Stránka 1 z 1

"VYLADĚNÍ TURBA"

Napsal: 19 dub 2008 10:13
od kmd
chtěl jsem se zeptat jak moc se vyplati a jestli to vubec jde,upravit tlak turba nebo neco takoveho...proste a jednoduse, ma smysl s tim turbem neco delat kdyz chci nejake viditelnejsi navyseni vykonu( samo ze necekam ze to bude zrychlovat o 2s rychleji a o 20kw vice:) )aby to melo proste smysl a jestli to tomu motoru neublizi kdyz uz ma najeto 161 000?! poradi mi prosim nekdo.... auto a motor viz podpis, klidne piste i nake obecne rady k turbum;)

Re: "VYLADĚNÍ TURBA"

Napsal: 19 dub 2008 12:13
od Rolljoin
v podpisu máš "žádný čiptuning" a právě tímhle se věčinou zvyšuje tlak turba...

a těch tvojich 20kw vůbec není nereálné...

Napsal: 19 dub 2008 12:19
od kmd
zatim tam zadny chiptuning nemam;) a obycejny chip si tam davat nechci.

Napsal: 19 dub 2008 12:20
od BOV
kup si naky MBC za 2000,- tim oblbnes wastegate a turbo ti natlaci dokonce dvojnasobek tlaku. vis kolik to tlaci v serii??

Napsal: 19 dub 2008 12:28
od kmd
nebude to vadit motoru? jakoze temer 60 000 km to bylo pod jistym tlakem, pak se menily nejak svody ci co ja vim a celkove se zvysil vykon (na meraku v jednom tuning shopu v Praze) o cca 25 kw. tzn. 160 000 je motor zvykly na nejaky tlak a najednou to nakopnu... co si o tom myslis? jsem naprosty neznalec proto se ptam... tlak v serii? to presne nevim...ani nevim kde to mam najit, nicmene jedna se o motor: 2.0T B4204T = (160 HP - 5100 RPM),(230 Nm - 1800-4800 RPM) tak esli vis kde hledat, byl bych mo vdecny... chtel bych Volvika este troshku nakopnout ale ne za tu cenu, ze mi po 20ti tisicich odejde motor...Preci jen o techto dvoulitrech se rika, ze jsou nesmrtelny a navic by ho byla doopravdy skoda, na to auto nedam dopustit...kombik...temer 2 tuny...250km/h(na petku 6000 otacek, benzin se zavira pri 7500:(( dementni omezovac:))) dekuju moc

Napsal: 19 dub 2008 12:48
od BOV
no hledal bych na volvo foru 8)
jinak by to vadit nemelo jednotka urcite umi roznou skalu tlaku takze to nebude problem teda jestli nebudes tlacit zrovna nak moc!! jinak jeste si porid budik na tlak turba!! abys vedel kolik teda vuec tlacis! a te vykon na dvoulitra je nic moc!!! to budes mit motor s velkou rezervou a urcite vydrzi vic!!! jinak ta instalace MBC je tak na jednu minutu.

Napsal: 19 dub 2008 12:57
od kmd
dobra...zkusim to tedy, mohl bych te jeste poprosit esli bys neposlal nejake odkazy kde to secko sezenu za nejaky rozumny peniz primo na volvo? fakt se v tom nevyznam vubec tak abych neplatil zbytecne moc co trebas ani na volvo nepujde...

Re: "VYLADĚNÍ TURBA"

Napsal: 19 dub 2008 13:00
od kmd
a co se tyce toho vykonu...me to prijde docela dost:) preci jen je to backora::)))

Napsal: 19 dub 2008 13:04
od BOV
no hele thle jsou vsechno uni dily. ten mbc 2000,- a budik 1500,- a na netu si to najdi sam je toho mraky!!!!!
a ten vykon teda nevim 200sx je 1.8T a ma asik 127kw
jinak je to kombajn takze nez se to rozhejbe ono to bude taky znat!!!!

Napsal: 19 dub 2008 13:06
od kmd
no prave ze toho sou mraky...tak abych nekoupil prave trebas na 1.8T skodovku:P to je jedno...jinac na rodinny auto mi pride 7,5 na kilo docela dobry...:)

Re: "VYLADĚNÍ TURBA"

Napsal: 19 dub 2008 16:48
od Idaho
jsou to v podstate uni díly, takže když kopíš na škodovku 1,8T bude ti to fungovat i na tvem turbíčku. neboj se svednout tlak o 10-20% trošku to to auto oživí a nic s emu nestane.
při zvyšování tlaku bývá nejvetším problémem tesnení pod hlavou ,takže utáhnout hlavu, případne pokud si nejsi jistý stavem tam sundat hlavu, srovnat, alespon pokovené tesnení a nové šrouby. Budeš v tom za cca 3-3,5 tis ale snese to další navýšení tlaku..
To jsou obecná fakta - ne že bych mel zkušensoti přímos volvy.
U supry jsem zvedl tlak o 100% a nijak ji to neposkodilo :D ( rozuměj starou surpu co mela nalítáno víc jak 200tis :D )

Napsal: 20 dub 2008 01:21
od kmd
oki, dekuji moc za rady, objednano.....:) objednal jsem toto http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/4819 ... erveny.htm tak uvidime

Napsal: 20 dub 2008 02:33
od Idaho
kmd píše:oki, dekuji moc za rady, objednano.....:) objednal jsem toto http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/4819 ... erveny.htm tak uvidime
přímo do bidrina by to bylo o pár korunek levnejší, od nás ješte trosku jinde :) , každopádne pořid jeste budík tlaku turba at mužes sledovat výsledný tlak.

Napsal: 20 dub 2008 09:48
od petrsk
pozor na ten tvuj tlak,moc vzduchu ti muze propalit pisty,neni to jenom o tom dostat tam vzduch,taky ho uchladit(IC),zvyseni kroutaku,a v posledni rade to taky ubrzdit

Napsal: 20 dub 2008 09:52
od Beaver
Prosime majitele ropovodu, aby si nechali svoje rozumy pro sebe :lol: Pisty propaluje chuda smes, nikoliv "moc vzduchu". Zvyseni plniciho tlaku pres MBC rozhodne nebude tak dramaticke, aby zacal neco propalovat, rezervy u toho motoru by mely byt dostatecne, vcetne dimenzovani IC. Zacal bych tim merakem plniciho tlaku a MBC.

Napsal: 20 dub 2008 09:58
od petrsk
a neni vic vzduchu chuda smes???

Re: "VYLADĚNÍ TURBA"

Napsal: 20 dub 2008 11:02
od JonnY
nie


viac vzduchu neznamena nutne chudobnejsiu zmes

Napsal: 20 dub 2008 11:52
od kmd
co se tyce brzd obavy nemam... nema to ledajake brzdy. preci jen je to volvo a k tomu do tech nejsilnejsich dvoulitru se davali uplne jíine nez do 40ek s mensim motorem (dokonce i 2.0i, tzn. motor bez turba to ma secko jinac) a to vcetne podvozku;) brzdi to jak bejk:) a to uz mam vyzkouseny, ze ma ta svedska mrcha omezovac na 250ti;)