Stránka 1 z 1
Tlak paliva
Napsal: 23 bře 2008 17:44
od Flinta
musim vymenit palivovy cerpadlo a mam moznost tam dat origo co tam patri takze normal z 2,0 N/A nebo z 2,0T
bude k necemu lepsi kdyz tam bude vetsi tlak?
Re: Tlak paliva
Napsal: 23 bře 2008 17:46
od Idaho
nic se nezmení když dáš čerp. pro vyšší tlak, regulátor tlaku si to uhlídá, pokud dáš cerpadlo dáva jící vyší tlak, budeš mít dobrej základ na upgrade..
Napsal: 23 bře 2008 17:49
od Anděl
Ty mě neposloucháš. Tak ti to řeknu ještě jednou. Tlak bude stejný. Ten si hlídá regulátor tlaku. Plus u mého čerpadla je, že ti dokáže ten tlak udržet i když půjde dodávka paliva nahoru.
EDIT: Flinta: Zavolej mi na tel. , nemůžu ho najít.

Napsal: 23 bře 2008 17:51
od Flinta
ok dam tam z turba
uz si nasel?
a radsi se zeptam jeste dalsich... cim vic hlav tim lip
ja bych si dal i striky z turba ale nevim z ceho vzit klapku abych zvedl i dodavku vzduchu

Napsal: 23 bře 2008 17:52
od Anděl
Anděl píše:Ty mě neposloucháš. Tak ti to řeknu ještě jednou. Tlak bude stejný. Ten si hlídá regulátor tlaku. Plus u mého čerpadla je, že ti dokáže ten tlak udržet i když půjde dodávka paliva nahoru.
EDIT: Flinta:
Zavolej mi na tel. , nemůžu ho najít.

Dík.

Měl jsem ho v kapse u kalhot, na kterých mám ještě monterky.

Napsal: 23 bře 2008 17:59
od blázen
Flinta píše:ok dam tam z turba
uz si nasel?
a radsi se zeptam jeste dalsich... cim vic hlav tim lip
ja bych si dal i striky z turba ale nevim z ceho vzit klapku abych zvedl i dodavku vzduchu

vstřikama si nikam nepomůžeš musel bys upravit mapy v ECU,jinak to fungovat nebude, navíc sou vždy vstřiky naddimenzované, takže bez přeplnování nejsi schopen využít do maxima jejich kapacitu
stím tlakem mají pravdu FPR ho bude udržovat stejný
Napsal: 23 bře 2008 18:00
od Flinta
Napsal: 23 bře 2008 18:00
od Anděl
Flinta píše:ok dam tam z turba
uz si nasel?
a radsi se zeptam jeste dalsich... cim vic hlav tim lip
ja bych si dal i striky z turba ale nevim z ceho vzit klapku abych zvedl i dodavku vzduchu

Jestli nemáš nic udělaného na motoru (což nemáš), tak je to na nic. Jediné čeho dosáhneš bude moc bohatá směs a výkon půjde dolů. Takže tam nech ty, co máš.

Musel by jsi upravit ECU, aby jsi se dostal zpátky na výkon před úpravou.
Pokuď by jsi chtěl dostat do motoru víc vzduchu, tak nejlepší by bylo Turbo.

Jinak musíš předělat komplet sání, vačky, komprese, výfuk svody, "naladit" výfuk ..................... Prostě mraky věcí, které se nevyplatí.

Vlastně to co jsem dělal na Megane.

Napsal: 23 bře 2008 20:01
od Anděl
Teď mě jen napadlo, kde vezmeš vstřiky z turbo verze.

Napsal: 23 bře 2008 20:07
od Flinta
Napsal: 23 bře 2008 20:08
od Anděl
Aha už mi to je jasný.

Napsal: 23 bře 2008 20:18
od Flinta