Stránka 1 z 1
vstriky na OOOO A4
Napsal: 25 čer 2008 21:41
od tsin
ahoj, potrebuju vetsi vstriky na audi A4.. nyni tam je: 440 CC's / MIN @ 43.5 PSI.. neznate nekdo nejaky poradny stranky? (klidne i zahranicni) Dale otazka: co vse je nutne pozmenit po nainstalovani vstriku dejme tomu okolo 600 CC's / MIN?? Pozmenit RJ?? Piggyback? Byl by nejaky problem pri nainstalovani "vetsich" vstriku beze zmeny motoru? Byl by rozdil tech cca 200 440 CC's / MIN?? jinak vzduch neni problem- nyni turbo z T. supra

Napsal: 25 čer 2008 22:23
od ladis.biker
při větších vstřikách a seriový mapě by se ti to mohlo na volnoběh a při malém tlaku turba uchcávat (bohatá směs)
Napsal: 26 čer 2008 08:56
od blázen
bez úpravy ECU není možné použít jak větší vstřky tak to velké turbo ze supry.. na jaký to je motor?
Re: vstriky na OOOO A4
Napsal: 26 čer 2008 09:06
od Dave0401
ty 440 to mas bosch-ky?
pokud jo opis z nich cisla mozna bych mel o ne zajem

Napsal: 26 čer 2008 09:07
od tsin
motor je myslim 1.8T ta silnejsi verze.. turbo jede bez problemu- sice sme jezdili jenom kolem garaze zatim, ale nic spatnyho se v celym spektru otacek nedeje (ikdyz je to turbo zatim dost utazeny) Az bude hotov celej pneum. podvozek a brzdy tak pojedeme projet.. (auto neni moje psal isme to vcera s kamaradem)
Napsal: 26 čer 2008 09:07
od tsin
jj bosch, uvidime podle toho jak se to vsechno vyvine

Re: vstriky na OOOO A4
Napsal: 26 čer 2008 09:20
od Idaho
tsin píše:ahoj, potrebuju vetsi vstriky na audi A4.. nyni tam je: 440 CC's / MIN @ 43.5 PSI.. neznate nekdo nejaky poradny stranky? (klidne i zahranicni) Dale otazka: co vse je nutne pozmenit po nainstalovani vstriku dejme tomu okolo 600 CC's / MIN?? Pozmenit RJ?? Piggyback? Byl by nejaky problem pri nainstalovani "vetsich" vstriku beze zmeny motoru? Byl by rozdil tech cca 200 440 CC's / MIN?? jinak vzduch neni problem- nyni turbo z T. supra


pokud to turbo narveš na 1.8 tak chci videt kdy ti bude zabírat, navíc volba tohoto turba byla sakra spatná - hezky uprav SW a vse ajk ti začne po 2-3 tis chcát z turba olej tak si připrav na martýrium s repasí, které po roce zabalíš a budeš vše předelávat na jiné turbo
a pokdu si sežral kecy typu že je po repasi a že ta repase vydrží tak držím palce

a přeju pevné nervy
jenom mimochodem, max plnicí tlak té turbíny je u 3.0 šestihrnku kolem 3a více tis RPM , kolik tocí ten 1,8 že bude vubec to turbo využitelné v rozumném spektru otáček?
Napsal: 26 čer 2008 09:26
od tsin
a neco k tem vstrikum bys nemel idaho?
Re: vstriky na OOOO A4
Napsal: 26 čer 2008 09:35
od Idaho
ke vstřikum? ani ne, 1,8 T neznám tak ti nepovím, u supry stačí pro přecho na 550ccm vstřiky použít LExus AFM a máš zachovalý puvodní AFR - a ty vstřiky ti stačí k 500PS takže sem nikd ynic více nepotřeboval - samozřejem že u takovéhovýkonu se to už řídí pigginou ale to je snad samozřejmé že by to bylo nej řešení..
jen k tomu turbu, seš si jistej že je to CT26? na té fotce co si dal je sice obtaženo toyota, ale velikost mi moc nesedí - navíc originál CT 26 má na housingu krome toyota i typ a to se divím že by se s tím enkdo zabrušoval.
Nehlede na tu přírubu na výstupu vzduchu z turba- ne to není CT26 ze supry - nebo je tam už menený housing a není to origo turbína - CT26 nemá přírubu alejen trubku na kterou se nasazuje hadice a utahuje sponou - to samé na vstupu nasávaného vzduchu do turba

bud ti nekdo prodal zbastelené nebo přestavované turbo každopádne to není originál Suprácké turbo.
Ted ani nevím jak sem přišel na to že musí být z MK3

-
Mít přesné porovnání velikosti tipnul bych to na MKIV ale zase potom to turbo bude pro 1.8 T podle mne horší než originální turbína - jen odhaduji podle toho co sjou jiní schopni "vytlačit" z origo turba a kolik vytlačíš z toho malého "šnečka"

to už bys udelal lépe implantovat celou sekvenci a to by byl obrovský krok vpřed..
Napsal: 26 čer 2008 09:54
od tsin
jj je to tusim z novy supry (skoda ze je ted majitel v praci).. tim poslednim odstavcem myslis- dat tam obe turba ze supry? coz o to on je ma ty turba ale uz takhle byl dost problem s mistem kvuli kvalitnim IC hadicim.. jeste posilam detail turba

Napsal: 26 čer 2008 10:02
od Idaho
tsin píše:jj je to tusim z novy supry (skoda ze je ted majitel v praci).. tim poslednim odstavcem myslis- dat tam obe turba ze supry? coz o to on je ma ty turba ale uz takhle byl dost problem s mistem kvuli kvalitnim IC hadicim.. jeste posilam detail turba

přesne tak, nevím co si od toho slibuješ ale to turbo je dost malé

neznám přesné parametry toho origo z 1,8T ale muj odhad bude že si moc nepomužeš spíše to bude krok zpet

, no záleží co od toho očekáváš..
Re: vstriky na OOOO A4
Napsal: 26 čer 2008 10:04
od Idaho
celou sekvencí mylsím obe turba vč sekvenčního mezikusu a zachovat sekvenční režim by bylo bomba

( videl jsem to na 2.0 celde a masakr

)
nedostatek místa? neblbni je ho tam dost

jako vývody použij origo trubky z mkIV a ved trubky horem a potom dolu a máš po straostech s místem..
Re: vstriky na OOOO A4
Napsal: 26 čer 2008 10:17
od blázen
taky sem myslel ,že to bude CT26, které je pro 1,8t nepoužitelne. Dobrá volba je koupit nějaké GT28 s vhodným AR a trimem a ne volba typu pokus..
u supry měl idaho namysli lexus riemer..
jinak 440cc vstřiky by měli stačit tak pro 330-350k, při zachování tlaku paliva
Napsal: 26 čer 2008 15:33
od elviiis
Taky nechápu naco tak velké vstřiky

jinak idaho má pravdu turbo tam nacpeš tak na 250koní a vstřiky na 500 to není moc rozumný

Re: vstriky na OOOO A4
Napsal: 26 čer 2008 17:01
od Idaho
blázen píše:
u supry měl idaho namysli lexus riemer..
ups ted jsem trosku mimo já - mel jsme na mysli AFM z Lexusu XX300 a čehokoliv vetšího ( v podstate jde jen o telo AFM, čidlo se do nej dá puvodní ze 7MGTE.. pouze v příade SC300 nebo GS300 není třeba vždy čidlo menit. Chceš-li ho použít na 2gen MK3 tak 100%, u 1gen ( nenosaté ) to neplatí vždy..
Napsal: 26 čer 2008 17:09
od tsin
tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá

Napsal: 26 čer 2008 17:55
od elviiis
tsin píše:tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá

mno podle mne stačí jedna velká... dvě turba jsou na takovej pidi objem moc... idaho tím jako myslel že když už s dvojkové supry tak obě ale nejsem si jist jestli je to pro 18ku to správné řešení... prostě ať ty turba prodá a koupí T28rs nebo něco takového...
Napsal: 26 čer 2008 20:26
od mihal.1
a nejaky odkazy na stranky kde by se dalo sehnat zmineny turbicko? ze bycjh ho rovnou postavil pred hotovou vec?! diky za odpovedi..
Napsal: 26 čer 2008 21:39
od Idaho
elviiis píše:tsin píše:tak ja mu to pretlumocim, asi nebude moc stastnej to zas rozebirat.. takze vetsi vstriky jedine s novejma mapama a s turbem pryc a dat tam dve turbinky i s in/out IC vedenim..achjo ten mi dá

mno podle mne stačí jedna velká... dvě turba jsou na takovej pidi objem moc... idaho tím jako myslel že když už s dvojkové supry tak obě ale nejsem si jist jestli je to pro 18ku to správné řešení... prostě ať ty turba prodá a koupí T28rs nebo něco takového...
přesne tak, bylo myslěno že pokud už je má tak zabudovat obe ( neřekl bych že je to moc, videl jsem jak to funguje na 3SGE motoru, který díky tomu držel max boost od 2,5-3tis rpm do cca 8tis což ve spojení se 4x4 náhonem neskutečne drtilo MK4 supry s výkonem kolem 600PSů. Bohužel nevím jaký byl výkon te celdy

.
samnozřejem upravy se netýkala pouze montáže turbínek ale také komplet upravy "vnitřku" jak bloku tak makovice, pokterém motor točil lehce pod 10tis RPM..
Napsal: 27 čer 2008 06:57
od blázen
GT28 seženeš kdekoliv na netu, ale jeho cena se bude pohybovat tak od 18litru nahoru,takže nic levného.. dá se použít třeba T28, které nezvládne výkony jako GT28,ale bude stát polovinu..nebo se daj sehnat i jiná levnější turba,vhodná pro tvůj motor.myslím ,že rajdlosh něco někde prodával pro 300k
Napsal: 27 čer 2008 07:49
od Beaver
Hlavně mu potom zase napatlejte housing barvou, co na to, že to zbytečně zhoršuje tepelnou vodivost.
Napsal: 27 čer 2008 12:53
od tsin
achjo to mam rad takovy chytraky

pocital si nekdy tepelnou vodivost?ze tady mas takovy smyslny prispevky? az si nekdy spocitas aspon jeden prostup tak neco povidej.. jelikoz je to auto na normalni jezdeni tak mu na cca ctvrt az pul stupni teplejsim nebo chladnejsim vzduchu nezalezi..
Napsal: 27 čer 2008 12:54
od tsin
jinak diky vsem ostatnim za cas pro odpovedi

Napsal: 27 čer 2008 13:15
od elviiis
Musím souhlasit s beaverovou námitkou... nehledě na to že ta barva teplotou začne křehnout a loupat se... doporučuji hausing spíše vyleštit... když hceš aby byl hezkej a asi bych odbrousil nápis toyota...
Napsal: 27 čer 2008 13:48
od tsin
to je majiteluv problem jak to bude vypadat, reagoval jsem pouze na to jak se zhorsi prostup tepla stenou, ja sem termomechaniku studoval par let, tak trochu vim..
Napsal: 28 čer 2008 09:19
od blázen