Stránka 1 z 2

Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 14 čer 2008 04:50
od Aluz1
Trochu jsem to tu procital a zaujal me nazor jednoho cloveka, jmeno si bohuzel nepamatuji
psal neco ve smyslu
"vecina tuneru da rychlej filtr, rizne kat, da hlucnej vejfuk a dej se vule bozi"

jak tedy nejak rozume zvysit vykon treba na almere 1,8 ?
mel sem v planu dat tam cele sportovni sani, cely sportovni vyfuk
a densa...

ja vim v podste tohle neni zadny poradny tuning
ale jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon, pokud pomineme velice drahe a specializovane upravy jako je chip atmosfery
ci uchylarny k nicemu v podobne elektryckych turb

jedine co me napada je cely novy vyfuk i s ladenyma svodama, densa, naporove sportovni sani, ostre vacky, k tomu vsemu potrebne AF ratio a cele nove naladeni ridici jednotky
ale ma tohle vubec smysl kolik muze nakonec takovahle uprava prinest vykonu ? misto 115ps 150 ?
jeste me napadaji lepsi vstrikovace... mozna neco pridaji

mimo tuzeru je tu jiste hoden sikovny a rozumnych lidi takze da se a v pripade ze ano, jak upravit nejak rozumne atmosferu 1,8/115ps

Napsal: 14 čer 2008 13:39
od Anděl
jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor. :D

Napsal: 14 čer 2008 14:18
od Ryba
hele ty densa, tim myslíš jako svíčky? ty ti nic nepřidaj:)

Light tuning je většinou: pořádný sání(ne jen filtr) + svody(dobrý svody většinou začínaj od 8tis) + catback(10-30tis) = to už ti pár koníků přidá.

pak můžeš dát jiný vačky, písty, zvětšit kanálky, větší manifold,klapka nebo rovnou 4klapka, odlehčenej setrvák atd atd:)

Napsal: 14 čer 2008 18:43
od Ludwig
nic proti tomu autu, ale co se týče výkonu , tak mimo sport. filtru a sportovního výfuku bych s tim nic nedělal... možná jestli jde z jinýho nissana dát sání s většim průměrem a třeba nechat udělat komplet výfuk (bez katu :lol: )... ale všechno dál mi přijde jako vyhazování peněz do luftu, protože ti to pak nikdo nezaplatí...

Napsal: 14 čer 2008 19:30
od Aluz1
Anděl píše:
jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor. :D
to bez pochyby :)

jenom me to vzdycky zajimalo jak poladit atmosferu :)

co se tyce auta vim ze to nema smysl, ten motor uprime nic moc i kdyz vychazi ze starech twincamu, ale je orezanej na emisich a tezka kastle

ciste teoreticky kdybych z nej chtel vytahnout 100kW coz znamena pridat dalsich 15kW
co vse bude treba ? je mi jasny ze tohle je trochu veda a je dobre to odmerovat po kazde uprave na brzde ale jak rikam ciste teoreticky
co vse by bylo potreba a hlavne kolik tak stalo - to predevsim aby me to odradilo co nejvic :D

podle me predstavy bych si za ty investovane prachy mohl koupit dalsi auto jen pro zabavu co jede rovnou :D

Napsal: 14 čer 2008 19:34
od Aluz1
Ludwig píše:nic proti tomu autu, ale co se týče výkonu , tak mimo sport. filtru a sportovního výfuku bych s tim nic nedělal... možná jestli jde z jinýho nissana dát sání s většim průměrem a třeba nechat udělat komplet výfuk (bez katu :lol: )... ale všechno dál mi přijde jako vyhazování peněz do luftu, protože ti to pak nikdo nezaplatí...
ladeni ti nikdo nezaplati :)

co se tyce vyfuku jsem v kontaktu s jednim amikem co ma to same auto co ja(zrejme nejaky americky chudak, jelikoz tam vsichni kdo maji aspon trochu penize jezdi uplne jinou sortou aut)
pripadne je mu 15 a parave dostal papiry a auto :D

no a ten tam dal cely KN kit, 2,5" potrubi a vyfuk magnaflow - pry nejlepsi pro tyhle auta

co mi posilal videa tak ja v tom zadny zasadni rozdil nevidim
jenom ten kit tady stoji pet litru, vyfuk by stal tak 30, koncovej tlumic magnaflow tak 12


co treba vymena vstrikovacu ?

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 14 čer 2008 19:57
od Ondras
Obecný postup: vyšší výkon = více směsi spálené za stejný čas. Takže udělej něco, ať více směsi za jednotku času do motoru dostaneš. Toliko výměnou vstřikovačů to nepůjde.

Napsal: 14 čer 2008 21:18
od jagy
http://www.nissanclub.cz/

clen Duffi, ma Almeru 1.8, filtr KN, svody a vyfuk na zakazku u AMA - Bratislava (30k sk komplet tusim) a ma odbrzdenych 135koni cca. Na Nissan srazu pri sprintech se solidne drzel i Primer P11 GT, takze to pak jede docela pekne. Takze bych udelal to same.

