Stránka 1 z 4

uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 18:22
od Bob
uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:

Napsal: 27 zář 2008 18:29
od vrkuboy
elia 8)

Napsal: 27 zář 2008 18:35
od Bob
ja nic nenašel jen kompresor pro dačia :cry:

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 18:36
od goreff
Bob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řeší :wink:

Napsal: 27 zář 2008 18:40
od vrkuboy
http://www.elia-ag.de/index2.html

na strankach nic moc nebude ale delaji i starsi modely :wink: napis jim a uvidis. Podle me urcite neco maji

Napsal: 27 zář 2008 18:48
od honza 2.0 16v
rozmysli si dobře jak auto využíváš a jak dlouho si ho chceš nechat, a jestli ti je jedno zda v průběhu přestavby bude delší dobu stát...

tenhle výkonovej nárust není nereálnej -začal bych klasicky jako u každýho motoru -vyndat vyčistit, proměřit zda má cenu stavět na tom co máš, nebo to zgenerálkovat a na to aplikovat úpravy....

lehce udělat hlavu a sací potrubí (stačí odstranit výrobní nedostatky kanálů v oblasti přechodu kanál/sedlo a zabrousit ventily), laděný svody...Když by si motor víc rozebíral uvažoval bych o vyvážení ojnic a pístů do tolerance 0.5g,odlehčit setrvák, pokud jde atd..napsáno toho tady bylo dost

"chip" bych dělal až nakonec -stavěnej od základu pro potřeby motoru

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 18:49
od Bob
goreff píše:
Bob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řeší :wink:
je možná podobnej ale stejnej není

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 18:55
od Bob
pravě že přes zimu jezdyt z v6 nebudu mam i druhé auto a na jaro chci mýt motor hotov jinak motor je jak stovarny auto se kupovalo zrozebraním motorem a ten se před měsicem dodělal a jezdí to hodně dobře ale u nás vklubu se v6 rozmnožili a ja je chci na jaře na sprintu překvapit proto se nemužu domluvyt zklukama sklubu pač konkurence nespí

Napsal: 27 zář 2008 18:59
od patt-
lol :D a jak vies ze nikto s toho clubu sem nechodi? :lol:

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 19:08
od Bob
nestraš co ja vým tak ne jinak je po překvapení oni any nevý že mám v6

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 19:18
od goreff
Bob píše:
goreff píše:
Bob píše:uvažuji o upravě motoru 140kw v6 nechci nic brutalního ale rád bych se dostal na +-160kw komplet ladák mám už domluvenej, ma smysl čip??? u nafty je to znát ale u mé staré lagi nic moc neznate nějakou firmu co se zajimá o upravu rencku??? prosím o radu celkem mě to hlodá :cry:
mám pocit,že tento motor je i v tom P406 Coupe,kterej se tu řeší :wink:
je možná podobnej ale stejnej není
jestli máš tenhle,tak stejný je :P
Obrázek
Obrázek
a tady pro nevěřící http://it.wikipedia.org/wiki/PSA_ES http://www.vectorbd.com/peugeot/v6.html

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 27 zář 2008 19:20
od Bob
sklaním před tebou máš pravdu

Napsal: 28 zář 2008 20:19
od Krosmen
vše je jen o penězích a o tom kolik chceš investovat....základem u atmosferickýho motoru je tam nějakym způsobem dostat víc vzduchu a nějak to zas vše dostat ven....Vačky,spasování výrobních tolerancí,komplet výfuk,přepracovaný sání a nakonec softík....investice bez vaček kolem 50000.-

Napsal: 29 zář 2008 14:48
od jolik
nejlevněji tě vyjde vybrousit přesahy v sacích kanálcích,když to budeš dělat sám tak 1 000,. za brusivo a leštivo a něco za těsnění,pak to slícuješ a smontuješ motor.

Napsal: 29 zář 2008 20:18
od bóďa
jolik píše:nejlevněji tě vyjde vybrousit přesahy v sacích kanálcích,když to budeš dělat sám tak 1 000,. za brusivo a leštivo a něco za těsnění,pak to slícuješ a smontuješ motor.
můžu se zeptat, jak se to vůbec dělá? nikdy jsem to nepochopil, hlavně slícování, to musí bejt nějakej extra dlouhej brusnej a potom leštící vehement na vrtačku nebo co??

Napsal: 29 zář 2008 20:30
od mikey
mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((

Napsal: 29 zář 2008 20:42
od fredh
stejnej dotaz jak boďa, nebylo by foto před a po?

Napsal: 29 zář 2008 20:48
od bóďa
mikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čeče :lol: jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní :lol:

Napsal: 30 zář 2008 06:59
od Bob
bóďa píše:
mikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čeče :lol: jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní :lol:
maš pravdu jeto stará verze 3l jinak investyce za kterou nechci na motoru jít je kolem30t+- ono to jede už tet hodně slušně

Napsal: 30 zář 2008 10:25
od jolik
bud pružnej nástavec na vrtačku nebo ruční frézku,slícování hlavy a sání abys nemněl přesahy aby se do válce dostalo co nejvíc vzduchu,mám to vyzkoušeno na filetě a jde to znát,už mám přichystanou hlavu i na své autí :wink:

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 01 říj 2008 06:49
od Bob
ja to dělal vpraci frezkou a pak triskovačkou použivá se na leštění hliniku a nerezi je to potom jak lechce matné zrcadlo

Napsal: 01 říj 2008 09:48
od mikey
no jo sem se sekl ..at uz ma kolik chce nejede moc a elektrika vozu me zloby pro me uz renault nikdy ..sou to smecka ..sorry hosy ..

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 01 říj 2008 16:32
od Bob
nejsi první co to říká ale mě ještě nesklamal a to mám 3lagunu a2x r5 stejně se nadává na forda a měl sem tři a jen jeden se sral a zbytek ok prostě jak chytneš zmrda tak se deš oběsit

Napsal: 01 říj 2008 18:51
od elviiis
Bob píše:
bóďa píše:
mikey píše:mam tez tento motor ale ma pouze 120 kw (170 k)..-((((((((
kamo tak to asi neni ten 24v ale 12v (motor PRV). a to sou mi počty čeče :lol: jestli myslis ten co ja tak ma 123 kW což je 167 koní.... (mam ho v autě, do faceliftovany verze myho auta se uz dával ten 24 v)

žádnej motor nemá 120kW a 170 koní :lol:
maš pravdu jeto stará verze 3l jinak investyce za kterou nechci na motoru jít je kolem30t+- ono to jede už tet hodně slušně
mno za +-30tis uděláš tak komplet vejfuck sání a takový ty hovadinky a budeš vděčnej když se dostaneš na 130kw jestli to teď má 123...

Re: uprava motoru renault v6 benzín

Napsal: 01 říj 2008 21:01
od Bob
ted má 140kw zaklat a lauf nepočitám do ceny ten už je objednán

Napsal: 01 říj 2008 21:22
od jolik
Bob:zkus se mrknout po netu kolik by Tě vyšly písty s vyšší kompresí počítám tak 15 kulí i s poštou vybroušení a vyleštění 6ti kanálku a zabroušení 12ti ventilu cca 4 k vytáhnutí katu 0,s.filtr (odstínit a přivést vzduch) i s těsněním jsi na 25 k tohle bys na výkonu určitě poznal,výfuck bych řešil až po výměně vaček :wink:

Napsal: 01 říj 2008 22:04
od elviiis
jolik píše:Bob:zkus se mrknout po netu kolik by Tě vyšly písty s vyšší kompresí počítám tak 15 kulí i s poštou vybroušení a vyleštění 6ti kanálku a zabroušení 12ti ventilu cca 4 k vytáhnutí katu 0,s.filtr (odstínit a přivést vzduch) i s těsněním jsi na 25 k tohle bys na výkonu určitě poznal,výfuck bych řešil až po výměně vaček :wink:
Když měníš písty tak rovnou samozřejmně uděláš GO motoru a to ti do 30ti nevynde ani kdyby ses na nudličky rozkrájel... to máš kliku ojni nové písty těsnění kruhy ložiska výbrus honování orovnání bloku hlav atd atd atd...

Napsal: 01 říj 2008 22:21
od jolik
elviiis:jj,je vhodné udělat malou GO,šály,zbrousit kliku a válce,new šrouby,nevím jestli by musely být měněny ojnice-jen bych je nechal vyuhlovat,počítám +15 a seskládání svépomocí.kruhy jsou součástí pístu.

Napsal: 01 říj 2008 23:16
od bóďa
panove, pokud byste si precetli i prvni stranku, zjistite, ze je motor po generálce 8)

Napsal: 02 říj 2008 06:48
od elviiis
bóďa píše:panove, pokud byste si precetli i prvni stranku, zjistite, ze je motor po generálce 8)
to je možné ale takovýto zásah v podstatě znamená GO znovu... k pístům je třeba výbrus dále vzhledem k vyšší mtlakům bych doporučil orovnat blok a hlavy a dát kvalitnější těsnění pod makovici a kvlaitnější šrouby... co oojnic týče je otýzka jak pevné jsou ty seriové pokud je šance že to vydrží je třeba je alespoň vyůhlovat... a navíc není go jako go výměna rozvodů a šálů není go kdyžto běžnej servisní zásah asi jako výměna oleje...