)

Uz mas poloosu?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

ještě ne ani jsem ještě neobjednal a le v jeseníku řekli do 2dnů z německa tam je skladem...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Příspěvek od jagy »

Elviis: GTiR Turbo je hybrid T25 a T28... a ta cena je takova +/- jak pises, zalezi na okolnostech.. delam u tohoto prodejce objednavky sem tam, takze by se to dalo prihodit mezi ostatni veci.

Mno ještě pozvažuju moje turbo má najeto jen 160tis :lol: a je jako nové vůle minimální jde vydět že se v tom roveru při těch 7psi vyloženě fláká :-) ale toho hybrídka bych brla... ale asi tak na zimu... ale když tak se ozvu... díkec

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“