Jinak ten motor neni ve svete moc oblibeny, sere se, zere olej, nema vykon , nejsou na to dily. :D Takze vacky nejsou, jednotka naladit nejde, takze maximalne nejaky SAFC, Emanage.. ale to je zbytecne. Udelal bych, to co jsem zminil, vic do toho nema smysl davat.

Napsal: 14 čer 2008 21:53
od ladis.biker
Anděl píše:
jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor. :D
tak tak, za ty prachy co dáš za úpravu koupíš něco jinýho třeba přeplňovanýho, co má dost výkonu nebo se dá jít s výkonem snadněji než u NA

jinak u toho NA motoru bych začal u hlavy, konkrétně kanály - zvětšit, slícovat vyleštit .. upravit dříky ventilů, zaleštit .. zvýšení kompresního poměru .. vačky .. sání - origo sací svody bych vyměnil např za klapky z motorky (jak se to dělá na autocrosse) s pořádným airboxem, k tomu spočítat výfukovej systém ... a samozřejmě laditelnou jednotku ... atd.

jinak co se týče laděného výfuku tak výkon nemůsíš zvýšit, jen posunout do jiných otáček, je i možné že výkon stratíš ...

ve finále když si spočítáš čas, náklady a nervy co jsi na tom nechal ( a to ještě nemusíš jezdit) tak by bylo jednodušší pořídit třeba Octavii 1.8T nebo 200SX S14 ... atd. :?

Napsal: 15 čer 2008 04:47
od Aluz1
ladis.biker píše:
Anděl píše:
jak se da nejak rozume na atmosfere zvysit vykon
Nejrozumnější je koupit jiné auto a nebo dát jiný motor. :D
tak tak, za ty prachy co dáš za úpravu koupíš něco jinýho třeba přeplňovanýho, co má dost výkonu nebo se dá jít s výkonem snadněji než u NA

jinak u toho NA motoru bych začal u hlavy, konkrétně kanály - zvětšit, slícovat vyleštit .. upravit dříky ventilů, zaleštit .. zvýšení kompresního poměru .. vačky .. sání - origo sací svody bych vyměnil např za klapky z motorky (jak se to dělá na autocrosse) s pořádným airboxem, k tomu spočítat výfukovej systém ... a samozřejmě laditelnou jednotku ... atd.

jinak co se týče laděného výfuku tak výkon nemůsíš zvýšit, jen posunout do jiných otáček, je i možné že výkon stratíš ...

ve finále když si spočítáš čas, náklady a nervy co jsi na tom nechal ( a to ještě nemusíš jezdit) tak by bylo jednodušší pořídit třeba Octavii 1.8T nebo 200SX S14 ... atd. :?
jak pises, a sam to vim davno jen me zajimalo jak je to s atmosferma

veci turbo, veci tlaky, veci IC, chip a srandy kopec :)
ochcafka me vazne netahne s14 je nadherny auto a chovam k nemu naprosty respekt

offtopic
ale ja osobne si radsi koupim 3,0 V6 nez preplnovany auto :)
napriklad takove gtv jede moc hezky, coz se zase vazne zpatky k prvni otazce atmosfer :) ale 220ps stock musi snad stacit kazdemu, kor v pres 10 let stare kastli s nahonem na predek a dle me je maximum snesitelneho vykonu na predohrab 240ps s dobrym podvozkem

Napsal: 15 čer 2008 05:33
od blázen
výkon se dá zvednout tak ,že půjdeš cestou jednou ze tří možností:
-zvýšit střední tlak na píst
-objem motoru
-otáčky motoru

tak si vyber

jinak já raději poladěnou s14 než líný 3litr NA

Napsal: 15 čer 2008 11:47
od Progresss
Já se taky přikláním k Turbo motoru... Mám 2,0T a kamarád s 3,0 V6 NA se ubec nechytá...Hlavně na zrychlení atd...

Napsal: 15 čer 2008 12:34
od elviiis
já bych v GTV usnul :lol:

ono běžný 3.0 v6 je kompromis...
buď opravdu velký obsah nebo opravdu vysoké otáčky nebo turbo ááá nébo všechno dohromady :lol: ...

když tam nacpeš komplet sání a komplet výfuck tak u tvého motoru je nárust odhadem +-10klisen... za ty peníze to považuju za nerentabylní... Záleží na tom co od auta očekáváš...

Napsal: 15 čer 2008 14:25
od jagy
Elviis: Proc mu pises blbosti? Bylo to overeno na brzde a dostal z toho mnohem vic. :roll:

Napsal: 15 čer 2008 15:50
od jagy

Napsal: 15 čer 2008 15:51
od blázen
jagy píše:
blázen píše: tak proved 10 brždění a udělej průměr a vyjde ti nárust kterej se bude blížit realitě..jedno odbrždění ti neřekne vůůůbec nic..

krom toho za 30k na turbu si jinde
Co to zase placas? :D Mel jsi auto nekdy vubec na brzde nebo jen kecas blbosti a sam meris Gtechem? :roll: 10brzdeni, to je fakt k smichu... udelaji se 2 nebo 3, na co vic proboha? Mezi merenima bude rozdil max 1-3kone, ne 10. :roll: Zase jenom zpochybnujes, co muzes. Klasika.

