Stránka 1 z 1

AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 08:48
od Zemi
Vi nekdo co je to za paskvil? :? Mam moznost to koupit.

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 15:10
od Zemi
Dik. :smich:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 16:12
od blázen
AET VT162 ?

typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..

vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm

je to v tom katalogu co je ke stažení

Napsal: 19 bře 2008 18:32
od elviiis
tohle se mi tam zamlouvalo

GT256046R

hybrid t25 t28 pro mejch uvažovanejch 280 až 300ps asi ideál...

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 18:40
od Zemi
blázen píše:AET VT162 ?

typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..

vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm

je to v tom katalogu co je ke stažení
To vypada tedy na naky vyprcly kopie co?

Napsal: 19 bře 2008 18:46
od elviiis
nemyslím že vyprclí kopie.. aji dle té ceny je to jen jinej výrobce podobnejch nebo stejnejch turb... pravděpodobně budou mít od garettu licenci na výrobu jejich turb...i ta cena by tomu odpovídala... na obyč kopie je to moc drahé... já měl ve 200sx taky místo obyč garetta T25 , turbo od výrobce air research... A musím řict že bylo v poho...

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 19:54
od jagy
Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 19:55
od Zemi
jagy píše:Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.
:lol:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 20:18
od blázen
Zemi píše:
jagy píše:Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.
:lol:
GTIR turbo bych nepoužil, na ten tomcat bych dal něco jiného.. ale záleží,kde má zemi cíl

pokud máš cíl 280-300k .. sklidem použij T28 z s14

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 20:29
od jagy
Ja si myslim, ze Zemi ma dobrej duvod tam dat prave to z GTiR.. a tim jsou zkusnosti Anglanu..

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 20:40
od blázen
to je docela možné,já jen napsal,že pro jeho cílovou hodnotu postačí i S14 T28, které je poměrně dostupné tady v ČR.. s klidem může GTiR turbo koupit v anglii.. přes nějaké forum

taky by nebylo na škodu se zeptat geroxe, za kolik se dá to GTiR turbo koupit v JPN v nissanu .. cena by mohla být zajímavá ,stačí jen sehnat part number

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 20:51
od Zemi
Chci T28 z GTiR uz kvuli mensi praci pri fitting, ale hlavne ma proste top end power vetsi jak z S14, ale zase ma o neco vetsi lag... Proste chci to GTiR... 8) Je to pak dost divoky a to ja rad - S14 je prej uhlazena... Zatim mam cil 300PS a to mi bude stacit na 1100kg... A vim ze to GTiR turbo se pritom nebude zadejchavat - S14 turbo uz by se trochu pralo - zkusenosti anglanu - doporuceni. :o) Verim praxi.

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 19 bře 2008 21:13
od blázen
to máš pravdu to S14 T28 by mělo hraniční limit někde u těch 300k, přes už by nezvládlo určitě, možná při trošku agresivnějším nastavení předstihu,nebo větším KP..ale to sou nesmyslné změny..

zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 20 bře 2008 09:21
od Zemi
blázen píše:to máš pravdu to S14 T28 by mělo hraniční limit někde u těch 300k, přes už by nezvládlo určitě, možná při trošku agresivnějším nastavení předstihu,nebo větším KP..ale to sou nesmyslné změny..

zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí
Koupim naky lepidla a bude... :wink: Taky na tech 300PS nemusim jezdit porad ze... 8)

Snad tam ten PC najdes...

http://gspec.com/p-7251-gti-r-t28-turbo.aspx

Napsal: 20 bře 2008 09:25
od elviiis
:shock: dost dobrá cena...

Napsal: 20 bře 2008 11:10
od jagy
Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:

Napsal: 20 bře 2008 11:13
od elviiis
jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...

Napsal: 20 bře 2008 11:18
od Zemi
elviiis píše:
jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...
Jen si to mysli pak porovname svoje snazeni... :o)

Napsal: 20 bře 2008 11:24
od elviiis
Zemi píše:
elviiis píše:
jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem. :wink:
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...
Jen si to mysli pak porovname svoje snazeni... :o)
mno jako na drag apd to cenu má ale vzhledem k tomu že jezdím okresky drive , občas skusím vršík nebo rz na jeseníckejch kopečkách tak spíše ocením plynulej výkon a dřívější na foukání než mít všechno up... ve finále je pak kárka z 280 koníkam rychlejší než kárka s 350... jde o určení... každopádně jestli budu stavět motor koupím ojnice i písty a nachystám ho na MAX ps (podle toho kolik bude udávat výrobce komponentů a kolik vydrží blok a hlava odhaduju tak 450 až 500ps)... a když mi křupne v kuli nebo mně ZEMI ujede tak to dofouknu :lol:

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 20 bře 2008 11:27
od Zemi
Hlavne nevyhrozuj... Bo muzeme porovnat seriovky. :lol: A to s tim do mesta.... GTiR turbo me kopne az kolem 3000ot. takze ve meste ani neni treba ho roztacet. :o)

Uz mas poloosu?

Napsal: 20 bře 2008 12:04
od elviiis
ještě ne ani jsem ještě neobjednal a le v jeseníku řekli do 2dnů z německa tam je skladem...

Re: AET VT162 stage 3 t3/t25

Napsal: 20 bře 2008 12:07
od jagy
Elviis: GTiR Turbo je hybrid T25 a T28... a ta cena je takova +/- jak pises, zalezi na okolnostech.. delam u tohoto prodejce objednavky sem tam, takze by se to dalo prihodit mezi ostatni veci.

Mno ještě pozvažuju moje turbo má najeto jen 160tis :lol: a je jako nové vůle minimální jde vydět že se v tom roveru při těch 7psi vyloženě fláká :-) ale toho hybrídka bych brla... ale asi tak na zimu... ale když tak se ozvu... díkec