Stránka 1 z 1

Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 19 srp 2008 01:25
od misokgb
Zdar, odchadza mi cerpadlo na mojej Alfe. A chcem sa spytat... Ake najlepsie tam mam kupit? Dajme tomu, ze chcem casom pridat viac paliva, pretoze bude chip + 15ps cca 20Nm, otvorene sanie a bojim sa, aby bol dostatok paliva... Ake paliv. cerpadlo odporucate? A ktomu daky sportovy hodne priepustny filter, nech ma nic nebrzdi :P A kde kupim nejaky osvedceny manualny regulator tlaku paliva. BTW aj to niekomu pomohlo? Ten regulator tlaku paliva? Ze zvysil tlak v palivovej sustave? Na sprinty a drifty pouzivam otovorene sanie komplet napor len silonka... Takze mozno viac paliva by tomu neuskodilo... Dakujem !

Napsal: 19 srp 2008 08:08
od Libor12
Já používám kombinaci walbro 255 a regulátor tlaku od Bidrin a naprostá spokojenost.

Napsal: 19 srp 2008 12:55
od blázen
walbro je poměrně osvědčené..

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 19 srp 2008 18:01
od Idaho
kdyžtak mám jeden kit walbra skladem - nevyzvednutej pod zákazníka, kdyžtak dám i nejakou slevičku z webové ceny..
http://www.techdoc.cz/index.php?p=produ ... Product=26

na webu je jen cerpadlo, ale nechám za tu cenu celej kit ( vč sacího koše a kabeláže ).

kdyžtak volej 602474765

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 07 kvě 2009 01:09
od misokgb
Zdar, su tu zas!


Akurat rozmyslam o navyseni vykonu kym nasporim peniaze na chip... A mam par otazok ohladom regulatoru tlaku paliva.


Mam upravy na motore, otvorene sanie, sprechodneny lauf, znizena hlava 0,7mm, ECU nastavena z povodnych 95oct na 97oct palivo, odlahcene zotrvaky cca -2kg. Motor uz teraz ide o hodne lepsie nez seria...

Chcem si kupit ten regulator tlaku paliva. Mal by mat regulaciu tlaku podla zatazenie - t.j. podtlakovu regulaciu, v kazdych otackach tlaci iny tlak?


A teraz, ako budem vediet, ci som nepridal moc tlaku do systemu? Najidealnejsie bude asi kontrolovat pomer A/F sirokopasmovym O2 snimacom - wideband sonda? Alebo sa to snad da aj nejak inak urcit? Zvladne to RJ - teda meranie sania?

Inak co sa tyka kontroly zlozenia vyfukovych plynov, tak ta je obidena. Povodne ked je motor "seriovo" nastaveny na 95oct (meni sa asi predzapal) tak pouziva ako vystupnu kontrolu lambda sondy - lambda sonda bez v tzv. open loop mode, ked mam nastavene 97oct tak je lambda v closed loop mode - takze je obidena. Skusal som auto s lambdou zapojenou aj bez lambdy pri nastavenom "closed loop mode" a nebol absolutne ziadny rozdiel v spotrebe, chovania motora, proste to iste...

Nechcem to teda riesit tak, ze si kupim regulator tlaku paliva, zistim seriove tlaky v liste a pridam co ja viem 0,5-1bar do listy a necham to tak, ze auto "ide lepsie" ked to ma byt na ukor zivotnosti motora... Co poradite? Ako to najjednoduchsie v domacich podmienkach naladit? (chcem aj wideband sondu v buducnosti - len ma brzdia peniaze). Motor ma odhadom momentalne cca 160ps 200Nm, kolko by mu to mohlo pridat cca? Po chipe bude 170ps 215Nm odhadom, kolko to asi prida potom?


Tie odhady ma az tak netrapia, skor si robim vrasky s tym, ako to vyladit bez widebandu... Regulator tlaku paliva mam momentalne v ponuke za 90eur, podoba sa na bidrina, no manometer je pripojeny asi napevno na regulatore... Dal by sa hadickou vyviezt do kokpitu?


A dalsia otazka, ci to tu niekto ma, a ci po namontovani a vyladeni zaznamel zmenu vo vykone, reakcie na plyn a pod...