A jestli sis nevsim, tak ma Almeru 1.8, ne turbo.. :roll:
zpochybnuju a tvrdím 10.. ty 3.. tak měř 3x.. já měřil sice GTECHEM ale 10x ..

s tebou je to vždy stejné.. turbo VS NA a FWD vs RWD... sem zvědav kdy vyrosteš z nagelované puberty :lol:

Napsal: 15 čer 2008 17:44
od honza 2.0 16v
otázka co za čísla tam bylo před úpravama... aby tam před úpravama nebylo 125PS... :wink: :lol: jako třeba bejvá u některejch koncernů..

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 15 čer 2008 18:04
od jagy
Nissan neni koncern. Je to +/- papirova hodnota.

Napsal: 15 čer 2008 18:26
od elviiis
jagy píše:Elviis: Proc mu pises blbosti? Bylo to overeno na brzde a dostal z toho mnohem vic. :roll:
a on ví kolik tam bylo před ůpravami? i blbej golf 75ps může mít bez ůprav 80 :)

Napsal: 15 čer 2008 22:56
od Taboo
Smazano

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 15 čer 2008 23:11
od jagy
Jezis marja.. tady je rec o 1.8 s upravama, ktere ma 130hp.. co to tu zase tahate za cisla. :roll:

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 15 čer 2008 23:34
od Taboo
Smazano

Napsal: 16 čer 2008 09:22
od elviiis
Promazáno OT... pište pouze něco k tématu... díky...

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 09:24
od jagy
kentoya: ceske dvoukila..

blazen: porad nejake vymluvy, spekulace,.. :D A prditka jezdi lepsi casy. Zajimave.. na okruh to auto radsi nikdo nevezme..

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 09:31
od elviiis
jagy píše:kentoya: ceske dvoukila..

blazen: porad nejake vymluvy, spekulace,.. :D A prditka jezdi lepsi casy. Zajimave.. na okruh to auto radsi nikdo nevezme..
Jagy už toho nech a nebo si založ téma v pokecu... jak bylo řečeno dvoukilo je auto pro zábavu a ne na závody... okruhy nejezdí protože je to staré auto... a u nás je jen hrstka lidí co má na tyto specifické auta čas peníze a náladu...

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 10:04
od blázen
elviiis píše:
jagy píše:kentoya: ceske dvoukila..

blazen: porad nejake vymluvy, spekulace,.. :D A prditka jezdi lepsi casy. Zajimave.. na okruh to auto radsi nikdo nevezme..
Jagy už toho nech a nebo si založ téma v pokecu... jak bylo řečeno dvoukilo je auto pro zábavu a ne na závody... okruhy nejezdí protože je to staré auto... a u nás je jen hrstka lidí co má na tyto specifické auta čas peníze a náladu...
elviis:co chceš k tématu psát.. bud půjde cestou šíleného KP a vysokých otáček nebo bude přeplnovat.. první řešení je o ničem.. takže až si zvolí cestu může se debatovat dál

jagy:ach bože, no raději už nekomentovat, necháme tě jezdit ve tvém prdítku kopce a okruhy v dojmu,že jezdíš super časy..tímto bych tu nesmyslnou hádku ukončil

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 16:01
od jagy
Kazde prditko jezdi lepsi casy jak dvoustovka. :D

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 17:58
od blázen
jagy píše:Kazde prditko jezdi lepsi casy jak dvoustovka. :D
zrovna to tvoje :lol:

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 19:54
od Aluz1
nejak se nam to tady zvrhnulo :D

2jagy
dik koukal sem na to a to je presne ceho bych chtel dosahnout
1,8 100kW mi pripada uchazejici vykon :)
ale cca litr za kazdeho kone, no necham si to projit hlavou
neni to zadne lace

a ano motor to opravdu neni niak zazracny, basti olej, moc netahne
jedine plus snad je ze i kdyz je to japonska 1,8 16V tak ma plny kroutak v 2800 coz je pomerne pekne, muj drivejsi nissanek ho mel az v 4000

do mesta je to akorat

Re: Zvyseni vykonu atmosfety 1,8

Napsal: 16 čer 2008 20:28
od jagy
Blazen: Na vrchu, o ktere mi jde ano. :D: Takze se muzes 300hp ohanet kam chces, kdyz to neudrzis v zatacce. Power is nothing without control.

Aluz1: Zaregistruj se tam a napis mu. Poradi ti, co na kolik vyslo, kde co a jak.. pak popremyslis a uvidis, jestli to smysl ma nebo ne.