Stránka 1 z 2
Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 14 čer 2008 04:50
od Aluz1
Trochu jsem to tu procital a zaujal me nazor jednoho cloveka, jmeno si bohuzel nepamatuji
psal neco ve smyslu
"vecina tuneru da rychlej filtr, rizne kat, da hlucnej vejfuk a dej se vule bozi"
jak tedy nejak rozume zvysit vykon treba na almere 1,8 ?
mel sem v planu dat tam cele sportovni sani, cely sportovni vyfuk
a densa...
ja vim v podste tohle neni zadny poradny tuning
ale jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon, pokud pomineme velice drahe a specializovane upravy jako je chip atmosfery
ci uchylarny k nicemu v podobne elektryckych turb
jedine co me napada je cely novy vyfuk i s ladenyma svodama, densa, naporove sportovni sani, ostre vacky, k tomu vsemu potrebne AF ratio a cele nove naladeni ridici jednotky
ale ma tohle vubec smysl kolik muze nakonec takovahle uprava prinest vykonu ? misto 115ps 150 ?
jeste me napadaji lepsi vstrikovace... mozna neco pridaji
mimo tuzeru je tu jiste hoden sikovny a rozumnych lidi takze da se a v pripade ze ano, jak upravit nejak rozumne atmosferu 1,8/115ps
Napsal: 14 čer 2008 13:39
od Anděl
jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor.

Napsal: 14 čer 2008 14:18
od Ryba
hele ty densa, tim myslíš jako svíčky? ty ti nic nepřidaj:)
Light tuning je většinou: pořádný sání(ne jen filtr) + svody(dobrý svody většinou začínaj od 8tis) + catback(10-30tis) = to už ti pár koníků přidá.
pak můžeš dát jiný vačky, písty, zvětšit kanálky, větší manifold,klapka nebo rovnou 4klapka, odlehčenej setrvák atd atd:)
Napsal: 14 čer 2008 18:43
od Ludwig
nic proti tomu autu, ale co se týče výkonu , tak mimo sport. filtru a sportovního výfuku bych s tim nic nedělal... možná jestli jde z jinýho nissana dát sání s většim průměrem a třeba nechat udělat komplet výfuk (bez katu

)... ale všechno dál mi přijde jako vyhazování peněz do luftu, protože ti to pak nikdo nezaplatí...
Napsal: 14 čer 2008 19:30
od Aluz1
Anděl píše:jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor.

to bez pochyby
jenom me to vzdycky zajimalo jak poladit atmosferu
co se tyce auta vim ze to nema smysl, ten motor uprime nic moc i kdyz vychazi ze starech twincamu, ale je orezanej na emisich a tezka kastle
ciste teoreticky kdybych z nej chtel vytahnout 100kW coz znamena pridat dalsich 15kW
co vse bude treba ? je mi jasny ze tohle je trochu veda a je dobre to odmerovat po kazde uprave na brzde ale jak rikam ciste teoreticky
co vse by bylo potreba a hlavne kolik tak stalo - to predevsim aby me to odradilo co nejvic
podle me predstavy bych si za ty investovane prachy mohl koupit dalsi auto jen pro zabavu co jede rovnou

Napsal: 14 čer 2008 19:34
od Aluz1
Ludwig píše:nic proti tomu autu, ale co se týče výkonu , tak mimo sport. filtru a sportovního výfuku bych s tim nic nedělal... možná jestli jde z jinýho nissana dát sání s většim průměrem a třeba nechat udělat komplet výfuk (bez katu

)... ale všechno dál mi přijde jako vyhazování peněz do luftu, protože ti to pak nikdo nezaplatí...
ladeni ti nikdo nezaplati
co se tyce vyfuku jsem v kontaktu s jednim amikem co ma to same auto co ja(zrejme nejaky americky chudak, jelikoz tam vsichni kdo maji aspon trochu penize jezdi uplne jinou sortou aut)
pripadne je mu 15 a parave dostal papiry a auto
no a ten tam dal cely KN kit, 2,5" potrubi a vyfuk magnaflow - pry nejlepsi pro tyhle auta
co mi posilal videa tak ja v tom zadny zasadni rozdil nevidim
jenom ten kit tady stoji pet litru, vyfuk by stal tak 30, koncovej tlumic magnaflow tak 12
co treba vymena vstrikovacu ?
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 14 čer 2008 19:57
od Ondras
Obecný postup: vyšší výkon = více směsi spálené za stejný čas. Takže udělej něco, ať více směsi za jednotku času do motoru dostaneš. Toliko výměnou vstřikovačů to nepůjde.
Napsal: 14 čer 2008 21:18
od jagy
http://www.nissanclub.cz/
clen Duffi, ma Almeru 1.8, filtr KN, svody a vyfuk na zakazku u AMA - Bratislava (30k sk komplet tusim) a ma odbrzdenych 135koni cca. Na Nissan srazu pri sprintech se solidne drzel i Primer P11 GT, takze to pak jede docela pekne. Takze bych udelal to same.
Jinak ten motor neni ve svete moc oblibeny, sere se, zere olej, nema vykon , nejsou na to dily.

