Stránka 1 z 1

Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 26 zář 2008 21:43
od Shelby
Hoj chlapi, nezajimaji me kecy typu ze nafta nema skrtici klapku, ze to je komedie, ze to nema ucinek, ze to je zbytecna zatez... tohle je po vsech forech a i kdyz na jednu stranu ano, tak na druhou to same je mozne rict o muzice, neonech, levnejch podvozkach atd.
Takze kdyz chci na turbo naftu BOV a predem vim ty zvasty co jsem tu vypsal, tak na ne prdim, pac mi jde jen o "pssssst" a o nic jineho (vymontovat to muzu vzdycky az me to prestane bavit).

Tak potrebuju doplnit mezery. Mam Blow ventil, mam elektromagnetickej ventil na prepusteni podtlaku. a par hadicek a kabelu. Blow dam na nejake misto na hadici mezi turbem a motorem, podtlak vezmu od kud? z posilovace brzd? Takze tam dam "T" a ukradnu podtlak. a je tu prvni vec - nebudou habrovat brzdy? podtlakovou hadicku privedu do elektromagnet. ventilu a druhej konec napojim dalsi hadickou na vrsek bov. ted bych mel "okruh" hotovej. snad...

elektriku k prepoust. ventilu privedu treba tak, ze jeho + konektor pripojim rovnou na baterku a -na mikrospinac kterej mi zmackne pedal kdyz je uplne "vyslaplej" tim docilim toho, ze mi pri vyslaplem pedalu otevre elektromagnet. ventil, prepusti podtlak do bov a ten by se mel s pomoci tlaku od turba na spodku bov otevrit.

ted nechapu - co kdyz necham nastartovano na volnobeh, tak bude mikrospinac na pedalu porad zmacklej - tudiz otevrenej elektromagnet. ventil a podtlak bude mit snahu otevirat bov - otevre ho jen ten malickej podtlak a je pruser nebo mam bejt v klidu, pac bez tlaku z "netlaciciho" turba na spodku se neotevre? nebo to lze presne vystelovat na BOV? regulaci ma.

nechci vyvolavat flame a ani schytat debilni nazory na debilni napad. vim ze to normalne funguje, tak jen chcu zjistit jestli chapu dobre princip, nebo mi neco unika a neco muze delat neplechu. a jde mi opravdu jen o psssssst o nic vic.

hledal jsem na vice forech ale presne nikdy nikdo neodpovedel co a jak, nebo nikdo nemel zkusenost a pak akorat placal debilni OT

Diky.

Napsal: 26 zář 2008 22:09
od Anděl
psssssttt

a máš to. :lol:

Napsal: 26 zář 2008 22:18
od Shelby
tak, ten "prvni kokot" na ktereho jsem cekal prisel a napsal zde uz takovou tradicni pytlovinu jako prvni post a ted ty rady prosim :lol:
Nic ve zlem Anděli, taky si delam prdel... ale fakt me tohle zajima sorry.

Napsal: 26 zář 2008 23:24
od Nightmare
hele shelby, co kdybys mi raději poslal tu ECU, kterou jsem ti zaplatil a od té doby víc jak půl roku neodpovídáš na ICQ a nebereš telefon

když pominu to, že jsi mi prodal přidřený motor v "super stavu". ale tos dejme tomu nemusel vědět - vypadá že rozebíraný nikdy nebyl. to už jsem opravil a z koupě zajíce v pytli se poučil... ale ta jednotka by se mi fakt hodila

Napsal: 26 zář 2008 23:57
od kentoya
problém je v tom, že i když přivedeš podtlak z brzd, nebo třeba z podtlakové bomby, nebude mít co udělat psssssssssssssst, když dřív než nastane psssssssssst proletí vzduch do válců

udělej to tak, vem tlakovou nádobu, nějakou hadičku, alektromagnetickej ventil, a dělej pssssssssssst upouštěním tlaku z oné nádoby např pokaždé když stoupneš na spojku

