Stránka 1 z 1
vynechávání motoru při vysokém boostu
Napsal: 24 čer 2008 13:30
od elviiis
Mám takovej problém... rover mi vynechává ale jen když nejedu kudlu... vynechává při cca3ti ot když jedu pijánko a šlápnu mu... když mu dám kudlu a držím ho přes 4tis tak je vše oki... někteří říkají chudá směs ale to mi smrdí že to drží když jedu festovně... moje ůvaha je nad tím že nestíhám pálit (svíčky jsou oplálené parádně)... prostě že v tom rozmezí kolem 3tis nemám pro takovej tlak podtřebnou jiskru... návrh je snížit odtrh a nebo koupit místo bpr6 svíčky bpr7... bohužel nemám wb tudíž si směs nemůžu změřit...
Re: vynechávání motoru při vysokém boostu
Napsal: 24 čer 2008 15:49
od JonnY
nejsu to proste detonacie?
Re: vynechávání motoru při vysokém boostu
Napsal: 24 čer 2008 16:20
od meerecheck
Hele, davat studenejsi svicku asi ne ... na vyssi boost nas vetsina menila prave na bcpr6et. Bude to chude, bohuzel. Najdi nekodo, kdo ma AFM meter aspon a promerte vyfukove plyny. Mel jsem podobny problem, vyresen byl vymenou cidla na klice a vstrikovaci listy se vstriky.
Re: vynechávání motoru při vysokém boostu
Napsal: 24 čer 2008 17:11
od JonnY
myslis ze to budu sviecky/zapalovanie?
to by robilo aj vo vyssich otackach, nie?
neklepe to? skus natankovat 100oktanov a budes to mat jasne
tiez skontroluj (ocistit namontovat pojazdit a skontrolovat) ako vyzeraju sviecky... podla nich by sa mala dat pomerne dobre urcit bohatost a vraj aj predstih...
Napsal: 24 čer 2008 18:42
od elviiis
mno jdu do studenějších svíček i další zdroj potvrdil mou domněnku že 6ky jsou na 1bar málo že by mohly bejt good 7ky... pokud to nebude good půjde walbro a tjůningovej regulátor tlaku v liště... budem boostovat mitsu colt takže budu nakupovat knock afr a get takže si to i poměřím... jiank jezdím na omw carrera skusím shell v-powakuwa...
Napsal: 25 čer 2008 00:26
od Taboo
Smazano
Napsal: 25 čer 2008 07:04
od elviiis
Taboo píše:Ze vseho nejdriv natlakuj cely vstupni trakt (do nejakych 20 PSI) pres vztup turba se vsemi ventily zavrenymi (vetsinou s #1 pistem v TDC). Postav si k tomu jednoduchy tester, ktery docasne nahradi potrubi/hadici mezi air filtrem a vztupem turba, neco jako tohle:
http://www.mirage-performance.com/Eclip ... ster02.jpg
Muzes pouzit mydlovou vodu k zjisteni netesnosti spojeni potrubi intercooleru, tesneni klapky a jeji hridele, tesneni injectoru, BOV, etc.
Coby druhy bod, vytahni error codes. Pricinou by mohl byt spatny TPS pri prechodu z closed do open loop mode. Take MAP/MAF (cokoliv mas) sensor. Nejlepe by bylo napojit ten motor na datalogger a zjistit output knock sensoru (pokud ho Rover ma). Knock sensory se starim tvrdnou a pote zacnou zaplavovat ECU signaly normalniho hluku, ktere jsou prelozeny coby detonace (po cemz ECU nejdriv snizi predstih zapalovani a pote i zaplavi motor palivem).
Samozrejme, zkontroluj take spravny predstih zapalovani. BPR7 svicek nebude potreba (i ja pouzivam BPR6 - pri temer 40 PSI, jen s o neco mensi vzdalenosti elektrod). Chladnejsi svicky ti nepomohou pri vyssi hranici tlaku turba. Tam je problemem preskok jiskry dany vzdalenosti elektrod. Casto take stare kabely svicek maji za nasledek spatnou jiskru.
Shrnuto, natlakuj to a oprav vse co netesni, dej to na logger a vymen svicky a jejich kabely.

díky pane

o víkendu vše provedu...
Napsal: 01 črc 2008 14:43
od raddy
zacni najjednoduchsie: zniz odtrh na stavajucich svieckach....ak pomoze, uvazuj o silnejsom zapalovani.
ak nepomoze, tak postupuj dalej ako tu bolo uvedene....
Napsal: 01 črc 2008 15:24
od elviiis
raddy píše:zacni najjednoduchsie: zniz odtrh na stavajucich svieckach....ak pomoze, uvazuj o silnejsom zapalovani.
ak nepomoze, tak postupuj dalej ako tu bolo uvedene....
Problém je asi vyřešenej... ventyl řídící boost je kapku magor a mezi 3 až 4tis vyflustne tlak turba na 20psi a to bude asi ten háček

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu
Napsal: 16 črc 2008 15:23
od buddha
mam stejnej problem

začal jsem zjištovat co a jak,ale mam prvni fen,tak to jde ztuha.
u mě jsem narazil na uplně ohoblovanou tyčku na wastegate a nějakej pochybnej mbc.Takže zatim objednana wastegate,čimž stahnu tlak a pak se uvidí co dál.Nenavidim když se do věci ktera funguje oki se.e nějakej domací přicmrndávač a celý to dojebe

Re: vynechávání motoru při vysokém boostu
Napsal: 16 črc 2008 15:32
od elviiis
buddha píše:mam stejnej problem

začal jsem zjištovat co a jak,ale mam prvni fen,tak to jde ztuha.
u mě jsem narazil na uplně ohoblovanou tyčku na wastegate a nějakej pochybnej mbc.Takže zatim objednana wastegate,čimž stahnu tlak a pak se uvidí co dál.Nenavidim když se do věci ktera funguje oki se.e nějakej domací přicmrndávač a celý to dojebe

já už mám vše oki nakonec to byla hadčika od wg... byla v ní dírka