Takze vacky nejsou, jednotka naladit nejde, takze maximalne nejaky SAFC, Emanage.. ale to je zbytecne. Udelal bych, to co jsem zminil, vic do toho nema smysl davat.
Napsal: 14 čer 2008 21:53
od ladis.biker
Anděl píše:jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor.

tak tak, za ty prachy co dáš za úpravu koupíš něco jinýho třeba přeplňovanýho, co má dost výkonu nebo se dá jít s výkonem snadněji než u NA
jinak u toho NA motoru bych začal u hlavy, konkrétně kanály - zvětšit, slícovat vyleštit .. upravit dříky ventilů, zaleštit .. zvýšení kompresního poměru .. vačky .. sání - origo sací svody bych vyměnil např za klapky z motorky (jak se to dělá na autocrosse) s pořádným airboxem, k tomu spočítat výfukovej systém ... a samozřejmě laditelnou jednotku ... atd.
jinak co se týče laděného výfuku tak výkon nemůsíš zvýšit, jen posunout do jiných otáček, je i možné že výkon stratíš ...
ve finále když si spočítáš čas, náklady a nervy co jsi na tom nechal ( a to ještě nemusíš jezdit) tak by bylo jednodušší pořídit třeba Octavii 1.8T nebo 200SX S14 ... atd.

Napsal: 15 čer 2008 04:47
od Aluz1
ladis.biker píše:Anděl píše:jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor.

tak tak, za ty prachy co dáš za úpravu koupíš něco jinýho třeba přeplňovanýho, co má dost výkonu nebo se dá jít s výkonem snadněji než u NA
jinak u toho NA motoru bych začal u hlavy, konkrétně kanály - zvětšit, slícovat vyleštit .. upravit dříky ventilů, zaleštit .. zvýšení kompresního poměru .. vačky .. sání - origo sací svody bych vyměnil např za klapky z motorky (jak se to dělá na autocrosse) s pořádným airboxem, k tomu spočítat výfukovej systém ... a samozřejmě laditelnou jednotku ... atd.
jinak co se týče laděného výfuku tak výkon nemůsíš zvýšit, jen posunout do jiných otáček, je i možné že výkon stratíš ...
ve finále když si spočítáš čas, náklady a nervy co jsi na tom nechal ( a to ještě nemusíš jezdit) tak by bylo jednodušší pořídit třeba Octavii 1.8T nebo 200SX S14 ... atd.

jak pises, a sam to vim davno jen me zajimalo jak je to s atmosferma
veci turbo, veci tlaky, veci IC, chip a srandy kopec

ochcafka me vazne netahne s14 je nadherny auto a chovam k nemu naprosty respekt
offtopic
ale ja osobne si radsi koupim 3,0 V6 nez preplnovany auto

napriklad takove gtv jede moc hezky, coz se zase vazne zpatky k prvni otazce atmosfer

ale 220ps stock musi snad stacit kazdemu, kor v pres 10 let stare kastli s nahonem na predek a dle me je maximum snesitelneho vykonu na predohrab 240ps s dobrym podvozkem
Napsal: 15 čer 2008 05:33
od blázen
výkon se dá zvednout tak ,že půjdeš cestou jednou ze tří možností:
-zvýšit střední tlak na píst
-objem motoru
-otáčky motoru
tak si vyber
jinak já raději poladěnou s14 než líný 3litr NA
Napsal: 15 čer 2008 11:47
od Progresss
Já se taky přikláním k Turbo motoru... Mám 2,0T a kamarád s 3,0 V6 NA se ubec nechytá...Hlavně na zrychlení atd...
Napsal: 15 čer 2008 12:34
od elviiis
já bych v GTV usnul
ono běžný 3.0 v6 je kompromis...
buď opravdu velký obsah nebo opravdu vysoké otáčky nebo turbo ááá nébo všechno dohromady

...
když tam nacpeš komplet sání a komplet výfuck tak u tvého motoru je nárust odhadem +-10klisen... za ty peníze to považuju za nerentabylní... Záleží na tom co od auta očekáváš...
Napsal: 15 čer 2008 14:25
od jagy
Elviis: Proc mu pises blbosti? Bylo to overeno na brzde a dostal z toho mnohem vic.

Napsal: 15 čer 2008 15:50
od jagy
Napsal: 15 čer 2008 15:51
od blázen
jagy píše:blázen píše:
tak proved 10 brždění a udělej průměr a vyjde ti nárust kterej se bude blížit realitě..jedno odbrždění ti neřekne vůůůbec nic..
krom toho za 30k na turbu si jinde
Co to zase placas?

