Stránka 1 z 1
Calibra
Napsal: 23 srp 2008 14:22
od fifty50
Zdravim muzete mi prosim nekdo poradit?mam calibru 2,0 16v koupil jsem si ladacek,a nevim jesli mam dat jen ladak,nebo vyndat i stredovy tlumic?o vykon mi nejde chci mit pekny hlasity zvuk poradte prosim,dekuju
Re: Calibra
Napsal: 23 srp 2008 14:25
od F.l.a.n.e.l.
Já měl rouru od svodu až po prdel + laděné koncovky a dalo se to

Re: Calibra
Napsal: 23 srp 2008 14:31
od fifty50
F.l.a.n.e.l. píše:Já měl rouru od svodu až po prdel + laděné koncovky a dalo se to

a myslis ze kdyz tam dam jen koncak tak to neco udela?
Napsal: 23 srp 2008 14:34
od avenger
motor od motoru, nějaká 1.4ka s průchozím tlumičem,bez katu a středního tlumiče bude tišší než 2.0 se všema tlumičema a pruchozím koncákem
Každý motor se chová jinak, mě ve dvoulitru (vykuchaný kat, střední tlumič a pruchozí JDM styl tlumič) ten zvuk velice štval, s katem je to lepší ale žádný zázrak, nehledě na horší průběh motoru, střední tlumič klidně nech, vyndat se to dá vždy, pokud budeš jezdit dálky začne ti ten zvuk lézt na nervy
Napsal: 23 srp 2008 14:37
od fifty50
avenger píše:motor od motoru, nějaká 1.4ka s průchozím tlumičem,bez katu a středního tlumiče bude tišší než 2.0 se všema tlumičema a pruchozím koncákem
Každý motor se chová jinak, mě ve dvoulitru (vykuchaný kat, střední tlumič a pruchozí JDM styl tlumič) ten zvuk velice štval, s katem je to lepší ale žádný zázrak, nehledě na horší průběh motoru, střední tlumič klidně nech, vyndat se to dá vždy, pokud budeš jezdit dálky začne ti ten zvuk lézt na nervy
dekuju za rady,takze kdyz tam necham ka,i stred a dozau pruchodi ladak tak bude to aspon trochu znat?nebo teda trosku vic..

taky enchci zadnej brutal ale chci aby to trosku brumlalo a ve vysokejch vic
Napsal: 23 srp 2008 14:41
od avenger
laďak určitě uslyšíš, určitě nech KAT a to ze dvou důvodů, můžeš dost uškodit průběhu motoru a plechový zvuk se ne každému může zamlouvat.
Pokud se ti to bude zdát tiché tak zkus střední tlumič vyhodit ale určitě to nejdříve zkus s ním, každý motor má své výfukové potrubí proto není dvoulitr jako dvoulitr ale myslím že když vše necháš a dáš KVALITNÍ zadní tlumič tak to bude znít hezky
zkus si projet nějaká videa, najdi si daný motor případně popisek jestli je to potrubí "stock" nebo tam není kat a podobně, většinou se to tam píše
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Napsal: 23 srp 2008 14:44
od fifty50
avenger píše:laďak určitě uslyšíš, určitě nech KAT a to ze dvou důvodů, můžeš dost uškodit průběhu motoru a plechový zvuk se ne každému může zamlouvat.
Pokud se ti to bude zdát tiché tak zkus střední tlumič vyhodit ale určitě to nejdříve zkus s ním, každý motor má své výfukové potrubí proto není dvoulitr jako dvoulitr ale myslím že když vše necháš a dáš KVALITNÍ zadní tlumič tak to bude znít hezky
zkus si projet nějaká videa, najdi si daný motor případně popisek jestli je to potrubí "stock" nebo tam není kat a podobně, většinou se to tam píše
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/watch?v=shKTF_gNJSU myslis ze tady ma stred?asi ne co