Vdaka.

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 08 kvě 2009 20:48
od misokgb
buuu? :(

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 08 kvě 2009 22:55
od Anděl
co buuuuu :D

Takže si to shrneme. úpravy na motoru žádné nemáš. (to co jsi naspal, není možno tak brát)

Orig. jednotka dává od výroby v open režimu více paliva, než je ideál pro výkon. Takže není důvod přidávát ještě více.

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 09 kvě 2009 00:23
od tsin
nechapu proc chces kupovat nejaky chip kvuli 15ps zvlast kdyz je asi drahy kdyz na nej musis setrit.. kdyz uz si v tom setreni popremyslej jestli nebude vyhodnejsi jeste trochu nasetrit na neco lepsiho nez je chip

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 09 kvě 2009 01:10
od misokgb
tsin píše:nechapu proc chces kupovat nejaky chip kvuli 15ps zvlast kdyz je asi drahy kdyz na nej musis setrit.. kdyz uz si v tom setreni popremyslej jestli nebude vyhodnejsi jeste trochu nasetrit na neco lepsiho nez je chip
Toto je auto na spotrebu a ukazat na dvojlitry, co sa z neho "za malo penazi" da dostat. Proste do toho dvojlitra davam max, co sa da dat. T.j. vyfuk, chip, sanie, hlava a pod... Chip je taka finalna uprava a potom idem na brzdu co to ukaze. Chip pre mna ma cenu, vravim, chcem vsetky upravy, ktore tam maju ist a su pre mna dostupne ci uz z hladiska penazi, alebo mojich schopnosti, ktore dufam sa rozrastaju :) Chip tam bude urcite, skor nez ten reg. viacmenej je na ceste... Pretoze skladam inu, turbo Alfu a zatial tento dvojliter bude len tak na behanie po zrazoch, kym poskladam druhu Alfu... Chip mi pomoze hlavne posunutim obmedzovaca, pretoze teraz je 6500 a potom bude 7200rpm, a ani po 6500 do 7000 nejak rapidne neklesa vykon po chipe...

Ale to je jedno, neriesme co je dobre a co zle. Takze podla vas ten regulator tam ani nemam davat? Resp. by absolutne nic nespravil na vykone? Je to ale suciastka, ktoru mozem pouzit po premontovani aj v inych motoroch, tak skoda penazi by to urcite nebola... Takze kupit to asi kupim aj tak, len som sa pytal na to nastavovanie presnejsie... 8)

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 09 kvě 2009 20:08
od Anděl
Proč proboha chceš pořád hejbat s tlakem paliva. To ti orig. vtřikovače nestačí. :?

Ty jsi prostě našel něco našel a teď hledáš důvod, proč to potřebuješ. Množství paliva právě nastavíš délkou intervalu vstřiku a to úpravou ECU. (to je ten tvůj chip) Pokuď by už orig. vstřikovač nestíhal dát požadované množství paliva, tak pak je možné zvýšít tlak a nebo lépe vyměnit je za větší. Jenže to tvůj případ není. Tvé orig. budou plně dostačovat s orig. tlakem. Stejnou věc jako zvýšení tlaku paliva (v tvém případě) můžeš udělat např. přidaným odporem za 1Kč na teplotě motoru, nebo jiném čidle motoru, které vyhodnocuje ECU a podle toho je upravena délka vstřiku.

Tak se ptám. Na co potřebuješ regulovat tlak paliva. :?

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 09 kvě 2009 22:57
od semysak
nevim jestli sem to uz jednou nepsal, ale chudak auto :shock:

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 10 kvě 2009 03:16
od misokgb
Neviem no... Tak ked vravite, ze to nepomoze... Ani len vobec... Ked stale plati, ze viac paliva = viac zmesi - vacsia explozia = vacsi vykon... Ale samozrejme pri zachovani dobreho A/R ratio. Ved, vravim, je to suciastka, ktora sa da pouzit na ktoromkolvek aute a je demontovatelna za chvilu, tak kupit to kupim urcite, lebo v druhej stavbe alfy to asi pri tak velkom naraste vykonu, ktory planujem potrebne bude... Napr. clovek, ktory to predava inzeruje (samozrejme, ze tam napise hocico, len aby to predal), ze sa zlepsi reakcia na plynovy pedal a zvysi krutiaci moment...