Mel jsi auto nekdy vubec na brzde nebo jen kecas blbosti a sam meris Gtechem?

10brzdeni, to je fakt k smichu... udelaji se 2 nebo 3, na co vic proboha? Mezi merenima bude rozdil max 1-3kone, ne 10.

Zase jenom zpochybnujes, co muzes. Klasika.
A jestli sis nevsim, tak ma Almeru 1.8, ne turbo..

zpochybnuju a tvrdím 10.. ty 3.. tak měř 3x.. já měřil sice GTECHEM ale 10x ..
s tebou je to vždy stejné.. turbo VS NA a FWD vs RWD... sem zvědav kdy vyrosteš z nagelované puberty

Napsal: 15 čer 2008 17:44
od honza 2.0 16v
otázka co za čísla tam bylo před úpravama... aby tam před úpravama nebylo 125PS...

jako třeba bejvá u některejch koncernů..
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 15 čer 2008 18:04
od jagy
Nissan neni koncern. Je to +/- papirova hodnota.
Napsal: 15 čer 2008 18:26
od elviiis
jagy píše:Elviis: Proc mu pises blbosti? Bylo to overeno na brzde a dostal z toho mnohem vic.

a on ví kolik tam bylo před ůpravami? i blbej golf 75ps může mít bez ůprav 80

Napsal: 15 čer 2008 22:56
od Taboo
Smazano
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 15 čer 2008 23:11
od jagy
Jezis marja.. tady je rec o 1.8 s upravama, ktere ma 130hp.. co to tu zase tahate za cisla.

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 15 čer 2008 23:34
od Taboo
Smazano
Napsal: 16 čer 2008 09:22
od elviiis
Promazáno OT... pište pouze něco k tématu... díky...
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 09:24
od jagy
kentoya: ceske dvoukila..
blazen: porad nejake vymluvy, spekulace,..

A prditka jezdi lepsi casy. Zajimave.. na okruh to auto radsi nikdo nevezme..
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 09:31
od elviiis
jagy píše:kentoya: ceske dvoukila..
blazen: porad nejake vymluvy, spekulace,..

A prditka jezdi lepsi casy. Zajimave.. na okruh to auto radsi nikdo nevezme..
Jagy už toho nech a nebo si založ téma v pokecu... jak bylo řečeno dvoukilo je auto pro zábavu a ne na závody... okruhy nejezdí protože je to staré auto... a u nás je jen hrstka lidí co má na tyto specifické auta čas peníze a náladu...
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 10:04
od blázen
elviiis píše:jagy píše:kentoya: ceske dvoukila..
blazen: porad nejake vymluvy, spekulace,..

A prditka jezdi lepsi casy. Zajimave.. na okruh to auto radsi nikdo nevezme..
Jagy už toho nech a nebo si založ téma v pokecu... jak bylo řečeno dvoukilo je auto pro zábavu a ne na závody... okruhy nejezdí protože je to staré auto... a u nás je jen hrstka lidí co má na tyto specifické auta čas peníze a náladu...
elviis:co chceš k tématu psát.. bud půjde cestou šíleného KP a vysokých otáček nebo bude přeplnovat.. první řešení je o ničem.. takže až si zvolí cestu může se debatovat dál
jagy:ach bože, no raději už nekomentovat, necháme tě jezdit ve tvém prdítku kopce a okruhy v dojmu,že jezdíš super časy..tímto bych tu nesmyslnou hádku ukončil
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 16:01
od jagy
Kazde prditko jezdi lepsi casy jak dvoustovka.

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 17:58
od blázen
jagy píše:Kazde prditko jezdi lepsi casy jak dvoustovka.

zrovna to tvoje

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 19:54
od Aluz1
nejak se nam to tady zvrhnulo
2jagy
dik koukal sem na to a to je presne ceho bych chtel dosahnout
1,8 100kW mi pripada uchazejici vykon

ale cca litr za kazdeho kone, no necham si to projit hlavou
neni to zadne lace
a ano motor to opravdu neni niak zazracny, basti olej, moc netahne
jedine plus snad je ze i kdyz je to japonska 1,8 16V tak ma plny kroutak v 2800 coz je pomerne pekne, muj drivejsi nissanek ho mel az v 4000
do mesta je to akorat
Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8
Napsal: 16 čer 2008 20:28
od jagy
Blazen: Na vrchu, o ktere mi jde ano.

: Takze se muzes 300hp ohanet kam chces, kdyz to neudrzis v zatacce. Power is nothing without control.
Aluz1: Zaregistruj se tam a napis mu. Poradi ti, co na kolik vyslo, kde co a jak.. pak popremyslis a uvidis, jestli to smysl ma nebo ne.