Napsal: 23 srp 2008 14:50
od avenger
tohle vypadá na koncák celo průchozí, něco podobného jsem měl, takhle na videu to zní hezky ale neslyšíš tam ty basy, až pojedeš na dálnici tak budeš mít zaléhlé uši, mě to nejvíce dunilo mezi 2000-3500 ot což je normální městská jízda, tudiž jsem měl nechtěnou pozornost a několik škrábanců na autě, není to takový příjemný laděný zvuk jako spíše brutální dunění, určitě doporučuji připlatit za kvalitu laděného výfuku, zaujal mě ten lexmaul výfuk

Re: Calibra
Napsal: 23 srp 2008 15:26
od F.l.a.n.e.l.
avenger: ohledně basů v autě

Je důležité správné umístění výfuku, kámoš měl ladák na ibize 1,8 a dunělo to jak cip. bolela hlava. Dal jsem to na calibru a v autě bylo kupovidu celkem ticho, a hlavně to vůbec nedunělo (v autě),
http://www.youtube.com/watch?v=JVH8m8BdUBI
2,0 8v
Je to trubka od svodu bez katu, bez středu, bez koncáku a jen dvě laděné 1OOky koncovky...
PS: takhle jsem to auto koupil, bylo mi 19, byl jsem mladý a nerozvážný

teď bych s takovým kraválem nejezdil

Napsal: 23 srp 2008 15:35
od avenger
přesně takový zvuk tu má jeden chlap na Calibře a neznám nikoho kdo by mu nechtěl rozbít držku jak po městě v noci jezdí jako č**** s tímto randálem
psal jsem že záleží na motoru, každý motor a výfukové potrubí je jiné, calibra ho má delší než ibiza, má jíny typ středního tlumiče, zakroucení atd atd
Re: Calibra
Napsal: 23 srp 2008 15:40
od F.l.a.n.e.l.
Re: Calibra
Napsal: 23 srp 2008 17:27
od polyy
fifty50 píše:o vykon mi nejde chci mit pekny hlasity zvuk poradte prosim,dekuju
Vůbec nechápu, proč dělat z auta něco co není a dělat u toho rámus jak puberťák...,když už,tak udělat výfuk od začátku do konce,aby to motoru trošku pomohlo...,tohle mi připomíná czech tuzing..
Re: Calibra
Napsal: 23 srp 2008 17:33
od F.l.a.n.e.l.
Jako když už, tak bych dal bud jen decentní koncovku při zachování tichosti origo výfuku, nebo třeba jen vyměnil zadní origo díl za sportovní aby to mělo lehce sportovní zvuk...
polyy: pořád lepší výfuk, než meganádechy, radlice, pluhy, spoilery a další věci...
ladˇááák
Napsal: 23 srp 2008 17:37
od Tommís83
avenger píše:motor od motoru, nějaká 1.4ka s průchozím tlumičem,bez katu a středního tlumiče bude tišší než 2.0 se všema tlumičema a pruchozím koncákem
Každý motor se chová jinak, mě ve dvoulitru (vykuchaný kat, střední tlumič a pruchozí JDM styl tlumič) ten zvuk velice štval, s katem je to lepší ale žádný zázrak, nehledě na horší průběh motoru, střední tlumič klidně nech, vyndat se to dá vždy, pokud budeš jezdit dálky začne ti ten zvuk lézt na nervy
............. No ktomu odstranění katu..Dávali sme pryč katr z Citrouše ZX 1.4/ čistý potrubí a na konec mini rezonanční tlumič, a motoru to jen prospělo co se týká dynamiky/, pak to samé s koncovým tlumičem KM Turbo na R19 1.7 8V a tam zvuk nebyl nijak brutální ale přijemně to probudilo mtor ve středních točkách, to samí jen s koncákem MONTII sem měl na R19 1.8 8V a taky pozitivní, na 3kodovce Felicii taky vyndání katu nezhoršilo chování motoru, na Peugeot 306 2.0 8v bez katru a s koncovým tlumičem KM Turbo/ ale s origo středem/ taky Good, ale zase kámoš na NISANU Sunny 2.0 16V gti s čistým potrubím a na konci s rezonátorem- žádná sláva a tak Kat putoval zpět...

Napsal: 23 srp 2008 18:25
od Ritchma
LOCK - JE TU TÉMA VÝFUKY!!!