:D

Napsal: 27 zář 2008 00:38
od Shelby
kentoya píše:problém je v tom, že i když přivedeš podtlak z brzd, nebo třeba z podtlakové bomby, nebude mít co udělat psssssssssssssst, když dřív než nastane psssssssssst proletí vzduch do válců

udělej to tak, vem tlakovou nádobu, nějakou hadičku, alektromagnetickej ventil, a dělej pssssssssssst upouštěním tlaku z oné nádoby např pokaždé když stoupneš na spojku

:D
zajimave,ale:
http://www.youtube.com/watch?v=RFken2vybZg
http://www.youtube.com/watch?v=0wc0XinD ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=jT809VeH ... re=related

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 27 zář 2008 00:46
od Shelby
Nightmare: jednotka byla odeslana tak pred trema mesicema a z5 mi nedosla tak nevim co se stalo. O pridrenem motoru jsem treba ani vedet nemohl, pac pokud si pamatujes, sundal jsi mi ho primo z vozejku cca 20min po tom, co jsem s nim prijel. Kor kdyz jak jsi rekl nebyl nikdy rozdelanej. S tim chlapem nikdy zadnej problem nebyl a nechapu tedy, ze motoru neco bylo. Abych te uklidnil, ja tenkrat ten samej motor (ale do me mx3) koupil jinde (vrakac nedaleko Jihlavy) za mnohem vic tisicovek nez ty ode me a pridrenej byl take i kdyz to neresi tuhle situaci - mazda V6 motory jsou proste hajzly. S jednotkou muzu udelat leda to, ze od nej koupim novou a poslu ti ji znovu i kdyz to mam cca 100km od baraku. ale to nebudeme resit tady. v icq te uz nemam, byvala pani mi promazavala kontakty :D

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 27 zář 2008 03:07
od blázen
a čím chceš tén bov řídit?

Napsal: 27 zář 2008 08:52
od Nightmare
Shelby: Však kvůli motoru nic neříkám, vím že jsi to nemohl vědět... jen že jsem nakonec dopadl stejně jak ty, a to jsem právě nechtěl. Jinak jestli jsi to teda posílal tak musí jít zjistit co se s tím stalo (pokud to bylo doporučeně) kdyžtak napiš SZ

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 27 zář 2008 13:42
od Shelby
blázen píše:a čím chceš tén bov řídit?
tim elektro magnet ventilem napojenym na plynovej pedal. nebo se zaptam jeste jinac, to mi take dost pomuze. pistek BOVu dokaze zvednout jen ten samotnej malej podtlak co je na hore na bovu a nebo je potreba aby mu k otevreni pomohl tlak z turba na spokdu bovu? Ci to jde na bovu presne nastimovat tak,aby ho podtlak samotnej neotevrel,ale od spodku stacilo jen malo a "spolecne" (podtlak i tlak) to otevrou? on i ten dieselovej motor udela trosku pretlak v sani, pac vsechen ten vzduch nespolyka - neverite? verte. :)

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 28 zář 2008 09:51
od raddy
Shelby píše:on i ten dieselovej motor udela trosku pretlak v sani, pac vsechen ten vzduch nespolyka - neverite? verte. :)
no to je este len objav, zeby to sposobovalo turbo?
BOV sa otvara na zaklade rozdielu tlaku na vnutornej a vonkajsej strane piestu.

Napsal: 28 zář 2008 11:05
od fiat12PMR
psssssssssssssss... TUZERE :lol: :lol: :lol:

Napsal: 28 zář 2008 20:26
od Krosmen
Asi bych ho nechal jak píšeš na plynovim pedálu neb i to že by si ho měl otevřenej na volnoběh se nic neděje....je důležitý aby byl zavřenej když akceleruješ...ty bláho mám doma tři bovka že bych ho hodil na octávku .-)

Napsal: 28 zář 2008 23:32
od Shelby
fiat12PMR píše:psssssssssssssss... TUZERE :lol: :lol: :lol:
"BMW E36 325i - skoro turbo" hmmm,ale ty by jsi si tam mohl dat celej "piskaci" mechanizmus kdyz tam mas "skoro turbo" ja ho tam alespon mam real. a mimochodem kdo me zna, tak vi co jsem za tech par let udelal a tuzing to nikdy nebyl, jen se mi to proste libi a chci to zvladnout i technicky a s tim,ze se to bude moct dat kdykoli do serioveho stavu behem par minut. psat pitome OT umi kazdej jouda z vidlakova

Napsal: 29 zář 2008 18:50
od elviiis
tak tam dej klapku... jak z benzína napoj ji na lanko k plynu a je to...