No stale sme sa nedopracovali k tomu, ako to vyladit, okrem toho, ze mi vsetci vravite, ze to nie je vhodne na konkretne tuto situaciu, ale nevadi... :?:
Lebo nahodou to nebudem nahadzovat do tohto dvojlitra, ale do toho turba, co skladam, a tam to mozno bude treba, ked nebude stacit vymena vstrekov + pripadne ladenie tlaku v liste, alebo kombinacia oboch veci...


Viacmenej otazka nebola dana, ze ci mi to prida 1ps alebo 100, alebo nic, ale ako sa takato vecicka ladi, ci pomocou wideband sondy, alebo su na to ine metody... Tento dvojliter bol ako nazorna ukazka, lebo ho mam po ruke momentalne a viem co ten motor za sebou ma...


semysak: preco je auto chudak, ked ma sebe ake take upravy? :mavani:
edit: semysak: preto sa radsej dopredu spytam, ked s tym nemam skusenosti, forum je o tom, aby sa diskutovali, nie aby som to nahodil, nieco v motore dojebal a potom napisal na forum, ze kde sa stala chyba. Precital som na nete o tom dost, no ludi s vlastnymi skusenostami som nenasiel, tak to skusam tu, pretoze by clovek ocakaval, ze tu niekto taky bude...


Andel: dik za rady, zatial sa stavas najlepsie k veci...

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 15 kvě 2009 20:51
od elviiis
no to je prave mylne domnivat se ye vice benzninu znamena vice smesi a tim padem vetsi vykon... jde o to ze sice potrebujes co nejvetsi objem smesi ale toho dosahnes i napr tim ze bdues mit chladnejsi vsduch jez je tezsi a obsahuje vice kysliku... u atmo neni problem dostat vice benzinu ale vice vzduchu... bez uprav hlavy sani a vacek se urcite nedostanes na veci pozadavky benzinu nez motor doopravdy potrebuje... pokud pridas benzin bude to tak akorat vice zrat ale vykon tak mozna snizis jelikoz bohata smes hori spatne... pokud nalejes na malej plaminek kybl benzinu tak zhasne ale skus pridat tomu plaminku benzin po troskach a dej mu dost vzduchu a uvydis jak se mu bude chtit horet... regulator tlaku paliva je pro tebe neprosta zbytecnost zvlaste pak kupovat neco neznackoveho co vypada jako bydrin (ono vsechny budou vypadat plus minus stejne pas na tom toho moc nevymyslis)... kup to walbro to je dobra vec pac nove cerpadlo za ty prachy nekoupis...

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 16 kvě 2009 07:42
od ARV6
Ja chci taky cip, +35PS a 45Nm :lol:

Dotaz na znalejsi: zvysenim tlaku vstriku se urcite zmeni "tvar" toho vstrikovaneho proudu benzinu, to taky neni moc zadouci ne?

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 18 kvě 2009 00:34
od misokgb
ARV6 píše:Ja chci taky cip, +35PS a 45Nm :lol:
Ak tym narazas na mna, tak som to nikde nepisal :) Len ratam vsetky upravy a aj s chipom to tolko moze pridat, drzim sa tohto http://squadra-tuning.nl/EN/EN_alfa_75_20.htm" onclick="window.open(this.href);return false; co je zmerane na brzde, realne...


Tak ten regulator neviem, ked budem kupovat, tak bidrin, mam este turbo motor, na ktory sa mi to zijde snad casom ked ho poskladam... Tak naucit sa s tym robit a tak, vezmem ho, no casom... Kazdopadne tento thread je aspon info pre ostatnych :)

elviiis: dik za info, aspon niekto k teme :)

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 18 kvě 2009 06:32
od ARV6
Na brzde ti nameri treba +50PS kdyz budou chtit...

Re: Palivo, palivovy system, cerpadlo a regulacia tlaku.

Napsal: 18 kvě 2009 11:04
od misokgb
Uz som nejake referencie od Squadra tuningu cital a zatial vsetko pravda a ich udavane hodnoty su chipom realne maximum... Ostatne oni nepotrebuju klamat ludi... :wink: