Stránka 1 z 1
FMIC do 1.8T
Napsal: 13 čer 2008 16:02
od kmeca
Zvazuju umistit do sveho Leona 1.8T misto stavajiciho IC pod pravym svetlem vetsi FMIC..Nevi nekdo jaky je max rozmer co bych tam nacpal? (pro stouraly,nemam auto doma,takze to zmerit nemuzu) a kdo by mi pripadne pomohl s touto upravou?OL a okoli...diky
Re: FMIC do 1.8T
Napsal: 13 čer 2008 18:43
od blázen
samozřejmě můžeš instalovat větší FMIC za stávající na vhodné místo..maximální velikost je taková,jak velký cooler seženeš a jak velký se tam vejde..
Napsal: 13 čer 2008 19:22
od kmeca
jsem se asi spatne vyjadril...ten co je ted tak pryc s nim (maly a na spatnem miste) a nahradit vetsim podelne pod predni naraznik...slo mi halvne o tloustku toho IC,abych mo vubec pod ten naraznik nacpal
Napsal: 16 čer 2008 18:42
od Rajdlos
Tak to co pise blazen je trosku mimo, samo ze by to melo byt optimalnimu Tvemu vykonu, pokud das hodne velky IC, zvetsis tim samo turbo lag. Jinak s nejakym pridanim vykonu nepocitej.
Napsal: 16 čer 2008 18:47
od blázen
Rajdlos píše:Tak to co pise blazen je trosku mimo, samo ze by to melo byt optimalnimu Tvemu vykonu, pokud das hodne velky IC, zvetsis tim samo turbo lag. Jinak s nejakym pridanim vykonu nepocitej.
tohle je mimo,(nic ve zlém) větším IC výkon samozřejmě vzroste, pokud je ten seriový umístěný zle a velký asi taky nebude.
na SX sou vyzkoušené IC od menších po obrovské pro stejné výkony, na LAG si nikdo nestěžoval.. ten rozdíl prodlevy naplnění dvojnásobně velkého IC je téměř zanedbatelný .. byt při logické úvaze trvá dýl naplnit vetší IC.
Re: FMIC do 1.8T
Napsal: 16 čer 2008 20:25
od Rajdlos
No kdyz si to myslis, necham Te pri tom, videl jsem nekolik grafu z brzdy, kdy upgrade za vetsi IC dokonce vykon degradoval a sel ca o 5 koni dolu, a to byly renomovane IC kity od Greddy, HSK atp. motor koncern 1.8T.
Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc koni

hlavne musi byt vylestenej

Pokud nemenis turbo za vetsi a nebo nezvedas vice plnici tlak, vetsi IC je k nicemu. protoze seriove jsou vetsinou dostatecne dimenzovane.
Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu

Re: FMIC do 1.8T
Napsal: 16 čer 2008 20:36
od blázen
Rajdlos píše:No kdyz si to myslis, necham Te pri tom, videl jsem nekolik grafu z brzdy, kdy upgrade za vetsi IC dokonce vykon degradoval a sel ca o 5 koni dolu, a to byly renomovane IC kity od Greddy, HSK atp. motor koncern 1.8T.
Ono to asi pocitove pridava fakt desne moc koni

hlavne musi byt vylestenej

Pokud nemenis turbo za vetsi a nebo nezvedas vice plnici tlak, vetsi IC je k nicemu. protoze seriove jsou vetsinou dostatecne dimenzovane.
Mas nekdy grafy z brzd u tech "testovanych" FMIC? nebo je to jen, "ted to tahne vic odpsodu". Docela by me to zajimalo ten narust vykonu

mám proto jediný výsledný efekt... jízda kudlou a sáhnutí na výstupní rouru IC.. na menším teplejší než na větším..což je defakto výsledek hovořící za vše.. toto sem si zkusil při výměně IC za 6x větší než byl seriový na stejně velkém motoru (1,8T) rozdíl byl znatelný hlavně po delším ježdění, stoupla především efektivita samotného IC
fyzika hovoří jasně o teplotě a hustotě vzduchu...
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
Napsal: 16 čer 2008 21:05
od Mirda
2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám

Ilustrační foto O1
Re: FMIC do 1.8T
Napsal: 16 čer 2008 21:21
od Rajdlos
blazen: tak znovu, mas to odbrzdene? nejake pocitove vysledky me vazne nechavaji chladnym, prilozenou ruku nekomentuju

nebo staci hodnoty namerene z IAT
ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral
Re: FMIC do 1.8T
Napsal: 16 čer 2008 21:32
od blázen
Rajdlos píše:blazen: tak znovu, mas to odbrzdene? nejake pocitove vysledky me vazne nechavaji chladnym, prilozenou ruku nekomentuju

nebo staci hodnoty namerene z IAT
ano fyzika je jasna, ale bohuzel praxe je vetsinou jina
nehovoříme tu o velikosti IC,kterej je velkej a hrubej jako bedna od brambor..ale o dostupných IC
... tohle jsem bohuzel nepobral
spíš bych měl otázku, jak účině ochlaují ventilátory IC při měření na brzdě? je to skutečně otázka na kterou neznám odpověd, pokud víš, tak to rozepiš.
stejný výsledek by byl dosažen při měření teploty vzduchu vstupujícího do sacího traktu. Ale už na začátku sem předpokládal,že když se na to ptá tak ,že je IC na tom voze nedostačující... netuším jak vypadá
Napsal: 09 srp 2008 15:30
od kmeca
Mirda píše:2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám

Ilustrační foto O1
To je presne ono o co mi jde..mam tedka seriove IC pod pravym svetlem a rad bych to do budoucna predelal,ale ted nevim co si o tom myslet,jestli mi to pomuze nebo spis uskodi..
Napsal: 09 srp 2008 19:51
od blázen
kmeca píše:Mirda píše:2 Kneca: tvoje předstva montáže asi by byla tato hádám

Ilustrační foto O1
To je presne ono o co mi jde..mam tedka seriove IC pod pravym svetlem a rad bych to do budoucna predelal,ale ted nevim co si o tom myslet,jestli mi to pomuze nebo spis uskodi..
pomůže ti to hlavně vzrůstem efektivity při delším ježdění.. doba prodlení plnění se nepatrně prodlouží,ale víc získáš než ztratíš
Napsal: 10 srp 2008 17:01
od Libor12
IC bych nezvetsoval,tedy pokud se nechystás k dalším úpravám, jen přemístil aby k němu mohl vzduch. Pro delší jízdy a zvýšení účinosti bych zvolil ochlazení sodovkou nebo co2.
Napsal: 10 srp 2008 17:06
od blázen
já bych 100x raději zvolil větší IC.. je to nejlevnější a nejjednodušší řešení a v mém případě sem vysledoval obrovský přínos

Napsal: 10 srp 2008 17:46
od Libor12
Čísla čísla grafy. Nic jiného není důkaz. Nezáleží přece na velikosti IC ale jeho účinnosti. Můžu mít IC které je velké 150 na 300mm a bude stejně účinné jako ic 6krát větší i objemove. Výrobce není blb který schválně dá menší ic. Objemove účiností odpovídá objemu motoru a účinnosti turba. Účinosti se rozumí kolik tepla je schopna odebrat plocha ic z plnícího vzduchu. Eventuelni dochlazení sodovkou je levnější řešení než větší ic. Proč sodovkou? Efekt ochlazení při evaporaci je 6krát větší než u vody. Můžeš v praxi pozorovat třeba při otevření plechovky s pivem.
Napsal: 10 srp 2008 17:58
od blázen
čísla nepotřebuju,grafy taky ne.. je jich docela dost na netu. docela hezky se to projeví samo při ježdění...bez doplnování čehokoliv. samozřejmě kluk co založil tohle téma má problém s účinností IC...ale myslím,že mu poradí nejlíp na forum,které je seskupením majitelů právě jeho typu vozu.
gti
Napsal: 14 srp 2008 22:10
od fakie vw
Jsem celý tenhle motor dával do jiného auta a mám i větší IC aby si neměl větší turbodíru tak se dá udělat pár uprav. Kdybys měl zájem mohl bych ti zažídit i potrubí z nerezi které budeš potřebovat aby si nzlikvidoval klapku atd. Kdyžtak se ozvi na SZ nebo icq.