Napsal: 29 zář 2008 18:57
od fiat12PMR
elviiis píše:tak tam dej klapku... jak z benzína napoj ji na lanko k plynu a je to...
jakmyle by pustil plyn tak by motor sel nepravidelne bo by nejspise "fcipl" protoze by ve valci nebvyl stlaceny vzduch do ktereho by byla vstriknuta nafta... pochybuju ze by to motoru prospelo..

Napsal: 29 zář 2008 19:10
od elviiis
fiat12PMR píše:
elviiis píše:tak tam dej klapku... jak z benzína napoj ji na lanko k plynu a je to...
jakmyle by pustil plyn tak by motor sel nepravidelne bo by nejspise "fcipl" protoze by ve valci nebvyl stlaceny vzduch do ktereho by byla vstriknuta nafta... pochybuju ze by to motoru prospelo..
ale peugetoy s tím fungují...

Napsal: 29 zář 2008 19:13
od Krosmen
no ale většina dieselů klapku sání má....protože bez ní by nefungoval EGR ventil..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: chtělo by to jen zjistit jak veliký tlak respektive podtlak a kdy se klapka zavírá...EGR je závislé na teplotě motoru....

Napsal: 02 říj 2008 12:09
od vonderka
Shelby: cau kdyby si prisel na to jak to udelat tak mi dej vedet taky sem o tom dlouho premyslel tak snad to konecne vyjde.diky

Napsal: 21 říj 2008 17:53
od Tailer
Jen teorie. Pokud ma TDI bajpas jako benzinovy motor s kompresorem tak, bych dal BOV na hadici bajpasu podtlak najdes urcite jinde nez na brzdach ten bych dal na druhy konec. Tlak v podtlaku musi byt stale vyssi nez v hadici bajpasu jen v te chvily kdy pustis plyn a turbo zacne tlacit misto do valcu do bajpasu tak se otevre BOV a melo by to vyfouknout. Ale bojim se toho ze u TDI ten zpetny tlak je potreba. Jen to jen teorije.

Napsal: 26 říj 2008 11:46
od vonderka
tak uz ste to nekdo zkousel?

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 31 říj 2008 22:39
od Sly
Slyset BOV u dieslove oktavky, tak se na chodniku poseru smichy. Je to jako ucit kocku stekat. Kdyby byli vsichni kolemjdouci problematiky znali, reakce by byla naprosto totozna s tou mou. Nicmene tomu tak neni a ty budes s pokyvujici hlavou v rytmu gangsta r&b budit dojem dii keje s levou rukou na trech hodinach. Asi jako ten banan z prvniho videa. kuul. 8)

Prijde mi naprosto zcestne upozornovat na sebe touto cestou.

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Napsal: 01 lis 2008 11:42
od kentoya
Sly píše:Slyset BOV u dieslove oktavky, tak se na chodniku poseru smichy. Je to jako ucit kocku stekat. Kdyby byli vsichni kolemjdouci problematiky znali, reakce by byla naprosto totozna s tou mou. Nicmene tomu tak neni a ty budes s pokyvujici hlavou v rytmu gangsta r&b budit dojem dii keje s levou rukou na trech hodinach. Asi jako ten banan z prvniho videa. kuul. 8)

Prijde mi naprosto zcestne upozornovat na sebe touto cestou.
:D

Napsal: 01 lis 2008 13:53
od Ritchma

Napsal: 07 lis 2008 18:13
od Beaver
Kouakm, ze za dobu co jsem tu nebyl lidi vymysleji furt stejny <|> :twisted: